Growe Marzenia
#31 Napisany 21 listopada 2012 - 04:06
#32 Napisany 21 listopada 2012 - 11:58
Ten post był edytowany przez Holden dnia: 21 listopada 2012 - 11:59
#33 Napisany 22 listopada 2012 - 00:48
#34 Napisany 22 listopada 2012 - 15:52
#35 Napisany 22 listopada 2012 - 15:56
#36 Napisany 22 listopada 2012 - 15:58
#37 Napisany 22 listopada 2012 - 16:01
#38 Napisany 22 listopada 2012 - 16:30
A ja chciałbym kolekcję HD Crash Bandicoot. Trzy pierwsze części. Koniecznie z prostymi platynkami.
#39 Napisany 22 listopada 2012 - 16:32
#40 Napisany 22 listopada 2012 - 20:37
Pierwszy Deus Ex w HD na ps3 z tymi samymi dźwiękami, muzyką i aktorami, a przy tym ze scenami, które na początku planowano, a nie było środków by je zrobić jak walka z Simonsem w Białym Domu. Wtedy mogę odejść.
serio, walczyliby na chacie wuja sama ? a fabuła jakoś to sensownie by tłumaczyła ?
#41 Napisany 24 listopada 2012 - 22:34
prawdziwy resident na miare naszych czasow czyli mix REmake i 4jki. moze 7ka...
kolejny battlefield - tym razem bez oszukiwania graczy konsolowych
#42 Napisany 30 listopada 2012 - 00:47
#43 Napisany 30 listopada 2012 - 10:52
Tylko nie żaden crap z perspektywy pierwszej osoby. Ma być rzut izometryczny. Grafika nie jest taka ważna mogłoby to wyglądać trochę lepiej niż D3 lub DN. Mnóstwo NPC do dołączenia takich jak Artem czy Hunter. Każdy ze swoimi unikalnymi zdolnościami. Mnóstwo wrogów! Glukhovsky wymyślił tyle maszkar, że twórcy nie mieli by chyba żadnego problemu z zaadaptowaniem ich do świata gry.
Przedmioty takie jak latarki, baterie, jedzenie - szczury, waluta i amunicja=naboje. Mapa metra zapewniająca oczywiści wyjście na powierzchnie. Ale nie bez odpowiedniego ekwipunku i poziomu bo na górze niedoświadczonych czeka śmierć.
Zadania typu odbija stacje, zapewnij pożywienie własnej stacji, odnajdź zagubiony patrol lub przeprowadź karawanę z punktu A do B. Z czasem można by negocjować z innymi stacjami o dostęp do telefonu lub prądu.
No żesz k*rwa dlaczego nikt jeszcze na to nie wpadł!
#44 Napisany 30 listopada 2012 - 15:44
#45 Napisany 04 grudnia 2012 - 21:00
#46 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:02
#47 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:06
#48 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:15
#49 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:21
#50 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:32
#51 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:34
#52 Napisany 04 grudnia 2012 - 23:39
#53 Napisany 05 grudnia 2012 - 21:36
Wasze prośby zostały wysłuchane - ta gra ukazała się 15 lat temu pod nazwą Fallout.
W sumie ktoś mógłby zrobić modzik do F1/F2 w uniwersum Metro. Ciekawy jestem jakby to wyglądało.
#54 Napisany 05 grudnia 2012 - 21:42
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 05 grudnia 2012 - 21:42
#55 Napisany 06 grudnia 2012 - 09:13
#56 Napisany 06 grudnia 2012 - 09:24
#57 Napisany 06 grudnia 2012 - 09:52
#58 Napisany 06 grudnia 2012 - 11:19
MS zajebał? Yyyyy. Po czym wnosisz? Po średnim Star Fox jeszcze na GCN? Po średnim Grabbed by the Ghoulies na Xboxa, które było robione na GCN? Po dobrym, ale nie wybitnym Kameo, też robionym na GCN jeszcze? To wszystko giereczki, które powstały jeszcze za czasów RARE, które było pod skrzydłami Nintendo. A co dalej? Kiepskie PDZ, tylko fajna Viva Pinata i tragiczne Banjo. Sorry, ale to nie MS zajebał RARE. To RARE zajebało RARE...
BULLSHIT i zwykla ignorancja. Czytasz ty wogole wywiady z ludzmi ktorzy juz w Rare nie pracuja? Znajdz mi jeden NEGATYWNY wywiad z ludzmi z Rare za zcasow kiedy byli pod skrzydlami i chocby jeden pozytywny od kiedy kupil ich MS. Wszystkie podkniecia jakie zaliczylo Rare od kiedy jest developerem MS wynikaja z polityki MS. Za czasow N wydali moze dwie slabsze gry (w senie nie uniwersalne killery a gry bardzo dobre) - Jet Force Gemini (dla mnie gra byla za***ista i z pewnoscia zainspirowala pozniej Insomniac do zrobienia Ratchetow) i Star Foxa na GCN. Tyle. Znajdziesz mi developera ktory NIGDY nie mial slabszej gry jak na swoje standardy?
I zeby nie bylo, ze jestem goloslowny:
http://www.eurogamer...most-adult-game
Przeczytaj ten wywiad z kolesiem ktory juz w Rare nie pracuje - tworca Conkera, odszedl w 2011. Tylko przeczytaj calosc a nie po lebkach, bo dyskutowanie z Toba jesli nie znasz tego wywiadu nie ma sensu. Bardzo dobra lektura pelna ciekawostek i nieststy rowniez bardzo przytlaczajaca, pokazuje jak w branzy zabija sie talenty i co za tym idzie zdolne studia developerskie. Czytajac ten tekst mialem ochote wy***ac mojego Xboxa za okno
Tekstu burna nie komentuje nawet bo widac od razu ze ch.u.j. wie o grach Rare.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 06 grudnia 2012 - 11:20
#59 Napisany 06 grudnia 2012 - 12:07
Rare had already done Kinect Sports and the all the other Kinect stuff before you left.
Chris Seavor: They had, which was a massive hit. It sold hugely. So you can't really argue with the strategy in terms of making money. But is that what the fans wanted? I can pretty much guarantee no, it wasn't. Not at all. You get people complaining Rare has had it, but they produced a game that sold four or five million units.
Firmie chodzi o zarabianie kasy. Jak gry robione przez RARE po ich myśli się nie sprzedają to co ma zrobić MS? Pogłaskać ich po głowie i mówić, że mają dalej robić co robią? Bez jaj. To jest biznes. Jak się kręcił to RARE nie narzekało, jak przestał to znalazł się winny: zły Microsoft. Co za bullshit. Są ekipy, które po prostu robią hity i nie marudzą. Goście pracujący wcześniej w Retro trzaskali Turoki na N64. Potem Nintendo kazało im olać ich autorską gierkę i zrobić Metroidy. Nie płakali w prasie jak im źle, tylko zrobili grę wszechczasów. Po Metroidach kazali im trzasnąć Donkey Konga. Płakali? Nie. Zrobili genialną platformówkę i sprzedali jej 6 baniek. Gdyby RARE zrobiło gierki, które dostają genialne oceny i mają rewelacyjną sprzedaż to robiliby teraz Kinecty i avatarki? No chyba nie
#60 Napisany 06 grudnia 2012 - 12:48
Jedynowi nie chodzi, że MS podjął jakąś złą decyzje biznesową bo Kinect Sports rzeczywiście się świetnie sprzedało (IMO kto by tego nie zrobił i tak by to sprzedaży nie zaszkodziło bo każdy KS brał do Kinecta, dwójka już sprzedała się dużo gorzej). Chodzi raczej o to, że Rare chciało robić np Conkera 2 na X360, a MS zabronił i kazał robić trochę bezsensowny remake na X1 jeszcze, do tego widać, że mieli fajny koncept na Kameo2, nowe IP Urchin czy PD Core, a wszystko MS kasował nie dlatego, że to były złe tytuły, tylko coś im tam w portfolio nie pasowało, albo gierka była za mało "cute". Przez to odchodzli ludzie którzy od wielu lat tam pracowali (jak ten z wywiadu - 17 lat tam siedział!) co na pewno miało jakiś wpływ na jakość następnych tytułów. Wiadomo, że Microsoft miał prawo robić co chciał z Rare, ale ja mam prawo powiedzieć, że moim zdaniem takimi decyzjami za***ali prawdziwe Rare, to co Rare naprawdę chciało stworzyć i to co chcieli od nich fani.
Winy takiego stanu rzeczy są też po stronie Rare bo Kameo, PDZ (obie launch title i sprzedały się dobrze), Viva Pinata, Banjo to niestety "tylko" dobre gry bez średniej 90% i bez wielomilionowej sprzedaży, ale pokazują że w tym studiu dalej był ogromny potencjał i to tytuły których zdecydowanie brakowało Xboxowi jeśli chodzi o styl i feeling (ja się z każdym z nich genialnie bawiłem)... Może wystarczyło tylko trochę tam wszystko poukładać bo po tym wywiadzie widać, że chłopaki zabierali się do zbyt wielu gier naraz, a nie jak za czasów N kiedy skupiali się w zasadzie na jednym killerze...