http://www.youtube.c...d&v=SvbrLQ78mZo
8 sierpnia pełny trailer.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 12:19
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 12:19
sprawdzę, ale raczej podziękuję.
Wśród informacji ujawnionych w chwili obecnej znajdujemy m.in. takie:
rzecz najważniejsza – NIE BĘDZIE WIDOKU Z KOKPITU!!! Codemasters przeprowadziło badania, z których wynika, że 95% graczy nie korzystało z tego widoku.
gra posiadać będzie tryb kariery dla jednego gracza, sieciowy multiplayer oraz split-screen (moduł wieloosobowy będzie miał oddzielny system rozwoju, niż single - auta zdobyte w jednym nie będą więc dostępne w drugim),
dzięki nowym możliwościom silnika graficznego możliwe ma być "totalne wciągnięcie graczy w atmosferę dnia wyścigów",
model jazdy nosi nazwę TrueFeel Handling System, i opracowano go tak, że ma pogodzić graczy stawiających na elementy zręcznościowe i symulacje - w grze nie będzie natomiast włączanych i wyłączanych asyst, ułatwiających jazdę,
wśród dostępnych tras znajdą się prawdziwe tory z Azji, Europy i USA, w tym m.in. w Abu Dhabi i Miami,
nowością będą długie wyścigi umieszczone w quasi-otwartym świecie, gdzie do celu prowadzić będzie kilka dróg (będą to jednak wyłącznie wyścigi jeden-na-jednego),
wśród auto nie pojawi się kilka znanych marek (nie będzie np. Porsche, Lamborghini i Ferrari, gdyż zakup tych licencji okazał się zbyt drogi), potwierdzono natomiast obecność takich aut, jak Mach 1 Mustang, BMW E30 M3, McLaren MP4-12C, Mercedes SL65 AMG, BAC Mono, Pagani Huayra i Koenigsegg Agrea R. Będą one podzielone na cztery klasy, odblokowywane wraz z postępami w rozgrywce,
pojawi się prosty system modyfikacji osiągów aut,
inspiracją do oprawy graficznej są filmy Michaela Manna (reżyser m.in. "Gorączki"), kierowcom towarzyszy więc wiele efektów/smaczków - np. fruwające wraz z podmuchami wiatru liście, itd.
po raz pierwszy gra zostanie zaprezentowana publicznie na imprezie Eurogamer Expo w drugiej połowie września.
rzecz najważniejsza – NIE BĘDZIE WIDOKU Z KOKPITU!!! Codemasters przeprowadziło badania, z których wynika, że 95% graczy nie korzystało z tego widoku.
Przekonani?"Przede wszystkim muszę podkreślić, że żadnej decyzji projektowej nie podejmujemy lekko, każda jest dobrze przemyślana. [...] Najważniejszym źródłem danych, są informacje telemetryczne, które zbieramy z naszych serwerów, a które bardzo dokładnie pokazują nam, co robią gracze w naszych produkcjach. [...] To fakt - tylko pięć procent graczy kiedykolwiek użyło widoku z auta"
"Oczywiście, że nie chcemy alienować żadnego z naszych fanów, chcemy dostarczyć opcje i funkcje, które zadowolą 100% graczy. Proces produkcji gier to jednak zawsze kwestia kompromisu,poświęcenia czegoś w zamian za coś, a w tym przypadku zdecydowaliśmy się usunąć widok z kokpitu, z którego korzystało 5% naszych graczy, by móc dodać coś, z czego skorzystają wszyscy. [Widoki z kokpitu] są bardzo obciążające, ze względu na konieczność wyświetlenia wysokiej jakości tekstur, to wymaga ogromnej pamięci. [...] [Rezygnując z nich] możemy stworzyć lepsze modele pojazdów, obiekty w otoczeniu, setki innych rzeczy. [...] Zwalniając tę pamięć, możemy sprawić, że doświadczenie związane z jazdą w naszej grze będzie naprawdę pozwalało na imersję".
"W tym momencie życia konsol, mamy już niesamowitą wiedzę na temat tego, jak działają i możemy wycisnąć z nich WSZYSTKO, co oferują. Chcemy, by GRID 2 oferował kolejny poziom emocji, by był tą ścigałką, która zdefinuje tę generację. Rezygnując z kokpitów, możemy zadbać o to, by ważniejsze elementy gry rzeczywiście ten kolejny poziom reprezentowały. To była trudna decyzja, ale uważamy, że jedyna właściwa".
Przekonani?
W patchu to może zostać dodany na takiej zasadzie jak w GT5.I tak będą głosy niezadowolenia. I tak taki widok będzie dostępny przed premierą lub po premierze. Dodany w patchu. O co się martwić?
"GRID 2 jest najdroższą w naszej historii. Pochłonęła ona gigantyczną ilość środków, a w fazie pre-produkcji znajdowała się od dłuższego czasu. Wiemy, że bez względu na wszystko, musimy zrobić to dobrze. To sequel jednej z naszych najbardziej udanych gier i jest to dla nas bardzo ważne. Z mojego punktu widzenia, najważniejsze jest podniesienie poprzeczki i ustanowienie nowego standardu dla gier wideo."
Pograłem wczoraj nieco i nie mam złudzeń: Grid 2 to niedoceniona perełka
Najważniejsze: grafika jest śliczna - te wszystkie filtry i oświetlenie, łał (zresztą tak jak Dirt i F1). Gra jest płynniutka, a model jazdy arkejdowy, ale przyjemny. Menusy też są osom. I loadingi króciutkie. Tylko lokalizacja oczywiście ssie pauke i te różne losowe komentarze z dupy, w stylu "świetnie pokonałeś ten zakręt" po wypadnięciu poza tor.
Do premiery GT6 jak znalazł.
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|