Level 5 obecnie pracuje na jakims RPG na PS3.grę robi Level 5
Lair
#31 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 21:08
#32 Gość__* Napisany 25 czerwca 2006 - 10:25
http://www.siggraph.org/s2006/
Sadze ze to bedzie jakis pokaz zamkniety, ale moze ktos zdoła cos nakrecic
Zdaniem Butchera(PSXE) gra pod wzgledem graficznym jest na takim poziomie jak Gears of War lub wyglada jeszcze lepiej (Lair na E3 byl prezentowany dla nielicznych)
#33 Napisany 25 czerwca 2006 - 11:58
SIGGRAPH to klasyczna konferencja naukowa - materiały z konferencji będą dostępne w postaci proceedings (za grubą kasę, dodam) + część z materiałów autorzy opublikują na sieci. SIGGRAPH nie jest konferencją zamkniętą, nie ma paneli zamkniętych (są oczywiście panele tematyczne, ale wejściówka na SIGGRAPH upoważnia do oglądania wszystkiego) i nie jest dla wybranych. To znaczy jest dla tych, co mają kasę na wjazd i interesują się aspektami technicznymi.
To, co autorzy zaprezentują (bo na tym polegają konferencje naukowe, Yeti) to jakaś nowatorska technika zastosowana w ich silniku.
To nie jest konferencja dla graczy, ludzie, jakie zamknięte pokazy?
//edit
Bo to nie są targi tylko konferencja naukowa! Różnica jest kolosalna i jeśli jej nie znasz, to sądzenie czegokolwiek przez Ciebie nie zasługuje na dłuższy komentarz.
Albo nie, zasługuje. Ignorancja i popieranie nią własnych fantazji przez fanbojów mnie czasem przeraża...
#34 Gość__* Napisany 25 czerwca 2006 - 14:25
Napisałem sądze, pierwszy raz słysze o tych targach, ale jezeli jest tak jak piszesz to za miesiac mozemy spodizewac sie jakis nowych materiałow dot. LAIR.
#35 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2006 - 20:05
http://www.jeux-fran...g111586_Blakguy
Translated
Here an important news since one learns today via Gametrailers that LAIR, under development at Factor 5 (Star Wars Squadron / Gamecube) will be present for the launching of the console!It is important to specify that this advertisement can play an important part when the talent of the studio was connait.Thus it is learned that the gameplay will be very intuitive and accessible but also that graphics should carry out a true jump ahead according to developers'.Null doubts that us should not be long in seeing arriving of new mediae; to supervise very, very near!
oby panowie, oby bo to Factor5, wiec nalezy sie spodziewac bardzo dobrej gry i cudow graficznych ^^
czyli LAIR vs GEARS OF WAR (pod wzgledem graficznym) ciekawe kto wygra
#36 Napisany 07 sierpnia 2006 - 20:33
http://alexmagera.ga... ... ew&id=1071
A nic nowszego nie widzę.
#37 Napisany 07 sierpnia 2006 - 21:54
#38 Napisany 16 sierpnia 2006 - 13:38
http://blogs.ign.com...IGN/2006/08/15/
..I think Lair will also be one of the first games to truly utilize Sony's new motion-sensitive controller. Much more so than Warhawk. Rumor has it, you'll be able to fly the dragons around with a pretty intense physics system and using the controller's tilt functionality you can send them diving to and from, swinging to the left and right or even turn them into flips.
Rumors suggest that the control mechanics run deeper, though. Imagine, for instance, being able to actually control an on-ground camera with the tilt/accelerometer functionality of the controller? I would like that.
More hearsay indicates that the game will be one of the first to run natively in 1080p, with some seriously detailed textures to boot. Not some upscaled fake-out job, but legitimate 1080p. How can you get past the frame buffer? Streaming, streaming and more streaming, I'm sure.
Will be interesting to see if this turns out to be the case. Certainly the guys at Microsoft have repeatedly called it an improbability and stopped just shy of shouting that it's an impossibility.
#39 Napisany 16 sierpnia 2006 - 18:58
#40 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 18:15
#41 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 18:28
The controller's tilt-sensors will be used to directly control your dragon, the magazine reports, without going into specifics.
Oj coś mi sie to nie podoba...
Famitsu also reveals that Lair will feature, in addition to intense air battles, ground-based combat. While details haven't been revealed, the combat reportedly looks like Square Enix's Drakengard, with hundreds of soldiers fighting on the ground.
Juz kocham ten pomysl ground battles
It's unclear if you dismount your dragon for the ground battles as in the Square Enix title, or if you remain aboard your dragon and take out your enemies with close-range fire.
Jakoś nie widzi mi się pomysł opuszczania grzbietu tego mega fakin kul smoczyska chociaż, jezeli on ziałby ogniem, a gracz siekal wrogow - to mogłoby mieć POWER...
#42 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 19:41
jezeli bedzies chciał pomachac padem to sobie pomachasz, jezeli nie to wyłaczysz tą opcje i bedziesz grał "normlanie"Na screenach graficznie wprost niszczy
The controller's tilt-sensors will be used to directly control your dragon, the magazine reports, without going into specifics.
Oj coś mi sie to nie podoba...
wiec co ci sie nie podoba?
#43 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 12:30
jezeli bedzies chciał pomachac padem to sobie pomachasz, jezeli nie to wyłaczysz tą opcje i bedziesz grał "normlanie"
wiec co ci sie nie podoba?
Oczywiście, jeżeli tilt będzie można wyłączyć...
#44 Napisany 07 września 2006 - 12:34
#45 Napisany 07 września 2006 - 12:39
#46 Napisany 07 września 2006 - 12:41
#47 Napisany 07 września 2006 - 13:13
#48 Napisany 07 września 2006 - 14:57
#49 Napisany 07 września 2006 - 15:05
Jak w powietrzu będzie tyle smoków, tak wyglądajaych i tak się poruszających, jak na tych zajawkach to ja nie mam pytań.
#50 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:25
tilt bedzie mozna wyłaczyc w kazdej grzeOczywiście, jeżeli tilt będzie można wyłączyć...
#51 Napisany 07 września 2006 - 15:27
http://www.play3-liv...ges/1/lair.html
Na jednych screenach widać, że postać ma taki harpun z liną. Będzie można przeskakiwąc jednego smoka na drugiego w locie? Zobaczy się.
#52 Napisany 07 września 2006 - 15:52
tilt bedzie mozna wyłaczyc w kazdej grze
Oczywiście, jeżeli tilt będzie można wyłączyć...
To potwierdzone info? Jesli tak to szkoda, przeciez ktos moglby chciec zrobic gre wykorzystujaca tilta i analogi jednoczesnie. Co prawda nie mam pojecia jaki to moglby by byc typ gry, ale moim zdaniem takie ograniczanie developerow jest bez sensu.
#53 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:55
-_-'
#54 Napisany 07 września 2006 - 15:57
#55 Napisany 07 września 2006 - 16:04
#56 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 16:10
#57 Napisany 07 września 2006 - 17:05
EOT
#58 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 22:22
Na tej stronie są wszystkie screeny z Laira i chyba w najlepszej jakości, jaką da się wyczaić na necie:
90% to rendery...
#59 Napisany 07 września 2006 - 22:27
LOL.90% to rendery...
Chyba żadnego trailera Laira nie widziałeś lub nieumiesz po prostu ocenić okiem co jest renerem, a co nie jest.
#60 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 22:30
LOL.
Chyba żadnego trailera Laira nie widziałeś lub nieumiesz po prostu ocenić okiem co jest renerem, a co nie jest.
Filmiki widziałem i w przeciwieństwie do ciebie nie wierze we wszystko...skoro twierdzisz że wszystkie te obrazeczki są z gry to powodzenia życze..bo kolejne rozczarowanie cię nie ominie...
Render
Z gry
Według ciebie nie ma żadnej różnicy???