Jak widać nie popełnili błędu, tempo przyrostu mają bardzo dobreAha, jak forum miało czkawkę, wystartował projekt remake'u Elite.
http://www.kickstart...elite-dangerous
Autorzy są tak pewni siebie, że jest to jedna z niewielu kampanii bez wideo i z jedną tylko grafiką. Cocky.
Tymczasem na Kickstarterze...
Rozpoczęte przez
Ryan
, 16 06 2012 12:42
708 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 08 listopada 2012 - 07:43
#122 Napisany 08 listopada 2012 - 10:27
Bo marka znana. Mimo wszystko niesmak jest.
#123 Napisany 08 listopada 2012 - 11:00
Mi to różnicy nie robi, filmików nie oglądam
#124 Napisany 08 listopada 2012 - 21:25
wyjebana animacja w tym Sui Generis. From Software powinno wykupić tę technologię do kolejnego Soulsa.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 listopada 2012 - 21:26
#125 Napisany 08 listopada 2012 - 21:37
Tru dat. Generalnie fizyczna, reaktywna animacja robi bonera.
#126 Napisany 10 listopada 2012 - 14:07
trudne do zakodowania to jest czy zasobożerne? a może to i to?fizyczna, reaktywna animacja
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 10 listopada 2012 - 14:08
#127 Napisany 10 listopada 2012 - 14:22
To jest raczej trudne zagadnienie. Proceduralną animację łączoną z mocapem mają w zasadzie wyłącznie sportówki (Madden NFL na przykład). To jest coś, co mnie kręci i niektórzy mówią, że to osom będzie (np. Blizz się często pyta, czy w danej grze jak się tnie mieczem, to on opiera się o przeciwnika, czy magicznie przez niego przechodzi), ale ciężko jest wieszczyć, czy faktycznie taki poziom realizmu nie odbije się negatywnie na gameplayu. Nikt raczej tematu nie podejmował póki co w grach, najbliżej było chyba Chivalry: Medieval Warfare i tam się to o dziwo sprawdziło.
#128 Napisany 10 listopada 2012 - 20:42
W GTA4 zgrabnie połączyli mocap z proceduralną animacją, ta druga działa gdy gracz traci kontrolę nad postacią, np podczas upadku
#129 Napisany 10 listopada 2012 - 20:53
Spodziewałem się, że ktoś przytoczy GTA. Tam nie łączyli tych dwu rzeczy, tylko zastąpili ragdolla behawioralnym systemem opartym na jakichś wyhodowanych zachowaniach.
#130 Napisany 10 listopada 2012 - 21:03
Co to są wyhodowane zachowania?
#131 Napisany 10 listopada 2012 - 21:16
Z tego co pamiętam tech dema Euphorii, to oni zbudowali model człowieka, podczepili sieć neuronową i kazali mu uczyć się zachowywać: chodzić, upadać, reagować na uderzenia. Nie wszystko z tego się nadawało do użycia (mimo wszystko dobry cykl chodu zrobiony przez grafika jest o niebo lepszy, niż jakieś wyhodowane zachowanie przybliżonego ludzkiego modelu), ale niektóre rzeczy wyglądały fajnie: chronienie karku przy potrąceniu przez auto, próba odzyskania równowagi po zderzeniu z kimś, machanie rączkami i nóżkami po zrzuceniu z wysokości, itp.
#132 Napisany 10 listopada 2012 - 21:47
Ale tam też była reaktywna animacja, Nico idąc potrafił się oprzeć o pobliski samochód, albo podczas skoku o coś zahaczyć
#133 Napisany 10 listopada 2012 - 22:42
Mkay.
#134 Napisany 17 listopada 2012 - 18:47
Niezależny film w świecie Star-Trek!!!
http://www.kickstart...-trek-renegades
Rainfall: RPG ze SNESową grafiką. Ładne to, jak ktoś lubi stare fajnale i spółkę, to może zainwestować.
http://www.kickstart...all-the-sojourn
Sui Generis ma problemy! Wesprzyjcie fajną technologię.
http://www.kickstart...863/sui-generis
//edyta
Wygląda też na to, że Ars Magica popłynie.
http://www.kickstart...ica-video-game/
http://www.kickstart...-trek-renegades
Rainfall: RPG ze SNESową grafiką. Ładne to, jak ktoś lubi stare fajnale i spółkę, to może zainwestować.
http://www.kickstart...all-the-sojourn
Sui Generis ma problemy! Wesprzyjcie fajną technologię.
http://www.kickstart...863/sui-generis
//edyta
Wygląda też na to, że Ars Magica popłynie.
http://www.kickstart...ica-video-game/
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 17 listopada 2012 - 18:53
#135 Napisany 18 listopada 2012 - 00:07
co trzeba zrobic, aby dofinansowac projekt? i jak mozna placic? paypalem da rade? bo leży mi tam troche hajsu.
chetnie bym rzucil troche grosiwa do Sui Generis.
chetnie bym rzucil troche grosiwa do Sui Generis.
#136 Napisany 18 listopada 2012 - 00:32
PayPalem nie. Jeśli ceny na KS są w dolarach, to płaci się kontem na Amazon.com (a więc kartą kredytową). Jeśli są w funtach, to bezpośrednio na KS podaje się detale karty kredytowej.
#137 Napisany 18 listopada 2012 - 16:35
Moments of Silence - schizowa gra eksperyment, którą doświadczać można wyłącznie w odmiennych stanach świadomości.
http://www.kickstart...ents-of-silence
Zwilża Cię Godzilla? Kaiju Combat jest dla Ciebie - to mordobicie online, w którym zmierzą się ze sobą wielkie monstra.
http://www.kickstart...-fighting-onlin
http://www.kickstart...ents-of-silence
Zwilża Cię Godzilla? Kaiju Combat jest dla Ciebie - to mordobicie online, w którym zmierzą się ze sobą wielkie monstra.
http://www.kickstart...-fighting-onlin
#138 Napisany 19 listopada 2012 - 21:05
Kolejny dzień, kolejny erpeg na KS. Tym razem: Thorvalla
Autorem jest Guido Henkel, współtwórca takich serii jak Realms of Arkania, Jagged Alliance oraz producent Tormenta. Dużo wikingów, wody i smoków. Cel: banieczka.
http://www.kickstart...by-guido-henkel
Autorem jest Guido Henkel, współtwórca takich serii jak Realms of Arkania, Jagged Alliance oraz producent Tormenta. Dużo wikingów, wody i smoków. Cel: banieczka.
http://www.kickstart...by-guido-henkel
#139 Napisany 22 listopada 2012 - 20:57
Na KS wystartował projekt Piotrusia Moliny. GODUS to projekt łączący wszystkie "boskie" gry Petera: Populous, B&W i Dungeon Keepra. Cel to 450k funtów, a zbiórka dobija 20%.
http://www.kickstart...s/project-godus
Przy okazji fascynujący wywiad z Piotrusiem na RPS:
http://www.rockpaper...failings-godus/
http://www.kickstart...s/project-godus
Przy okazji fascynujący wywiad z Piotrusiem na RPS:
http://www.rockpaper...failings-godus/
#140 Napisany 23 listopada 2012 - 09:32
Mały update: projekt Piotrusia dobił 21%.
#141 Napisany 23 listopada 2012 - 09:41
Będziesz meldował co procent?
#142 Napisany 23 listopada 2012 - 09:47
Update: nadal jest 21%
#143 Napisany 23 listopada 2012 - 20:12
Nope, nie co procent.
Przekroczono 25%.
//edyta
26%!
Przekroczono 25%.
//edyta
26%!
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 23 listopada 2012 - 23:14
#144 Napisany 24 listopada 2012 - 15:25
Planszówka, która eksplodowala: 650% w trzy dni! Kingdom Death : Monster to kooperacyjna horrorowa palnszówka. Resztę można sobie doczytać. ;P
http://www.kickstart...-death-monster/
//edyta
A projekt Piotrusia uzbierał 28%.
http://www.kickstart...-death-monster/
//edyta
A projekt Piotrusia uzbierał 28%.
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 24 listopada 2012 - 15:26
#145 Napisany 25 listopada 2012 - 15:31
Pierwsza aktualizacja GODUSa.
http://www.kickstart...us/posts/355482
W skrócie:
- tak jak wiele innych projektów, kiedy wyczerpie im się cyfrowy poziom kontrybucji, dodadzą kolejny, ale nieco droższy
- od jutra zaczną pojawiać się regularne aktualizacje
- coś o PayPalu
Aha, projekt dobija 30%.
http://www.kickstart...us/posts/355482
W skrócie:
- tak jak wiele innych projektów, kiedy wyczerpie im się cyfrowy poziom kontrybucji, dodadzą kolejny, ale nieco droższy
- od jutra zaczną pojawiać się regularne aktualizacje
- coś o PayPalu
Aha, projekt dobija 30%.
#146 Napisany 25 listopada 2012 - 21:45
#147 Napisany 25 listopada 2012 - 21:50
Zapomniałeś podać procentów
#148 Napisany 25 listopada 2012 - 21:51
Czekam aż dobije to równej 1/3, żeby fapnąć w wątku.
#149 Napisany 25 listopada 2012 - 21:57
ktoś tam zbiera na nowego dizzyego
#150 Napisany 25 listopada 2012 - 22:53
Łe, ja to miałem napisać. Ci ktosie to oryginalni twórcy, Philip i Andrew Oliver. Szanse na zbiórkę znikome.
http://www.kickstart.../dizzy-returns/
Przy okazji: Thorvalla i Sui Generis prawie na bank się nie powiodą.
http://www.kickstart.../dizzy-returns/
Przy okazji: Thorvalla i Sui Generis prawie na bank się nie powiodą.