Dark Souls
#31 Napisany 01 lutego 2011 - 16:42
#32 Napisany 01 lutego 2011 - 17:09
#33 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 17:58
#34 Napisany 01 lutego 2011 - 18:01
BĘDZIE TRUDNIEJ NIŻ W DS
Będzie wszystkiego więcej i lepiej.
http://www.eurogamer...an-demons-souls
#35 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 18:06
Tak. Trzeba było poznać i przejść grę, a nie sprzedawać bo utknęło się na 3 bossie
Nie pier**l, tylko czekam na konkrety. Gdzie niby DS był taki innowacyjny? Dobra, niczym - prócz poziomu trudnosci - niewyróżniająca się gra. Gdzie ta innowacja? Chyba że znowu używasz słów, który nie rozumiesz
#36 Napisany 01 lutego 2011 - 18:18
#37 Napisany 01 lutego 2011 - 21:23
http://gamingeverything.com/?p=817
Edit: Istotna informacja o której marzyłem spełniała się. Nie będzie oddzielnych serwerów, będzie jeden server dla wszystkich. Wszyscy najlepsi z różnych kontynentów w końcu będą mogli sprawdzić się ze sobą na jednym serwerze.
Co ważne- gra będzie trudniejsza. Więcej info w linku
- This game is Project Dark
- Team wanted to increase field exploration
- All fields are seamless
- Reach and explore whatever you can see
- Eventually get to fortresses or castles you see in the distance
- No map display in the game
- Only a position display marker
- Team wants to make it as challenging as Demon’s Souls, rewarding as well when you succeed
- Sense of achievements is important
- Gameplay to be similar to Demon’s Souls in concept
- Trial and error gameplay, learn from your mistakes to play better
- Doesn’t share the same world/story as Demon’s Souls
- Doesn’t share the same format as Demon’s Souls (5 worlds connected via a hub)
- All maps linked seamlessly in a connected world
- Pace will feel more about exploration/discovering locations
- Go inside into a dungeon, explore the interior further
- More complex level designs (more vertical design in areas)
- World setting based on medieval dark fantasy, and will contain themes like “high fantasy of kings and knights”, “death and the depths of the earth”, and “the flames of chaos”
- Character creation process not class based
- Play style of the player character will have much more freedom
- Many more spells and items
- Animation and uniqueness of weapons will be increased
- Online gameplay similar to Demon’s souls: Co-op and player vs. player
- Leave messages, see players who died
- No Soul Tendency this time because they don’t want to have to use dedicated servers
- More features will allow players to participate in “mutual role playing”
Ja już jestem spocony. Gra roku nadchodzi
#38 Napisany 01 lutego 2011 - 21:54
#39 Napisany 01 lutego 2011 - 22:04
#40 Napisany 01 lutego 2011 - 22:10
Nie lubie po prostu takiego tłumaczenia i przypinania tego typu grom jakiś metek typu 'ta gra jest wyjątkowa i to uzasadnia jej kosmiczny poziom trudności - ma być tak hardcorowo, że zniszczysz na niej 5 padów ale będziesz grać dalej', dla mnie to jest bullshit.
#41 Napisany 01 lutego 2011 - 22:17
#42 Napisany 01 lutego 2011 - 22:22
Wiesz, trudne to jedno, frustrujące to drugie bo skoro twórcy gry nie pomyśleli nawet o checkpointach w sensownych miejscach i po śmierci traci się wszystko co sie uzbierało do jej momentu jest zwykłym robieniem graczy w c*uja i nie szanowaniem ich czasu - nie każdy ma czas nerdzić 10h dziennie przy konsoli, nie zapominajmy jaka jest teraz średnia wieku gracza...
Bzdura. Gra jest trudna jak Ty nie myślisz i kaleczysz. Checkpointy? W życiu!! W tych je....ch casualowych czasach to pozycja która ma w pupie większość leszczy. Gra Ci się podoba? Trudna nie będzie już po pierwszym przejściu. Teraz będzie podobnie i za to kocham Miyazakiego. Między innymi czynnik wyzwania powoduję to, że tysiące graczy pokochało tą grę. Gra sprzedała się świetnie (powyżej oczekiwań), zebrała świetne noty i recenzje. Teraz ma być łatwiej? Czemu? Bo niedzielnym to nie pasuje? From Software od zawsze ma takich graczy głęboko i firma trzyma się świetnie. Kocham From Software za to między innymi.
#43 Napisany 01 lutego 2011 - 23:00
Swoja droga zobaczymy jak daleko From zajdzie z takim podejsciem bo hardkororowy odsetek graczy dosyc szybo maleje
#44 Napisany 01 lutego 2011 - 23:32
Nie gralem w jedynke wiec ciezko mi tu polemizowac, pozostaje mi cieszyc sie twoim szczesciem.
Swoja droga zobaczymy jak daleko From zajdzie z takim podejsciem bo hardkororowy odsetek graczy dosyc szybo maleje
Będzie imo lepiej, bo tytuł już znany, doceniony i będzie teraz też na XO.
#45 Gość_Taikun_* Napisany 01 lutego 2011 - 23:41
#46 Napisany 02 lutego 2011 - 01:20
#47 Gość_Taikun_* Napisany 02 lutego 2011 - 01:21
#48 Napisany 02 lutego 2011 - 19:18
Właściwie to jest relatywnie łatwy, ale przy odpowiednim podejściu. I wcale nie trzeba siedzieć nad wielostronicowym poradnikiem, by sobie poradzić z tym tytułem. Z nim jest dokładnie, jak z NG.
Ta, na podstawowym poziomie trudności, jest niezwykle przystępna (poza tym, 3/4 przeciwników, w tym bossów, można ubić bez problemowo, kapiąc jednym atakiem). Niemniej, ewentualny zgon rodzi irytację, gdyż tracimy nierzadko kilkanaście min. gry właściwej.
Patrząc na urywki filmiku, od osiemnastej, do dwudziestej czwartej sek. wypisz wymaluj, nowy Demon's Souls. Z czego rad jestem niezmiernie.
Playstation Official Magazine AU, Playstation Official Magazine UK. CDA, jak i Gamervision, powinny dostać zakaz jej oceniania - chłopaki chyba sobie z grami nie radzą.
#49 Napisany 02 lutego 2011 - 21:45
#50 Napisany 02 lutego 2011 - 21:47
#51 Napisany 02 lutego 2011 - 22:06
#52 Napisany 02 lutego 2011 - 22:18
#53 Napisany 02 lutego 2011 - 22:24
http://www.eurogamer...11-release-date
O kaaaaarvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
#54 Napisany 03 lutego 2011 - 00:22
#55 Napisany 03 lutego 2011 - 00:39
Dobije tutaj do 2000h
#56 Napisany 03 lutego 2011 - 09:03
Raikoh, zapytam tutaj. Bestiariusz w Deamon's Souls. Duży jest? Czy ta gra opiera się głównie na PvP?
#57 Napisany 03 lutego 2011 - 09:33
#58 Napisany 03 lutego 2011 - 11:10
#59 Napisany 03 lutego 2011 - 16:31
Arty to tylko 5 ostatnich, reszta to screeny z gry.
Dokładnie to 4 ostatnie
#60 Napisany 03 lutego 2011 - 16:44
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|