Niech tylko Cole i Zeke zostaną w polskiej wersji ci sami.
najpierw niech ich wyślą na jakiś kurs aktorski czy coś ...
Niech tylko Cole i Zeke zostaną w polskiej wersji ci sami.
Zaprezentowany niedawno gameplay z inFamous 2 wygląda fenomenalnie, jednak Sucker Punch, producent gry, nie chce zaszczytów tylko dla siebie. Okazuje się bowiem, że do gry bardzo dużo wniosło Naughty Dog, twórcy Uncharted.
Brian Flemming i Chris Zimmerman z Sucker Punch, powiedzieli w jednym z wywiadów, że Naghty Dog pomagało im jeszcze przed wydaniem pierwszej części gry. Na 3 miesiące przed wypuszczeniem na rynek inFamous dostali notatki, w których ich koledzy po fachu opisywali, co denerwuje ich w systemie wspinania. Ekipa Sucker Punch wzięła sobie te uwagi do serca, bowiem ufała i szanowała ludzi odpowiedzialnych za takie produkcje jak Crash Bandicoot czy Uncharted. Brian zapewnił także, iż bardzo dużo dała im osobista wizyta w studiu Naughty Dog.
Różnice między grą złym a grą dobrym były za małe, stanowczo ZA MAŁE. Jeśli w dwójce miałoby być podobnie to w sumie mi to zwisa czy będzie ten element czy nie.Jakby nie można było stać się bardzo złym lub bardzo dobrym, to zniknie w tym momencie jeden z głównych USP. Byłoby kiepsko...