Zastanawiam się co to za gierka
Chyba trzeba będzie dodać 8 pozycję do ogrania.
Zastanawiam się co to za gierka
Chyba trzeba będzie dodać 8 pozycję do ogrania.
Zastanawiam się co to za gierka
Na stos z nim!
aż mnie dreszcze przeszły, szykuje stos
Ten artykuł na craptaku:
http://kotaku.com/th...the-3ds-5878903
zachęcił mnie żeby podbić temat i zrobić własną listę.
Polega to na tym, że wypisujemy 12 najlepszych tytułów z krótką adnotacją do jakiego typu graczy pasuje. Jedziemy:
------------------------------------------------------------------
Bravely Default
gatunek: tradycyjny jRPG
developer: Silicon Studios
wydawca: Square Enix/Nintendo
Pasuje do: Fani Final Fantasy i miłośnicy staroszkolnych jRPGów, którzy uważają że gatunek skostniał. BD przekona ich, że da się unowocześnić rozgrywkę, pozostając wiernym korzeniom.
Nie pasuje do: Graczy, którzy szanują swój czas. Przez drugą połowę BD się niepotrzebnie ciągnie i jeśli nie lubicie powtarzać całych sekwencji gry, to lepiej zrezygnować z Bravely Default.
------------------------------------------------------------------
Donkey Kong Country Returns 3D
gatunek: platformówka 2D
developer: Monster Games/Retro Studios
wydawca: Nintendo
Pasuje do: Hardkorowych wyjadaczy platformówek dla których Rayman i Mario są zbyt łatwe. Małpiszon zapewni odpowiednie wyzwanie nawet weteranom gatunku.
Nie pasuje do: Graczy, którysz szybko frustruje częsta śmierć. Będziecie ginąć w DKCR i to już od pierwszego levelu.
------------------------------------------------------------------
Etrian Odyssey IV: Legends of the Titan
gatunek: dungeon crawler FPP bez fabuły i zabawa w kartografa
developer: Atlus
wydawca: NIS America
Pasuje do: cierpliwych poszukiwaczy przygód, lubiących lizać ściany, fanów tabelek i statystyk, stawiających rozgrywkę ponad fabułę
Nie pasuje do: graczy szukających angażującej historii, nie lubiących grindu, grających przez całą grę tą samą drużyną
------------------------------------------------------------------
Fire Emblem: Awakening
gatunek: strategia turowa
developer: Intelligent Systems
wydawca: Nintendo
Pasuje do: wszystkich fanów strategii, którym marzyło się zawieranie małżeństw i płodzenie dzieci na polu bitwy
Nie pasuje do: ludzi wyczulonych na art style anime, którzy skreślą FE:A jako pedogierkę przez jedną taką smoczycę
------------------------------------------------------------------
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
gatunek: Zelda 2D
developer: Nintendo EAD
wydawca: Nintendo
Pasuje do: spragnionych przygód Linka w stylu pick-up & play bez zbędnych tutoriali, fanów ALTTP, miłośników nieliniowej eksploracji, lubiących stereoskopowy efekt 3D
Nie pasuje do: chcących poważnej i epickiej Zeldy
------------------------------------------------------------------
Luigi’s Mansion 2
gatunek: zasysanie action-adventure
developer: Next Level Games
wydawca: Nintendo
Pasuje do: lubiących humor i uroczy styl Nintendo
Nie pasuje do: ludzi spodziewających się po LM2 survival horroru
------------------------------------------------------------------
Persona Q: Shadow of The Labyrinth
gatunek: dungeon crawler FPP z fabułą
developer: Atlus
wydawca: NIS America
Pasuje do: fanów Persony 3 i 4, poszukujących ciekawego systemu walki, kartografów-amatorów i tych, którzy w Etrian Odyssey chcieli by trochę fabuły
Nie pasuje do: spodziewających się social linków oraz tych, których odrzucają chibi-postacie
------------------------------------------------------------------
Professor Layton vs. Phoenix Wright Ace Attorney
gatunek: puzzle skrzyżowane z symulacją prawnika
developer: Capcom/Level-5
wydawca: Level-5
Pasuje do: wszystkich którym znudziła się formuła Laytona albo Phoenixa. Crossover wnosi do każdej z serii akurat tyle świeżości ile potrzeba, żeby dobrze zróżnicować tempo gry; do wszystkich lubiących dobrze napisany scenariusz
Nie pasuje do: przeciwników ścian tekstu i ludzi, którym zakręcona, humorystyczna logika gry będzie przeszkadzać w immersji i wydawać się „nierealana” czy „głupia”
------------------------------------------------------------------
Shovel Knight
gatunek: platformówka 8-bit
developer: YachtClub
wydawca: YachtClub
Pasuje do: dinozaurów wychowanych na jump n runach z NESa, fanów Castlevanii, MegaMana i DuckTales
Nie pasuje do: wymęczonych modą na stylizowanie retro
------------------------------------------------------------------
Super Mario 3D Land
gatunek: platformówka 3D
developer: Nintendo EAD
wydawca: Nintendo
Pasuje do: fanów stereoskopowego efektu 3D; lubiących grać na kiblu
Nie pasuje do: fanów Mariana, którzy po Galaxy nie potrafią już się cieszyć żadną inną platformówką
------------------------------------------------------------------
Super Smash Bros. for Nintendo 3DS
gatunek: brawler
developer: Bandai Namco/Sora Ltd.
wydawca: Nintendo
Pasuje do: trofikowych dziwek, lubiących lokalne multi, fanów postaci N, nie bojących się o swojego circle pada
Nie pasuje do: ludzi z dużymi łapami, którzy nie będą potrafili wygodnie grać w tą grę na 3DSie
------------------------------------------------------------------
Zero Escape: Virtue’s Last Reward
gatunek: gra typu escape/visual novel
developer: SpikeChunsoft
wydawca: Rising Star Games
Pasuje do: fanów anime, lubiących fabularne twisty i mnóstwo różnych zakończeń
Nie pasuje do: przeciwników ścian tekstu, przyziemnych ludzi, którym historia VLR będzie zbyt pokręcona
------------------------------------------------------------------
Czekam na wasze typy i hejty fanów Pokemonów
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 03 marca 2015 - 12:01
Uwielbiam wszystkie podsumowania, zestawienia, TOP-ki itp.Zamysł fajny i w zasadzie wszystkie te tytuły albo ograłem (mniejszość) albo mam na liście zakupów (wiekszość z nich). Niestety nie jestem w stanie wymienić aż 12 tytułów które bym polecał i które ograłem ale aby wątek się przyjął to poszerzę swoją listę o tytuły które dopiero zamierzam ograć. Może nie zostanę wyklęty Będzie zaznaczone w które grałem a które dopiero zamierzam.
Fire Emblem: Awakening
grałem
Pasuje do - dla osób które lubią gry pokroju Disgaea, Tactic Ogre, FF Tactics. Chcesz pobawić się w taktyka a przy okazji poznać ciekawe postacie to spróbuj.
Nie pasuje do - ludzi których drażni planowanie potyczek i brak stóp bohaterów.
Super Mario 3D Land
grałem
Pasuje do - Głodnych Marianowej platformówki i czegoś naprawdę dobrego. Sprawuje się świetnie jako wersja cyfrowa którą masz zawsze na 3DS i możesz rozegrać krótkę partyjkę na jednej planszy.
Nie pasuje do - ludzi uczulonych na Mariana. Jak czerwony z niebieskim słabo Ci się łączą to przejdź dalej.
Mario Kart 7
grałem
Pasuje do - motoryzacyjnych maniaków. Mimo tego, że wygląda na prostą to aracdowy styl jazdy jest dość złożony.
Nie pasuje do - osób które nie lubią jakakolwiek losowości w grach i zręcznościowy model prowadzenia pojazdów zupełnie im nie leży.
Shovel Knight
grałem
Pasuje do - graczy którym niestraszne pixele, platformówki i dodatkowo era 8-bitowa grzeje serducho. Niektóre bardziej współczesne dodatki (typu checkpointy) sprawią, że zagłębicie się z w nią z pełną przyjemnością.
Nie pasuje do - hejterów indie, brzęczenia starych gierek i machania łopatą. Kto to słyszał takie rzeczy w 2014.
Monster Hunter 4 Ultimate
gram
Pasuje do - pewnej grupy graczy którzy potrafią poświęcić niektóre wygodne elementy współczesnych gier w zamian za otrzymanie gry wyjątkowej i przepastnie wielkiej. Będą się przy niej bawić wspaniale wyjadacze z serii Souls oraz grupka miłośników Dragon Dogma. Walki z bossami non-stop? Brać!
Nie pasuje do - osób które chcą postaci szybkich, potworów na 5-6 ciosów a grind wyrzucili już dawno ze słownika.
Bravely Default: Flying Fairy
nie grałem ale może już niebawem
Pasuje do - osób które szukają jednej z najładniejszych gier na 3DSa a przy tym odświeżenia w gatunku jrpg.
Nie pasuje do - graczy szukających krótszych gier a nie pochłaniacza ok 50 godzin życia który przy okazji wymaga niekiedy żmudnego nabijania statystyk
Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
nie grałem czego trochę się wstydzę
Pasuje do - fanów fabyły prawniczo/detektywistycznej z ciekawymi postaciami i długą rozgrywką.
Nie pasuje do - alergików na słowo pisane w grach szukających akcji i błysków na ekranie.
Pushmo
niech no tylko pojawi się przecena, poprzednią przegapiłem
Pasuje do - osób lubiących trochę pomyśleć w sympatycznie wyglądających grach.
Nie pasuje do - graczy mających awersję do gier logicznych i ... ciągnięcia
Pokemon X/Y
w czołówce na liście zakupów
Pasuje do - tych co nie zważają na opinie że grają w grę dla dzieci i tych którzy już kiedyś zaliczyli jakieś Pokemony. Liczba zmian sprawia, że to pełne doświadczenie serii a tym samym nie remake jakiejś poprzedniej części.
Nie pasuje do - bardzo poważnych osobistości co to na maskotki najwyżej mogą się wypróżniać.
Etrian Odyssey IV: Legends of the Titan
kupię choć się trochę boję
Pasuje do - fanów Wizardry, Might and Magic oraz Legend of Grimrock.
Nie pasuje do - osób które nie wyobrażają sobie poruszania się tylko w 4 kierunkach po labiryntach, których mapy sam sobie musisz narysować
Zero Escape: Virtue’s Last Reward
kupione na ostatniej wyprzedaży, czeka na ukończenie 999
Pasuje do - fanów visual novel oraz osób chcących zobaczyć ten gatunek w najlepszym wydaniu.
Nie pasuje do - graczy nie rozumiejących po co czytać tekst w grze i to jeszcze po angielsku. Gry są do grania nie do czytania.
Luigi’s Mansion 2
czeka w szufladzie jeszcze w folii
Pasuje do - nintendofili chcących zaznać wesołych przygód mniej znanego brata pewnego hydraulika z ciekawym gameplayem.
Nie pasuje do - zwolenników poważnych fabuł, krwi i flaków. Tutaj tylko czasem jest ciemno.
Miałem już większość napisane i przypadkiem cofnąłem stronę No nic...
Nie będę wrzucał obrazków i raczej zostawię krótki opis. Kolejność nieprzypadkowa, ale też niektóre pozycje ciężko uporządkować. Lista w 100% subiektywna, żadne kierowanie się numerkami, czy recenzjami
1. Pokemon XY
Hajp zrobił robotę. Na żadną grę na 3DSa tak nie czekałem. Odliczałem dni i oczekiwałem razem z całym internetem. Dostałem grę 2 dni przed premierą (środa) i do końca dnia premiery (piątek) już ją ukończyłem. Nintendo po prostu dostarczyło. Technicznie wyszło im bardzo ładnie (oprócz 3D), duży upgrade w stosunku do poprzedniej generacji.
Na chłodno podobno gra taka świetna nie była. Bardzo możliwe, że grając kilka miesięcy po premierze inaczej bym ją zapamiętał.
Chwaliłem się, że zebrałem cały Pokedex?
2. Zelda A Link Between Worlds
Świetny, przyjemny, dynamiczny gameplay. Gra wygląda bardzo ładnie i chodzi płynnie. Gratka dla fanów Zeldy... ale przede wszystkim powinny ją sprawdzić osoby, którym inne części nie przypadły do gustu. Premiera mnie kompletnie ominęła, bo Ocarina mnie nie zadowoliła. Potem przypadkiem ją pożyczyłem i wciągnąłem chyba w 3 dni zachwycając się geniuszem tego tytułu.
3. Bravely Default
Demo mnie nie zachęciło. Wszedłem w posiadanie przypadkiem, bo była korzystna wymiana. Okazało się, że to kawał miodnego jRPGa, który wiele rzeczy robi dobrze (np. sterowanie random encounterów, auto-walka). Warto!
4. Fire Emblem: Awakening
Fanem strategii to ja nie jestem. Fire Emblem zmienił nieco ten pogląd. Przyjemna strategia z elementami RPG. Można grać wiele razy, na wyższych poziomach trudności gra wygląda kompletnie inaczej. Taki no... solidny tytuł. Nie słyszałem, że komuś się nie podobało.
5. Shovel Knight
G-E-N-I-U-S-Z Wychowałem się na pegazusie, więc nie grałem w Castlevanie, Megamana, czy Duck Tales, a mimo tego doceniam jak dobre jest to odzwierciedlenie starych gier. Świetny gameplay, uczciwy system umierania. Mimo wielu miejsc, które przechodziłem dużo razy, nie czułem frustracji. I przede wszystkim świetny soundtrack. Nieco za krótka. Czekam z niecierpliwością na drugą część/DLC
6. Ace Attorney: Dual Destinies
Kolejna seria, która mnie ominęła i zacząłem ją chyba najlepszą częścią. Ściany tekstu na trailerach mogą kogoś odstraszać, ale mimo tego rozprawy są dość emocjonujące. Czaję się na trylogię. Czekam na jakąś promocję na razie. Twist mnie zaskoczył.
7. Super Mario 3D Land
Miodna platformówka, która świetnie wykorzystuje efekt 3D. Typowy must-have.
8. Pokemon Omega Ruby
Tak nisko? Gra jest lepsza pod każdym względem od XY. Czekałem na Hoenn przebierając nogami. Kiedyś utopiłem strasznie dużo godzin w Ruby na GBA (400h+?)... i coś nie zatrybiło. Przeszedłem, było przyjemnie i to tyle. Nawet nie chciało mi się łapać wszystkich legend. Może dlatego, że gdzieś to już widziałem (sam silnik jak i region).
9. Mario Kart 7
Jak ktoś ma znajomych to polecam. Jak nie to lepiej pograć w 8 na Wii U... ale 7. jest też dobra. Z jakichś przyczyn jeżdżenie w kółko na tych samych trasach, maksowanie pucharów i skracanie czasów jest przyjemne.
10. Super Smash Bros. for 3DS
I kolejna seria, której próbowałem pierwszy raz. To jest chyba jeszcze bardziej nastawione na multi niż Mario Kart 7. Demo mnie zassało mocno, nawet wziąłem na premierę... i odłożyłem jakoś szybko. Chyba każdy fan N powinien spróbować. Wiecie... skopać Linkiem Charizarda i inne takie.
11. Luigi's Mansion 2
Pograłem kilka godzin i znudziło mi się, ale podoba mi się humor i to jak to wygląda. Jakbym miał opisać jednym słowem to jest to gra "sympatyczna"
12. Mario Tennis Open
Co. To jest tenis na 3DSa? Jestem fanem gier o tenisie. Każde Virtua Tennis przeszedłem przynajmniej po 2 razy. Nie zawiodłem się na tenisie wg Nintendo. To nie jest ten poziom, gdzie mieliśmy dodatkowo fabułę i RPG, ale nadal. Bardzo przyjemnie się w to pykało w przerwach od nauki
Pewnie będzie w tym temacie pewna ilość powtarzających się regularnie gier ale fajnie się takie podsumowania czyta
Zaczynamy:
Monster Hunter 4 Ultimate
Pasuje do: Ludzi którzy mogą poświęcić trochę czasu na grę i nie obawiają się poziomu trudności oraz lubią wyzwania.
Nie pasuje do: osób które szybko się irytują gdy giną lub nie widzą szybko "końca" gry.
Fire Emblem: Awakening
Pasuje do: ludzi którzy lubią taktyczne jrpg lub chcą zacząć przygodę z tym gatunkiem.
Nie pasuje: do tych co oczekują typowego jrpg z samodzielną eksploracją świata
Ridge Racer 3D
Pasuje do: osób szukających dobrych wyścigów na 3ds i mających sentyment do serii od czasów psx...
Nie pasuje do: ludzi którzy na 3ds jedynie uznają Mario Kart jeśli chodzi o wyścigi.
Kid Icarus: Uprising
Pasuje do: Graczy lubiących "celowniczki na szynach" którzy przymkną oko na misje "chodzone".
Nie pasuje do: Ludzi którzy szybko się męczą trzymając 3ds'a jedną ręką.
Resident Evil: Revelations
Pasuje do: graczy chcących rewelacyjnej oprawy i "dorosłej" gry na 3ds'a.
Nie pasuje do: oczekujących zombiaków i dużej ilości zagadek jak w starych RE
Zelda A Link Between Worlds
Pasuje do: fanów Zeldy którzy chcą takiej "arcade" wersji dostosowanej do mobilnego grania.
Nie pasuje do: chcących Zeldy w wydaniu 3D takiej jak na "dużych" konsolach.
Crimson Shroud
Pasuje do: graczy którzy lubią papierowe rpg i nie przeszkadzają im "ściany tekstu".
Nie pasuje do: ludzi oczekujących wartkiej akcji.
Liberation Maiden
Pasuje do: lubiących szybkie strzelaniny z mechami w roli głównej
Nie pasuje do: nie przepadających za japońskim "klimatem".
Super Mario 3D Land
Pasuje do: graczy szukających świetnej platformówki, która nadaje się nawet na krótkie posiedzenia.
Nie pasuje do: mających awersję do Mario, osób którym przeszkadza "dziecinny wygląd gry".
Code of Princess
Pasuje do: graczy mających sentyment do Guardian Heroes z Segi Saturn.
Nie pasuje do: ludzi których zirytują pewne ograniczenia związane z z tym, że nie można się poruszać po całej wielkiej planszy, a tylko małych "arenach".
Devil Survivor Overclocked
Pasuje do: lubiących taktyczne jrpg które stawiają wyzwanie.
Nie pasuje do: tych których odrzuca estetyka anime.
Virtue's Last Reward
Pasuje do: graczy chcących "doroślejsze" gry na swoim 3ds z "zakręconą" fabułą.
Nie pasuje do: Tych co nie lubią gatunku visual novel.
Kolejna lista bez pokemonów
Moja lista
Top5 - Masz 3DS? Musisz kupić te gry - nie ma co komentować. Jeśli grałeś w Donkey Konga na Wii można sobie wyjątkowo odpuścić tytuł. Nie ma sensu posiadania 3DSa bez tych gier. Reszta must-have'ów to już pewnie kwestia gustu ale pewnie spora część będzie się pokrywać z poprzednikami. Swoje TOP12 bazuję głównie na odczuciach wewn. i ogranych tytułach. W topie pewnie będą się znajdować gry w które nie grałem.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Legend of Zelda A link Between Worlds
2. Fire Emblem Awakening
3. Super Mario 3D Land
4. Pullblox*
5. Donkey Kong Country Returns 3D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gry więcej niż warte uwagi
6. Pokemon ORAS / XY (seria) - Mając konsolę nintendo po prostu trzeba spróbować tej marki. Spróbowałem XY i tak mnie wciągneło taki hype był, że Omega Ruby poszło od razu na premierę.
8. Kirby Triple Deluxe - Mistrzostwo w świecie platformówek. Lekka ładna i przyjemna. Cały Kirby. Jesteś fanem platformówek? - Must have na 3DS'a.
9. Bravely Default - Nie grałem jeszcze. Nigdy nie skończyłem żadnego typowego JRPG. To będzie mój pierwszy.
10. Super Smash Bros - Demo było świetne. Nie kupiłem bo przestraszyłem się sterowania i uwalenia circle pada w moim cudownym XLu. Ale jest to na pewno must have.
11. Luigis Mansion 2 - Super gierka, ma w prawdzie swoje małe mankamenty ale na pewno trzeba spróbować. Obowiązkowa pozycja
12. Picross e (seria)* - Lubisz krzyżówki? Pozycja obowiązkowa
*Gry z eShopa
Z tytułów które chce na pewno jeszcze sprawdzić brakuje tutaj jeszcze Monster Hunter 4 - pewnie sprawdzę demko jak podejdzie chociaz troche to pewnie kupie. Następną grą którą będę chciał sprawdzić to seria Etrian Oddyssey
Gry które są warte uwagi a nie zmieściły się w TOP12
1. Nintendo Pocket Football Club - świetna gra, niesamowity pochłaniacz czasu. Gierka o tyle świetna, że nie trzeba poświęcać jej 100% uwagi. Uproszczony Football manager - pożeracz czasu, IMO niewiele jej brakło do topa.
2. Fallblox - Sequel genialnego Pullbloxa. W zasadach troche trudniejszy przez co może gierka traci troche na funie płynącym z gry ale na pewno jest to świetna gra
3. Attack of the Friday Monsters! - Gierka krótka ale bardzo przyjemna, warto przeczytać recenzję Kaxiego LINK
3. Shovel Knight - Dla mnie przehypowany tytuł przez Tawota . Gierka na pewno dobra ale dla mnie to nie jest TOP.
U kotleta jest najwięcej zawartości a do tego wygląda to bardzo estetycznie. Nie mniej wasze topy też są ładne ale kotleta najładniejsza.
Cybercotlet bardzo fajna lista. Ponieważ jest na niej parę ciekawych tytułów poprosiłbym o dodatkowe pare słów
1. Kirby Triple Deluxe - można napotkać opinię że poziom trudności jest nie tyle łatwy co banalny. Ale skoro wymieniłeś ją tutaj to wnioskuję, że nie wpływa na fun z rozgrywki. Możesz jakoś się odnieść do tego? Osobiście nie grałem jeszcze w grę "za łatwą" ale to nie znaczy że ona nie będzie pierwsza
2. Picross e (seria) - Niestety nie miałem przyjemności z żadną z tych gier. Wiem że wyszły jakieś części także na DS. Jeżeli grałeś w inne to która jest Twoim zdaniem najlepszym doświadczeniem? Właśnie ta z 3DSa czy może gdybyś miał wybrać jedną to jakąś wcześniejszą? U kogoś w to grałem i było całkiem przyjemne. W wersji papierowej to się chyba nazywa obrazkami logicznymi czy coś takiego. Czym są te części e2, e3 itd? To takie DLC czy gry o takiej samej zawartości? Ile zajmuje przejście Picross e?
3. Nintendo Pocket Football Club - to mnie mocno zaskoczyło. Ale Twój opis mnie bardzo zachęcił. Czy drużyny są wymyślone czy to realne kluby? Standardowa rozgrywka to ustawienia składów, transfery i oglądanie meczy?
Attack of the Friday Monsters! - jestem zaintrygowany, wygląda na grę dość trudną do opisania ale dopisuję do listy zakupów. Zaryzykuję
Bez zdjęć topka lepsza
Ten post był edytowany przez SennseJ dnia: 04 marca 2015 - 13:35
Cybercotlet bardzo fajna lista. Ponieważ jest na niej parę ciekawych tytułów poprosiłbym o dodatkowe pare słów
1. Kirby Triple Deluxe - można napotkać opinię że poziom trudności jest nie tyle łatwy co banalny. Ale skoro wymieniłeś ją tutaj to wnioskuję, że nie wpływa na fun z rozgrywki. Możesz jakoś się odnieść do tego? Osobiście nie grałem jeszcze w grę "za łatwą" ale to nie znaczy że ona nie będzie pierwsza
Zacytuję samego siebie
Kurde myślałem, że te minigierki to jakieś popierdółki niewarte uwagi. Dedede drum dash mnie wciągnęło (pewnie ze względu na swoją prostotę) , póki co walnąłem pierwsze dwie plansze na platynę i trzecią na szybko na brąz. DLC chętnie łyknę po premierze. W grze jestem w 5 świecie, kwiatki jakoś niespecjalnie pochowane są, więc większość łapię praktycznie za 1 podejściem i obecnie mam 40%. Gierka warta swojej ceny!
i tutaj jeszcze:
A tak serio to właśnie zobaczyłem ekran końcowy
Spoiler
Przejście gierki zajęło mi 14h w tym zebrałem wszystkie kwiatki ... no prawie. Po przejściu gry zauważyłem, że pominąłem dodatkowy level w 4 świecie. Mimo to, że gierka kończy się dość szybko to jednak dodatkowego kontentu dostajemy znacznie więcej więc gierka na pewno jeszcze dostarczy kilku godzin dodatkowej zabawy
IMO must-have na 3DSa. Daje jej mocne 9/10.
Kirby jak Kirby nie jest trudny ale co najważniejsze daje duuuużo frajdy z grania Powiedziałbym, że trudniejsze są te minigierki dodane do gry - które btw są bardzo fajne!
2. Picross e (seria) - Niestety nie miałem przyjemności z żadną z tych gier. Wiem że wyszły jakieś części także na DS. Jeżeli grałeś w inne to która jest Twoim zdaniem najlepszym doświadczeniem? Właśnie ta z 3DSa czy może gdybyś miał wybrać jedną to jakąś wcześniejszą? U kogoś w to grałem i było całkiem przyjemne. W wersji papierowej to się chyba nazywa obrazkami logicznymi czy coś takiego. Czym są te części e2, e3 itd? To takie DLC czy gry o takiej samej zawartości? Ile zajmuje przejście Picross e?
Bardzo fajna seria krzyżówek które można spotkać w gazetach chociaż ja nie wiem gdzie Tutaj to jest po prostu podane w przystępnej formie (w każdej części z tą samą wkurzającą już muzyczką ). Ale ja uwielbiam picrossy (Ryan ponoć też) dlatego dodałem. Poszczególne części e nie różnią się generalnie od siebie ilością zawartości. Ja kupuję po kolei jak leci i po roku grania obecnie jestem na 3 części. Szkoda, że Picross 3D nie wyszedł na 3DSa bo chętnie bym go też ograł.
3. Nintendo Pocket Football Club - to mnie mocno zaskoczyło. Ale Twój opis mnie bardzo zachęcił. Czy drużyny są wymyślone czy to realne kluby? Standardowa rozgrywka to ustawienia składów, transfery i oglądanie meczy?
Kluby są totalnie wymyślone jak i wszystkie nazwiska. Gierka generalnie jest podana w bardzo oldschoolowy sposób - co ma też swój urok
Trailer:
Attack of the Friday Monsters! - jestem zaintrygowany, wygląda na grę dość trudną do opisania ale dopisuję do listy zakupów. Zaryzykuję
To jest raczej taka novela graficzna z elementami gameplayu. Jak będzie w przecenie to IMO warto spróbować. Dla samych widoków w grze
Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 04 marca 2015 - 14:54
ak tak każdy komponuje swoją listę to i ja się podzielę swoimi przemyśleniami:
1. The Legend of Zelda: A Link Between Words
Moja pierwsza gra na 3DS'a i pierwsza Zelda ever. Piękny świat, ciekawe pomysły, płynna rozgrywka, z przystępnym poziomem trudności. Moim zdaniem idealna Zelda dla tych, którzy kręcą nosem na wersje 3D albo nie wiedzą jaką Zeldę wybrać na początek.
2. Pokemon X/Y
Klasyka. Ta akurat wprowadza kilka bardzo fajnych i udanych zmian, jak choćby możliwość poruszania się w dowolnym kierunku, do tego duży pokedex (chyba największy regionalny dex so far) i całkiem sympatyczny epizod post-gameowy.
3. Bravely Default
jRPG jakich mało, co prawda pierwsze skojarzenie jakie miałem to Final Fantasy ale bardzo szybko zapomina się o podobieństwach i pędzi poznawać fabułę. Sporo fajnych rozwiązań mechanicznych (auto-walka czy poziom random encounterów). Ma parę minusów ale i tak świetna pozycja na wiele godzin. Brać jak gdzieś komuś wpadnie w ręce.
4. Kirby Triple Deluxe
Gra, którą dostałem przy okazji zimowej promocji, a która do wtedy miała etykietkę "może kiedyś". Bardzo kolorowa i przyjemna platformówka, przychodząca w komplecie z dwoma mini-grami. Miło się nią zaskoczyłem, super wygórowanego poziomu nie ma. Ma w sobie coś co nie pozwala nie lubić tej śmiesznej różowej kulki.
5. Luigi Mansion 2: Dark Moon
Luigi na main-bohatera wszystkich kolejnych gier! Podobna gra w jest w Mii Plazie, tylko tutaj mamy wszystkiego więcej, lepiej i nie limitowane go StreetPassów.
Bojący się własnego cienia Luigi przemierza nawiedzone domostwa polując na duchy, sporo humoru, sporo okazji do interakcji z otoczeniem. Warto zagrać, bo jak to ktoś już napisał, gra jest "sympatyczna".
6. Paper Mario Sticker Star
Wielka przygoda i gratka dla fanów "zbierania". Tutaj akurat zbierania naklejek
Wielka gra przygodowo-zręcznościowa z Marianem w roli głównej, fajni innych papierowych Mario mogę być trochę zawiedzeni i rozczarowani zmianami (m.in. brak systemu doświadczenia) ale jak się da tej grze szansę to kolorowy świat naklejek porywa bez reszty.
7. Fantasy Life
Wielki pożeracz czasu, life sim z elementami rpg pełną gębą... fabuła słaba ale to nie o fabułę tu chodzi
8. Professor Layton and (the Miracle Mask)
must have dla lubiących zagadki i łamigłowki
tą wersję albo w sumie każdą inną z serii
9. Heroes of Ruin
Bardzo się tą grą zaskoczyłem, niby kolejny diablopodobny klon ale tej jest na 3DS'a i to nawet dość wciągający... niestety bardzo krótki... ok 10h i koniec zabawy
10. Monster Hunter 4 Ultimate
gra nie dla każdego...
jest coś w niej co potrafi pochłonąć na godziny,
niestety na początku można się od niej bardzo boleśnie odbić, gra praktycznie od samego początku stawia wymagania i nie okazuje pobłażania
Nawiązując do mojej listy:
Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Od czwartku 12 marca będzie przecena w eshopie z 120 na 90 zł Ja biere
to są trzy gry nie? to chyba warto kupić jak się nigdy nie grało?
Ta sama. Ale jak się jest biedakiem jak ja i nie ma się iPhona ...
Miałeś DSa z nie ograłeś żadnej części? Nawet na R4? To jak pluć na matkę.