#121 Napisany 18 maja 2011 - 16:04
#122 Napisany 26 maja 2011 - 18:17
Do zassania za friko:
http://www.thinkwith...s.com/music.php
#123 Napisany 26 maja 2011 - 18:52
Valve rozpoczął udostępnanie ścieżki dźwiękowej.
Do zassania za friko:
http://www.thinkwith...s.com/music.php
dobry link Czychu aczkolwiek szkoda, że nie w mp3 tylko w jakichś popieprzonych formatach Pewnie jakbym ściągnął ten na androida to bym otworzył na moim LG bo jestem osadzony w tym systemie, ale mimo wszystko wolałbym mp3
EDIT:
ok rozkminiłem, że tam po lewo jest download zipa co też czynię
Ten post był edytowany przez piterekd dnia: 26 maja 2011 - 19:01
#124 Napisany 28 maja 2011 - 09:08
#125 Napisany 30 maja 2011 - 14:41
#126 Napisany 30 maja 2011 - 14:53
#127 Napisany 30 maja 2011 - 20:10
#128 Napisany 17 czerwca 2011 - 15:59
Zagadki (test chambery) są bardzo satysfakcjonujące chociaż niezbyt trudne - na całą grę było raptem kilka żebym się zatrzymał na dłuższą chwilę i "kminił", a IQ Dody to ja nie mam
#129 Napisany 28 lipca 2011 - 18:23
#130 Napisany 28 lipca 2011 - 19:41
Moja ocena: koniecznie zagrać.
jak tylko stanieje to koniecznie.
#131 Napisany 28 lipca 2011 - 21:22
#132 Napisany 30 lipca 2011 - 22:33
#133 Napisany 31 lipca 2011 - 11:59
Zacząłem sobie powolutku odsłuchiwać komentarze twórców. I dwie taki myśli własnie przemknęły mi przez głowę. Pierwsza to podziw i szacunek dla ogromnego nakładu pracy, jaki włożono w grę (naprawdę, nie zdawałem sobie sprawy, że samo projektowanie i testowanie to tyle roboty, to znaczy, owszem, trochę zdawałem, ale nie do końca; szacun). I jeszcze druga: co do karvy nędzy ma znaczyć "ten level początkowo był trudniejszy, ale nasi testerzy są tak głupi, że nie zdołali go rozwiązać"? Stanowczo domagam się, by Valve zatrudniło inteligentniejszych testerów, taka ich mać!
wyślij cv
#134 Napisany 24 sierpnia 2011 - 03:04
#135 Napisany 24 sierpnia 2011 - 08:04
Zacząłem sobie powolutku odsłuchiwać komentarze twórców. I dwie taki myśli własnie przemknęły mi przez głowę. Pierwsza to podziw i szacunek dla ogromnego nakładu pracy, jaki włożono w grę (naprawdę, nie zdawałem sobie sprawy, że samo projektowanie i testowanie to tyle roboty, to znaczy, owszem, trochę zdawałem, ale nie do końca; szacun). I jeszcze druga: co do karvy nędzy ma znaczyć "ten level początkowo był trudniejszy, ale nasi testerzy są tak głupi, że nie zdołali go rozwiązać"? Stanowczo domagam się, by Valve zatrudniło inteligentniejszych testerów, taka ich mać!
Pamiętasz, jak w co-opie GlaDOS mówi do graczy, że ludzie, którzy mieli przejść ten test, byli "na tyle bezczelni, żeby nazwać go niemożliwym lub - co gorsza! - zepsutym!"? Zgadnij, skąd to się wzięło
#136 Napisany 27 sierpnia 2011 - 15:37
http://www.ps3site.p...cy-z-sony/84199"Z pewnością możemy dostarczyć naszym klientom więcej korzyści w takim stopniu, w jakim mamy możliwości. Z PS3 oczywiście zrobiliśmy olbrzymie postępy. Posiadacze PS3 i Portal 2 zaczną to dostrzegać we wrześniu, kiedy światło dzienne ujrzy pierwsze DLC do tej gry. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że Sony pozwoliło na użycie Steamworks na PlayStation 3. Wcześniej konsole były zamkniętymi platformami, więc jest to olbrzymie wydarzenie."
#137 Napisany 01 października 2011 - 08:24
http://www.gamespot....c-out-october-4
#138 Napisany 03 października 2011 - 13:31
#139 Napisany 10 grudnia 2011 - 21:20
#140 Napisany 30 maja 2012 - 17:51
#141 Napisany 30 maja 2012 - 18:00
#142 Napisany 05 czerwca 2012 - 22:57
Parę tygodni temu, Valve zapowiedziało wydanie darmowego DLC do Portal 2, który nazwano In Moves. Wykorzystać miał on możliwości kontrolera Razer Hydra w celu dokładniejszej kontroli. I jak możecie się domyślić, Sony także coś ma w zanadrzu jeśli chodzi o sterowanie inne niż padem...
Valve potwierdziło, że później w tym roku i posiadacze PS3 otrzymają owe DLC, oczywiście za darmo i z pełnym wsparciem kontrolera PlayStation Move.
#143 Napisany 29 stycznia 2013 - 00:38
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|