Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tymczasem na Kickstarterze...


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
708 odpowiedzi na ten temat

#121 Danteusz Napisany 08 listopada 2012 - 07:43

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Aha, jak forum miało czkawkę, wystartował projekt remake'u Elite.

http://www.kickstart...elite-dangerous

Autorzy są tak pewni siebie, że jest to jedna z niewielu kampanii bez wideo i z jedną tylko grafiką. Cocky.

Jak widać nie popełnili błędu, tempo przyrostu mają bardzo dobre
  • 0

#122 Ryan Napisany 08 listopada 2012 - 10:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Bo marka znana. Mimo wszystko niesmak jest.
  • 0

#123 Danteusz Napisany 08 listopada 2012 - 11:00

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mi to różnicy nie robi, filmików nie oglądam :P
  • 0

#124 ACZ Napisany 08 listopada 2012 - 21:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
wyjebana animacja w tym Sui Generis. From Software powinno wykupić tę technologię do kolejnego Soulsa.

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 listopada 2012 - 21:26

  • 0

#125 Ryan Napisany 08 listopada 2012 - 21:37

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tru dat. Generalnie fizyczna, reaktywna animacja robi bonera. :)
  • 0

#126 ACZ Napisany 10 listopada 2012 - 14:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

fizyczna, reaktywna animacja

trudne do zakodowania to jest czy zasobożerne? a może to i to?

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 10 listopada 2012 - 14:08

  • 0

#127 Ryan Napisany 10 listopada 2012 - 14:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To jest raczej trudne zagadnienie. Proceduralną animację łączoną z mocapem mają w zasadzie wyłącznie sportówki (Madden NFL na przykład). To jest coś, co mnie kręci i niektórzy mówią, że to osom będzie (np. Blizz się często pyta, czy w danej grze jak się tnie mieczem, to on opiera się o przeciwnika, czy magicznie przez niego przechodzi), ale ciężko jest wieszczyć, czy faktycznie taki poziom realizmu nie odbije się negatywnie na gameplayu. Nikt raczej tematu nie podejmował póki co w grach, najbliżej było chyba Chivalry: Medieval Warfare i tam się to o dziwo sprawdziło.
  • 1

#128 Danteusz Napisany 10 listopada 2012 - 20:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
W GTA4 zgrabnie połączyli mocap z proceduralną animacją, ta druga działa gdy gracz traci kontrolę nad postacią, np podczas upadku
  • 0

#129 Ryan Napisany 10 listopada 2012 - 20:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Spodziewałem się, że ktoś przytoczy GTA. ;) Tam nie łączyli tych dwu rzeczy, tylko zastąpili ragdolla behawioralnym systemem opartym na jakichś wyhodowanych zachowaniach.
  • 0

#130 Danteusz Napisany 10 listopada 2012 - 21:03

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Co to są wyhodowane zachowania?
  • 0

#131 Ryan Napisany 10 listopada 2012 - 21:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Z tego co pamiętam tech dema Euphorii, to oni zbudowali model człowieka, podczepili sieć neuronową i kazali mu uczyć się zachowywać: chodzić, upadać, reagować na uderzenia. Nie wszystko z tego się nadawało do użycia (mimo wszystko dobry cykl chodu zrobiony przez grafika jest o niebo lepszy, niż jakieś wyhodowane zachowanie przybliżonego ludzkiego modelu), ale niektóre rzeczy wyglądały fajnie: chronienie karku przy potrąceniu przez auto, próba odzyskania równowagi po zderzeniu z kimś, machanie rączkami i nóżkami po zrzuceniu z wysokości, itp.
  • 0

#132 Danteusz Napisany 10 listopada 2012 - 21:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Ale tam też była reaktywna animacja, Nico idąc potrafił się oprzeć o pobliski samochód, albo podczas skoku o coś zahaczyć
  • 0

#133 Ryan Napisany 10 listopada 2012 - 22:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mkay.
  • 0

#134 Ryan Napisany 17 listopada 2012 - 18:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Niezależny film w świecie Star-Trek!!!
http://www.kickstart...-trek-renegades

Rainfall: RPG ze SNESową grafiką. Ładne to, jak ktoś lubi stare fajnale i spółkę, to może zainwestować. ;)
http://www.kickstart...all-the-sojourn

Sui Generis ma problemy! Wesprzyjcie fajną technologię. :)
http://www.kickstart...863/sui-generis

//edyta
Wygląda też na to, że Ars Magica popłynie. :(

http://www.kickstart...ica-video-game/

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 17 listopada 2012 - 18:53

  • 0

#135 ACZ Napisany 18 listopada 2012 - 00:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
co trzeba zrobic, aby dofinansowac projekt? i jak mozna placic? paypalem da rade? bo leży mi tam troche hajsu.
chetnie bym rzucil troche grosiwa do Sui Generis.
  • 0

#136 Ryan Napisany 18 listopada 2012 - 00:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
PayPalem nie. Jeśli ceny na KS są w dolarach, to płaci się kontem na Amazon.com (a więc kartą kredytową). Jeśli są w funtach, to bezpośrednio na KS podaje się detale karty kredytowej.
  • 0

#137 Ryan Napisany 18 listopada 2012 - 16:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Moments of Silence - schizowa gra eksperyment, którą doświadczać można wyłącznie w odmiennych stanach świadomości.
http://www.kickstart...ents-of-silence

Zwilża Cię Godzilla? Kaiju Combat jest dla Ciebie - to mordobicie online, w którym zmierzą się ze sobą wielkie monstra.
http://www.kickstart...-fighting-onlin
  • 0

#138 Ryan Napisany 19 listopada 2012 - 21:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kolejny dzień, kolejny erpeg na KS. Tym razem: Thorvalla

Autorem jest Guido Henkel, współtwórca takich serii jak Realms of Arkania, Jagged Alliance oraz producent Tormenta. Dużo wikingów, wody i smoków. Cel: banieczka.

http://www.kickstart...by-guido-henkel
  • 0

#139 Ryan Napisany 22 listopada 2012 - 20:57

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Na KS wystartował projekt Piotrusia Moliny. GODUS to projekt łączący wszystkie "boskie" gry Petera: Populous, B&W i Dungeon Keepra. Cel to 450k funtów, a zbiórka dobija 20%.
http://www.kickstart...s/project-godus

Przy okazji fascynujący wywiad z Piotrusiem na RPS:
http://www.rockpaper...failings-godus/
  • 0

#140 Ryan Napisany 23 listopada 2012 - 09:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mały update: projekt Piotrusia dobił 21%. :)
  • 0

#141 Danteusz Napisany 23 listopada 2012 - 09:41

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Będziesz meldował co procent? :P
  • 0

#142 burnstein Napisany 23 listopada 2012 - 09:47

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Update: nadal jest 21%
  • 0

#143 Ryan Napisany 23 listopada 2012 - 20:12

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nope, nie co procent.

Przekroczono 25%. :^^:

//edyta
26%!

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 23 listopada 2012 - 23:14

  • 0

#144 Ryan Napisany 24 listopada 2012 - 15:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Planszówka, która eksplodowala: 650% w trzy dni! Kingdom Death : Monster to kooperacyjna horrorowa palnszówka. Resztę można sobie doczytać. ;P
http://www.kickstart...-death-monster/

//edyta
A projekt Piotrusia uzbierał 28%. ;)

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 24 listopada 2012 - 15:26

  • 0

#145 Ryan Napisany 25 listopada 2012 - 15:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pierwsza aktualizacja GODUSa.

http://www.kickstart...us/posts/355482
W skrócie:
- tak jak wiele innych projektów, kiedy wyczerpie im się cyfrowy poziom kontrybucji, dodadzą kolejny, ale nieco droższy
- od jutra zaczną pojawiać się regularne aktualizacje
- coś o PayPalu

Aha, projekt dobija 30%. ;)
  • 0

#146 Ryan Napisany 25 listopada 2012 - 21:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Shadowrun Returns opóźnione do mniej-więcej maja.
http://www.gameinfor...ushed-back.aspx


  • 0

#147 Danteusz Napisany 25 listopada 2012 - 21:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Zapomniałeś podać procentów
  • 0

#148 Ryan Napisany 25 listopada 2012 - 21:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czekam aż dobije to równej 1/3, żeby fapnąć w wątku. :^^:
  • 0

#149 burnstein Napisany 25 listopada 2012 - 21:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
ktoś tam zbiera na nowego dizzyego
  • 0

#150 Ryan Napisany 25 listopada 2012 - 22:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Łe, ja to miałem napisać. ;) Ci ktosie to oryginalni twórcy, Philip i Andrew Oliver. Szanse na zbiórkę znikome.

http://www.kickstart.../dizzy-returns/

Przy okazji: Thorvalla i Sui Generis prawie na bank się nie powiodą.
  • 0