w czerwcu na Vicie.
trailer:
w czerwcu na Vicie.
trailer:
PS Vita nie nadaje się do konwersji 1:1 z PlayStation 3 - dość nieźle jednak sprawdza się, jako przenośne PlayStation 2. Kolekcją Jak & Daxter bawię się od dwóch dni, jeśli jeszcze nie kupiliście jej na PS3, to wpadnie Wam za darmo przy okazji zakupu wersji na Vitę. Znowu cross-buy (co cieszy) i brak tym razem kopiujących się trofeów (co nie cieszy). Jeśli dzifffka chce 6 platyn, to musi 6 gier roztrzaskać na 100%. Szkoda, bo Psycho i tak postawi za to cycki w Platinum Club. Przykre
We wszystkie trzy części gra się świetnie - najgorzej jednak i najbardziej byle jak skonwertowano część pierwszą. Grafika ostra jest jak żyleta, ale konsola napędza tę grę z maksymalną prędkością 15 klatek na sekundę, zdarza jej się dramatycznie zachrupać, a w opcjach znaleźć można... szkoda słów... opcję wyłączenia wibracji. Poważnie - wibracja on / wibracja off. Na PS Vita... Oj, na szybko zapierd.alano z tą grą - dobrze chociaż, że bardzo ładnie wygląda.
Poniżej kilka screenów złapanych z jedynki - po oczach bije aliasing, ale na małym ekranie tego zupełnie nie widać.
Nie trawię już chrupiących gier. Niech je wszystkie ktoś wreszcie spali! XXI wiek, kosmiczne procesory GPU w telefonach komórkowych, a tu taka konwersja!
Szczęśliwie jest kolorowo, wesoło dla oka i przyjaźnie dla ucha!
Wyspa taka, jaką ją pamiętacie z PS2. Do PS3 sporo brakuje!
Ale pod względem zawartości - wersje na PS2/PS3/PSVita nie różnią się. Ta sama gra.
Dodam tylko szybko, że Jak II: Renegade idzie w znacznie niższej rozdzielczości, ale sama rozgrywka jest już znacznie płynniejsza. Rozpiszę się o nim, jak tylko rozwalę jedynkę.
Trójka natomiast działa nieco bardziej "skokowo", niż dwójka, ale wygląda najlepiej z całej przenośnej trylogii. Zagram w to pewnie za dwa lata
Posprawdzałem opinie ludzi w sieci i jest tak, jak piszesz - Jak & Daxter czasami prawie niegrywalny. Bardzo, bardzo słabo, bo to (moim zdaniem) najlepsza gra w serii. I spora część jej uroku leży właśnie w płynnej animacji.
Dziwne że postanowili wydać tak niedopracowaną konwersję.
Brawo Sony.
I teraz niech mi ktoś powie: jakim cudem third parties mają się przykładać i trzaskać nowe gry na Vitę (najlepiej jeszcze AAA), skoro samo Sony ma to w dupie.
Sly jeszcze jakoś zachował twarz, ale jego robiło to samo studio co wersję na PS3. Następnie tragiczny i opóźniony port Ratchet & Clank: Q-Force i teraz mój ukochany DŻAK!!
ŁAJ!? Sony ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJ!??!
Ten post był edytowany przez nole dnia: 23 czerwca 2013 - 15:09
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 23 czerwca 2013 - 17:57