Doom 4
Rozpoczęte przez
Gość
, 08 05 2008 06:50
140 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 16 maja 2008 - 07:37
Nie, to był Raven Software (od zawsze kroczący razem z id - np. Heretic) korzystając z gotowego engine właśnie z Doom 3. Teraz ponownie technologia od zera tworzona. A ile dat przekładania i ile generacji "sprzętu który udźwignie Doom 3" było to ja już nawet nie pamiętam.
#32 Napisany 16 maja 2008 - 08:26
Czychu czasem jak czytam twoje posty to mi ręce normalnie opadają, ja doceniam KZ1 i czekam z niecierpliwością na drugą część ale Doom 4 to będzie takie coś jak Doom 3 gdzie jest klimat i jest strasznie. I ani UT3 ani KZ2 nie mają tego typu innej tematyki, oczywiście jest Condemned ale tam sie nawala broniami białymi wiec to też nie to co Doom.
#33 Napisany 16 maja 2008 - 12:02
Zgadzam się. Zresztą mam gdzieś UT3 i K2. Wolę straszny futurystyczny klimat Doom'a 3 i mam nadzieję ,że D4 będzie miało podobne założenia
#34 Napisany 16 maja 2008 - 14:46
Gdyby nie było Dooma to mogłoby w ogóle nie być tych gier wymienionych powyżej (UTIII, KZ2). To tytuł legenda, choćby dlatego warto czekać na jej kontynuację.
#35 Napisany 17 stycznia 2009 - 20:32
Za fabułę w kolejnym Doomie odpowiadać będzie znany pisarz SF Graham Joyce:
http://www.valhalla.... ... -DOOM.html
Zobaczymy czym zaskoczy nas on oraz panowie z ID.
http://www.valhalla.... ... -DOOM.html
Zobaczymy czym zaskoczy nas on oraz panowie z ID.
#36 Napisany 10 lutego 2009 - 12:42
Doom 4 na Ziemii
"Nie będzie to jednak świat, znany nam wszystkim, a raczej powojenna, postapokaliptyczna wizja globu wyniszczonego długotrwałym konfliktem. Tym razem w walce z demonami żołnierzom pomagać będą cywile, co również jest pewną nowością w stosunku do poprzednich części cyklu."
Fotorealistyczna grafika?
"Z wywiadu wiemy również, że programiści z id Software dążą do osiągnięcia prawie filmowej jakości grafiki. Dodatkowo animacje postaci będą bardzo zróżnicowane. Dzięki temu cywile będą poruszać się zupełnie inaczej, niż wyszkoleni i zahartowani w bojach żołnierze"
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=45079
"Nie będzie to jednak świat, znany nam wszystkim, a raczej powojenna, postapokaliptyczna wizja globu wyniszczonego długotrwałym konfliktem. Tym razem w walce z demonami żołnierzom pomagać będą cywile, co również jest pewną nowością w stosunku do poprzednich części cyklu."
Fotorealistyczna grafika?
"Z wywiadu wiemy również, że programiści z id Software dążą do osiągnięcia prawie filmowej jakości grafiki. Dodatkowo animacje postaci będą bardzo zróżnicowane. Dzięki temu cywile będą poruszać się zupełnie inaczej, niż wyszkoleni i zahartowani w bojach żołnierze"
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=45079
#37 Napisany 10 lutego 2009 - 14:38
Czyli chyba jak Doom 3 był reinterpretacją Doom 1, tak Doom 4 będzie opowiadał ponownie Doom 2
#38 Napisany 10 lutego 2009 - 14:52
Tyle, że Doom 2 niby dział się na Ziemi a wyglądało to jak w poprzedniczce. Teraz klimat się zatraci.
#39 Napisany 10 lutego 2009 - 15:04
Czyli chyba jak Doom 3 był reinterpretacją Doom 1, tak Doom 4 będzie opowiadał ponownie Doom 2
A Doom 5 będzie reinterpretacją Doom 3, który jest reinterpretacją Doom 1? Zaczynam coraz bardziej być przekonany, że będzie jak z 3: Pokochasz albo znienawidzisz.
#40 Napisany 02 stycznia 2010 - 16:53
http://www.gry-onlin...16.asp?ID=11491
Masakra !!! Oby naprawdę seria wróciła na swe protoplastyczne tory, totalnej chorej wyrzynki z 50 przeciwnikami na ekranie, i dwururą, która jednym strzałem kładzie dziesięciu !
Masakra !!! Oby naprawdę seria wróciła na swe protoplastyczne tory, totalnej chorej wyrzynki z 50 przeciwnikami na ekranie, i dwururą, która jednym strzałem kładzie dziesięciu !
#41 Gość_Zero_* Napisany 02 stycznia 2010 - 16:54
coś Ty się dzisiaj GOLa czepił ?
#42 Napisany 02 stycznia 2010 - 16:56
a tak jakoś, nie spamuj !!
#43 Napisany 02 stycznia 2010 - 17:03
no to sprawa prosta trza kupic ps3
ale tak na prawde to nie wierze w zadne gadki "seria wroci do korzeni" Bedzie zal, bedzie wypicowana grafika i tyle wspolnego z Doom2 ze 4:2 to 2 ;/
niemniej jednak czekam na screeny screenusie!! bede bral z polykiem!
ale tak na prawde to nie wierze w zadne gadki "seria wroci do korzeni" Bedzie zal, bedzie wypicowana grafika i tyle wspolnego z Doom2 ze 4:2 to 2 ;/
niemniej jednak czekam na screeny screenusie!! bede bral z polykiem!
#44 Napisany 02 stycznia 2010 - 17:09
Wypicowaną grafikę miał każdy Dum.
#45 Napisany 02 stycznia 2010 - 17:53
Zoi- M$ wykupi prawa, jeśli nie tej to następnej części.
#46 Napisany 02 stycznia 2010 - 18:26
Doom to gra, którą przeszedłem na Nightmare mając <7 lat. Dawać mi tu screeny i trailer z czwórki.
#47 Napisany 02 stycznia 2010 - 18:38
trza jeszcze trochę strzymać, najpierw Rejdż, potem pierwsze konkretne niusy o Doomie, ale oczywiście wszyscy liczymy na jakieś fejkowe wycieki
#48 Napisany 02 stycznia 2010 - 18:44
Tylko najgorsze jest to, że Doom II dział się na Ziemi. Ale nie było tego widać, wszystko w sumie wyglądało jak w jedynce. Nie chcę w IV widzieć takich bzdet jak bloki mieszkalne itd. Trzymam kciuki ze hardkorowego, PIĘKNEGO FPS. Prawdziwego FPS.
#49 Napisany 02 stycznia 2010 - 18:58
A które są nieprawdziwe?
#50 Napisany 02 stycznia 2010 - 19:04
NO CHYBA KAŻDY WIE, KTÓRE FPSY SĄ NIEPRAWDZIWE, DUH!
PS: które to?
PS: które to?
#51 Napisany 02 stycznia 2010 - 19:11
Może Borderlands?
#52 Napisany 02 stycznia 2010 - 19:13
Ja myślę, że taki Kilzon dwa, bo... nie spodobał się Nyu'owi
#53 Napisany 03 stycznia 2010 - 12:37
Prawdziwy FPS to Quake 4. Nie znaczy, że najlepszy. Ale jeden z najprawdziwszych, trzymających się zasad. Nie jakiś Modern Warfare.
#54 Napisany 03 stycznia 2010 - 12:49
O, to to to.
#55 Napisany 03 stycznia 2010 - 13:34
Prawdziwy, bo...
...
...
...
...
...
...bardziej FIRST PERSON niż Modern Warfare 2?
Może zaraz wyskoczymy, że prawdziwa platformówka to Pitfall czy New Super Mario Bros., a Mario Galaxy jest nieprawdziwe?
...
...
...
...
...
...bardziej FIRST PERSON niż Modern Warfare 2?
Może zaraz wyskoczymy, że prawdziwa platformówka to Pitfall czy New Super Mario Bros., a Mario Galaxy jest nieprawdziwe?
#56 Napisany 03 stycznia 2010 - 13:38
Ba prawdziwe mordobicia to SF i MK, crapy pokroju Tekkena w których nie można pyrkać fajerbali nie są tru.
Nyu, a jak to ma się do twojej teorii o prawdziwych slasherach. Coś ewoluuje i jest tru, a coś po ewolucji już nie?
Nyu, a jak to ma się do twojej teorii o prawdziwych slasherach. Coś ewoluuje i jest tru, a coś po ewolucji już nie?
#57 Napisany 03 stycznia 2010 - 14:24
tylko tetris jest prawdziwy
#58 Napisany 03 stycznia 2010 - 14:26
Chodzi o staroszkolne, można rzec "wzorcowe" podejście do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesności Proste jak byk Chyba, że nie pamiętacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware
#59 Napisany 03 stycznia 2010 - 14:37
marzy mi się zbieranie apteczek szardów do zbroi, chodzenie po labiryncie i zbieranie kluczy itd. a przede wszystkim DWURURA, która jednym strzałem kładzie dziesięciu, no i zeby podczas takiej potyczki było ze sto pomiotów do rozwalenia na raz ! ;]
#60 Napisany 03 stycznia 2010 - 15:09
Nom. TRÓ. To może jeszcze sterowanie strzałkami i brak rozglądania się w pionie? I w ogóle, to może pograjmy w nie na PC, bo na konsolach są mniej TRÓ?Chodzi o staroszkolne, można rzec "wzorcowe" podejście do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesności Proste jak byk Chyba, że nie pamiętacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware