Wyniki sprzedaży i komentarze
#6481 Napisany 14 grudnia 2023 - 22:41
#6482 Napisany 14 grudnia 2023 - 22:52
Niezła porażka być jednym z największych wydawców na rynku. Pewnie już zwijają interes.
#6483 Napisany 14 grudnia 2023 - 22:56
#6484 Napisany 14 grudnia 2023 - 23:02
Po prostu nie rozumiesz, że gaming gdzieś od 2005 wyszedł poza ramy opierania całego biznesu na sprzedaży nośników z grami na wyłączność. Nie będę cię jednak próbował w żaden sposób uświadamiać, bo w sumie szkoda na to czegokolwiek.
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 14 grudnia 2023 - 23:05
#6485 Napisany 14 grudnia 2023 - 23:10
Po prostu nie rozumiesz, że gaming gdzieś od 2005 wyszedł poza ramy opierania całego biznesu na sprzedaży nośników z grami na wyłączność. Nie będę cię jednak próbował w żaden sposób uświadamiać, bo w sumie szkoda na to czegokolwiek.
gosciu przyklej się - my tu o budowaniu bazy klientów teraz
stockowy wezyrze, czy ty przygotowujesz wcześniej odpowiedzi i je bezmyślnie potem wklejasz? (to nie pierwszy raz - tego typu twojego bełkotu na forumku jest pełno), cierpisz na npd? (retorycznie)
#6486 Napisany 14 grudnia 2023 - 23:13
edit: w sumie ręką machnął
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 14 grudnia 2023 - 23:13
#6488 Napisany 21 grudnia 2023 - 17:02
Z tego wykresu wyciągnąłem 27 milionów XSX
Możecie się ze mnie pośmiać
#6489 Napisany 21 grudnia 2023 - 20:10
#6490 Napisany 22 grudnia 2023 - 11:07
*za wezyr
#6491 Napisany 22 grudnia 2023 - 21:12
1.8 miliona Yakuza Like A Dragon
#6492 Napisany 22 grudnia 2023 - 22:13
W Chinach szykują się nowe ograniczenia dla spółek gamingowych.
https://www.bankier....dy-8668612.html
#6493 Napisany 23 grudnia 2023 - 00:30
Zespół od Yakuzy jest w światowej czołówce studiów potrafiących dostarczać jakość w ograniczonym budżecie. Regularne wypuszczają gry na kilkadziesiąt godzin z bardzo dobrą grafiką i masą cutscenek, a starcza im niecałe 2 miliony sprzedanych egzemplarzy żeby zadowolić wydawcę. Kazuo może pomarudzi na powtarzalne Kamurocho, ale tylko w ten sposób mogą ciągnąć serię przez prawie dwie dekady1.8 miliona Yakuza Like A Dragon
#6494 Napisany 23 grudnia 2023 - 14:26
Seria też generuje przychody z obecności na Game Passie i umieszczaniu różnych prawdziwych marek w grach (Don Quijote, Mountain Dew itp.). Ale też po prawdzie to pensje i warunki zatrudnienia dla deweloperów są w Japonii brutalne i to pozwala na niższe budżety...Zespół od Yakuzy jest w światowej czołówce studiów potrafiących dostarczać jakość w ograniczonym budżecie. Regularne wypuszczają gry na kilkadziesiąt godzin z bardzo dobrą grafiką i masą cutscenek, a starcza im niecałe 2 miliony sprzedanych egzemplarzy żeby zadowolić wydawcę. Kazuo może pomarudzi na powtarzalne Kamurocho, ale tylko w ten sposób mogą ciągnąć serię przez prawie dwie dekady
Spiderman 2 z kolei kosztował $315M i potrzebuje 7.2M egzemplarzy, żeby wyjść na zero... A to też gra, gdzie pół mapy było od razu zrobione, gejmplej z góry znany. Liderzy Insomniac/producenci się zastanawiali, czy normalny gracz wyczuwa trzy razy wyższy budżet w stosunku do Spider-Man 1. I tak, Spiderman 2 zarobi na siebie z nadmiarem, ale ciekawe jak teraz będą wyglądać inne gry Sony, te nie-GAAS. Nauczyli swoją publikę, żeby oczekiwać coraz bardziej spektakularnych megawalorów produkcyjnych, ale liczenie, że każda gra się sprzeda w ilości >7M w pełnej cenie jest dość nierealne.
#6495 Napisany 25 grudnia 2023 - 08:22
Megaszczegółowa prezentacja planów, ambicji i wyzwań stojących przed Playstation+:
https://imgur.com/gallery/FCsw7QC
#6496 Napisany 25 grudnia 2023 - 18:51
#6497 Napisany 28 grudnia 2023 - 14:09
W zasadzie wszystkie gry 1st party od Słonych od czasów PSX
#6498 Napisany 28 grudnia 2023 - 16:26
Tabela z dupy.
#6499 Napisany 28 grudnia 2023 - 16:45
To z tego przecieku od Insomniac.
#6500 Napisany 28 grudnia 2023 - 16:57
Tabela miałaby odrobinę więcej sensu, gdyby tytuły były ułożone alfabetycznie. A ułożono je pod względem sprzedaży. Tyle, że sprzedaż jest z dupy, bo wyciągnięta przy każdej grze z różnego okresu.
Dla przykładu Killzone 2 (w tabeli 1 mln kopii). Tyle to on się sprzedał w 50 dni. Premierę miał 26 lutego 2009, a 16 kwietnia 2009 (ta data widnieje w tabeli) Sony podało, że zeszło 1 mln sztuk od premiery.
Po prostu ta tabela sugeruje błędnie niby ranking sprzedaży exów od Sony.
#6502 Napisany 05 stycznia 2024 - 09:31
Ale jak to, przecież gracze mieli już nigdy nie zaufać CDP.
#6503 Napisany 05 stycznia 2024 - 10:13
#6504 Napisany 22 stycznia 2024 - 23:19
Palworld.
Produkcja gry kosztowała niespełna 7 mln $.
W 3 dni od premiery zeszło już 5 mln kopii.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 stycznia 2024 - 23:20
#6505 Napisany 06 lutego 2024 - 08:04
#6506 Napisany 06 lutego 2024 - 08:26
Jak MS ogłosi wycofanie się z HW, Nintendo powinno zrobić potem Switcha 2 w wersji TV Mode-only
#6507 Napisany 06 lutego 2024 - 08:33
Nie zrobi bo nie zrezygnuje z wymówki słabego sprzętu do cięcia kosztów produkcji gierek.
#6508 Napisany 06 lutego 2024 - 09:01
Nie zrobi bo to głupi pomysł na który mógłby wpaść Spencer a nie ktoś kto ogarnia temat
#6509 Napisany 09 lutego 2024 - 15:34
Take-Two Interactive:
Grand Theft Auto V sprzedało się już w ponad 195 mln egzemplarzy, zbliżając się do absurdalnego kamienia milowego 200 mln.
To wzrost o ponad 5 mln w ostatnim kwartale kończącym się w grudniu 2023 roku.
Łącznie seria Grand Theft Auto sprzedała się do tej pory na całym świecie w 420 mln egzemplarzy.
Take-Two Interactive:
Red Dead Redemption 2 zostało sprzedane w ponad 61 milionach egzemplarzy do grudnia 2023 roku.
To wzrost z 57 milionów w poprzednim kwartale.
Seria Red Dead Redemption osiągnęła 86 milionów egzemplarzy, w porównaniu do 81 milionów we wrześniu.
Take-Two Interactive:
Sprzedaż jednostkowa dla wybranych marek (poprzednia w nawiasie):
Borderlands: 83 mln (81 mln)
Borderlands 3: 19 mln (18 mln)
Borderlands 2: 28 mln (27 mln)
BioShock: 42 mln (tyle samo)
Sid Meier's Civilization: 69M (68M)
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 09 lutego 2024 - 15:39
#6510 Napisany 15 lutego 2024 - 00:40
Dane sprzedaży do 31 grudnia 2023 roku:
PS5 - 54,8 mln
Spider-Man 2 - 10 mln
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 lutego 2024 - 00:42