Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dark Souls

From Software Bandai Namco Switch PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4100 odpowiedzi na ten temat

#31 Godot Napisany 01 lutego 2011 - 16:42

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Super, ale japońskie podejście do gier ostatnio wcale mnie nie bawi. Wyjątek to Nintendo. I, po części, Gran Turismo
  • 0

#32 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 17:09

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Demon's Souls nie ma nic z Japońszczyzny, a gra ma wiele innowacji. Łykaj Dark Soul to pogramy wszyscy razem od początku- razem będziemy lamić :cf:
  • 0

#33 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 17:58

Gość_Taikun_*
  • Goście
DS był innowacyjny? :clown: :clown:
  • 0

#34 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 18:01

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Tak. Trzeba było poznać i przejść grę, a nie sprzedawać bo utknęło się na 3 bossie :cf:

BĘDZIE TRUDNIEJ NIŻ W DS :klaszcze:

Będzie wszystkiego więcej i lepiej.

http://www.eurogamer...an-demons-souls
  • 0

#35 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 18:06

Gość_Taikun_*
  • Goście

Tak. Trzeba było poznać i przejść grę, a nie sprzedawać bo utknęło się na 3 bossie :cf:


Nie pier**l, tylko czekam na konkrety. Gdzie niby DS był taki innowacyjny? Dobra, niczym - prócz poziomu trudnosci - niewyróżniająca się gra. Gdzie ta innowacja? Chyba że znowu używasz słów, który nie rozumiesz
  • 0

#36 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 18:18

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Multiplayer, PVP, zostawianie wiadomości innym graczom. To wystarczy. Zresztą wystarczy jedna innowacja, by można było grę tak nazwać. W każdej recenzji o tym pisali, ale Ty chyba nie grałeś w multi ani w PVP.
  • 0

#37 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 21:23

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Skan z Famitsu i info o zmianach.

http://gamingeverything.com/?p=817

Edit: Istotna informacja o której marzyłem spełniała się. Nie będzie oddzielnych serwerów, będzie jeden server dla wszystkich. Wszyscy najlepsi z różnych kontynentów w końcu będą mogli sprawdzić się ze sobą na jednym serwerze.
Co ważne- gra będzie trudniejsza. Więcej info w linku :kamina:

- This game is Project Dark
- Team wanted to increase field exploration
- All fields are seamless
- Reach and explore whatever you can see
- Eventually get to fortresses or castles you see in the distance
- No map display in the game
- Only a position display marker
- Team wants to make it as challenging as Demon’s Souls, rewarding as well when you succeed
- Sense of achievements is important
- Gameplay to be similar to Demon’s Souls in concept
- Trial and error gameplay, learn from your mistakes to play better
- Doesn’t share the same world/story as Demon’s Souls
- Doesn’t share the same format as Demon’s Souls (5 worlds connected via a hub)
- All maps linked seamlessly in a connected world
- Pace will feel more about exploration/discovering locations
- Go inside into a dungeon, explore the interior further
- More complex level designs (more vertical design in areas)
- World setting based on medieval dark fantasy, and will contain themes like “high fantasy of kings and knights”, “death and the depths of the earth”, and “the flames of chaos”
- Character creation process not class based
- Play style of the player character will have much more freedom
- Many more spells and items
- Animation and uniqueness of weapons will be increased
- Online gameplay similar to Demon’s souls: Co-op and player vs. player
- Leave messages, see players who died
- No Soul Tendency this time because they don’t want to have to use dedicated servers
- More features will allow players to participate in “mutual role playing”

Dodany obrazek

Ja już jestem spocony. Gra roku nadchodzi :smile:
  • 0

#38 BeSOS Napisany 01 lutego 2011 - 21:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wiesz, trudne to jedno, frustrujące to drugie bo skoro twórcy gry nie pomyśleli nawet o checkpointach w sensownych miejscach i po śmierci traci się wszystko co sie uzbierało do jej momentu jest zwykłym robieniem graczy w c*uja i nie szanowaniem ich czasu - nie każdy ma czas nerdzić 10h dziennie przy konsoli, nie zapominajmy jaka jest teraz średnia wieku gracza...
  • 0

#39 Aras Napisany 01 lutego 2011 - 22:04

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Jedyn na wieże w smoleńsku... żyj i daj żyć innym ;) nie każda gra musi być dla każdego, a takie założenia czynią demon souls tym czym jest, z dark soul będzie podobnie. ja nie mam czasu absolutnie na kiszenie ogórasa na kanapie, ale i tak zrobię pre-order bo chce się z tym zmierzyć.
  • 0

#40 BeSOS Napisany 01 lutego 2011 - 22:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Spoko, nie odmawiam nikomu prawa do mierzenia sie z trudnymi grami, jak ktoś ma ochote to droga wolna, przedstawilem moje podejście do tematu.
Nie lubie po prostu takiego tłumaczenia i przypinania tego typu grom jakiś metek typu 'ta gra jest wyjątkowa i to uzasadnia jej kosmiczny poziom trudności - ma być tak hardcorowo, że zniszczysz na niej 5 padów ale będziesz grać dalej', dla mnie to jest bullshit.
  • 0

#41 Aras Napisany 01 lutego 2011 - 22:17

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
a tu to racja.
  • 0

#42 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 22:22

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Wiesz, trudne to jedno, frustrujące to drugie bo skoro twórcy gry nie pomyśleli nawet o checkpointach w sensownych miejscach i po śmierci traci się wszystko co sie uzbierało do jej momentu jest zwykłym robieniem graczy w c*uja i nie szanowaniem ich czasu - nie każdy ma czas nerdzić 10h dziennie przy konsoli, nie zapominajmy jaka jest teraz średnia wieku gracza...


Bzdura. Gra jest trudna jak Ty nie myślisz i kaleczysz. Checkpointy? W życiu!! W tych je....ch casualowych czasach to pozycja która ma w pupie większość leszczy. Gra Ci się podoba? Trudna nie będzie już po pierwszym przejściu. Teraz będzie podobnie i za to kocham Miyazakiego. Między innymi czynnik wyzwania powoduję to, że tysiące graczy pokochało tą grę. Gra sprzedała się świetnie (powyżej oczekiwań), zebrała świetne noty i recenzje. Teraz ma być łatwiej? Czemu? Bo niedzielnym to nie pasuje? From Software od zawsze ma takich graczy głęboko i firma trzyma się świetnie. Kocham From Software za to między innymi.
  • 0

#43 BeSOS Napisany 01 lutego 2011 - 23:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie gralem w jedynke wiec ciezko mi tu polemizowac, pozostaje mi cieszyc sie twoim szczesciem.
Swoja droga zobaczymy jak daleko From zajdzie z takim podejsciem bo hardkororowy odsetek graczy dosyc szybo maleje :^^:
  • 0

#44 Raikoh Napisany 01 lutego 2011 - 23:32

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Nie gralem w jedynke wiec ciezko mi tu polemizowac, pozostaje mi cieszyc sie twoim szczesciem.
Swoja droga zobaczymy jak daleko From zajdzie z takim podejsciem bo hardkororowy odsetek graczy dosyc szybo maleje :^^:


Będzie imo lepiej, bo tytuł już znany, doceniony i będzie teraz też na XO.
  • 0

#45 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 23:41

Gość_Taikun_*
  • Goście
na xie jest mniej hardkorów niż na PS3 ... w końcu kinkiet robi swoje
  • 0

#46 GrzesiekMB Napisany 02 lutego 2011 - 01:20

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
odezwal sie plejslejw z simba w avku :pf:
  • 0

#47 Gość_Taikun_* Napisany 02 lutego 2011 - 01:21

Gość_Taikun_*
  • Goście
ostatnio jestem bardziej casualowy niż baby grające w cooking mame pomiedzy myciem podłogi a oglądaniem mody na sukces
  • 0

#48 Sylvan Wielki Napisany 02 lutego 2011 - 19:18

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
Dusze jako waluta, taka opcja powinna być zanegowana. Przynajmniej jeśli chodzi o oręż/zioła. Punkty kontrolne, to także niegłupi pomysł. Demon's Souls nie jest specjalnie wymagający.
Właściwie to jest relatywnie łatwy, ale przy odpowiednim podejściu. I wcale nie trzeba siedzieć nad wielostronicowym poradnikiem, by sobie poradzić z tym tytułem. Z nim jest dokładnie, jak z NG.
Ta, na podstawowym poziomie trudności, jest niezwykle przystępna (poza tym, 3/4 przeciwników, w tym bossów, można ubić bez problemowo, kapiąc jednym atakiem). Niemniej, ewentualny zgon rodzi irytację, gdyż tracimy nierzadko kilkanaście min. gry właściwej.

Patrząc na urywki filmiku, od osiemnastej, do dwudziestej czwartej sek. wypisz wymaluj, nowy Demon's Souls. Z czego rad jestem niezmiernie.
Playstation Official Magazine AU, Playstation Official Magazine UK. CDA, jak i Gamervision, powinny dostać zakaz jej oceniania - chłopaki chyba sobie z grami nie radzą.
  • 0

#49 Raikoh Napisany 02 lutego 2011 - 21:45

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Jasne, że jest łatwa. Tylko większość jest nauczona teraz, że gra się sama przechodzi itd.
  • 0

#50 Cudak Napisany 02 lutego 2011 - 21:47

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Gra może być trudna, ale jak powinna mieć dobrze rozłożone checkpointy. Możecie mnie nazwać każualem, ale to jest czasem naprawdę irytujące jak nie ma checkpointy po jakimś cholernie trudnym momencie albo są słabo rozlokowane.
  • 0

#51 Raikoh Napisany 02 lutego 2011 - 22:06

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Bzdura. Gdy wyłączysz grę startujesz od miejsca gdzie byłeś ostatnio- czyli jest ok. Checkpointy zniszczyłyby całą moc gry. Na minus. Zresztą tak jak pisze Sylvan- "gra jest łatwa tylko trzeba ją poznać", poznasz grę i będziesz widział, że checkpointy to byłaby największa bzdura.
  • 0

#52 Cudak Napisany 02 lutego 2011 - 22:18

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Nie pisałem dokładnie o Dark Soul czy tam Deamons Souls, ale ogólnie o grach. Może nie o wszystkich, ale niektóre na tym polu naprawdę denerwują.
  • 0

#53 Raikoh Napisany 02 lutego 2011 - 22:24

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Nowy trailer!!!!!! Plus info.

http://www.eurogamer...11-release-date

O kaaaaarvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :klaszcze:
  • 0

#54 ACZ Napisany 03 lutego 2011 - 00:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Świetny trailer.
  • 0

#55 Raikoh Napisany 03 lutego 2011 - 00:39

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Arty w świetnej jakości

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dobije tutaj do 2000h :cf:
  • 0

#56 Cudak Napisany 03 lutego 2011 - 09:03

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Trailer bardzo fajny, klimatyczny.

Raikoh, zapytam tutaj. Bestiariusz w Deamon's Souls. Duży jest? Czy ta gra opiera się głównie na PvP?
  • 0

#57 Raikoh Napisany 03 lutego 2011 - 09:33

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Jest duży. Single jak i multi to bajka. Do tego single może być co-op'em.
  • 0

#58 ACZ Napisany 03 lutego 2011 - 11:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Arty to tylko 5 ostatnich, reszta to screeny z gry.
  • 0

#59 Raikoh Napisany 03 lutego 2011 - 16:31

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Arty to tylko 5 ostatnich, reszta to screeny z gry.


Dokładnie to 4 ostatnie :)
  • 0

#60 Raikoh Napisany 03 lutego 2011 - 16:44

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Gamespot się postarał. Wywiad z wydawcami gry. :)

http://uk.gamespot.c...7&mode=previews
  • 0



Inne z tagami: