Skocz do zawartości

Zdjęcie

GRID 2

Codemasters PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
68 odpowiedzi na ten temat

#1 Druciak Napisany 03 sierpnia 2012 - 11:53

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Potwierdzone. Teaser:
http://www.youtube.c...d&v=SvbrLQ78mZo
8 sierpnia pełny trailer.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 12:19

  • 0

#2 mataman Napisany 03 sierpnia 2012 - 13:53

mataman

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 453 Postów:
No i za***iście :)
  • 0

#3 vagrant3 Napisany 03 sierpnia 2012 - 15:14

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:
sprawdzę, ale raczej podziękuję.
  • 0

#4 terra Napisany 03 sierpnia 2012 - 15:23

terra

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9 730 Postów:
w jedynce wpadl calak.
  • 0

#5 Stan Napisany 03 sierpnia 2012 - 16:36

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Pierwszy GRID był w dechę, oby Codemasters tego nie popsuli.
  • 0

#6 twilitekid Napisany 03 sierpnia 2012 - 17:55

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Jedynka czeka na mnie na półce, aż znajdę dla niej czas. Ale z tego co w nią pograłem - wyglądała super i w sumie takich wyścigów trochę brakuje. Także dwójeczka mile widziana.
  • 0

#7 mataman Napisany 03 sierpnia 2012 - 21:31

mataman

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 453 Postów:

sprawdzę, ale raczej podziękuję.



Infidel!!!
  • 0

#8 ACZ Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:03

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
trailer

  • 0

#9 Druciak Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:12

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Trailer bardzo fajny. A tutaj część zmian:

Wśród informacji ujawnionych w chwili obecnej znajdujemy m.in. takie:

rzecz najważniejsza – NIE BĘDZIE WIDOKU Z KOKPITU!!! Codemasters przeprowadziło badania, z których wynika, że 95% graczy nie korzystało z tego widoku.
gra posiadać będzie tryb kariery dla jednego gracza, sieciowy multiplayer oraz split-screen (moduł wieloosobowy będzie miał oddzielny system rozwoju, niż single - auta zdobyte w jednym nie będą więc dostępne w drugim),
dzięki nowym możliwościom silnika graficznego możliwe ma być "totalne wciągnięcie graczy w atmosferę dnia wyścigów",
model jazdy nosi nazwę TrueFeel Handling System, i opracowano go tak, że ma pogodzić graczy stawiających na elementy zręcznościowe i symulacje - w grze nie będzie natomiast włączanych i wyłączanych asyst, ułatwiających jazdę,
wśród dostępnych tras znajdą się prawdziwe tory z Azji, Europy i USA, w tym m.in. w Abu Dhabi i Miami,
nowością będą długie wyścigi umieszczone w quasi-otwartym świecie, gdzie do celu prowadzić będzie kilka dróg (będą to jednak wyłącznie wyścigi jeden-na-jednego),
wśród auto nie pojawi się kilka znanych marek (nie będzie np. Porsche, Lamborghini i Ferrari, gdyż zakup tych licencji okazał się zbyt drogi), potwierdzono natomiast obecność takich aut, jak Mach 1 Mustang, BMW E30 M3, McLaren MP4-12C, Mercedes SL65 AMG, BAC Mono, Pagani Huayra i Koenigsegg Agrea R. Będą one podzielone na cztery klasy, odblokowywane wraz z postępami w rozgrywce,
pojawi się prosty system modyfikacji osiągów aut,
inspiracją do oprawy graficznej są filmy Michaela Manna (reżyser m.in. "Gorączki"), kierowcom towarzyszy więc wiele efektów/smaczków - np. fruwające wraz z podmuchami wiatru liście, itd.
po raz pierwszy gra zostanie zaprezentowana publicznie na imprezie Eurogamer Expo w drugiej połowie września.


  • 0

#10 Cr0ss2500 Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:40

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:

rzecz najważniejsza – NIE BĘDZIE WIDOKU Z KOKPITU!!! Codemasters przeprowadziło badania, z których wynika, że 95% graczy nie korzystało z tego widoku.


kosz, śmietnik, wysypisko ... gra, która odkryła we mnie miłość do jazdy w kabinie, teraz mi to zabiera ... haha dobre sobie. :yao:
  • 0

#11 ACZ Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
i dobrze. przeciez w kabinie gorzej sie jeździ. nigdy takiego widoku w wyscigowkach nie uzywam. jedynie na chwile, z ciekawosci. zaoszczedzili na kosztach dla grafikow.
  • 0

#12 vagrant3 Napisany 08 sierpnia 2012 - 11:09

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:
słabo, jak widok z wnętrza jest dobrze zrobiony, to jeździ się wyśmienicie. widok zza samochodu też jest ok, ale najlepiej mieć wybór.

a tego typu badania to bardzo zły trop, bo zaraz się okaże, ze w racerach będzie 5 samochodów na krzyż, bo jakaś przeogromna banda casuali poddana badaniu i tak jeździła tylko jakimś ferrari, lambo, zondą czy prosiakiem. z drugiej strony skoro oszczędzą czas i pieniądze to niech cweluchy teraz sprzedają gierke za 75% ceny. już to widze.
  • 0

#13 terra Napisany 08 sierpnia 2012 - 11:11

terra

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9 730 Postów:
do kitu ze nie ma kokpitu bo w jedynce lubilem sobie pojezdzic wlasnie na takiej kamerze
  • 0

#14 twilitekid Napisany 08 sierpnia 2012 - 14:09

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Pff bez widoku z kokpitu to nie wiem po co w to grać :)
  • 0

#15 cybercotlet Napisany 08 sierpnia 2012 - 16:23

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:
Wreszcie posiadacze ps3 dostaną wyścigi na poziomie.
  • 0

#16 twilitekid Napisany 08 sierpnia 2012 - 16:57

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
GT5 jest na bardzo wysokim poziomie, ale nie dla wszystkich :)
  • 0

#17 Druciak Napisany 09 sierpnia 2012 - 11:00

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Clive Moody tłumaczy dlaczego nie będzie kokpitu:

"Przede wszystkim muszę podkreślić, że żadnej decyzji projektowej nie podejmujemy lekko, każda jest dobrze przemyślana. [...] Najważniejszym źródłem danych, są informacje telemetryczne, które zbieramy z naszych serwerów, a które bardzo dokładnie pokazują nam, co robią gracze w naszych produkcjach. [...] To fakt - tylko pięć procent graczy kiedykolwiek użyło widoku z auta"
"Oczywiście, że nie chcemy alienować żadnego z naszych fanów, chcemy dostarczyć opcje i funkcje, które zadowolą 100% graczy. Proces produkcji gier to jednak zawsze kwestia kompromisu,poświęcenia czegoś w zamian za coś, a w tym przypadku zdecydowaliśmy się usunąć widok z kokpitu, z którego korzystało 5% naszych graczy, by móc dodać coś, z czego skorzystają wszyscy. [Widoki z kokpitu] są bardzo obciążające, ze względu na konieczność wyświetlenia wysokiej jakości tekstur, to wymaga ogromnej pamięci. [...] [Rezygnując z nich] możemy stworzyć lepsze modele pojazdów, obiekty w otoczeniu, setki innych rzeczy. [...] Zwalniając tę pamięć, możemy sprawić, że doświadczenie związane z jazdą w naszej grze będzie naprawdę pozwalało na imersję".
"W tym momencie życia konsol, mamy już niesamowitą wiedzę na temat tego, jak działają i możemy wycisnąć z nich WSZYSTKO, co oferują. Chcemy, by GRID 2 oferował kolejny poziom emocji, by był tą ścigałką, która zdefinuje tę generację. Rezygnując z kokpitów, możemy zadbać o to, by ważniejsze elementy gry rzeczywiście ten kolejny poziom reprezentowały. To była trudna decyzja, ale uważamy, że jedyna właściwa".

Przekonani?
  • 0

#18 terra Napisany 09 sierpnia 2012 - 11:26

terra

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9 730 Postów:
nie
  • 0

#19 ACZ Napisany 09 sierpnia 2012 - 11:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
mnie przekonal
  • 0

#20 vagrant3 Napisany 09 sierpnia 2012 - 11:50

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Przekonani?


nie. powiedział to co musiał powiedzieć w takiej sytuacji. a grid 2 nie zdefiniuje żadnej generacji, cokolwiek miałoby to znaczyć.
  • 0

#21 Cr0ss2500 Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:37

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
w żadnym wypadku, do tego moim zdaniem GRID widokiem z kokpitu zamiatał nawet ten z GT5, a jak idą tym tropem, to niech też pozbędą się kokpitu we wszystkich ścigałkach Codemasters... dla mnie totalny FAIL z ich strony i właśnie to przesądziło u mnie o kupnie tej gry.

Nie wyobrażam sobie driftowania czy jazdy po cienkich górskich ulicach 1vs1 bez kokptiu @_@...

P.S. dodam jeszcze, że byli tacy jedni w tej branży japończycy co pozbawili ludzi kokpitu w "większości" aut na rzecz ilości i słabiutko to się odbiło póżniej wypuszczając biednego paczyka :hihi:
  • 0

#22 Nyjacz Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:41

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
I tak będą głosy niezadowolenia. I tak taki widok będzie dostępny przed premierą lub po premierze. Dodany w patchu. O co się martwić?
  • 0

#23 twilitekid Napisany 10 sierpnia 2012 - 13:09

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

I tak będą głosy niezadowolenia. I tak taki widok będzie dostępny przed premierą lub po premierze. Dodany w patchu. O co się martwić?

W patchu to może zostać dodany na takiej zasadzie jak w GT5.

Jeśli nie mają tego w planach to nie będą modelować kokpitów. Nie wydaje mi się, żeby w razie niezadowolenia tej "garstki" graczy mieli wrócić do takiej roboty.
  • 0

#24 ACZ Napisany 11 sierpnia 2012 - 08:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Grid 2 najdroższą grą w historii Codemasters.

Clive Moody, producent wykonawczy gry:

"GRID 2 jest najdroższą w naszej historii. Pochłonęła ona gigantyczną ilość środków, a w fazie pre-produkcji znajdowała się od dłuższego czasu. Wiemy, że bez względu na wszystko, musimy zrobić to dobrze. To sequel jednej z naszych najbardziej udanych gier i jest to dla nas bardzo ważne. Z mojego punktu widzenia, najważniejsze jest podniesienie poprzeczki i ustanowienie nowego standardu dla gier wideo."


  • 0

#25 keogh Napisany 28 września 2012 - 14:07

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
przyłączając się do histoerii netowej:;;;;;;.3u12983uq jisf


brak kokpitwiu to meGA OLO i spierdalja codies na drzewo jebać pająki
  • 0

#26 Cr0ss2500 Napisany 28 września 2012 - 14:55

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:


zlikwidowali kokpit aby jeżdzić na masce @_@, to już by pokazali ten cały samochód, jak się tak tym widokiem z za szczycą ...
  • 0

#27 cybercotlet Napisany 28 września 2012 - 15:13

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:
Ja zawsze jeżdżę na masce :neutral:
  • 0

#28 terra Napisany 28 września 2012 - 15:15

terra

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9 730 Postów:
Jak dla mnie maska to najbardziej chu*owa kamera :|
  • 0

#29 Hellmans Napisany 28 września 2012 - 22:29

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:
Te kwadratowe linie w 2:00 nie dają złudzeń - warto było wywalić kokpity.

"requiesca(n)t in pace"
  • 0

#30 Hellmans Napisany 28 listopada 2013 - 11:50

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:

Pograłem wczoraj nieco i nie mam złudzeń: Grid 2 to niedoceniona perełka :cf:

 

Najważniejsze: grafika jest śliczna - te wszystkie filtry i oświetlenie, łał (zresztą tak jak Dirt i F1). Gra jest płynniutka, a model jazdy arkejdowy, ale przyjemny. Menusy też są osom. I loadingi króciutkie. Tylko lokalizacja oczywiście ssie pauke i te różne losowe komentarze z dupy, w stylu "świetnie pokonałeś ten zakręt" po wypadnięciu poza tor.

 

Do premiery GT6 jak znalazł.


  • 0



Inne z tagami: