PS Vita Pogadanki
#61 Napisany 27 stycznia 2011 - 22:01
#62 Napisany 27 stycznia 2011 - 22:05
#63 Napisany 27 stycznia 2011 - 22:21
#64 Napisany 27 stycznia 2011 - 23:02
#65 Napisany 27 stycznia 2011 - 23:05
#66 Napisany 27 stycznia 2011 - 23:55
Też bym się nie obraził, gdyby tak byłoJestem ciekawy czy będzie można mieć konto z PS3 i na jedno konto nabijać trofea, olo.
#67 Napisany 28 stycznia 2011 - 00:32
#68 Napisany 28 stycznia 2011 - 00:48
Myślę że kupię jak wyjdzie kolejna ulepszona wersja lub jak stanieje powiedzmy do 1K
#69 Napisany 28 stycznia 2011 - 01:26
#70 Napisany 28 stycznia 2011 - 09:53
#71 Napisany 28 stycznia 2011 - 14:53
#72 Napisany 28 stycznia 2011 - 15:47
Next generation portable.
Za rozdmuchane ego daje im 10/10
#73 Napisany 29 stycznia 2011 - 00:12
jak jest w ogóle pełna nazwa tego "cuda"? Wracam dziś rano z kacem wchodzę na neta, a tu taki surprise. Dawajcie jakieś info, bo nie jestem w stanie teraz przetrząsać internetu
nie badz smieszny, ty masz 16-17 lat
Next generation portable
chyba NOT GOING to PLAY
#74 Napisany 02 lutego 2011 - 12:16
http://www.ps3site.p...rampkach/63055/
Białe NGP wygląda za***iście.
#75 Napisany 03 lutego 2011 - 11:53
#76 Napisany 06 lutego 2011 - 17:55
#77 Napisany 06 lutego 2011 - 21:48
#78 Napisany 07 lutego 2011 - 19:26
#79 Napisany 07 lutego 2011 - 20:40
#80 Napisany 07 lutego 2011 - 21:36
#81 Napisany 08 lutego 2011 - 18:32
#82 Napisany 08 lutego 2011 - 19:05
Sednem Kinecta jest sprawienie, że gracz wygląda jak baran wierzgając kończynami dookoła i sądząc po pierwszych pomysłach na wykorzystanie żyroskopów w NGP i 3DS (Uncharted i Steel Diver) podobny cel mają nowe proukty Ssssony i Nintendo, więc chyba się tak bardzo nie minąłpantrupek: to rzeczywiście bardzo fajna kombinacja, tylko nazwa nietrafiona. Zobacz ile wymieniłeś elementów, a ideą Kinecta jest właśnie brak jakichkolwiek kontrolerów i ekstremalna prostota dlatego się zdziwiłem
#83 Napisany 16 lutego 2011 - 12:59
#84 Gość_Taikun_* Napisany 16 lutego 2011 - 13:02
Zdaniem redaktorów Edge konsola nie wydziela ciepła, a analogi się pierwszorzędnej jakości.
Mhm. Czyli PS3 zasysało moc z kosmosu, a NGP wytwarza czarną dziurę, która zasysa ciepło
#85 Napisany 16 lutego 2011 - 14:43
#86 Napisany 16 lutego 2011 - 19:55
Zdaniem redaktorów Edge konsola nie wydziela ciepła, a analogi się pierwszorzędnej jakości.
No to mamy kolejny potwierdzony cud. Take that science.
#87 Napisany 16 lutego 2011 - 20:15
#88 Gość_Taikun_* Napisany 16 lutego 2011 - 20:45
Ogólnie PowerVR Rogue ma być nawet czterokrotnie bardziej wydajny niż ten, który znajdzie się w konsoli Sony PSP2 (PowerVR Series 5). Jeśli chodzi o wydajność wypełniania to przewaga jest aż siedmiokrotna. PowerVR Rogue, o ile konkurencja nie wymyśli niczego nowego na czas, wyprzedzi wszystkie do tej pory zapowiedziane GPU bez najmniejszych problemów.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że architektura PowerVR Rogue, przygotowywana w tajemnicy od ponad dwóch lat jest już gotowa. GPU sprzętowo obsługuje OpenGL, OpenGL ES 1.1 oraz 2.0 i mającą się niebawem pojawić wersję "Halti", OpenVG i OpenCL. Wyposażone weń próbki układów SoC ST-Ericsson Nova A9600 mają pojawić się jeszcze w tym roku.
http://pclab.pl/news44893.html
Skoro układ grafiki w PSP2 jest tak słaby to co tam ma się grzać
#89 Napisany 16 lutego 2011 - 20:59
#90 Napisany 17 lutego 2011 - 12:02
http://www.ps3site.p...ie-tanie/64252/Na dzień dzisiejszy nie wiemy jeszcze, jaka będzie ostateczna cena Next Generation Portable, jednak możecie być pewni, że od samego początku patrzymy na dobro naszych klientów. Dodając do NGP kolejne funkcje, stale mamy pod nadzorem możliwy wzrost ceny urządzenia. Oczywiście, mogliśmy w NGP dołożyć jeszcze większą ilość funkcji oraz "bajerów". Jednak doświadczenie wyniesione ze średnio udanej premiery konsoli PlayStation 3 nauczyło nas wszystkich, że wrzucanie każdej nowości do konsoli to błąd. Mówiąc wprost - chcemy sprzedawać sprzęt, na który będzie stać zdecydowaną większość fanów grania i konsolowej rozrywki.