Super Mario 3D Land
#271 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:11
#272 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:17
Problem raczej byl z monetami. Jak pisalem wczesniej z kilkoma mialem klopot- troche sie naszukalem.
#273 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:23
#274 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:29
#275 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:44
#276 Napisany 29 stycznia 2012 - 23:46
#277 Napisany 30 stycznia 2012 - 09:16
No wlasnie Byly krzyki ze Kilu nie gral w tego mariana, bo napisal ze latwa i dal to w minusach.
jeszcze raz - znaczy że Ty nie mówisz o Special Levels tylko o zwykłych? że te przeszedłeś i są łatwe?
ej, no. podkładasz się jak Kilu
#278 Napisany 30 stycznia 2012 - 09:22
jak na razie w special levels zagrałem raz nie znajdując żadnej monety więc już wiem, że coś się dzieje
jeszcze nie wiem czemu zliczane są czasówki ale pewnie zaraz mnie uświadomicie
#279 Napisany 30 stycznia 2012 - 09:28
jeszcze raz - znaczy że Ty nie mówisz o Special Levels tylko o zwykłych? że te przeszedłeś i są łatwe?
ej, no. podkładasz się jak Kilu
ale czym się podkłada? Przecież to nie jest takie odległe, że dla kogoś nawet Special Levele mogły był "za łatwe". Jeśli szukać minusów w 3D Land to właśnie w poziomie trudności. Pierdyliard żyć jakie po drodze nazbieramy dodatkowo potęguje wrażenie "łatwości". Miał ktoś "Game Over" w 3DL?
#280 Napisany 30 stycznia 2012 - 10:06
A czas jest liczony tylko po to, żeby być liczonym.
#281 Napisany 25 lutego 2012 - 18:46
#282 Napisany 22 lipca 2012 - 00:08
#283 Napisany 22 lipca 2012 - 19:33
tera maxuję specjalne plansze trudniej?
#284 Napisany 22 lipca 2012 - 19:36
#285 Napisany 22 lipca 2012 - 19:44
lubię odstawić na kilka miesięcy grę bo po powrocie z miejsca przechodzę momenty, z którymi się męczyłem ===> Mario, Pullblox.
było to wałkowane pewnie wielokrotnie ale co dostanę po przejściu specjalnych plansz lub ich wymaxowaniu?
#286 Napisany 22 lipca 2012 - 19:55
#287 Napisany 22 lipca 2012 - 20:46
#288 Napisany 23 lipca 2012 - 18:34
skończe na 100% bo każdego Mario musze skończyć - ale zawiedziony jestem. Czekam na NSMB2
#289 Napisany 27 lipca 2012 - 09:27
tego nie rozumiem. Marianem wymaxowałem normalny świat czyli wszystkie monety znalazłem.no i jak się wszystkie plansze wymaxuje marianem i luigim to 5 gwiazdek przy savie się pojawia.
Luigim jak przechodzę to samo to już mam wszystko zebrane przez Mariana więc co jeszcze Luigi ma maxować? i nie rozumiem o co cho ze zbieraniem flag no chyba, że jeszcze tego nie odblokowałem bo dopiero co uwolniłem Luigiego
podobają mi się plansze z niedoborem czasu. jak na razie łatwo mi tam monety się zbiera.
#290 Napisany 27 lipca 2012 - 10:15
#291 Napisany 27 lipca 2012 - 12:12
w 1-1 mam wszystkie monety i marianem oraz luigi wskoczyłem na czubek masztu. mam tylko chorągiewkę
#292 Napisany 27 lipca 2012 - 13:01
jesteś pewny tego co mówisz?
yessir
znaczniki L/M chyba się wyświetlają dopiero jak przejdziesz raz grę, nie pamiętam.
#293 Napisany 27 lipca 2012 - 13:05
"znaczniki L/M chyba się wyświetlają dopiero jak przejdziesz raz grę"
zwykłe światy czy specjale też?
#294 Napisany 27 lipca 2012 - 13:47
O, ale sprawdzę na gamefaqs:
http://www.gamefaqs....-3d-land/cheats
How to play as Luigi
You need to beat the game once. Go to the Special world 1 and beat the castle. There you unlock Luigi once you beat the castle. Anytime in the game on the touch screen below the world map there will be a L in a circle there. Tap on that an you become Luigi!
special world 1 przejdziesz i będziesz miał Lki, Mki i możliwość grania Luigim.
#295 Napisany 27 lipca 2012 - 18:48
no chyba jednak niespecial world 1 przejdziesz i będziesz miał Lki, Mki i możliwość grania Luigim.
#296 Napisany 27 lipca 2012 - 20:41
no chyba jednak nie
no to szukamy dalej o jedną zakładkę na faqsach:
http://www.gamefaqs....wers?qid=304445
After you've beaten the Special World 8 Castle and then beaten Bowser again, an "M" and/or an "L" emblem will appear next to where the gold flag symbol on the world map is, showing you who you've beaten the level with.
teraz chyba powinno być ok ;p
#297 Napisany 27 lipca 2012 - 20:51
#298 Napisany 27 lipca 2012 - 23:13
#299 Napisany 28 lipca 2012 - 09:11
#300 Napisany 02 sierpnia 2012 - 12:03
Przeszedłem oba światy z wszystkimi monetami. Gra jest wyborna i spokojnie można ją uznać za jedną z najlepszych gier handheldowych ever. Wszystko jest boskie, od małych efektów latających dmuchawców czy śniegu, po uczucie OLABOGA jak skacze się kilkadziesiąt metrów w dół. Po przejściu gry bardzo dobrze rozumiem decyzję o powrocie Racoon Suita (uważałem to za tani chwyt w nostalgię) gdyż kapitalnie ona współgra z designem leveli (pozostałe stroje też). Jeśli idzie o mnie to kwestia poziomu trudności jest wyważona idealnie. To co się czasem dzieje w Special Worldsach przyprawia o zawrót głowy, ale zawsze gra jest fair. Dla mnie gra ma tylko dwie małe wady. Pierwsza to fakt że pomimo efektu 3-D zdarzało mi się nie trafiać w goombasa, szefa czy platformę, mimo że byłem pewny że dobrze wyliczylem odległość. Druga sprawa to kretyński pomysł z ikonką na dolnym ekranie który trzeba puknąć by zmienić/wezwać power-up. Albo założyli że każdy gra ze stylusem w ręku (pogięło?), albo trzeba pyknąć paluchem w ekran zostawiając smugi. Naprawdę nie można było podpiąć to pod któryś przycisk??? Ale to wszystko duperele. SM3DL to must-have dla każdego posiadacza 3DS i w pełni zasługuje na miano killer-appa. Ode mnie bardzo mocne 9 (z malutkim plusikiem).