Doom 4
#121 Napisany 29 lutego 2012 - 18:09
#122 Napisany 29 lutego 2012 - 20:47
#123 Napisany 29 lutego 2012 - 20:51
#124 Napisany 29 lutego 2012 - 21:06
#125 Napisany 29 lutego 2012 - 21:14
#126 Napisany 29 lutego 2012 - 21:15
#127 Napisany 29 lutego 2012 - 21:24
#128 Napisany 29 lutego 2012 - 22:58
#129 Napisany 29 lutego 2012 - 23:06
Napisałem, że mało grasz w FPS-y, Ty napisałeś, że grasz dużo w FPS-y, ja napisałem "Widać" przez co miałem na myśli Twoje gamercardy, z których wynika, że graleś jak dobrze policzyłem w 5 FPS-ów(Rage, The Darkness 2, FEAR 3, Bioshock 2 i Syndicate) i wyjeżdżasz z dark s-f i Doomem, a rozmawialiśmy o tym, że "dużo" grasz w FPS-y. Czyli zmiana tematu i pisanie nie na temat. Jak już rozwija się jakiś wątek to się go kończy, a nie powraca do punktu rozmowy.
Nie ma za co.
#130 Napisany 29 lutego 2012 - 23:14
Do tego sprawdzasz mój gamecard z PS3 na której to konsoli gram dopiero 2 lata i wyciągasz jak zwykle z pupy wniosek. Gratuluję.
#131 Napisany 01 marca 2012 - 00:11
#132 Napisany 01 marca 2012 - 00:33
#133 Napisany 02 marca 2012 - 21:17
Matthew Hooper na twitterze:
"Te obrazki nie mają nic wspólnego z tym, co zobaczycie w Doom 4. Kiedy oficjalnie go Wam zaprezentujemy, zobaczycie jego wspaniałość."
za niusa dziekujemy ps3site.pl
#134 Napisany 02 marca 2012 - 21:27
#135 Napisany 02 marca 2012 - 21:49
mozecie te skriny wyrzucic juz z glowy.
Matthew Hooper na twitterze:
za niusa dziekujemy ps3site.pl
Oby. Odetchnąłem z ulgą.
#136 Napisany 03 marca 2012 - 10:59
1. Nie zszokowały ludzi, to nie to, co chcieli nam pokazać id Software, więc bronią się kłamstewkami, że pełniak strzepie nam gałki oczne;
2. Każda z tych lokacji będzie w piekle, co stworzy całkiem inny klimat.
#137 Napisany 03 marca 2012 - 12:48
#138 Napisany 16 kwietnia 2013 - 19:58
nius sprzed jakichs 2 tygodni chyba.
nastapil restart produkcji Dooma 4, bo nie spelnial jakosci przez co gra wylezie dopiero na kolejnej generacji.
Bethesda:
Wcześniejsza wersja Dooma 4 nie prezentowała jakości ani radości, którą id i Bethesda chcieli przekazać, oraz, której fani na całym świecie oczekują.
Z tego powodu id skupiło się na stworzeniu nowej wersji gry, która ma zadowolić oczekiwania wszystkich. Kiedy będziemy gotowi rozmawiać o tworzonym przez id software Doomie 4, damy wam znać.
ps3site:
Serwis Kotaku dotarł do pracowników studia, którzy chcieli pozostać anonimowi z racji fatalnej atmosfery w studiu, które od dawna nie potrafi pozbierać się i wznowić prac nad Doom 4. Zenimax oczekuje od id Software, że gra będzie ogromnym sukcesem jak Skyrim, bo według nich - sama nazwa jest w stanie sprzedaż miliony gier z logo Doom 4. Jednak problem leży w tym, że ekipa Carmacka się najzwyczajniej w świecie obija.
wypowiedzi pracownikow studia:
Gra nawet po restarcie wygląda tragicznie. Potwory są takie same jak w każdej grze, ich inteligencja jest poniżej krytyki. Historia w grze jest słaba i żałosna, całość określiłbym jako zwyczajową bajeczkę sci-fi dla dzieciaków.
Problemy pogłębiły się z exodusem pracowników. Odeszło mnóstwo utalentowanych i zdolnych osób, część została zwolniona. Od około roku systematycznie szeregi id Software opuszczane są przez znaczące grupki ludzi.
Gra nigdy nawet nie zbliżyła się do momentu gdy mogłaby być gotowa do wydania. Jedynie co id Software miało do pokazania to sześć słabych poziomów w grze. Całość wygląda fatalnie - zarządzanie poniżej krytyki, fatalna organizacja pracy. Firma nie potrafi sprostać swoim zamysłom.
#139 Napisany 16 kwietnia 2013 - 20:45
#140 Napisany 16 kwietnia 2013 - 23:08
dziwne, nic mi wyszukwarka nie znalazla.
to moj post przeniescie do tamtego tematu, a ten wywalcie.