Doom 4
#61 Napisany 03 stycznia 2010 - 15:11
#62 Napisany 03 stycznia 2010 - 16:07
#63 Napisany 03 stycznia 2010 - 16:45
Nom. TRÓ. To może jeszcze sterowanie strzałkami i brak rozglądania się w pionie? I w ogóle, to może pograjmy w nie na PC, bo na konsolach są mniej TRÓ?Chodzi o staroszkolne, można rzec "wzorcowe" podejście do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesności Proste jak byk Chyba, że nie pamiętacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware
Modern Warfare zatruł widzę niektórych ze szczętem... Tak, byłoby fajnie, gdyby Doom był jak Doom, a nie jak Modern Gayfuck Stupid. Bez biegających wokół nas przydupasów, odnawiającej się energii, bronienia/atakowania dla bronienia/atakowania, bragu reprezentacji wizualnej zdrowia/pancerza, noszenia tylko dwóch broni, i całego tego tałatajstwa, które powoduje, że po obejrzeniu wszystkich skryptów do MW/MW2 nie ma po co wracać. Czy jest miejsce na ewolucję? Pewnie - grafika, działanie broni, tryby strzału, design poziomów - jest. Ale na rzeczy trzymające się korzeni gatunku, a nie jakiś odjazd w modnych dzisiaj kierunkach.
#64 Napisany 03 stycznia 2010 - 16:50
#65 Napisany 03 stycznia 2010 - 16:52
#66 Napisany 03 stycznia 2010 - 17:51
#67 Napisany 03 stycznia 2010 - 17:52
A Doom 3 był straszny i już. Człowiek w nocy bał się każdego zakrętu o_O
#68 Napisany 03 stycznia 2010 - 17:54
#69 Napisany 03 stycznia 2010 - 18:40
Nie jakiś Modern Warfare.
HMPFModern Warfare to prawdziwy FPS.
Pewnie, że lubię staroszkolne FPSy, ale u licha - nie napisałem, że ich nie lubię. Tylko rozbawiła mnie idea nazywania jednego FPSa "prawdziwym" a drugiego "nieprawdziwym"
#70 Napisany 03 stycznia 2010 - 19:02
Doom to gra, którą przeszedłem na Nightmare mając <7 lat.
niemożliwość
#71 Napisany 03 stycznia 2010 - 19:41
#72 Napisany 03 stycznia 2010 - 19:57
Kradziej, jak mnie nie rozumiesz to ze mną nie dyskutuj :*.
#73 Napisany 03 stycznia 2010 - 20:17
#74 Napisany 03 stycznia 2010 - 20:21
#75 Napisany 03 stycznia 2010 - 20:40
Jak cię nie rozumiem, to mnie oświeć. Raz nazywasz MW nieprawdziwym shooterem, potem mówisz, że jednak prawdziwy jest, a potem twierdzisz, że cię nie rozumiem. TAK. Wytłumaczysz?Kradziej, jak mnie nie rozumiesz to ze mną nie dyskutuj :*.
#76 Napisany 03 stycznia 2010 - 20:41
#77 Napisany 03 stycznia 2010 - 20:45
#78 Napisany 03 stycznia 2010 - 22:48
#79 Napisany 03 stycznia 2010 - 23:08
#80 Napisany 03 stycznia 2010 - 23:19
#81 Napisany 03 stycznia 2010 - 23:37
Przechodząc na Nightmare, grałem wtedy na PSX, nie PC. Jak się zginęło to level od nowa. Tak, wiem, panowie, że nie chce Wam się w to wierzyć, ale cóż - powodzenia ;*. Dodam, że była to jedyna moja gra na przestrzeni pół roku, więc miałem trochę czasu na jej ogranie.
nagraj filmik jak przechodzisz przynajmniej 3 levele to uwierze, bo story jest tak niesamowicie nierealne ze nie wiem O_O
Chociaz nie wiem jak doom2 na psx wygladal - czy bylo latwiej duzo czy nie.
w kazdym razie dla ulatwienia - na PC na nightmare :
- wiecej wrogow
- sa szybsi, szybciej strzelaja, fireballe ape'ow zasuwaja duzo szybciej
- po chwili sie respawnuja
ja teraz [fakt ze po dlugim okresie] - nie moglem na nightmare przejsc drugiego poziomu, a i przez pierwszy przebieglem tylko.
pomecze troche i pozniej ejszcze zdam relacje...
nie ma co - podjaralem sie
#82 Napisany 04 stycznia 2010 - 09:21
#83 Napisany 04 stycznia 2010 - 13:34
edit: jedynka tez ma respawna
#84 Napisany 04 stycznia 2010 - 15:41
#85 Napisany 04 stycznia 2010 - 15:44
skandal, klamstwo pomowienie
toz to absurd tak pluc bez krzyny skrepowania
#86 Napisany 04 stycznia 2010 - 17:12
#87 Napisany 04 stycznia 2010 - 17:16
#88 Napisany 04 stycznia 2010 - 20:49
co to jest TRV szuter?
TRV szuter jest tym dla szuterów, czym TRV black metal dla black metalu, proste.