Ratchet & Clank: All 4 One
#31 Napisany 04 lutego 2011 - 21:35
#32 Napisany 22 marca 2011 - 16:15
#33 Napisany 13 kwietnia 2011 - 15:45
#34 Napisany 14 kwietnia 2011 - 07:37
#35 Napisany 14 kwietnia 2011 - 10:25
#36 Napisany 14 kwietnia 2011 - 11:42
#37 Napisany 28 lipca 2011 - 21:44
#38 Napisany 07 listopada 2011 - 17:42
#39 Napisany 30 listopada 2012 - 10:42
ładna gierka (lokacje 'naturalne', bo pomieszczenia i np pierwszy, miejski level to meh), choć trochę sztucznie wygląda. gram sobie singleplayerowo gargamelem i generalnie gierka jest całkiem przyjemna, ale (jak na razie) nie wzbudza żadnych emocji - ani jakoś mocno nie jara, ani nie ssie, ot taka przyjemna, relaksująca popierdółka
#40 Napisany 30 listopada 2012 - 10:44
#41 Napisany 30 listopada 2012 - 11:07
#42 Napisany 08 grudnia 2012 - 22:22
#43 Napisany 08 grudnia 2012 - 23:30
#44 Napisany 09 grudnia 2012 - 00:07
#45 Napisany 09 grudnia 2012 - 00:40
#46 Napisany 17 stycznia 2013 - 18:43
#47 Napisany 17 stycznia 2013 - 23:44
#48 Napisany 17 stycznia 2013 - 23:47
#49 Napisany 05 marca 2013 - 18:29
#50 Napisany 05 marca 2013 - 20:04
Ziomeczki, jest jakiś dobry sposób na zebranie tego miliona śrubek? Jakaś lokacja, jakiś chytry sposób?
Graj ostatnie lvle przez neta z jak największą ilością graczy. Jeśli uda ci się wbićdo gry i zrobić komplet to ponad 100k za lvl.
#51 Napisany 23 kwietnia 2013 - 15:39
w 2015 roku wyjdzie wyjdzie film. teaser ponizej.
mozna wiec z tego wyciagnac takie wnioski, ze marka nie zostanie porzucona i na ps4 Insomniac jeszcze stworzy niejednego raczeta.
Insomniac Games za pośrednictwem bloga PlayStation, że w produkcji jest animowany film Ratchet & Clank, który do kin trafi w 2015 roku. Za produkcję odpowiadają ekipy Blockade Entertainment i Rainmaker Entertainment, a scenariusz do całości napisze T.J. Fixman, który odpowiada za scenariusz w każdej odsłonie tej serii. Insomniac także nie będzie próżnować - pracownicy studia zajmą się pomocą w produkcji i animacji, tworzeniu postaci i ogólnej pomocy w przedstawieniu historii.
#52 Napisany 09 maja 2013 - 21:14
niecalą godzinke temu wpadla platynka.
aby zgrindowac milion śrubek wystarczyly mi 3 posiedzenia online. im wiecej graczy gra tym wiecej srubek wpada. wplyw na ilosc srubek ma tez poziom trudnosci. ostatni raz jak gralem online to na hard i grind poszedl jeszcze szybciej.
jak przystalo na spin offa Raczeta jest to "tylko' dobra gra i nic ponadto. jako, ze jest to gra coopowa to wprowadzony motyw "pompowania" przeciwnika ołowiem sprawia, ze najbardziej przydatne bronie to giwera podstawowa oraz bron zamieniejaca przeciwnika w świnie. spora czesc broni jest malo przydatna.
ode mnie 7+/10.