Skocz do zawartości

Zdjęcie

Growe Marzenia


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
96 odpowiedzi na ten temat

#31 Kazuo Napisany 21 listopada 2012 - 04:06

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
To ja poproszę jeszcze Onimushę 5 oraz Dino Crisis 4, to pierwsze najlepiej wymajstrowane przez Platinum Games i mogę zdychać.
  • 0

#32 Holden Napisany 21 listopada 2012 - 11:58

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
popieram dino crysis i panzera dragoona. Fajna by była kolekcja hd 2 pieewszy szemnue, ale nie dojdziee do tego. Poza tym conker 2 ale do tego też chyba nie dojdzie

Ten post był edytowany przez Holden dnia: 21 listopada 2012 - 11:59

  • 0

#33 narvany Napisany 22 listopada 2012 - 00:48

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
Pierwszy Deus Ex w HD na ps3 z tymi samymi dźwiękami, muzyką i aktorami, a przy tym ze scenami, które na początku planowano, a nie było środków by je zrobić jak walka z Simonsem w Białym Domu. Wtedy mogę odejść.
  • 0

#34 Zwyrol Napisany 22 listopada 2012 - 15:52

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Poproszę kolejnego Batmana od Rocksteady, Mafię 3 i następnego Deus Exa.
  • 0

#35 Danteusz Napisany 22 listopada 2012 - 15:56

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Poproszę remake Xenogears ze współczesną oprawą AV, lepszym systemem walki i końcówką bez fragmentów zastąpionych ekranami z tekstem. Niestety jest to niemożliwe z powodu zamieszania z prawami autorskimi
  • 0

#36 Cudak Napisany 22 listopada 2012 - 15:58

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
A ja chciałbym kolekcję HD Crash Bandicoot. :^^: Trzy pierwsze części.
  • 0

#37 Hellmans Napisany 22 listopada 2012 - 16:01

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:
Advance Wars na duże konsole, z przesadzonymi animacjami starć jednostek i trybem online z możliwością zapisania pojedynku.
  • 0

#38 burnstein Napisany 22 listopada 2012 - 16:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

A ja chciałbym kolekcję HD Crash Bandicoot. :^^: Trzy pierwsze części. Koniecznie z prostymi platynkami.


  • 0

#39 fingus Napisany 22 listopada 2012 - 16:32

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
RPG w świecie Earthdawna o rozmachu i wykonaniu godnym Elderscrollsów. :gusta:
  • 0

#40 cwany-lis Napisany 22 listopada 2012 - 20:37

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 569 Postów:

Pierwszy Deus Ex w HD na ps3 z tymi samymi dźwiękami, muzyką i aktorami, a przy tym ze scenami, które na początku planowano, a nie było środków by je zrobić jak walka z Simonsem w Białym Domu. Wtedy mogę odejść.


serio, walczyliby na chacie wuja sama ? a fabuła jakoś to sensownie by tłumaczyła ?
  • 0

#41 GrzesiekMB Napisany 24 listopada 2012 - 22:34

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
giereczka na licencji UFC od EA. podobno cos sie smazy...

prawdziwy resident na miare naszych czasow czyli mix REmake i 4jki. moze 7ka...

kolejny battlefield - tym razem bez oszukiwania graczy konsolowych
  • 0

#42 Hellmans Napisany 30 listopada 2012 - 00:47

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:
Wolf Enemy Territory bym chciał na kąsole, zamiast gównianego csa.
  • 0

#43 Spuczan Napisany 30 listopada 2012 - 10:52

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 055 Postów:
Największym moim growym marzeniem jest RPG w świecie Metro 2033.

Tylko nie żaden crap z perspektywy pierwszej osoby. Ma być rzut izometryczny. Grafika nie jest taka ważna mogłoby to wyglądać trochę lepiej niż D3 lub DN. Mnóstwo NPC do dołączenia takich jak Artem czy Hunter. Każdy ze swoimi unikalnymi zdolnościami. Mnóstwo wrogów! Glukhovsky wymyślił tyle maszkar, że twórcy nie mieli by chyba żadnego problemu z zaadaptowaniem ich do świata gry.

Przedmioty takie jak latarki, baterie, jedzenie - szczury, waluta i amunicja=naboje. Mapa metra zapewniająca oczywiści wyjście na powierzchnie. Ale nie bez odpowiedniego ekwipunku i poziomu bo na górze niedoświadczonych czeka śmierć.

Zadania typu odbija stacje, zapewnij pożywienie własnej stacji, odnajdź zagubiony patrol lub przeprowadź karawanę z punktu A do B. Z czasem można by negocjować z innymi stacjami o dostęp do telefonu lub prądu.

No żesz k*rwa dlaczego nikt jeszcze na to nie wpadł!
  • 1

#44 Kazuo Napisany 30 listopada 2012 - 15:44

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Też to chcę!
  • 0

#45 fingus Napisany 04 grudnia 2012 - 21:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Wasze prośby zostały wysłuchane - ta gra ukazała się 15 lat temu pod nazwą Fallout. :cf:
  • 0

#46 cwany-lis Napisany 04 grudnia 2012 - 23:02

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 569 Postów:
Chciałbym symulator średniowiecznego jebaki - coś w stylu Mount & Blade ale cięższe i tłuste gdzie rycerze grzmią mieczami ale nie jak w jakimś pedałowatym dynasty warriors gdzie kosi się trawniki tylko jak walisz w tarczę wrażego chu*a to nim miecie i huk niesie po całym polu - wali się tych ciuli morgenszternem, kompletuje elementy zbroi łażąc po pobojowisku, zmienia panów i lordów zależnie od tego kto lepiej płaci albo ma fajniejsza córkę/żonę - klawa sprawa
  • 0

#47 fingus Napisany 04 grudnia 2012 - 23:06

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
System walki brzmi jak Soulsy. :D
  • 0

#48 Kazuo Napisany 04 grudnia 2012 - 23:15

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Pojawiły się ostatnio spekulacje, że Ninja Theory ma robić nową Onimushę, ostatecznie jednak okazało się to bullshitem. Szkoda. Onimusha to zawsze była taka drugoligowa siekanka (ale z genialnym klimatem i oprawą), więc akurat tutaj nie miałbym nic przeciwko, żeby goście NT się za to zabrali.
  • 0

#49 BeSOS Napisany 04 grudnia 2012 - 23:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chce powrotu RARE.
  • 0

#50 fingus Napisany 04 grudnia 2012 - 23:32

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Pod skrzydła Nintendo?
  • 0

#51 ACZ Napisany 04 grudnia 2012 - 23:34

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
przeciez nadal istnieje. :cf:
  • 0

#52 fingus Napisany 04 grudnia 2012 - 23:39

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mało tego, że istnieje, to nadal robi giereczki (lub wytwory giereczkopodobne) - dlatego pytam o co Jedynowi chodzi konkretnie kaman.
:cf:
  • 0

#53 Spuczan Napisany 05 grudnia 2012 - 21:36

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 055 Postów:

Wasze prośby zostały wysłuchane - ta gra ukazała się 15 lat temu pod nazwą Fallout. :cf:


W sumie ktoś mógłby zrobić modzik do F1/F2 w uniwersum Metro. Ciekawy jestem jakby to wyglądało.
  • 0

#54 BeSOS Napisany 05 grudnia 2012 - 21:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chce powrotu Rare do formy! Albo chce zeby wreszcie zaczeli robic sequele swoich debesciackich IP, Conkera np, PD, Banjo....nienawidze MS za to jak zajebal ta firme i wybebeszyl z najwiekszych talentow. Mysle ze juz nigdy to marzenie sie nie zisci....n64 to najlepsze lata mojego growego zycia i glownie dzieki Rare :)

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 05 grudnia 2012 - 21:42

  • 0

#55 Godot Napisany 06 grudnia 2012 - 09:13

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
MS zajebał? Yyyyy. Po czym wnosisz? Po średnim Star Fox jeszcze na GCN? Po średnim Grabbed by the Ghoulies na Xboxa, które było robione na GCN? Po dobrym, ale nie wybitnym Kameo, też robionym na GCN jeszcze? To wszystko giereczki, które powstały jeszcze za czasów RARE, które było pod skrzydłami Nintendo. A co dalej? Kiepskie PDZ, tylko fajna Viva Pinata i tragiczne Banjo. Sorry, ale to nie MS zajebał RARE. To RARE zajebało RARE...
  • 0

#56 burnstein Napisany 06 grudnia 2012 - 09:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
rare powinno się cieszyć, że ms jest na tyle łaskawy i wyrozumiały, że trzyma ich do robienia szajsu dla avatarków
  • 0

#57 Godot Napisany 06 grudnia 2012 - 09:52

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Dokładnie tak
  • 0

#58 BeSOS Napisany 06 grudnia 2012 - 11:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

MS zajebał? Yyyyy. Po czym wnosisz? Po średnim Star Fox jeszcze na GCN? Po średnim Grabbed by the Ghoulies na Xboxa, które było robione na GCN? Po dobrym, ale nie wybitnym Kameo, też robionym na GCN jeszcze? To wszystko giereczki, które powstały jeszcze za czasów RARE, które było pod skrzydłami Nintendo. A co dalej? Kiepskie PDZ, tylko fajna Viva Pinata i tragiczne Banjo. Sorry, ale to nie MS zajebał RARE. To RARE zajebało RARE...


BULLSHIT i zwykla ignorancja. Czytasz ty wogole wywiady z ludzmi ktorzy juz w Rare nie pracuja? Znajdz mi jeden NEGATYWNY wywiad z ludzmi z Rare za zcasow kiedy byli pod skrzydlami i chocby jeden pozytywny od kiedy kupil ich MS. Wszystkie podkniecia jakie zaliczylo Rare od kiedy jest developerem MS wynikaja z polityki MS. Za czasow N wydali moze dwie slabsze gry (w senie nie uniwersalne killery a gry bardzo dobre) - Jet Force Gemini (dla mnie gra byla za***ista i z pewnoscia zainspirowala pozniej Insomniac do zrobienia Ratchetow) i Star Foxa na GCN. Tyle. Znajdziesz mi developera ktory NIGDY nie mial slabszej gry jak na swoje standardy?

I zeby nie bylo, ze jestem goloslowny:

http://www.eurogamer...most-adult-game

Przeczytaj ten wywiad z kolesiem ktory juz w Rare nie pracuje - tworca Conkera, odszedl w 2011. Tylko przeczytaj calosc a nie po lebkach, bo dyskutowanie z Toba jesli nie znasz tego wywiadu nie ma sensu. Bardzo dobra lektura pelna ciekawostek i nieststy rowniez bardzo przytlaczajaca, pokazuje jak w branzy zabija sie talenty i co za tym idzie zdolne studia developerskie. Czytajac ten tekst mialem ochote wy***ac mojego Xboxa za okno :fp:

Tekstu burna nie komentuje nawet bo widac od razu ze ch.u.j. wie o grach Rare.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 06 grudnia 2012 - 11:20

  • 0

#59 Godot Napisany 06 grudnia 2012 - 12:07

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ten fragment mówi więcej niż wszystkie te wywiady razem wzięte:


Rare had already done Kinect Sports and the all the other Kinect stuff before you left.

Chris Seavor: They had, which was a massive hit. It sold hugely. So you can't really argue with the strategy in terms of making money. But is that what the fans wanted? I can pretty much guarantee no, it wasn't. Not at all. You get people complaining Rare has had it, but they produced a game that sold four or five million units.

Firmie chodzi o zarabianie kasy. Jak gry robione przez RARE po ich myśli się nie sprzedają to co ma zrobić MS? Pogłaskać ich po głowie i mówić, że mają dalej robić co robią? Bez jaj. To jest biznes. Jak się kręcił to RARE nie narzekało, jak przestał to znalazł się winny: zły Microsoft. Co za bullshit. Są ekipy, które po prostu robią hity i nie marudzą. Goście pracujący wcześniej w Retro trzaskali Turoki na N64. Potem Nintendo kazało im olać ich autorską gierkę i zrobić Metroidy. Nie płakali w prasie jak im źle, tylko zrobili grę wszechczasów. Po Metroidach kazali im trzasnąć Donkey Konga. Płakali? Nie. Zrobili genialną platformówkę i sprzedali jej 6 baniek. Gdyby RARE zrobiło gierki, które dostają genialne oceny i mają rewelacyjną sprzedaż to robiliby teraz Kinecty i avatarki? No chyba nie
  • 0

#60 Ney Napisany 06 grudnia 2012 - 12:48

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Czyli jakby N powiedziało do Retro "ej metroidy za słabo się sprzedają, no i my takiej gry w portfolio jednak nie potrzebujemy, od dziś robicie Wii Sports 2 i 3 tylko i wyłącznie" to by nie było, dla Ciebie że Nintendo zajebało Retro (w sensie ich talent się zmarnował i twoje ulubione IP już nigdy nie wyjdzie)??? Dla mnie by tak było, nawet jakby Wii Sports od Retro poszło w 10mln egzemplarzy...
Jedynowi nie chodzi, że MS podjął jakąś złą decyzje biznesową bo Kinect Sports rzeczywiście się świetnie sprzedało (IMO kto by tego nie zrobił i tak by to sprzedaży nie zaszkodziło bo każdy KS brał do Kinecta, dwójka już sprzedała się dużo gorzej). Chodzi raczej o to, że Rare chciało robić np Conkera 2 na X360, a MS zabronił i kazał robić trochę bezsensowny remake na X1 jeszcze, do tego widać, że mieli fajny koncept na Kameo2, nowe IP Urchin czy PD Core, a wszystko MS kasował nie dlatego, że to były złe tytuły, tylko coś im tam w portfolio nie pasowało, albo gierka była za mało "cute". Przez to odchodzli ludzie którzy od wielu lat tam pracowali (jak ten z wywiadu - 17 lat tam siedział!) co na pewno miało jakiś wpływ na jakość następnych tytułów. Wiadomo, że Microsoft miał prawo robić co chciał z Rare, ale ja mam prawo powiedzieć, że moim zdaniem takimi decyzjami za***ali prawdziwe Rare, to co Rare naprawdę chciało stworzyć i to co chcieli od nich fani.
Winy takiego stanu rzeczy są też po stronie Rare bo Kameo, PDZ (obie launch title i sprzedały się dobrze), Viva Pinata, Banjo to niestety "tylko" dobre gry bez średniej 90% i bez wielomilionowej sprzedaży, ale pokazują że w tym studiu dalej był ogromny potencjał i to tytuły których zdecydowanie brakowało Xboxowi jeśli chodzi o styl i feeling (ja się z każdym z nich genialnie bawiłem)... Może wystarczyło tylko trochę tam wszystko poukładać bo po tym wywiadzie widać, że chłopaki zabierali się do zbyt wielu gier naraz, a nie jak za czasów N kiedy skupiali się w zasadzie na jednym killerze...
  • 0