Mnie chyba też nigdy nie udało się tego zaliczyć za pierwszym razem; zawsze przynajmniej raz zrobię za duże koło i obejmę kawałek nieba, co konsola uznaje za malowanie słońca.
#211 Napisany 02 czerwca 2013 - 12:05
#212 Napisany 05 czerwca 2013 - 21:25
Skończyłem, cudowna gra. Zakończenie wciąż wzrusza i łapie za serducho.
#213 Napisany 06 czerwca 2013 - 16:49
Ja za jakiś czas na pewno znowu wrócę do gry. W końcu mam jeszcze do przejścia New Game+
#214 Napisany 27 czerwca 2013 - 17:59
Słuchajcie, generalnie siara fchooy i przygnębienie.
Na gierke czailem sie dobrych pare lat, bo grafika i samogwałty na forum wskazywały że do czynienia mamy z ultra hiciorem.
Ale niestety, gram w to juz 6h, pozachwycałem się piekna grafika, klimatem i malowaniem ( <3 ) ale... gejmplej czyli walki i eksploracja mnie do siebie nie przekonaly.
Gre przerwalem, skonczylem kolejny raz mgs4 i mgs3 i juz zaczynam miec chore mysli o powrocie do mgs2 (!), takze przypomnialem sobie o okami.
Ktos kiedys pisal ze ta gra sie dalej rozkreca. Warto w to brnac czy trud juz skonczon?
#215 Napisany 27 czerwca 2013 - 18:41
Ale niestety, gram w to juz 6h, pozachwycałem się piekna grafika, klimatem i malowaniem ( <3 ) ale... gejmplej czyli walki i eksploracja mnie do siebie nie przekonaly.
Ale że co?
#216 Napisany 27 czerwca 2013 - 19:02
Nudzą mnie.
Czy dalsze "rozkręcenie" gry dotyczy takze kwestii czysto mechanicznych czy chodzi np. o fabule?
o to pytam
#217 Napisany 27 czerwca 2013 - 19:24
Zdobywasz inne typy broni, uczysz się nowych umiejętności, zarówno pędzelkowych, jak i eksploracyjnych. I walki.
Ale nadal nie rozumiem, co nie przemawia, jeśli chodzi o eksplorację? Kamera? Pędzlowanie? Bieganie? Karmienie zwierząt? Szukanie skarbów? Kopanie? Mini gierki? Uzdrawianie krain?
#218 Napisany 27 czerwca 2013 - 19:55
Dokładnie. Mógłbym w tą grę grać z bananem na twarzy gdyby w parze otoczką szła wciągająca fabuła, wtedy taki gejmplej mi wystarcza.
A tak to sama stylistyka i b fajne wymachiwanie pedzlem to troszke za malo. Choc skoro dalej cos ma sie rozwijac to dam temu szanse, klimat jest pyszny (ostatni raz taki nippon czulem w otogi).
#219 Napisany 27 czerwca 2013 - 20:34
pozachwycałem się piekna grafika, klimatem i malowaniem ( <3 ) ale... gejmplej czyli walki i eksploracja mnie do siebie nie przekonaly.
Nudzą mnie.
gdyby w parze otoczką szła wciągająca fabuła, wtedy taki gejmplej mi wystarcza. A tak to sama stylistyka i b fajne wymachiwanie pedzlem to troszke za malo.
Dude, to nie leży ci "gameplay czyli walki i eksploracja", które Cię nudzą, czy fabuła?
Po 6 godzinach podejrzewam, że jesteś w okolicach Hana Valley albo Agata Forest? Główna oś fabuły ukaże się (a raczej wyklaruje) za jeszcze kilka godzin; główną fabułę obrastają małe wątki będące adaptacjami japońskich legend, w których uczestniczysz- one wszystkie prowadzą do kolejnych wydarzeń i tak to działa. Przybędzie postaci, które będą się przewijać ze swoimi wątkami to tu, to tam (Oki!), ich losy będą się splatać z losami Amaterasu, niemal w każdej chwili w grze możesz poruszać się absolutnie swobodnie po krainach, które zwiedziłeś i porobić poboczne mini- wątki. Fajne jest to, że każda postać, jaką spotykamy jest jakaś, choćby nie była istotna fabularnie (np. siostry zwiedzające Nippon: możesz przez całą grę nawet nie zwrócić na nie uwagi, ale kiedy zaczniesz je spotykać w kolejnych lokacjach i posłuchasz tego, co mówią, to przekonasz się, że warto było je zaczepiać, bo chociaż końcowy efekt jest drobniutki, to jest po prostu... miły )
#220 Napisany 27 czerwca 2013 - 21:44
Ten post był edytowany przez plp78 dnia: 27 czerwca 2013 - 22:50
#221 Napisany 27 czerwca 2013 - 21:49
6h to mało żeby się wkręcić w Okami. Mnie wciągnęło po około 15-20, do tego czasu ciągle mi coś nie pasowało, zmuszałem się do grania (trwało to parę miesięcy). Potem kolejne 40h zrobiłem raz dwa, bo załapałem o co chodzi.
#222 Napisany 27 czerwca 2013 - 21:52
Co by nie mówić gameplayowo Okami nie jest nadzwyczajne. A dokładniej sama walka, której jest za dużo i jest męcząca. Dużo więcej zabawy sprawiało mi chociażby łowienie ryb czy malowanie wzorów na kimono.
#223 Napisany 27 czerwca 2013 - 22:08
Nie ma najmniejszego problemu żeby większość walk w grze unikać, wtedy te wymagane nie będą męczące.
#224 Napisany 27 czerwca 2013 - 22:10
Ale trofik nie wpadnie
#225 Napisany 27 czerwca 2013 - 22:23
#226 Napisany 27 czerwca 2013 - 22:38
Nie oczekiwalem po tej grze fabuly, ktora bedzie mnie motywowac do grania.
Za to spodziewalem sie takiego gameplayu.
Dam temu jeszcze posiedzenie
#227 Napisany 27 czerwca 2013 - 22:42
Ale trofik nie wpadnie
Fakt, mnie nie wpadł, bo o tym zapomniałem
#228 Napisany 27 czerwca 2013 - 23:05
15-20 godzin męczenia się, aby gra wreszcie zaczęła się podobać? To chyba jakiś rekord. Nic dziwnego, że odpadłem, AŻ takiej cierpliwości to ja nie mam.
To ciekawy temat na rozkminę jest. Filmowi człowiek poświęca maksymalnie trzy godzinki. Jeśli jest kompletnie, ale to kompletnie beznadziejny, widać to już po pierwszych piętnastu minutach i można śmiało wyłączyć.
Tymczasem niektóre gry trwają godzin i sześćdziesiąt. I często jest tak, że się "rozkręcają" dopiero po dziesięciu, piętnastu, dwudziestu. I teraz pytanie: jeśli końcowe 40 jest genialne, to warto się przemęczyć przez pierwsze 20?
#229 Napisany 27 czerwca 2013 - 23:32
#230 Napisany 27 czerwca 2013 - 23:36
Jeśli gra jest zaprojektowana z głową, to stara się wciągać i uwodzić od początku. Częściej się zdarza, że sam początek jest świetny, a potem pomysły się kończą, rozgrywka staje się powtarzalna i gra zaczyna przynudzać, bywa że końcówkę dociska się już "dla przyzwoitości", aby nie zostawiać sobie rozbabranej gry, albo zdążyliśmy już się z grą polubic i wybaczamy jej drobne wpadki. Ale ciężko mi przekonać się do "przemęczenia się", skoro gra ma bawić i gra się dla przyjemności, a nie dla obietnicy przyjemności, która może nadejdzie, a może nie.
Wychodzi na to, że Okami jest, gdyż wciągnęło i uwiodło mnie od początku.
#231 Napisany 27 czerwca 2013 - 23:38
#232 Napisany 27 czerwca 2013 - 23:46
Słyszałem, że starych ludzi ciężko jest zadowolić.
#233 Napisany 28 czerwca 2013 - 07:40
Oj, zostaw fingusa, ma już pewnie problemy z utrzymaniem ciśnienia w pewnym organie i teraz na grach się wyżywa na tym forum
#234 Napisany 28 czerwca 2013 - 07:51
15-20 godzin męczenia się, aby gra wreszcie zaczęła się podobać? To chyba jakiś rekord. Nic dziwnego, że odpadłem, AŻ takiej cierpliwości to ja nie mam.
Nie mowie ze sie meczylem. Po prostu zastanawialem sie, czym sie tak wszyscy w tej grze podniecaja, ale chcialo mi sie leciec dalej mimo wszystko. Meczyc sie mozna 2-3 pierwsze godziny.
#235 Napisany 08 lipca 2013 - 07:01
Wczoraj, po latach, ponownie obejrzałem "Spirited Away". I kurczę, w trakcie seansu naszło mnie właśnie na to, by odświeżyć sobie OOoooooooooooookami
#236 Napisany 08 lipca 2013 - 10:02
BTW Spirited away to chyba jeyna chińska bajka jaka z polskim dubem oglądam zawsze.
#237 Napisany 08 lipca 2013 - 12:27
Wczoraj, po latach, ponownie obejrzałem "Spirited Away". I kurczę, w trakcie seansu naszło mnie właśnie na to, by odświeżyć sobie OOoooooooooooookami
I będziesz ją od nowa całą przechodził? Przecież na to trzeba chyba ze sto godzin! A poza tym, cała przyjemność z tej gry to odkrywanie świata, a to można zrobić tylko raz.
#238 Napisany 08 lipca 2013 - 12:29
BTW Spirited away to chyba jeyna chińska bajka jaka z polskim dubem oglądam zawsze.
Chyba japońska...
#239 Napisany 08 lipca 2013 - 12:40
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.
#240 Napisany 08 lipca 2013 - 12:42
BTW Spirited away to chyba jeyna chińska bajka jaka z polskim dubem oglądam zawsze.
Chyba japońska...
"chińska bajka dla dzieci" to taki zwrot tutaj na anime ...
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|