RT to do oświetlenia będzie, a odbicia to będzie poprawiony SSR.
Wiedźmin 3: Dziki Gon
#6601 Napisany 23 listopada 2022 - 23:26
#6602 Napisany 23 listopada 2022 - 23:58
Taki żarcik, nadal daleko
Z której strony?
Wygląda prawie jak target rendery którymi CDP karmił nas przed premierą
#6603 Napisany 24 listopada 2022 - 09:12
Engine, Technology, and Asset Enhancements
- Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions
- FSR 2 and DLSS 3
- Dynamic resolution scaling
- Screen space reflections still used for water, improved and expanded to other materials
- Higher quality textures (courtesy of HD Reworked modification)
- Higher foliage density and rendering distance
- Higher level of detail scaling
- Higher quality environmental meshes (eg: cobblestone in Novigrad now 3D, not a normal map)
- Improved asset streaming
- Further draw distance (eg: rendering of smoke from distant villages)
- New weather conditions
- Reduced stutter in cutscenes
- Bug fixes
- Ultra+ setting tools for PC (not presets, but a set features to tinker with to extend rendering distance, background character detail, assets, LOD, etc further)
Console Specifics
- 30fps Ray Tracing Quality mode, 60fps Performance mode
- Ray Traced Global Illumination and Ambient Occlusions used in Quality mode
- FSR 2 and dynamic resolution scaling used to maintain target framreates
- PlayStation 5 haptics and adaptive triggers used for sword impacts, spell casting, etc
Gameplay and Features
- Photo mode
- New optional camera, closer and to the side (can be toggled and set for different states, eg exploring, combat, riding, etc)
- Quick casting of signs by holding shoulder button and pressing assigned buttons, to prevent having to go through radial menu
- Map filters to remove clutter, such as points of interest and Skellige caches, for cleaner presentation
- New control options, such as enabling Geralt's spring via control stick tilt, not a button
- Hybrid/dynamic hud and minimap options, such as hiding quest markers in general gameplay, viewed when tapping focus mode
- Subtitle scaling
- Quest fixes
- Cutscene pausing
- Chinese (simplified) dubbing, fully voiced
- Improvements to other languages
- New short quest with returning actors (eg: Geralt) for Netflix content, to unlock Geralt's armour and swords from Season 1 and Season 2
- New optional outfits for Dandelion and Nilfgaard armour, togglable via menu
- Cross saves between platforms (eg: take old save from PC, buy game on PS5, import and continue save from there)
- Additional 'surprises', quality of life features, mod integration, etc
Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 24 listopada 2022 - 09:16
#6604 Napisany 24 listopada 2022 - 17:18
#6605 Napisany 24 listopada 2022 - 21:11
Ktoś gdzieś czytał, czy cross savy bedą ze switchem?
#6606 Napisany 28 listopada 2022 - 13:12
Ktoś gdzieś czytał, czy cross savy bedą ze switchem?
Coś kojarzę, że nie
#6607 Napisany 28 listopada 2022 - 13:48
Switch już ma cross save z PC z tego co kojarzę
#6609 Napisany 28 listopada 2022 - 20:06
#6610 Napisany 06 grudnia 2022 - 22:41
Mobilny Wiedźmin: Pogromca potworów chyba zaliczył ostrą klapę, bo zostanie usunięty z Google Play i Appstore w przyszłym roku.
https://www.bankier....23-8451883.html
CD Projekt będzie wygaszał grę Wiedźmin: Pogromca Potworów, w rezultacie zostanie wstrzymany dalszy rozwój projektu - 31 stycznia 2023 roku zakończona zostanie dystrybucja gry na Google Play i Apple App Store dla nowych graczy, a 30 czerwca 2023 roku gra przestanie być dostępna dla dotychczasowych - poinformowała spółka w komunikacie.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 06 grudnia 2022 - 22:41
#6611 Napisany 13 grudnia 2022 - 10:25
RT to do oświetlenia będzie, a odbicia to będzie poprawiony SSR.
Okazuje się, że ray tracing na konsolach jest bardzo ograniczony i dotyczy wyłącznie podświetlenia słońca, księżyca oraz ognia, choć poprawia odbicia SSR, które lepiej prezentują się na nowym sprzęcie Sony niż na Xboksie Series X.
https://www.ppe.pl/n...zczegolach.html
#6612 Napisany 14 grudnia 2022 - 16:39
Pograłem nieco w nową wersję Wiesława i całościowo bardzo dobrze to wygląda. Nie ma wstydu przy nowych tytułach i trzeba przyznać, że znakomicie przypudrowano nos tej siedmioletniej produkcji. Nie sądziłem, że aż tak okazale będzie się to odrestaurowanie prezentowało.
Śledzenie promieni jest jednym z najbardziej imponujących jakie wykorzystano w grach, jednak zdecydowanie polecam tryb wydajności, bo jednak 60 k/s kapitalnie się tu spisuje.
Nowa kamera i zmiany systemowe też na plus.
#6613 Napisany 14 grudnia 2022 - 17:11
#6614 Napisany 14 grudnia 2022 - 17:36
Generalnie głównym powodem problemu jest dostępna aktualizacja. Na X Bąku nie miałem problemu, ale na Graj Stacji....
Wersję bazową należy włączyć, wczytać stan gry (najpewniej będzie to 1.3, bądź 1.6 ver). Gra zostaje zaktualizowana do 4.0 (taka jest nekst genowa), skanujesz kod i już jest.
#6615 Napisany 14 grudnia 2022 - 17:44
Wow, tryb wydajności wyglada super, postać porusza się znacznie responsywniej. Będzie granko :jupi:
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 grudnia 2022 - 18:27
#6616 Napisany 14 grudnia 2022 - 18:24
Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 14 grudnia 2022 - 18:26
#6617 Napisany 14 grudnia 2022 - 18:33
Może faktycznie 60 klatek będzie lepsze zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że sterowanie się trochę zestarzało a nigdy młode nie było
#6618 Napisany 14 grudnia 2022 - 18:46
#6619 Napisany 14 grudnia 2022 - 19:08
Zdecydowanie zostawiam 60 klatek, bo tak juz gralem przed tym patchem.
#6620 Napisany 14 grudnia 2022 - 19:31
#6621 Napisany 14 grudnia 2022 - 19:56
tak, zacząłem gdzie skończyłem, czyli na zakończeniu krwi i wina.A DLC jak miałem kupione na PS4 to tu też będę mógł je mieć?
#6622 Napisany 14 grudnia 2022 - 21:03
Mam na płycie podstawkę
Dodatki cyfrowo
Wersje goty cyfrowo
W sklepie widzę
Podstawkę ps5 za 70 Zeta
Dodatki ps5 za darmo
Goty na PS4
Co mam zrobić żeby mieć grę która mam w wersji ps5? Mam najpierw ściągać te 100 giga goty i coś się pojawi?
Nie chcę płacić jeszcze raz za podstawkę w cyfrze
Nie chcę grać z płyty jak zwierzę
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 14 grudnia 2022 - 21:04
#6623 Napisany 14 grudnia 2022 - 21:16
#6624 Napisany 14 grudnia 2022 - 21:20
Czyli konsola musi się zorientować że masz wersję na PS4 i pozwoli pobrać nową
#6625 Napisany 14 grudnia 2022 - 21:22
musisz przejść ze zwykłej wersji cyfrowej do wersji goty. Jak jesteś na zwykłej jest tam rozwijalny pasek i zmieniasz wersjęProszę o podpowiedź, może ktoś ma podobnie
Mam na płycie podstawkę
Dodatki cyfrowo
Wersje goty cyfrowo
W sklepie widzę
Podstawkę ps5 za 70 Zeta
Dodatki ps5 za darmo
Goty na PS4
Co mam zrobić żeby mieć grę która mam w wersji ps5? Mam najpierw ściągać te 100 giga goty i coś się pojawi?
Nie chcę płacić jeszcze raz za podstawkę w cyfrze
Nie chcę grać z płyty jak zwierzę
Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 14 grudnia 2022 - 21:22
#6626 Napisany 14 grudnia 2022 - 23:26
to tylko na xboksie jest tak, że aktualizujesz, odpalasz i grasz? ciekawie tam macie na tym plejstejszyn.
#6627 Napisany 15 grudnia 2022 - 05:45
Czyli można dwa razy calaka zrobić
#6628 Napisany 15 grudnia 2022 - 07:29
Faktycznie na wersji zwykłej, pod ... jest wybieranie wersji, tam prowadzi do goty a tam jest link do wersji ps5.
Ale to samo z biblioteki, gdzie mam wersję goty, wersji ps5 nie pokazuje. Widocznie biblioteka tak ma że służy tylko do pobrania konkretnej wersji
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 15 grudnia 2022 - 07:34
#6629 Napisany 15 grudnia 2022 - 08:12
Ja wczoraj odpiłem Wieśka, patrzę jakieś nowe opcje, cross save, nowe przedmioty itp. ale nie mogłem znaleźć opcji nowej kamery, ani wyboru trybu performance. Myślę, eeee grafika się wcale tak nie poprawiła - to samo. I dopiero potem się skapnąłem, że na pewno jest osobna wersja dla PS5, szybki download, wieczorem odpalam i to jest nowa jakość.
Tryb performance, nowa kamera znad barku, 60fps robi robotę. RayTracing nikogo bo gra ma wtedy -13fpsów. Nawet menusy się otwierają zajebiście szybko