#301 Napisany 25 czerwca 2012 - 11:48
#302 Napisany 25 czerwca 2012 - 12:03
#303 Napisany 08 lipca 2012 - 13:37
#304 Napisany 08 lipca 2012 - 13:44
Chyba nie grało się w poprzednie Rajmany co?
#305 Napisany 08 lipca 2012 - 13:45
#306 Napisany 08 lipca 2012 - 14:48
Gram z kumplem w coopie i muszę przyznać, że gra jest mistrzowska. Zostały nam już tylko 3 światy po jednej sesji. Gra wbrew temu co tu czytałem jest dość łatwa. Sam bez kumpla wymaksowałem pierwszy świat i jakoś specjalnego problemu nie uświadczyłem. To chyba dobry skill z platformerów na Wii. Apropos, widzę w Raymanie całą masę pomysłów z DKCR i NSMBWii. Gra jest genialna i bardzo zabawna, szczególnie animacje i ten niebieski stwór. Trochę bez inspiracji są odblokowywane postacie, które różnią się jedynie kolorem. Kompletnie zbędne.
Jest jeszcze jeden bonusowy level za zebranie 10 zębów w wyścigach ze skrzyniami.
#307 Napisany 08 lipca 2012 - 16:22
#308 Napisany 14 lipca 2012 - 09:27
#309 Napisany 22 lipca 2012 - 12:15
#310 Napisany 22 lipca 2012 - 12:17
#311 Napisany 22 lipca 2012 - 12:33
Gra fajna, ale trudna Mam problem z czasowkami w paru levelach i zebraniem 350 lumkow.
#312 Napisany 22 lipca 2012 - 12:44
#313 Napisany 22 lipca 2012 - 12:46
#314 Napisany 22 lipca 2012 - 13:57
Ciekawe czemu wszystko się musi na tej konsoli instalować, ale instalek całych gier żeby ograniczyć loadingi nie ma
#315 Napisany 22 lipca 2012 - 15:53
Kupiłem wersję na X360, wcześniej miałem na PS3. Włączyłem na szybko, żeby zobaczyć różnicę. No i jest jedna, megazasadnicza. Loadingi. W wersji na PS3 zdołałem dobiegnąć do końca planszy loadingowej, w wersji na X360 nawet nie mam czasu się rozpędzić i plansza załadowana. Takie właśnie pierdoły świadczą o tym, że z tym PS3 serio jest coś nie tak. Albo moim, albo ogólnie
no więc wbiega na pierwszą górkę, za nią jest dołek ale nie dobiega do niego. zbiega kawałek z górki, ze cztery kroki i kończy się ładowanie.
btw. na psn staniał i kosztuje 85 złotych.
#316 Napisany 22 lipca 2012 - 16:07
#317 Napisany 22 lipca 2012 - 21:48
Doszedłem do drugiego świata, pustyni, ale już widzę, że na pewno skończę z przyjemnością.
#318 Napisany 23 lipca 2012 - 12:11
#319 Napisany 24 lipca 2012 - 11:57
dla mnie 50% pomysłów w tej grze pochodzi z DKCR właśnie
donkey kong mimo wszystko jest bardziej różnorodny, w sensie - w jednym levelu są naprawdę różne rzeczy do robienia. tu jest jakoś bardziej monotonnie, każdy "segment" to żyłowany do bólu ten sam pomysł lub dwa pomysły.
choć końcówka pustyni miała już swoje momenty, pościg za duszkiem odblokowującym moc był dynamiczny. coś się wreszcie działo.
na razie jestem w trzecim świecie i oceniam grę tak na 8. solidna, z momentami, ale efektu "wow" nie ma. w takim Mario Galaxy to co plansza człowiek się za głowę łapał "jak oni to wymyślil!".
#320 Napisany 01 sierpnia 2012 - 08:19
przeszedłem już wszystkie światy dookoła i teraz te wróżki wysyłają mnie jeszcze raz do każdego ze światów do tych "odnóg". momentami jest fajnie trudno - są sekwencje, które trzeba kilka razy powtórzyć.
jest też sporo ciekawych, świeżych pomysłów, zwłaszcza teraz kiedy on może pływać i wbiegać na ściany. grafika oczywiście też zamiata.
#321 Napisany 01 sierpnia 2012 - 08:41
#322 Napisany 07 sierpnia 2012 - 23:46
te levele z pływaniem, gdzie się np. ciemno robi albo na komarze jest tak, że widać tylko zarysy kolców i liści jak w Limbo. sporo nawiązań do znanych motywów, ale wszystko idealnie skomponowane.
no i - gra nie obraża poziomem trudności. nie jest jakoś przesadnie trudno, ale są momenty że trzeba się pomęczyć. pomysł na zaliczanie na liczbę lumów a potem czasówki też niby już był, ale tu czasówki są unikalnie wciagające - chyba z powodu rewelacyjnej grafiki i designu poziomów.
#323 Napisany 08 sierpnia 2012 - 09:31
#324 Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:29
#325 Napisany 08 sierpnia 2012 - 13:12
#326 Napisany 08 sierpnia 2012 - 14:01
Torq, bluźnisz.
w DKCR grałem tuż po premierze, możliwe że trochę zatarł się mi w pamięci. samo "skakanie" może jest nawet porównywalne, ale jest jedna rzecz w Raymanie zrobiona lepiej.
chodzi o to, że Rayman ma jakby "warstwy". możesz szybko przefrunąć przez levele i odblokowywać kolejne. w ten sposób cztery światy zaliczasz błyskawicznie.
potem masz jakby drugi poziom, gdzie każdy ze światów odblokowuje te dodatkowe levele z bosami.
a potem jest jakby trzeci poziom, gdzie okazuje się, że masz electonów za mało i musisz wracać do leveli, robić czasówki albo szukać więcej lumów.
do tego wszystkiego jest namiastka czegoś takiego jak "rozwój" postaci, czyli to odblokowywanie umiejętności. to też jest fajne, że część leveli przechodzisz np. bez fruwania czy biegania po ścianach, a potem do nich wracasz już z tym i możesz nowe, niedostępne wcześniej miejsca odkryć. w DKCR tego nie ma.
nie mogę też przymykać oczu na to, że oprawa w Raymanie jest jednak lepsza. no i mimo wszystko - sterowanie dubletem grucha-pilot momentami się średnio sprawdzało, pamiętam jakieś kłopoty z którymś z ruchów, tupaniem albo z czymśtam, polegające na tym, że nie zawsze działo się to co chciałeś. w Raymanie w ogóle nie mam takich problemów jak sterowanie.
ostatecznie, to jest ważenie oceny dwóch świetnych platformówek, wiadomo że dystansujących resztę i można się spierać co dla kogo jest ważniejsze i co się komu bardziej podoba.
#327 Napisany 08 sierpnia 2012 - 18:40
#328 Napisany 08 sierpnia 2012 - 18:54
ale Ratchety jednak przyjemniejsze
a to ponoć ja bluźnię
#329 Napisany 08 sierpnia 2012 - 19:21
#330 Napisany 09 sierpnia 2012 - 17:48
Co do oprawy i audio, obie gry stawiam na rowni. RO jest przepiekny, ale dkcr na wii wyglada rownie mocno. Muzycznie obie gry sa genialne, DKCR ma swietne kawalki, RO dzwiekowo potrafi doskonale bawic.
Torq, grasz sam czy w coop?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|