Super Smash Bros. Brawl
Rozpoczęte przez
Gość
, 11 05 2006 08:27
340 odpowiedzi na ten temat
#301 Napisany 19 sierpnia 2008 - 19:32
Dla mnie design samej postaci jest równie istotny, jeśli nawet nie istotniejszy. Tak naprawdę ciężko mi grac jako Olimar, Toon Link czy trener Pokemonów, na szczęście jest sporo innych osobników do wyboru, w tym niedoceniani Luigi, Lucas czy też Wario ten ostatni oczywiście w stroju będącym takim trademarkiem jak fioletowa marynarka u Jokera- fioletowe gacie na szelkach i żółta koszulka
Ktoś gra dużą i wolną postacią jak Ganondorf, Bowser lub Donkey Kong Skreślacie takich osobników ze względu na ich ukhm, rozmiary?
Ktoś gra dużą i wolną postacią jak Ganondorf, Bowser lub Donkey Kong Skreślacie takich osobników ze względu na ich ukhm, rozmiary?
#302 Napisany 19 sierpnia 2008 - 19:49
Lucas jest świetny, dużo lepszy niż Nes. Olimar jest dobry jak go opanujesz, widać po tym jak gra konsola na 9lv. Ja nie gram dużymi postaciami, bo są po prostu za wolne. Zanim nimi natrzepiesz procenty to już cię jakiś mały gnojek wyklepie.
#303 Napisany 19 sierpnia 2008 - 20:25
Może i specjale Lucasa są groźniejsze...ale jednak sentyment do pierwszego Smash Bros. na N64 pozostaje, a poza tym po tak długim czasie ciężko byłoby się przestawic, nawet i lekko. Zarówno on jak i Ness to niepozorne postacie, które mogą ostro dokopac różnym agresywnym arogantom. Jednak za meteory, kij baseballowy, yoyo i PK Thunder wolę Nessa.
Duże i powolne postacie jak Bowser czy King Dedede (motherfucker!) opierają się na ciągłym stosowaniu bloku i uników oraz oczywiście na potężnych smashach, które to nieraz długo się ładują, a to z kolei naraża je na wiele ciosów od szybkich kolesi jak Mr. Game & Watch, Wolf, Pikachu czy Sheik. Walcząc z trzema naraz chwilami taka wielka postac jak Ganondorf jest jak ten worek treningowy podczas ładowania się rundy online, zbierając ciosy.
Duże i powolne postacie jak Bowser czy King Dedede (motherfucker!) opierają się na ciągłym stosowaniu bloku i uników oraz oczywiście na potężnych smashach, które to nieraz długo się ładują, a to z kolei naraża je na wiele ciosów od szybkich kolesi jak Mr. Game & Watch, Wolf, Pikachu czy Sheik. Walcząc z trzema naraz chwilami taka wielka postac jak Ganondorf jest jak ten worek treningowy podczas ładowania się rundy online, zbierając ciosy.
#304 Napisany 19 sierpnia 2008 - 21:19
Jest taki event match, gdzie walczysz Ganonem przeciwko Zeldzie, Pitowi i Linkowi. Trzeba go nawet na hard skończyć, bo jest za to challenge. Wydaje się ciężki, bo Ganon to żółw, jednak po 3 na maksa naładowane pięści wybijają każdego, a wywalić go nie tak łatwo, bo ciężki. Więc jakaś równowaga jest.
#305 Napisany 24 sierpnia 2008 - 21:51
Ogólnie gra jest bardzo fajna, troche ją pomęczyłem. Muszę przetestować sterowanie jeszcze na padzie od GC bo mam wrażenie, że w meele na gamecube miałem większą kontrolę ale chyba się mylę
#306 Napisany 25 sierpnia 2008 - 07:49
Wszystko jest identycznie jak w SSBM. Mi najbardziej odpowiada pilot i gałka, bo przywykłem już do rąk osobno.
#307 Napisany 25 sierpnia 2008 - 09:20
Ogólnie gra jest bardzo fajna, troche ją pomęczyłem.
Strasznie wciąga. O ile przez ostatni miesiąc grałem w Brawl ze dwie godzinki dziennie, tak teraz siedzę przy grze jeszcze dłużej. Trybów dla jednej osoby jest od groma i niemal każdy to wymagające wyzwanie, szczególnie gdy gra się na Hard/Intense. Niektóre eventy to ciężki orzech do zgryzienia.
Strasznie podoba mi się też galeria challenge'ów (genialnie zaprojektowana) czy słuchanie muzyczek w sound test- co chwilę coś nowego się odblokowuje, co stanowi z kolei świetną motywację żeby grac dalej.
Smashe zawsze niezwykle mnie wciągały, ale Brawl wkręca szczególnie mocno- o multiplayerze nie wspominając...Genialna gra
#308 Napisany 22 października 2008 - 11:45
Super Smash Bros. Brawl 'It's over 10,000'clip
http://gamevideos.1u.../video/id/22193
Ale wyczesał wynik .
http://gamevideos.1u.../video/id/22193
Ale wyczesał wynik .
#309 Napisany 22 października 2008 - 20:42
W komentarzach jakiś gościu twierdzi, że ktoś wyczesał nawet 20,000 to i tak filmik ten niszczy mózgoczaszkę! Zawsze mnie zastanawia jak Ci kolesie to robią...
#310 Napisany 12 stycznia 2009 - 19:10
Heh wiedziałem , że kiedyś może to nastąpić .Moja konsola ma problemy z odczytem Brawl'a , czasami gierka załączy , ale przeważnie wyskakuje komunikat "Unable to read the disc " .
Wiadomo kiedy pojawi się u nas Wii Lens Cleaning Kit ?
Wiadomo kiedy pojawi się u nas Wii Lens Cleaning Kit ?
#311 Napisany 12 stycznia 2009 - 23:30
Łączymy wyrazy współczucia dla Twojego Wii.
I pomyśleć, że dzieje się tak znowu przez jakże rewelacyjną pozycję jakąjest niewątpliwie produkt Masahiro S. Szczerze mówiąc gra trochę mnie znużyła, ale we dwóch jest zajebiście miodnie i właśnie ją sobie odświeżam.
Dziwne, swoją drogą, że Cleaning Kitu nie ma jeszcze w sprzedaży w PL.
I pomyśleć, że dzieje się tak znowu przez jakże rewelacyjną pozycję jakąjest niewątpliwie produkt Masahiro S. Szczerze mówiąc gra trochę mnie znużyła, ale we dwóch jest zajebiście miodnie i właśnie ją sobie odświeżam.
Dziwne, swoją drogą, że Cleaning Kitu nie ma jeszcze w sprzedaży w PL.
#312 Napisany 12 stycznia 2009 - 23:36
Przeciez ta plytka to dno.Ludzie na necie pisza, ze nic nie pomaga. Malutki, przestalo ci czytac, czy po prostu dopiero kupiles SSBB?
#313 Napisany 13 stycznia 2009 - 09:41
Panowie , wydaje mi się , iż nie ma dużego powodu do zmartwień .Grę kupiłem 10 lipca 2008 roku i żadnych problemów nie było , a często grywam w Brawl'a szczególnie na multi .Kłopot pojawił się w zeszłym tygodniu , wiec nie jest to wina płyty , prawdopodobnie laser mam zakurzony .Dzisiaj zainwestuje w płytę czyszczącą :
http://www.allegro.p... ... r_dvd.html
Jeżeli to nie sprosta zadaniu poczekam na Wii Lens Cleaning Kit .
http://www.allegro.p... ... r_dvd.html
Jeżeli to nie sprosta zadaniu poczekam na Wii Lens Cleaning Kit .
#314 Napisany 13 stycznia 2009 - 13:24
Malutki, a po chcesz czekać na tą płytę od Nintendo? Sądzisz, że będzie się czymś różniła od tanich płyt czyszczących dostępnych np. na allegro? Naiwny jesteś albo na siłę chcesz napychać panom z Nintendo kieszenie pieniędzmi. Widać Ninny chce doić forsę sprzedając takie płytki pod własną nazwą.
#315 Napisany 13 stycznia 2009 - 14:06
Wii jak pewnie wiesz, nie ma odtwarzacza dvd, a więc płytka żeby się dobrze zakręcić powinna mieć program, który napowadzi odpowiednio laser na czyszczące elementy. Przynajmniej tak mi podpowiada intuicja...
#316 Napisany 13 stycznia 2009 - 15:12
I tak jest, sam w swoimpierwszym Wii sprobowalem uzyc plyte i nie ruszyla. Nie sadze jednak, zeby taka plytka pomagala na dlugo.
#317 Napisany 13 stycznia 2009 - 15:37
Istnieje jeszcze trzeci sposób na wyczyszczenie lasera , pewien użytkownik forum neogo napisał mi :
Jeżeli płytka czyszcząca nie pomoże i nie pojawi się na rynku Europejskim Wii Lens Cleaning Kit , rozkręcę moją konsole .Mam ją na gwarancji , ale nie uśmiecha mi się jechać do Turnhout .ja swoje wii rozkręciłem i wyczyściłem laser (czyścik do ucha + wódka) i działa teraz jak złoto wcześniej już mi prawie żadnej płyty nie czytała
#318 Napisany 13 stycznia 2009 - 15:42
Zawsze możesz znaleźć jakiś sklep z konsolami w którym czyszczą sprzęt.
#319 Napisany 13 stycznia 2009 - 19:39
To jest też dobre rozwiązanie , poczekam na rozwój wydarzeń .Zawsze możesz znaleźć jakiś sklep z konsolami w którym czyszczą sprzęt.
#320 Napisany 15 stycznia 2009 - 18:01
Jak oceniacie sterowanie w Brawlu? Co najlepsze? Pad do gcn? Wiilot? Wiilot plus grucha? Classic Pad?
#321 Napisany 15 stycznia 2009 - 19:07
Według mnie najlepiej sprawdza się sam Wiilot .Łatwo się wykonuje kombosy jak i specjale 8) .Jak oceniacie sterowanie w Brawlu? Co najlepsze? Pad do gcn? Wiilot? Wiilot plus grucha? Classic Pad?
#322 Napisany 15 stycznia 2009 - 19:10
No a gra nie jest przez to uboga?
#323 Napisany 15 stycznia 2009 - 19:10
Również grałem samym wiilotem, z nunczakiem jest kiepsko, innych możliwości nie miałem oakzji sprawdzić.
#324 Napisany 15 stycznia 2009 - 21:09
Mi jnajlepiej gra sie pilotem i grucha. W sumie to wszystko jest kwestia przyzwyczajenia.
#325 Napisany 16 stycznia 2009 - 08:59
Wiilot + nunchuk. Polecam tak każdemu kto nie jest mocno przywiązany do grania w Super Smash Bros. na padzie od ś.p. Nintendo GameCube.
#326 Napisany 16 stycznia 2009 - 12:30
Pad od Gacka - tylko wtedy czuję, że gram w bijatykę, a nie jakieś tam pitu-pitu odstawiam
#327 Gość__* Napisany 26 stycznia 2009 - 00:52
Tylko i wyłącznie GCN pad
#328 Napisany 26 stycznia 2009 - 12:32
Próbowałeś chociaż zagrać wiilotem i nunchukiem
#329 Gość__* Napisany 26 stycznia 2009 - 23:27
Tak, nic nie daje takiej precyzji jak pad do GCN, grałem na kierownicy dopóki się nie zacząłem z Piousem bić na time trial.
#330 Napisany 26 stycznia 2009 - 23:51
Chyba do MArio Karta ten post co hehe