Skocz do zawartości

Zdjęcie

inFamous 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
335 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość_Zero_* Napisany 09 czerwca 2010 - 16:44

Gość_Zero_*
  • Goście

Niech tylko Cole i Zeke zostaną w polskiej wersji ci sami.


najpierw niech ich wyślą na jakiś kurs aktorski czy coś ...
  • 0

#32 Shinigami Napisany 09 czerwca 2010 - 17:08

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Moirę wysłać powinni. Cole był pierwszorzędny, Zeke zawodził tylko czasami.
  • 0

#33 Sotaku Napisany 09 czerwca 2010 - 17:10

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Ja tam nie chcę zmiany Cole'a a Zeke był bardzo fajny
  • 0

#34 Spuczan Napisany 09 czerwca 2010 - 19:33

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:
Według mnie Zeke nie oferował żadnej pomocy. Plątał się tylko pod nogami.
  • 0

#35 ACZ Napisany 16 czerwca 2010 - 06:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Trailer:
http://www.ps3site.p...famous-2/47578/
  • 0

#36 MaxVarEmreis Napisany 16 czerwca 2010 - 08:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Gra wygląda o dwie klasy lepiej niż część pierwsza (graficznie jak i desing'ersko).
  • 0

#37 olfeusz Napisany 16 czerwca 2010 - 10:50

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Ja bym raczej powiedział, że po bardzo dobrej jedynce ta część będzie po prostu świetna. Podoba mi się, że postanowili nas teraz trochę ochłodzić lodem, jednak nadal nie podoba mi się zmiana designu głównego bohatera.
  • 0

#38 Shinigami Napisany 16 czerwca 2010 - 15:31

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Cole wygląda teraz trochę jak Drake, może to chcieli uzyskać ;)
  • 0

#39 Gość_Zero_* Napisany 16 czerwca 2010 - 16:50

Gość_Zero_*
  • Goście
i ma takie elo teksty nawet ... mi to pasi :D no i ta jego wędka = fajny patent
  • 0

#40 Shinigami Napisany 16 czerwca 2010 - 16:54

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Nom, nom. Na początku myślałem, że będzie tego używał jako przenośnego generatora prądu, ale wygląda na to, że będzie służyło tylko do walki. I fajnie.
  • 0

#41 olfeusz Napisany 17 czerwca 2010 - 10:21

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Jaka wędka? Ale wygląda fajnie, będzie można kosić przeciwników aż miło. Najważniejsze, że do pierwszego bohatera jakoś specjalnie się nie przyzwyczaiłem jak i do jego głosu więc aż tak bardzo mnie te zmiany nie ruszają, ale mimo wszystko nie lubię takich zabiegów.
  • 0

#42 Spuczan Napisany 17 czerwca 2010 - 22:59

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:
Do jednego muszę się przyczepić. Po tym co zobaczyłem w nowym UFC nie mogę już ścierpieć takich tatuaży. Wyglądają jak z MGSa .
  • 0

#43 ACZ Napisany 19 czerwca 2010 - 11:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Screeny i arty:
http://www.ps3site.p...artworki/47852/
Wywiad przeprowadzony przez 1UP z producentem gry:
http://www.ps3site.p...ntem-gry/47849/
  • 0

#44 Spuczan Napisany 22 czerwca 2010 - 21:43

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:
http://gameinformer....PostPageIndex=2
  • 0

#45 ACZ Napisany 27 czerwca 2010 - 18:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Na E3 gameplay był pokazywany za zamkniętymi drzwiami. Ci co go widzieli twierdzą, że pod względem grafiki jest bardzo duży przeskok między jedynką, a dwójką.
Za jakiś tydzień w najnowszym odcinku GTTV główną atrakcją będzie pierwszy pokaz czystego gameplayu.
http://www.ps3site.p...harted-2/48341/
  • 0

#46 Texz Napisany 28 czerwca 2010 - 18:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dodany obrazek


Jak to wygląda!
  • 0

#47 Gość_slonik12341_* Napisany 01 lipca 2010 - 20:54

Gość_slonik12341_*
  • Goście
Troche lepiej niż pierwsza część ...

Jak on sie trzyma tej ściany ? Czyżby pozazdrościł umiejętności spider manowi ???
  • 0

#48 Ryan Napisany 02 lipca 2010 - 20:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
E tam trochę - fachowe oświetlenie ma. Więcej o grze (w tym 3min gameplayu - olo!) w kolejnym GTTV.

  • 0

#49 vantidus Napisany 02 lipca 2010 - 21:22

vantidus

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 479 Postów:
http://gamevideos.1u.../video/id/30284 gameplay :shock:
  • 0

#50 ACZ Napisany 02 lipca 2010 - 21:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Czadzior. :^^:

Nie podoba mi się jednak bohater i to jak gada. Mega ciotowaty. W jedynce był taki posępny i taki powinien pozostać. Ten prezentuje się jak gimbus. Mam nadzieję, że posłuchają graczy i wywalą ten obiekt 3d na zbity ryj.
  • 0

#51 Shinigami Napisany 02 lipca 2010 - 21:48

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Pozazdrościli trochę Uncharted z tą ucieczką przed helikopterem.

Rozgrywka zrobiła się przyjemnie szybsza i płynniejsza, na plus. Tornado też wygląda wybitnie fajnie.
  • 0

#52 Nyjacz Napisany 02 lipca 2010 - 21:52

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
Dla mnie ta gra to definicja sequela. Walę Gearsy 3.
  • 0

#53 Gość_Zero_* Napisany 02 lipca 2010 - 22:24

Gość_Zero_*
  • Goście
I to jest pierdolnięcie !!! :D za***iste, jeśli cała gra będzie trzymała takie tempo będzie rewelacyjnie. Ślizg po ścianie ? Szał! W ogóle wygląda tak jakby przy grze siedzieli panowie z ND ... albo SP za długo grali w U2 :rolleyes: ale przynajmniej wiedzą na czym sie wzorować :)

edit. szkoda tylko że 2011, a nie 2010 :(
  • 0

#54 ACZ Napisany 05 lipca 2010 - 10:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Sucker Punch wdzięczne Naughty Dog.
http://www.ps3site.p...ghty-dog/48724/

Zaprezentowany niedawno gameplay z inFamous 2 wygląda fenomenalnie, jednak Sucker Punch, producent gry, nie chce zaszczytów tylko dla siebie. Okazuje się bowiem, że do gry bardzo dużo wniosło Naughty Dog, twórcy Uncharted.
Brian Flemming i Chris Zimmerman z Sucker Punch, powiedzieli w jednym z wywiadów, że Naghty Dog pomagało im jeszcze przed wydaniem pierwszej części gry. Na 3 miesiące przed wypuszczeniem na rynek inFamous dostali notatki, w których ich koledzy po fachu opisywali, co denerwuje ich w systemie wspinania. Ekipa Sucker Punch wzięła sobie te uwagi do serca, bowiem ufała i szanowała ludzi odpowiedzialnych za takie produkcje jak Crash Bandicoot czy Uncharted. Brian zapewnił także, iż bardzo dużo dała im osobista wizyta w studiu Naughty Dog.


  • 0

#55 Gość_Zero_* Napisany 05 lipca 2010 - 16:45

Gość_Zero_*
  • Goście
no przy inf2 pewnie zaczęli bawić się w notki od początku
  • 0

#56 Sotaku Napisany 05 lipca 2010 - 21:51

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
zapowiada się niezła jatka...choć nadal nie jestem przekonany do wyglądu głównego bohatera...
  • 0

#57 Krill Napisany 09 lipca 2010 - 10:08

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Pierwszego inFAMOUS'a nawet nie ukończyłem, bo za bardzo znudził mnie na koniec. Stwierdziłem, że obiektywnie jest to poziom "ponadprzeciętny", ale szczerze, to gra nie porwała mnie w ogóle- mimo, że zawsze chciałem pobiegać po wielkim mieście gościem z prądem w łapskach. No i oczywiście doceniam możliwość stania się dobrym lub złym, taki wybór zawsze liczę na plus. Coś jednak nie zagrało...

Materiał w nowym N+ i trailer są zajawkowe, fakt, ale raczej tę grę pożyczę od kogoś niż kupię.

Aha, dla mnie "nowy" wizerunek Cole'a jest spoko, bo przynajmniej nie wygląda jak jakiś łysy bandyta ;)...
  • 0

#58 Sotaku Napisany 09 lipca 2010 - 13:04

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Boję się, że przez ten cukierkowy wizerunek Cole'a umknie ta mroczna atmosfera, która tak mi się podobała w jedynce...no i nie zapowiada się na razie by tutaj też były dwie strony mocy...a to byłby krok w tył
  • 0

#59 Krill Napisany 09 lipca 2010 - 17:41

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Jakby nie można było stać się bardzo złym lub bardzo dobrym, to zniknie w tym momencie jeden z głównych USP. Byłoby kiepsko...
  • 0

#60 Nyjacz Napisany 09 lipca 2010 - 18:46

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

Jakby nie można było stać się bardzo złym lub bardzo dobrym, to zniknie w tym momencie jeden z głównych USP. Byłoby kiepsko...

Różnice między grą złym a grą dobrym były za małe, stanowczo ZA MAŁE. Jeśli w dwójce miałoby być podobnie to w sumie mi to zwisa czy będzie ten element czy nie.
  • 0