Skocz do zawartości

Zdjęcie

TimeSplitters Rewind

PC PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 07 wrzesień 2013 - 14:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32722 Postów:
Rimejk całej trylogii na CryEngine 3.
wyjdzie na ps4 i pc. będzie oczywiscie multi na splitskrinie, online oraz dodatkowo granie crossplatformowe, czyli miedzy ps4 i pc.
wersja na xbone jest w tej chwili malo prawdopodobna, bo polityka microsoftu jest anty crossplatformowemu graniu.
 

Michael Hubicka, współtwórca fanowskiego projektu TimeSplitters Rewind poinformował, że gra powstaje także na konsolę PlayStation 4.
Posiadacz praw do serii TimeSplitters - Crytek - już wcześniej zgodził się na produkcję TimeSplitters Rewind, udostępniając deweloperom licencję na silnik CryEngine 3.
Rewind to trzy pierwsze części serii w odświeżonych wersjach HD. W skład grupy pracującej nad projektem wchodzą także twórcy oryginalnych wersji gier ze studia Free Radical Design.

 
gsf3qj1u.jpg

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpień 2014 - 17:56

  • 0

#2 Wezyr Napisany 07 wrzesień 2013 - 14:59

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Mam TS2 na Gacka, biedna jest to gra. Jak widzę Sony dalej stara się zrekompensować brak gier na starcie remake'ami jakiś staroci.


  • 0

#3 Danteusz Napisany 07 wrzesień 2013 - 15:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29871 Postów:


Mam TS2 na Gacka, biedna jest to gra. Jak widzę Sony dalej stara się zrekompensować brak gier na starcie remake'ami jakiś staroci.


Nie wiedziałem że Sony kupiło Crytec
  • 0

#4 Hanz Napisany 07 wrzesień 2013 - 15:15

Hanz

    soundcloud.com/drontdodo

  • Forumowicze
  • 2393 Postów:

TS:FP to najlepszy FPS ever wiec czekam, elo.


  • 0

#5 Wezyr Napisany 07 wrzesień 2013 - 15:15

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Żenująco niski poziom i wywracanie kota ogonem, stary dobry Dante.


  • 0

#6 BeSOS Napisany 07 wrzesień 2013 - 16:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24107 Postów:

w dzisiejszych zcasach gre kupia tylko fanatycy, reszta oleje takie multi bardzo szybko.

 

Wolalby pelnoprawne TS4 a nie takie cos..


  • 0

#7 MonsieurWoland Napisany 07 wrzesień 2013 - 17:20

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15039 Postów:

JPR kolejna generacja rymejkow


  • 0

#8 fingus Napisany 07 wrzesień 2013 - 18:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34928 Postów:
Grałem w jakieś timesplittersy na gacku, ale nie był to czas, gdy dawałem radę efpeesom na padzie - skończyłem tylko pierwszy level, z tamą, a potem odpuściłem. Wyglądało fajnie, nawet coś w coopie próbowałem działać, ale to wszystko. I jest to bodaj ostatnia gra o jakiej rimejku bym marzył. :ziewa:
  • 0

#9 ACZ Napisany 07 wrzesień 2013 - 18:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32722 Postów:

a ja juz sie nie moge doczekac odświeżonego poziomu w klimacie ala blade runner z drugiej czesci, gdzie nawet przy udźwiękowieniu cwaniaczki uzyli kilka taktów glownego motywu z filmu.

bedzie mniam mniam. :^^:


  • 0

#10 Heisenberg Napisany 07 wrzesień 2013 - 19:06

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5589 Postów:

Must have.


  • 0

#11 ACZ Napisany 07 wrzesień 2013 - 19:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32722 Postów:

wspomniane takty, od 0:26


  • 0

#12 Danteusz Napisany 08 wrzesień 2013 - 00:51

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29871 Postów:


Żenująco niski poziom i wywracanie kota ogonem, stary dobry Dante.


Crytek kupił Sony? Innej opcji nie ma
  • 0

#13 plp78 Napisany 08 wrzesień 2013 - 16:01

plp78

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1259 Postów:

.

 

Michael Hubicka, współtwórca fanowskiego projektu TimeSplitters Rewind poinformował, że gra powstaje także na konsolę PlayStation 4.

Posiadacz praw do serii TimeSplitters - Crytek - już wcześniej zgodził się na produkcję TimeSplitters Rewind, udostępniając deweloperom licencję na silnik CryEngine 3.

Rewind to trzy pierwsze części serii w odświeżonych wersjach HD. W skład grupy pracującej nad projektem wchodzą także twórcy oryginalnych wersji gier ze studia Free Radical Design.

Szkoda, że czwórki i piątki nie odświeżą w HD... A tak poważnie, to sądząc po podobno najlepszej dwójce, to strasznie słaba seria była...


  • 0

#14 ACZ Napisany 08 wrzesień 2013 - 16:20

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32722 Postów:

seria byla świetna, bo przede wszystkim bardzo różnorodna. kazdy poziom to inna epoka i tym samym inne bronie i przeciwnicy.

w ktorym fpsie znajdziesz taki motyw? no i sterowanie to czysty feeling z perfect dark.

 

mnie wkurzalo w serii tylko jedno. po dojsciu do konca poziomu i wzieciu czegos tam, z innego wymiaru zaczely sie otwierac portale i z nich bez konca wylazily jakies monstra/ufoki czy cos i celem bylo spieprzyc ze znajdźką do początku poziomu, wtedy misja zakonczyla sie sukcesem. jesli cie zabili to kara byla dotkliwa i cofalo dosyc daleko przed zabraniem znajdźki.

tak bylo w jedynce i dwojce, nie wiem jak w trojce, bo nie gralem.


  • 0

#15 plp78 Napisany 08 wrzesień 2013 - 16:56

plp78

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1259 Postów:

seria byla świetna, bo przede wszystkim bardzo różnorodna. kazdy poziom to inna epoka i tym samym inne bronie i przeciwnicy.

w ktorym fpsie znajdziesz taki motyw? no i sterowanie to czysty feeling z perfect dark.

 

mnie wkurzalo w serii tylko jedno. po dojsciu do konca poziomu i wzieciu czegos tam, z innego wymiaru zaczely sie otwierac portale i z nich bez konca wylazily jakies monstra/ufoki czy cos i celem bylo spieprzyc ze znajdźką do początku poziomu, wtedy misja zakonczyla sie sukcesem. jesli cie zabili to kara byla dotkliwa i cofalo dosyc daleko przed zabraniem znajdźki.

tak bylo w jedynce i dwojce, nie wiem jak w trojce, bo nie gralem.

No, i na każdy poziom przypadały całe trzy bronie (a czasem nawet całe dwie) i góra dwa rodzaje przeciwników. A sterowanie to po prostu czysta efpeesowa aberracja jest - można coś takiego akceptować na jednogałkowym N64, ale nie na PS2! Natomiast co do tego, o czym piszesz póżniej to nie mam pojęcia o co Ci chodzi, nic takiego sobie nie przypominam. No może poza "cofaniem dosyć daleko" - to akurat prawda, bo gra miała gówniany system checkpointów - normalnie był jeden na cały poziom (strasznie nienawidzę takiego sztucznego, typowo konsolowego wydłużania rozgrywki; gdyby zastosowano sysem pecetowy, to tą gierkę w trzy godziny można by spoko przejść). A teraz Kazuo powinien napisać, że w TS liczy się tylko kanapowe multi... 


  • 0

#16 ACZ Napisany 08 wrzesień 2013 - 17:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32722 Postów:

No, i na każdy poziom przypadały całe trzy bronie (a czasem nawet całe dwie) i góra dwa rodzaje przeciwników.

czyli w calej grze i tak bylo wiecej broni niz w obojetnie ktorym dzisiejszym fpsie (oprocz borderlands). ;]


  • 0

#17 Kazuo Napisany 13 luty 2014 - 02:28

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13815 Postów:

Dopiero teraz przeczytałem o tym remejku. Kopara do samej podłogi.

 

Time Splitters 2 i 3 - najlepsze FPSy z ery ps2. Chodziłem jeszcze wtedy do gimbazy, pamiętam te zarywane nocki podczas mutli jak pykałem z moim bratem do samego rana :please: Kupuję na premiere, już możemy się szykować na jakieś ustawki online, bo pod tym względem gra będzie zapewne miażdżyć.


  • 0



Inne z tagami: