Skocz do zawartości

Zdjęcie

PlayStation 4 - Pogadanki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
7804 odpowiedzi na ten temat

#211 sam42 Napisany 26 lutego 2013 - 18:59

sam42

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Śmieszne, zachwycanie się grafiką i możliwościami graficznymi PS4 i jednocześnie olewanie czegoś co od zawsze kulało w grach czyli efekt włosów....brawa za zaprzeczanie samemu sobie :kwiatek:
  • -3

#212 fingus Napisany 26 lutego 2013 - 19:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 916 Postów:
Tex chyba się nie zachwycał grafiką, mylą Ci się osoby. ;)
  • 0

#213 sam42 Napisany 26 lutego 2013 - 19:04

sam42

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Pisałem ogólnie ... kurde głodny jestem :???:
  • -1

#214 torq314 Napisany 26 lutego 2013 - 20:46

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 516 Postów:

http://pclab.pl/news52533.html nareszcie, może na PS4 też to będzie śmigać.


Fajne. Nie rozszyfrowuję tych akronimów api, więc dla mnie z tego nie wynika czy to jest tylko programowe, czy wymaga wsparcia hardware, więc nie wiadomo czy to będzie w ps4, ale fajne.
  • 0

#215 sam42 Napisany 26 lutego 2013 - 20:58

sam42

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Wszystko oblicza GPU, ponoć katy Nvidi też to mogą wykorzystywać jednak wszystko jest pisane z myślą o ATI.
  • 0

#216 Ryan Napisany 26 lutego 2013 - 22:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Fajne. Nie rozszyfrowuję tych akronimów api, więc dla mnie z tego nie wynika czy to jest tylko programowe, czy wymaga wsparcia hardware, więc nie wiadomo czy to będzie w ps4, ale fajne.

Technobełkot i tyle. AMD opublikowało papier o tym jak budować i wykorzystywać dynamiczne struktury danych na GPU i nie zabić wydajności. Kolesie wykorzystują to do wielowarstwowego z-buforu per pixel. Ot i cała tajemnica. Paradoksalnie to coś, co my robimy za friko w sprzęcie od zarania dziejów. ;P

@sam42: Litości, co Ty za bzdury wygadujesz. T_T Jedyna rzecz specyficzna dla ATI w całym tekście to wzmianka o nowym, wektorowym rdzeniu zwanym GCN. Rzecz, która nikogo w kontekście tej techniki.

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 26 lutego 2013 - 22:04

  • 3

#217 torq314 Napisany 26 lutego 2013 - 22:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 516 Postów:

AMD opublikowało papier o tym jak budować i wykorzystywać dynamiczne struktury danych na GPU i nie zabić wydajności. Kolesie wykorzystują to do wielowarstwowego z-buforu per pixel.


Ok, to jest coś na moim poziomie zrozumienia.
  • 0

#218 117 Napisany 26 lutego 2013 - 22:17

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Ja uwazam, ze jezeli skupiono by sie bardziej na WTF o pomyslano jak miedzy GPU i 8GBDDR5 RAM skutecznie przesylac OMG to by dzisiaj AMD nie publikowal zadnych TRESSFX bo by wszyscy wykorzystywali GG a nie robili GLHF. Poza tym przy okazji tego co ryan napisal o ATI i GCN to w sumie i w przypadku NGC mielismy z technologia dosyc zaawansowana swego czasu ale koniec koncow nie sprostala ona konkurencji gdyz za sprawa slabego MKT, inne technologie zyskaly przewage.
  • 6

#219 wrog Napisany 26 lutego 2013 - 22:24

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
I agree with Zeratul PL.
  • 1

#220 narvany Napisany 26 lutego 2013 - 22:30

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
ej, nie mówcie o tym co jest w środku konsoli bo czuje się taki głupi.. :blush:
  • -2

#221 Texz Napisany 26 lutego 2013 - 22:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jak nie rozumiesz technobełkotu - dawaj minusy. Ja tak robię :cf:
  • 0

#222 Ryan Napisany 26 lutego 2013 - 22:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zeratul mistrz! :lol:
  • 1

#223 lukaszSA Napisany 26 lutego 2013 - 22:57

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 964 Postów:

Jedyna rzecz specyficzna dla ATI w całym tekście to wzmianka o nowym, wektorowym rdzeniu zwanym GCN.

GameCube?
Znowu kopiują od Nintendo :sad:
  • 1

#224 Toecutter Napisany 27 lutego 2013 - 10:14

Toecutter

    Mega Man

  • Narybek
  • 133 Postów:
Zawsze kopiowali od Nintendo
  • 1

#225 Stan Napisany 27 lutego 2013 - 11:08

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 210 Postów:
a to nie było tak Sony wynajduje -> Nintendo wprowadza -> Sony wprowadza z swoim poprawkami :hmmm:
  • 0

#226 fingus Napisany 27 lutego 2013 - 11:24

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 916 Postów:
Nie, raczej nie.
  • 0

#227 Stan Napisany 27 lutego 2013 - 13:01

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 210 Postów:
skoro tak mówisz :ok:
  • 0

#228 Spuczan Napisany 28 lutego 2013 - 09:49

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 099 Postów:

Ja uwazam, ze jezeli skupiono by sie bardziej na WTF o pomyslano jak miedzy GPU i 8GBDDR5 RAM skutecznie przesylac OMG to by dzisiaj AMD nie publikowal zadnych TRESSFX bo by wszyscy wykorzystywali GG a nie robili GLHF. Poza tym przy okazji tego co ryan napisal o ATI i GCN to w sumie i w przypadku NGC mielismy z technologia dosyc zaawansowana swego czasu ale koniec koncow nie sprostala ona konkurencji gdyz za sprawa slabego MKT, inne technologie zyskaly przewage.


Zapomniałeś wpomnieć o procesach AFK i technologii IMO :D

Jak nie rozumiesz technobełkotu - dawaj minusy. Ja tak robię :cf:


:)


O ile to mnie wcale nie interesuje. Zwykły marketing i przechwałki:
"Nie budowaliśmy jeszcze takiego APU dla kogokolwiek na rynku. To póki co najpotężniejszy chipstet, jaki zbudowaliśmy w historii naszej działalności. Układ wykorzystuje rozwiązania, które znajdziecie w serii APU, którą wypuścimy na rynek PC jeszcze w tym roku. W nowej generacji naszych APU, dostępnych dla konsumentów, nie znajdziecie jednak takiej ilości rdzeni i mocy obliczeniowej".

Tak to już warto zobaczyć:
http://tiny.pl/h28mh

Źródło ppe.
  • 0

#229 ACZ Napisany 28 lutego 2013 - 12:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:

Źródło donosi, że w gry z PS4 na PS Vita poprzez Remote Play będziemy mogli grać w natywnej rozdzielczości. Zero zbędnej kompresji czy artefaktów w obrazie. Będąc blisko konsoli nie zobaczymy większej różnicy. Możliwe będzie to dzięki odpowiedniemu chipowi, który trafi do PlayStation 4. Ponadto wiadomo, że filmy które nagramy na konsoli będziemy mogli przenieść od razu na PC i odtworzymy je bez zmiany formatu.
Touchpad w DualShock 4 nie jest priorytetem i Sony nie będzie wymuszać na każdym jego używania, aczkolwiek większość deweloperów jest bardzo zainteresowana tą opcją. Podobnie jak funkcją PlayStation 4 Eye, które będzie mogło wykryć gdzie jesteśmy nawet gdy nie będziemy używać pada lub PS Move. Ot, taki Kinect. I na sam koniec - gry z PSOne, PS2 i PSP będą emulowane, ale nie wiadomo jeszcze kiedy.


  • 0

#230 Shinigami Napisany 28 lutego 2013 - 14:08

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 404 Postów:

filmy które nagramy na konsoli będziemy mogli przenieść od razu na PC i odtworzymy je bez zmiany formatu.

Osą. Jarałbym się, gdyby nie fakt, że info pewnie z wiadomego rzetelnego portalu.
  • 0

#231 KoBik Napisany 28 lutego 2013 - 14:10

KoBik

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 170 Postów:
To wszystko i tak meh - póki nie zobaczę prawdziwego gemaplayu.
  • 0

#232 Texz Napisany 28 lutego 2013 - 15:27

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ten touchpad może coś wyświetlać? Jakiś healthbar?
  • 0

#233 fingus Napisany 28 lutego 2013 - 15:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 916 Postów:
Tylko jeśli masz pyłek ze skrzydełek wróżki lub zjesz kilka piegów.
  • 2

#234 ACZ Napisany 03 marca 2013 - 00:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
powoli klaruje nam sie lineup na premiere konsoli.

Killzone: Shadow Fall
Knack
Fifa 14
Assassin's Creed 4: Black Flag
Watch_Dogs
The Witness
DriveClub (jak zdążą)
Call of Duty next

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 marca 2013 - 00:56

  • -1

#235 Schrodinger Napisany 03 marca 2013 - 01:00

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 989 Postów:
Killzone: Shadow Fall
Assassin's Creed 4: Black Flag
Call of Duty next

i generacja wygrana :olo:
  • 0

#236 117 Napisany 03 marca 2013 - 02:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

powoli klaruje nam sie lineup na premiere konsoli.

Killzone: Shadow Fall
Knack
Fifa 14
Assassin's Creed 4: Black Flag
Watch_Dogs
The Witness
DriveClub (jak zdążą)
Call of Duty next

marnie
  • 1

#237 Kazuo Napisany 03 marca 2013 - 02:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
No marnie, marnie, ale to i tak lepsze niż jakieś Gejlo.
  • 0

#238 117 Napisany 03 marca 2013 - 07:28

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

No marnie, marnie, ale to i tak lepsze niż jakieś Gejlo.

Gejlo to ta gra o facecie biegajacym w obcacach ktory tnie arbuzy?

Ten post był edytowany przez Zeratul dnia: 03 marca 2013 - 07:28

  • 4

#239 Chewie Napisany 03 marca 2013 - 11:51

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
master chief przynajmniej ma siurka
  • 0

#240 Shinigami Napisany 03 marca 2013 - 12:44

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 404 Postów:
Do premiery jeszcze troche, pewnie bedzie wiecej gier niz 4 nowki i 4 multiplatformy.
  • 0