Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bravely Second


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#61 tomasz Napisany 11 lutego 2016 - 22:34

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:

to co, szrot, kupujesz 3dsa?


  • 1

#62 Schrodinger Napisany 11 lutego 2016 - 23:57

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

ciągle mam ... ale jakoś mam wyjebane jednak na tą gierkę, skończyłem właśnie type0 i jrpgów starczy mi na dwa kolejne lata albo przynajmniej do premiery FFXV


  • 0

#63 Starh Napisany 12 lutego 2016 - 00:55

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Porównywać type 0  do bravery :yao:


  • 0

#64 Aki Napisany 12 lutego 2016 - 07:54

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 223 Postów:

demko już zgodne z nową "polityką" czy nadal "stare-dobre-nintendo"? (znaczy się nadal limitują uruchomienia do 30, czy już jest po ludzku bez tego limitu?)


  • 0

#65 cybercotlet Napisany 12 lutego 2016 - 08:30

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

Wystarczy, że dadzą limit do 30 którego i tak nie wykorzystam :dunno:


  • 0

#66 Tawotnica Napisany 12 lutego 2016 - 13:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Demko nie ma limitu uruchomień.
  • 0

#67 Spuczan Napisany 12 lutego 2016 - 13:33

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Szybszy od Tawota!  :ass: Przepraszam za jakoś zdjęć ale na n3DSie nie można pykać szotów w demówkach (Vita gurom! 3DS kanałami!) i musiałem robić je telefonem.

 

Ściągnąłem i gram. Nie ma limitu uruchomień dema. Na początku uspokajam wszystkich dobrą nowiną: opcja Encounter Rate i Autobattle Settings są. Czyli już wiemy, że warto grać. Od samego początku atakują nas nowości i usprawnienia ale powoli.

 

WP_20160212_020.jpg

 

Do naszej dyspozycji oddano 4 nowych bohaterów: Nikolai Nikolanikov, Yew Geneologia, Janne Angard (Super Saiyan 3)) i Magnolia Arch.

 

 
WP_20160212_017.jpg
 
WP_20160212_018.jpg
 
WP_20160212_019.jpg

 

Każdemu możemy wybrać 1 z 4 dostępnych Jobów (Freelancer, Valkyrie, Wizard lub Astrologian). Z tego co pamiętam pierwsze trzy były dostępne w poprzedniej części a Astrologian to coś nowego. Oczywiście mogę się mylić.

 

WP_20160212_014.jpg

 

Od początku witają nas piękne tła. Czyli standard w tej serii. Kiedy postać się nie rusza następuje oddalenie które w całości ukazuje lokacje w której przebywamy. Widoki są po prostu cudne.

 

WP_20160212_004.jpg

 

Ale koniec z tym gadaniem o głupotach. Po "krótkiej" rozmowie z Agnes i zgarnięciu Magnolii lecimy powalczyć. I kolejny nowość! Po ubiciu przeciwników w pierwszej turze dostajemy możliwość załatwienia kolejnego wroga z bonusem do EXPa. Opłaca się walczyć bo w ten sposób możemy szybciej dopakować postacie. Po wygranej walce pojawia się coś takiego.

 

WP_20160212_011.jpg
 

WP_20160212_012.jpg

 

Oczywiście patrzymy na naszą drużynę bo wszystkie statusy oraz ilość użytych tur przechodzi na kolejną walkę. Może się więc okazać, że na następną potyczkę rzucimy ledwo zipące trupy które padną po pierwszych atakach wroga ( nie mylić z tym gościem co się jara Bloodbornem).

 

W demku jest możliwość "rozbudowania" księżyca. W BD była Nordea a tutaj możemy mieć własną satelitę. Akurat ten patent bardzo mi się podobał i cieszę się, że twórcy z niego nie zrezygnowali.

 

WP_20160212_009.jpg

 

Mapa jest brzydka jak zawsze ale dzięki Encouter Rate możemy się błyskawicznie po niej poruszać. Mamy możliwość odwiedzenia 3 jaskiń. Po wejściu do każdej w prawym górnym rogu ukazuje nam się sugerowany poziom jaki nasze postacie powinny osiągnąć. Próba niestosowania się do tej reguły szybko kończy przygodę z grą. Pierwsza ma przedział od 4-6 lvl, druga 6-8 lvl a trzecia 8-10 lvl. Na razie moje postacie są na czwartym i jest ciężko. Jest to przede wszystkim wina marnego ekwipunku, braku pg, niewielkich ilości napojów leczących i niskiego poziomu Jobów. Ale już na tym pracuję. Dwa odcinki godzinnego serialu i będzie dobrze  :lukam: .

 

WP_20160212_013.jpg

 

Na razie wstrzymuję decyzję o zakupie do czas aż porządnie ogram demo i wrócę do domu. Bo cóż mi z tego, że zamówię na premierę jak ogram za trzy tygodnie?

 

  • 9

#68 Schrodinger Napisany 12 lutego 2016 - 13:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

waham się ze sprzedażą 3DSa właśnie 


  • 0

#69 cybercotlet Napisany 12 lutego 2016 - 14:14

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

Sprzedawaj, jak masz tak się miotać


  • 0

#70 Schrodinger Napisany 12 lutego 2016 - 14:19

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

lubie się miotać


  • 0

#71 cybercotlet Napisany 12 lutego 2016 - 14:21

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

to kup gierkę


  • 0

#72 burnstein Napisany 12 lutego 2016 - 14:40

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

waham się ze sprzedażą 3DSa właśnie 

Dam 100 zł!


  • 0

#73 Tawotnica Napisany 13 lutego 2016 - 08:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
z tym 10h to gruba przesada. Przejście dema zajmuje ok. 6h, dokończenie bestiariusza kolejne 2h. Level cap pstaci na 20, profesji na 4, więc nawet nie ma mowy o grindowaniu. Chainowanie walk to zdecydowanie najfajnieszy nowy drobiazg, bo przy dobrych wiatrach nawet >100jp można było zdobyć. Poza tym jest "more of the same". Walka z Geistem jeszcze była najciekawsza, reszta to albo odgrzewane kotlety albo jednoturowce, bo spellcaster + dwie różdżki + buffy to przebrzydły gamebreaker.
  • 0

#74 Spuczan Napisany 13 lutego 2016 - 11:53

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Ale czemuż tak oschle? Przecież to Bravely Default :please:  

 

Tak jak napisał Tawot. Maksymalnie da się wbić 20 poziom czyli sporo. Gorzej z Jobami które zatrzymują się już na 4 poziomie czyli słabo. Na szczęście Jobów jest dużo choć zdecydowana większość przeniesiono z pierwszej części. Z nowych zauważyłem asterkis Wizard, Astrologian i Hawkeye (jak ta lala w kapeluszu). Za mną jakieś 4 godziny gry więc nie wiem czy to wszystko.

 

WP_20160213_016.jpg

 

Powracają starzy znajomi. Jest Praline, Fiore DeRosa oraz Nobutsuna Kamiizumi.

 

Ja nie będę się czepiał tych 10 godzin bo wydaje mi się, że to czas potrzebny do wymasterowania wszystkich Jobów, osiągnięcia maksymalnego poziomu postaci i raczej jest on podany dla ludzi którzy z poprzednią serią nie mieli styczności. Ja od razu ustawiłem szybkość tekstu i walk na największy, wiedziałem co ma gdzie ustawić żebym nie miał z nikim problemów, szybko zorientowałem się jakie kombinacje są najlepsze na poszczególnych przeciwników a bossowie to śmiech na sali. 

 

Questy są banalne i infantylne do porzygu. Nigdy nie były specjalnie wciągające. Znajdź 3 rzeczy, zabij 6 przeciwników czy uratuj dzieciaka który zabłąkał się w lesie. 

 

Na pustyni możemy walczyć głównie z goblinami, harpiami i pasikonikami. Padają dość szybko od wszystkiego co zadaje obrażenia ogniem.

 

WP_20160213_008.jpg

 

W północno-zachodnim lochu czekają na nas stada nieumarłych. Sugerowany poziom to 4-6. Łatwizna.

 

WP_20160213_004.jpg

 

WP_20160213_002.jpg

 

W północno-wschodnim lesie napotkamy czarownice, grzyby i jabłuszka. Najlepiej podejść tu z poziomem 6-8. Jest trochę trudniej ale bez przesady.

 

WP_20160213_011.jpg

 

WP_20160213_010.jpg

 

W południowej jaskini zmierzymy się z sandwormami, mrówkami i wodnymi kuleczkami. Tutaj już można się napocić gdy próbujemy bezpośrednio atakować kolejne fale wrogów. Polecam ogień i pioruny.

 

WP_20160213_014.jpg
 
WP_20160213_015.jpg
 
WP_20160213_012.jpg

 

Ogólnie gierka jest prosta i zastanawiam się czy nie sprawdzić wyższego poziomu. Combo ER+100% i AutoBattle sprawia, że jestem w stanie grać w tego jRPG bez marudzenia. Chcę przygrindować? Ustawiam wszystko jak trzeba. Nie mam ochoty przebijać się przez fale wrogów to wyłączam random encoutery i "pcham" fabułę. Dla mnie idealna sprawa. Możliwość ubijania kolejnych przeciwników pod rząd motywuje do jeszcze jednej godziny gry. I tak w kółko.

 

WP_20160213_005.jpg
 
Nie wiem dlaczego tylko Magnolii zmienia się kubrak jak żonglujemy asteriksami
 
WP_20160213_006.jpg
 
Z zakupem jeszcze się wstrzymam bo choć 170 zł to nie tak dużo i tak nie miałbym jak zagrać :ok: . Chociaż chciałbym się powymieniać atakami i wysyłać własne. 

  • 0

#75 Aki Napisany 13 lutego 2016 - 14:20

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 223 Postów:
Pozostala trojka ma zalozonego "freelancer suit" (cos jak bravo bikini w BD) i on odgornie narzuca wyglad postaci (zdjac sie nie da)
  • 0

#76 Tawotnica Napisany 13 lutego 2016 - 15:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Ale czemuż tak oschle? Przecież to Bravely Default


Bo muzyka jest gorsza. Bo "powrót starych znajomych" śmierdzi mi drugą połową BD (walczyłem z nimi w pierwszej części dziewięć albo więcej razy. Wystarczy). Bo same smoki z demka BD > bossfighty w BS.

Ogólnie gierka jest prosta i zastanawiam się czy nie sprawdzić wyższego poziomu.


Graj od razu na hard. Za Baala jest dodatkowy play-bonus.
  • 0

#77 Spuczan Napisany 13 lutego 2016 - 20:28

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Akurat w tym przypadku powrót "starych znajomych" nie był irytujący. Też z nimi walczyłem n-razy. Tym razem nie było to męczące chociaż rozumiem, że komuś może to nie pasować. Do muzyki się jeszcze nie odnoszę bo nie grałem w pełną wersję a oceniać jej po paru godzinach z demem BS nie zamierzam.


  • 0

#78 erzetPL Napisany 26 lutego 2016 - 12:18

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Bravely Default ograłem tylko demko. Podjarka była, ale jakoś nie za mocna zeby kupić. Teraz też sprawdzę Second, może tym razem mnie przekona na stopro. Spoko będzie działać na zwykłym 3dsie?

Ten post był edytowany przez erzetPL dnia: 26 lutego 2016 - 12:20

  • 0

#79 Kaxi Napisany 26 lutego 2016 - 12:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Demko działa spoko. Nie słyszałem też, by gra miała jakiekolwiek bonusy dla new3ds.


  • 0

#80 erzetPL Napisany 26 lutego 2016 - 18:53

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Pierwsze kilkadziesiąt minut za mną. Gra od początku zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Począwszy od oprawy wizualnej, idąc przez początek opowiadanej historii, a kończąc na aspektach audio. Pierwsza w lokacja wyświetlana w 3d, dosłownie mnie zmiażdżyła. Bardzo szybko opanowałem skuteczny system walki, lecz musze sie przyznać, że dwie pierwsze pary goblinów sprawiły mi trochę trudności :olo:, to teraz siekę aż miło. Zobaczymy, czy będzie to działać na jeszcze lepszych przeciwników. Ogólnie rzecz ujmując gra na bardzo duży plus i czuję, że wycisnę z niej ostatnie soki.
  • 0

#81 Tawotnica Napisany 01 marca 2016 - 01:21

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Zróbcie sobie przysługę i zanim zaczniecie Bravely Second ograjcie koniecznie demko. Początek robi wtedy 600x bardziej! Pierwsze parę godzin pozamiatało mną jak stare dobre Default: przepiękne miejscówki, twisty powodujące opad szczeny i niesamowicie miodne walki z bossami :D

Dalej patrzę sceptycznie na dublowanie assetów i odwiedzanie tych samych miejscówek po raz kolejny. Np. w Eternii wyraźnie słychać różnicę między mistrzowskim OST Revo a średniackim Supercell, co jest zdecydowanie:

wBD6rda.jpg

ale JAK TA GRA WYGLĄDA W RUCHU I 3D :bowdown: Wejście Edei, wtrącenia Agnes, dual audio (yup, można zmienić VA na japoński w przeciwieństwie do dema). Ciężko o lepiej skrojoną pod 3DSa gierkę. Między tym sa FE Fates jestem w jRPGowym niebie. :banderas:
  • 2

#82 Starh Napisany 01 marca 2016 - 02:18

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Tawot mówisz, że sequel daje taką samą radość jak część pierwsza? 

W ogólnym rozrachunku jest jednak lepiej czy gorzej? 


  • 0

#83 Spuczan Napisany 01 marca 2016 - 06:31

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Oj kusisz, kusisz.


  • 0

#84 Schrodinger Napisany 01 marca 2016 - 09:06

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Tawot czekam aż skończysz bo ciekawi mnie czy znowu zastosowali ten zjebany patent z graniem tego samego 7 razy ;)


  • 0

#85 Kaxi Napisany 01 marca 2016 - 09:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Gracie w BS:EL w 3D? Ja nie mogę :( Miganie krawędzi sprawia wtedy, że te miasta wyglądają 3x brzydziej, zwłaszcza na oddaleniu. Gra jest bardzo ładna, ale czytam te achy i ochy nad tym, jak wygląda w 3D, a ja dłużej niż na minutę nie włączam. I nie jestem z tych, co nie grają w 3D w ogole.


  • 0

#86 Tawotnica Napisany 01 marca 2016 - 12:18

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
@Starh tak, daje taką samą radość. Obawiałem się, że się nie wkręcę, ale znowu nie wyłączam 3DSa, żeby budować miasto, wracam się po każdą skrzynię, a zdobycie nowego asteriksu jest jak rozpakowanie długo oczekiwanego prezentu urodzinowego.

@Kaxi, może czas wreszcie zainwestować w N3DS? Stabilniejsze 3D niby pierdoła, ale przy dłuższych sesjach albo grach ze sporą głębią jak Bravely jednak robin różnicę.
  • 0

#87 Kaxi Napisany 01 marca 2016 - 12:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

NX za rogiem, a ja będę w n3DS inwestowałem ;) Nope.


  • 0

#88 Starh Napisany 01 marca 2016 - 16:59

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Ja kupiłem n3DSa za 400zł, starą wersje sprzedam za 300 - stówka dopłaty to nie tak dużo za ulepszoną wersje konsolki. 


  • 0

#89 Spuczan Napisany 01 marca 2016 - 19:17

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Gracie w BS:EL w 3D? Ja nie mogę :( Miganie krawędzi sprawia wtedy, że te miasta wyglądają 3x brzydziej, zwłaszcza na oddaleniu. Gra jest bardzo ładna, ale czytam te achy i ochy nad tym, jak wygląda w 3D, a ja dłużej niż na minutę nie włączam. I nie jestem z tych, co nie grają w 3D w ogole.

Czasem odpalę jakąś grę qw 3D na pięć minut i zobaczę jak wygląda. Dłużej niż 10 minut nigdy nie grałem i wcale tego nie używam.  Efekt 3D nigdy nie był czynnikiem który skłonił mnie do zakupu 3DSa lub n3DSa. Do niczego go nie potrzebuję i nie płakałbym gdyby go nie było.


  • 0

#90 erzetPL Napisany 04 marca 2016 - 13:58

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Ja mam dokładnie tak samo. Jeszcze do tego parę razy podczas gry zarzuce 3d, gdy chcę popodziwiać widoki lub mam chęć na cutscenke w trójwymiarze.
  • 0