PlayStation 4 - Pogadanki
#211 Napisany 26 lutego 2013 - 18:59
#212 Napisany 26 lutego 2013 - 19:04
#213 Napisany 26 lutego 2013 - 19:04
#214 Napisany 26 lutego 2013 - 20:46
http://pclab.pl/news52533.html nareszcie, może na PS4 też to będzie śmigać.
Fajne. Nie rozszyfrowuję tych akronimów api, więc dla mnie z tego nie wynika czy to jest tylko programowe, czy wymaga wsparcia hardware, więc nie wiadomo czy to będzie w ps4, ale fajne.
#215 Napisany 26 lutego 2013 - 20:58
#216 Napisany 26 lutego 2013 - 22:03
Technobełkot i tyle. AMD opublikowało papier o tym jak budować i wykorzystywać dynamiczne struktury danych na GPU i nie zabić wydajności. Kolesie wykorzystują to do wielowarstwowego z-buforu per pixel. Ot i cała tajemnica. Paradoksalnie to coś, co my robimy za friko w sprzęcie od zarania dziejów. ;PFajne. Nie rozszyfrowuję tych akronimów api, więc dla mnie z tego nie wynika czy to jest tylko programowe, czy wymaga wsparcia hardware, więc nie wiadomo czy to będzie w ps4, ale fajne.
@sam42: Litości, co Ty za bzdury wygadujesz. T_T Jedyna rzecz specyficzna dla ATI w całym tekście to wzmianka o nowym, wektorowym rdzeniu zwanym GCN. Rzecz, która nikogo w kontekście tej techniki.
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 26 lutego 2013 - 22:04
#217 Napisany 26 lutego 2013 - 22:16
AMD opublikowało papier o tym jak budować i wykorzystywać dynamiczne struktury danych na GPU i nie zabić wydajności. Kolesie wykorzystują to do wielowarstwowego z-buforu per pixel.
Ok, to jest coś na moim poziomie zrozumienia.
#218 Napisany 26 lutego 2013 - 22:17
#219 Napisany 26 lutego 2013 - 22:24
#220 Napisany 26 lutego 2013 - 22:30
#221 Napisany 26 lutego 2013 - 22:33
#222 Napisany 26 lutego 2013 - 22:36
#223 Napisany 26 lutego 2013 - 22:57
GameCube?Jedyna rzecz specyficzna dla ATI w całym tekście to wzmianka o nowym, wektorowym rdzeniu zwanym GCN.
Znowu kopiują od Nintendo
#224 Napisany 27 lutego 2013 - 10:14
#225 Napisany 27 lutego 2013 - 11:08
#226 Napisany 27 lutego 2013 - 11:24
#227 Napisany 27 lutego 2013 - 13:01
#228 Napisany 28 lutego 2013 - 09:49
Ja uwazam, ze jezeli skupiono by sie bardziej na WTF o pomyslano jak miedzy GPU i 8GBDDR5 RAM skutecznie przesylac OMG to by dzisiaj AMD nie publikowal zadnych TRESSFX bo by wszyscy wykorzystywali GG a nie robili GLHF. Poza tym przy okazji tego co ryan napisal o ATI i GCN to w sumie i w przypadku NGC mielismy z technologia dosyc zaawansowana swego czasu ale koniec koncow nie sprostala ona konkurencji gdyz za sprawa slabego MKT, inne technologie zyskaly przewage.
Zapomniałeś wpomnieć o procesach AFK i technologii IMO
Jak nie rozumiesz technobełkotu - dawaj minusy. Ja tak robię
O ile to mnie wcale nie interesuje. Zwykły marketing i przechwałki:
"Nie budowaliśmy jeszcze takiego APU dla kogokolwiek na rynku. To póki co najpotężniejszy chipstet, jaki zbudowaliśmy w historii naszej działalności. Układ wykorzystuje rozwiązania, które znajdziecie w serii APU, którą wypuścimy na rynek PC jeszcze w tym roku. W nowej generacji naszych APU, dostępnych dla konsumentów, nie znajdziecie jednak takiej ilości rdzeni i mocy obliczeniowej".
Tak to już warto zobaczyć:
http://tiny.pl/h28mh
Źródło ppe.
#229 Napisany 28 lutego 2013 - 12:06
Źródło donosi, że w gry z PS4 na PS Vita poprzez Remote Play będziemy mogli grać w natywnej rozdzielczości. Zero zbędnej kompresji czy artefaktów w obrazie. Będąc blisko konsoli nie zobaczymy większej różnicy. Możliwe będzie to dzięki odpowiedniemu chipowi, który trafi do PlayStation 4. Ponadto wiadomo, że filmy które nagramy na konsoli będziemy mogli przenieść od razu na PC i odtworzymy je bez zmiany formatu.
Touchpad w DualShock 4 nie jest priorytetem i Sony nie będzie wymuszać na każdym jego używania, aczkolwiek większość deweloperów jest bardzo zainteresowana tą opcją. Podobnie jak funkcją PlayStation 4 Eye, które będzie mogło wykryć gdzie jesteśmy nawet gdy nie będziemy używać pada lub PS Move. Ot, taki Kinect. I na sam koniec - gry z PSOne, PS2 i PSP będą emulowane, ale nie wiadomo jeszcze kiedy.
#230 Napisany 28 lutego 2013 - 14:08
Osą. Jarałbym się, gdyby nie fakt, że info pewnie z wiadomego rzetelnego portalu.filmy które nagramy na konsoli będziemy mogli przenieść od razu na PC i odtworzymy je bez zmiany formatu.
#231 Napisany 28 lutego 2013 - 14:10
#232 Napisany 28 lutego 2013 - 15:27
#233 Napisany 28 lutego 2013 - 15:34
#234 Napisany 03 marca 2013 - 00:53
Killzone: Shadow Fall
Knack
Fifa 14
Assassin's Creed 4: Black Flag
Watch_Dogs
The Witness
DriveClub (jak zdążą)
Call of Duty next
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 marca 2013 - 00:56
#235 Napisany 03 marca 2013 - 01:00
Assassin's Creed 4: Black Flag
Call of Duty next
i generacja wygrana
#236 Napisany 03 marca 2013 - 02:51
marniepowoli klaruje nam sie lineup na premiere konsoli.
Killzone: Shadow Fall
Knack
Fifa 14
Assassin's Creed 4: Black Flag
Watch_Dogs
The Witness
DriveClub (jak zdążą)
Call of Duty next
#237 Napisany 03 marca 2013 - 02:54
#238 Napisany 03 marca 2013 - 07:28
Gejlo to ta gra o facecie biegajacym w obcacach ktory tnie arbuzy?No marnie, marnie, ale to i tak lepsze niż jakieś Gejlo.
Ten post był edytowany przez Zeratul dnia: 03 marca 2013 - 07:28