Rayman Legends
#61 Napisany 15 sierpnia 2012 - 21:12
#62 Napisany 15 sierpnia 2012 - 21:14
Origins dobrze się sprzedało.
biję się w piersi, bo ja kupiłem dopiero niedawno, po obniżce ceny na PSN. a ta gra jest warta pełnej ceny.
na swoje usprawiedilwienie mam to, że demo jest dość chaotyczne, gra z resztą też ale do tego się przywyka.
#63 Napisany 15 sierpnia 2012 - 21:17
#64 Napisany 15 sierpnia 2012 - 21:19
jakiegoś skoku jakości wzgledem Origins nie widzę, ten sam styl, ta sama szczegółowość.
coś mi umyka?
#65 Napisany 15 sierpnia 2012 - 21:32
#66 Napisany 15 sierpnia 2012 - 23:48
Gruby jestes niesamowity, nie ma drugiej osoby na forum ktora sama siebie nakreca tak bardzo na WiiU )))
Ale co racja to racja, to cnyba jedyny potencjalny bardzo dobry tytul - pewniak.
Origins mogl zarobic bo pewnie nie byl drogi w produkcji (Montepelier to ok 30 osob a nie 300) i wydali go na wszystkich mozliwych konsolach.
#67 Napisany 16 sierpnia 2012 - 08:35
#68 Napisany 16 sierpnia 2012 - 08:41
Origins mogl zarobic bo pewnie nie byl drogi w produkcji (Montepelier to ok 30 osob a nie 300) i wydali go na wszystkich mozliwych konsolach.
creditsy jak leciały przez 20 minut (sic!) to się tylko zastanawiałem jak te tysiące osób obdzielili przychodami ze sprzedaży gry
(i kto w związku z tym dostał figę z makiem)
#69 Napisany 16 sierpnia 2012 - 08:57
#70 Napisany 16 sierpnia 2012 - 09:00
Yes, Rayman Legends really, REALLY is a Wii U exclusive
for some time at least. Obstawiam że najdalej w marcu zagram na PS3
#71 Napisany 16 sierpnia 2012 - 09:40
#72 Napisany 16 sierpnia 2012 - 10:30
#73 Napisany 16 sierpnia 2012 - 10:32
#74 Napisany 16 sierpnia 2012 - 10:34
#75 Napisany 16 sierpnia 2012 - 10:36
#76 Napisany 16 sierpnia 2012 - 11:45
Nintendo zawsze sprzedawało swoje konsole swoimi grami a tych na launch nie ma (przynajmniej na chwile obecna). Pikmin moze dostawac i same dychy ale nikt przytomny umysłowo nie poleci dla niego kupic konsoli.
Mysle ze multiplatformy sprzedadza sie tragicznie na WiiU - raz ze ludzie kupia je / kupili je na PS360 a dwa ze tak to juz na konsolach N bywa - 3rd parties nie trzepia na nich kokosow.
Obawiam sie ze wbrew pozorom bedzie z WiiU jak z Wii - pomimo tego ze przez conajmniej rok konsola bedzie miala ta sama moc co konkurencja i tak nie bedzie dostawala portow gier a co najwyzej jakies oryginalne gimmicki familijne. To jzu widac teraz, 99% multiplatform majacych sie ukazac na PS360 nie jest potwierdzanych na WiiU, zły znak. A N nawet temu nie przeciwdziała.
Mysle ze oni naprawde mysla ze zamkna ludziom buzie tym ME3 i Batmanem
#77 Napisany 16 sierpnia 2012 - 12:13
A że Miyamoto i spółka dają ciała ze swoimi grami to szczera prawda. Wystarczy spojrzeć jak młóci Sony w tej generacji i porównać zalew innowacji do skostniałych studiów wewnętrznych Ninny. Oprócz EAD Tokyo reszta notuje znaczny spadek formy. Zelda - najsłabsza odkąd pamiętam, New Super Mario Bros Wii - żen, Super Paper Mario - żen, Mario Kart - nuda. Na szczęscie ich miejsca zajęli inni. Monolith, Monster Games, Next Level Games, Treasure, Retro - to na ich gry czekam najbardziej.
#78 Napisany 16 sierpnia 2012 - 12:23
przez myśl mi nie przeszło aby kupować WiiU dla tej gry.
#79 Napisany 16 sierpnia 2012 - 12:40
Nie jestem specjalnie zadowolony z obecnych zapowiedzi i też dziwi mnie, że takiemu Capcomowi nie opłaca się od razu rzucić RE szóstki na WiiU.
Baza użytkowników WiiU = 0.000.000
Baza użytkowników PS360 = po ok. 60.000.000
Oprócz EAD Tokyo reszta notuje znaczny spadek formy. Zelda - najsłabsza odkąd pamiętam, New Super Mario Bros Wii - żen, Super Paper Mario - żen, Mario Kart - nuda. Na szczęscie ich miejsca zajęli inni. Monolith, Monster Games, Next Level Games, Treasure, Retro - to na ich gry czekam najbardziej.
Lol
#80 Napisany 16 sierpnia 2012 - 12:47
#81 Napisany 16 sierpnia 2012 - 12:57
#82 Napisany 16 sierpnia 2012 - 18:37
#83 Napisany 17 sierpnia 2012 - 09:34
Ciekawe kiedy N pokaże swoje, jestem ciekaw, czy będzie jakiś znaczek na pudełku dla exów.
#84 Napisany 12 września 2012 - 08:23
Szczerze, nie robi to na mnie jakoś wrażenia. W tej planszy za bardzo nic się nie dzieje i wygląda to jakby się ciągle biegło i raz na 10s skok. Może inne będą lepsze.
#85 Napisany 12 września 2012 - 09:23
#86 Napisany 13 września 2012 - 16:57
Generalnie nie jestem jakimś fanem Raymana, ale trzeba przyznać, że w dzisiejszych czasach ta nowa część to jedna z ciekawszych gier tego roku, nawet jeśli nie wniesie zbyt wiele do poprzedniej.
#87 Napisany 13 września 2012 - 21:10
#88 Napisany 18 września 2012 - 19:12
Pierwszy filmik, około 2/3: za***isty patent kooperacyjny z tym labiryntem w wielkim kole.
#89 Napisany 06 października 2012 - 19:20
nie chcę nikogo martwić, ale gra chyba została przesunięta na Q1 2013
#90 Napisany 06 października 2012 - 19:41
Niby na Mario i ZombieU mam też ogromną ochotę, ale Raymana po skończeniu edycji na PS3 i Vite autentycznie pokochałem więc to miał być dla mnie główny launch title
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|