Skocz do zawartości

Zdjęcie

Vanquish

Platinum Games Sega PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
767 odpowiedzi na ten temat

#31 Raikoh Napisany 01 kwietnia 2010 - 01:50

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Nic nowego w tej notce. Dziwię się, że dopiero teraz Internet ożył informacjami sprzed 2 tygodni. O_o


True. Te info było podawane przez nie które serwisy chyba nawet wcześniej niż 2 tygodnie temu.
  • 0

#32 Grz3chu Napisany 18 maja 2010 - 18:03

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
http://platinumgames...iewnews&id=5823
skany
  • 0

#33 Aras Napisany 05 czerwca 2010 - 09:01

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:


pierwszy trailer z gameplayem. wygląda nieciekawie.
  • 0

#34 ACZ Napisany 05 czerwca 2010 - 13:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Dla mnie wygląda za***iście. Może grafa nie jest pierwszych lotów, ale widać zajebistą mechanikę gry. Pure gameplay.
  • 0

#35 cybercotlet Napisany 05 czerwca 2010 - 13:50

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:
Mam takie samo zdanie co czychu. Może troche zbyt dużo menusów jest naje*ane na ekranie w iście japońskim stylu. Ale sama gra zapowiada się fajnie :) Niech dadzą jeszcze multi z takim rozpie*dolem :mrgreen:

Nie mam pojęcia co się tam Arasowi nie podoba ;]
  • 0

#36 Shinigami Napisany 05 czerwca 2010 - 13:57

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Multi nie będzie.

Graficznie niestety poziomu Lost Planet 2 nie ma, ale i tak jest spoko. Sama gra oczywiście zamiecie.
  • 0

#37 burnstein Napisany 05 czerwca 2010 - 14:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Porażka, można poruszać się podczas strzelania.
  • 0

#38 Gość_Zero_* Napisany 05 czerwca 2010 - 15:00

Gość_Zero_*
  • Goście

Porażka, można poruszać się podczas strzelania.


Wszyscy idą na łatwiznę :/
  • 0

#39 Kradziej Napisany 05 czerwca 2010 - 17:51

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Porażka, można poruszać się podczas strzelania.

Widać, że gra dla głupich amerykanuf i ludziuf z zachód.
  • 0

#40 Scorpio Napisany 05 czerwca 2010 - 19:59

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
eeee, jak na trailerze był atak na Amerykę, to jakiś gruby hamburger padał na ziemię XD
  • 0

#41 BeSOS Napisany 05 czerwca 2010 - 20:56

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gearsy (rzyg) w rzygowej jak dla mnie stylistyce z tego wyszły, kompletnie przestało mnie to interesować.
  • 0

#42 olfeusz Napisany 07 czerwca 2010 - 10:43

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Teaser mnie zainteresował, trailer kompletnie zniechęcił.
  • 0

#43 Aras Napisany 07 czerwca 2010 - 11:02

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:

Nie mam pojęcia co się tam Arasowi nie podoba ;]


nie podoba mi się ta pseudo-ostrość (mam nadzieję, ze wiecie o jaką ostrość chodzi - byłbym z tego zadowolony bo nie wiem jak to wytłumaczyć inaczej, padaczny design przeciwników, gameplay nie pasujący do pseudo poważnej fabuły, strzelanie do robotów i mszczenie się za jakieś san francisco, robienie ewolucji i bawienie się w morderczą baletnice przy użyciu broni palnej również zasysa - do takich atrakcji to ja chcę mieczyk/pięści/halabardę/nunczaku/wałek... niech mi jeszcze wyskocza z info, ze w grze będzie qte to w ogóle lol.
  • 0

#44 Shinigami Napisany 07 czerwca 2010 - 11:33

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

robienie ewolucji i bawienie się w morderczą baletnice przy użyciu broni palnej również zasysa

Bayonetta tak ma i to nie zasysa. CQC z użyciem broni palnej jest super.
  • 0

#45 Shinigami Napisany 07 czerwca 2010 - 17:33

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Minutka czystego gameplayu. Wszystko porusza się szybko, że hej. Walka tylko z jednym przeciwnikiem wydaje się natomiast mało dynamiczna.

  • 0

#46 Zwyrol Napisany 07 czerwca 2010 - 18:40

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Animacja skoku, ale nie tylko bo i fikołki, czy sam bieg (MGS) wygląda jak z PSX'a. Słaby ten cover, strasznie drętwy, brakuje płynności jak w Gearsach, czy Uncharted.
  • 0

#47 Aras Napisany 07 czerwca 2010 - 18:43

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
nie ma to jak cqc gdy ma się broń palną :lol:

a sam gameplay... szybki mass effect
  • 0

#48 Nyjacz Napisany 07 czerwca 2010 - 18:50

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
Nie grzeje mnie kompletnie. Fajnie, że twórcy Bayonetty nie robią w kółko jednego i w ogóle, ale nie podoba mi się tutaj design, gameplay... Popieram Arasa, choć z jednym się nie zgadzam, bo balet z broniami palnymi lubię.
  • 0

#49 Grz3chu Napisany 07 czerwca 2010 - 18:59

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
A mnie się wszystko podoba i jest to nadal wg. mnie czarny koń tego roku.
  • 0

#50 ACZ Napisany 07 czerwca 2010 - 21:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Wow, dla mnie bomba, wstępnie 9/10.
Jeszcze się z Vanquishem marne leszczyki przeprosicie.
  • 0

#51 D E V I L Napisany 07 czerwca 2010 - 21:33

D E V I L

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:
Dla mnie za bardzo chaotyczna ...
  • 0

#52 Scorpio Napisany 07 czerwca 2010 - 22:02

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Bo nie ogarniasz :P
Jak będzie miała ciągle takie dynamiczne i zabójcze tępo, ja wchodzę :) Dawno nie było tak czystej, zręcznościowej strzelaniny by czasu na zmianę magazynku nie było :P
  • 0

#53 Raikoh Napisany 08 czerwca 2010 - 02:03

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Dla mnie BOMBA. Gameplay wygląda cudnie i design mi bardzo przypadł do gustu. Po prostu nie ogarniacie panowie, a Platinum wprowadza nowe standardy- szybka i efektowna. Czekam na premierę i "na bank" kupuję.
  • 0

#54 Aras Napisany 08 czerwca 2010 - 07:42

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
no, nie ogarniam, wsadzili gościa w kombinezonie z crysisa do świata mass effect i podkręcili speed. szybkie i efektowne gry także już widziałem na tej generacji. nowego standardu tu nie widzę.

serio, jak nie FPS to wyścig, jak nie wyścig to strzelanie do robotów. Niech to NMH na 360 w europie już wyjdzie...
  • 0

#55 cybercotlet Napisany 08 czerwca 2010 - 08:56

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

serio, jak nie FPS to wyścig, jak nie wyścig to strzelanie do robotów. Niech to NMH na 360 w europie już wyjdzie...

KUP se Wii :P Bo na XBOXie to uświadczysz NMH V0.5 z ładniejszą grafiką :P

A co do samego Vanquisha to pokażcie mi drugą taką strzelanę gdzie sie tak zapie*dala? Bo ja sobie nie przypominam. Gra zapowiada się bardzo fajnie :)
  • 0

#56 Texz Napisany 08 czerwca 2010 - 08:59

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Za bardzo japoński, cutscenki i lip synch to jakieś nieporozumienie. Słowem, do kosza.
  • 0

#57 Aras Napisany 08 czerwca 2010 - 09:01

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
kotlet, jak będę chciał czegoś strzelanego&szalonego to będę się zabierał za bulletstorma.
  • 0

#58 ACZ Napisany 08 czerwca 2010 - 12:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Takiej mechaniki jaką prezentuje Vanquish jeszcze nie było. No chyba nie powiecie mi, że Girsy miały bogatszą mechanikę gry? W Girsach przez całą grę tylko się strzelało, bo walka jeden na jeden jak wyglądała? Mogłeś tylko przeciachać przeciwnika piłą. A co jest w Vanquish? Jest cover system i strzelanina z której płynnie wchodzisz w rozbudowaną mechanikę walki jeden na jeden. Wygląda to wszystko mega miodnie. Gra najprawdopodobniej będzie zbierała podobne, wysokie noty jak Bayonetta.
Problem hejterów gier japońskich jest następujący. Kręcicie nosem na archaizmy pokroju braku równoczesnego chodzenia i strzelania w takim np. RE5, ale gdy Japończycy idą krok dalej i pokazują zajebistą, miodną mechanikę gry to macie totalnie w d*pie te gry i ich nie kupujecie. Bo dla was nie jest najważniejszy tak naprawdę gameplay, a jakieś bzdury które wam nie pasują jak np. zbyt japoński i chory design i dlatego takich gier jak Bayonetta czy Vanquish nie kupicie. A potem jeszcze narzekacie, że na rynku nie ma ciekawych gier i produkowane są wyłącznie same odgrzewane kotlety. Jesteście żałośni.
  • 0

#59 BeSOS Napisany 08 czerwca 2010 - 15:02

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Co za nolife.
  • 0

#60 ACZ Napisany 08 czerwca 2010 - 15:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Co za nolife.

Odezwał się leszczyk w tanim ubranku...
  • 0



Inne z tagami: