ciekawe ile gier z psx i psp odpali.
PS Vita TV
#61 Napisany 10 września 2013 - 12:30
#62 Napisany 10 września 2013 - 12:39
ciekawe ile gier z psx i psp odpali.
Wszystko to co Vita, tu nie ma problemu z dotykiem
#63 Napisany 10 września 2013 - 12:50
to fajnie. chociazby do gier z psp warto kupic.
#64 Napisany 10 września 2013 - 13:00
Gry z PSP na 40-60 calach? Seriously?
#65 Napisany 10 września 2013 - 13:04
#66 Napisany 10 września 2013 - 13:05
Moment... wszystkie gry z PSXa i PSP z automatu będą na tym chodzić czy dopiero będą dodawać? Wiadomo coś o tym?
#67 Napisany 10 września 2013 - 13:08
Moment... wszystkie gry z PSXa i PSP z automatu będą na tym chodzić czy dopiero będą dodawać? Wiadomo coś o tym?
Wszystko co chodzi na Vicie będzie na tym też działać
#68 Napisany 10 września 2013 - 13:12
#69 Napisany 10 września 2013 - 13:13
No tych dotykowych. Pewnie prędzej czy później będą patche
#70 Napisany 10 września 2013 - 13:19
#71 Napisany 10 września 2013 - 13:21
Gratuluje, jednak nie jesteś betonem SonyZupełnie tego nie widze
#72 Napisany 10 września 2013 - 13:23
Deeb nie widzi bo ma jeden telewizor. Nie da się wbijać na raz trofików na PS4 i Vita TV.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 10 września 2013 - 13:24
#73 Napisany 10 września 2013 - 13:24
Gratuluje, jednak nie jesteś betonem SonyZupełnie tego nie widze
Zgadza się, to nie jest sprzęt dla betonu Sony
#74 Napisany 10 września 2013 - 13:25
No tych dotykowych. Pewnie prędzej czy później będą patche
dadzą obsługę move i będzie git...
#75 Napisany 10 września 2013 - 13:28
Move w niczym nie pomoże, muszą robić patche które usuną wszystko co korzystało z dotyku oraz wymusić na developerach żeby robili nowe gry z myślą o VTV
#76 Napisany 10 września 2013 - 14:00
#77 Napisany 10 września 2013 - 16:04
japonski Amazon wyprzedal wszystkie preordery (normalne edycje i edycje value pack z padem i kartą 8 gb) w ciągu jednego dnia.
druga sprawa to nie wiadomo ile tych preorderów mieli.
#78 Napisany 10 września 2013 - 16:14
#79 Napisany 10 września 2013 - 16:51
No i to chyba zamówiono zanim wyszło na jaw, że to obsluguje tylko wybrane gry...
#80 Napisany 10 września 2013 - 17:09
Ciągle nie rozumiem dlaczego sprzęt:
- o specyfikacji Vity
- obsługujący kilka gier na krzyż
- nie posiadający pada w pudełku
- wyświetlający rozlazły obraz
- kosztujący połowę Vity
miałby w jakikolwiek sposób zaistnieć. Olewając slejwów pokroju Dantego, po co to komu? Toż to ruch na miarę PSPhone czy VirtuaBoy'a.
#81 Napisany 10 września 2013 - 18:00
To nie jest sprzęt dla mnie, tylko dla casuali
#82 Napisany 10 września 2013 - 18:09
Nikt nie wie dla kogo jest ten sprzęt, nawet samo Sony.
#83 Napisany 10 września 2013 - 18:10
Sony wie dla kogo, dla graczy którzy nie chcą inwestować $300 w stacjonarkę, oraz dla ludzi kupujących Apple TV
#84 Napisany 10 września 2013 - 18:16
Wolą zainwestować 100E za sprzęt + 60E za pada? Niż kupić PSVita? Jeśli chcą konsolę to mogą za tą samą cenę kupić PS3 czy Xboxa 360 z ogromną biblioteką działających gier i o stanowczo lepszych osiągach. Dante, Twoja logika nie trzyma się kupy.
#85 Napisany 10 września 2013 - 18:19
Kilka lat temu wielu powątpiewało że ktoś da $250 za Gamecube z dodanym pilotem, gdy za trochę więcej będzie miał X360 czy PS3
#86 Napisany 10 września 2013 - 19:01
Wii wypełniło "niszę" dla casuali, Sony sprzedaje ćwierćprodukt za pół ceny, to ma sens?
#87 Napisany 10 września 2013 - 23:05
Kilka lat temu wielu powątpiewało że ktoś da $250 za Gamecube z dodanym pilotem, gdy za trochę więcej będzie miał X360 czy PS3
Czyli co, 500 milionów?
#88 Napisany 11 września 2013 - 08:11
#89 Napisany 11 września 2013 - 08:36
Kilka lat temu wielu powątpiewało że ktoś da $250 za Gamecube z dodanym pilotem, gdy za trochę więcej będzie miał X360 czy PS3
Czyli co, 500 milionów?
Sprzedaż równa Vicie, czyli podwojenie rozmiaru platformy
#90 Napisany 11 września 2013 - 08:46
no jest juz ti sporo dluzsza lista gier, ale wiekszosc to japonsczyzna jakas.