texz to jak zwykle bełkot. TR to gra metroidvalna, seria U to shooter na szynach. Nie widzisz różnic?
Skrinszoty z giereczek
#2821 Napisany 20 listopada 2015 - 13:26
#2822 Napisany 20 listopada 2015 - 13:34
Naughty widziało, że U to ślepa uliczka i uciekło w bardziej dojrzały temat. Twórcy TR natomiast chcieli dojść do poziomu U i im to się udało. Co z tego skoro konkurencja już dawno jest z przodu. Ciekawe co pokaże U4?
twórcy tr jeśli nawet chcieli dojść do poziomu u, to nie tylko im się to udało, ale znacznie ten poziom przeskoczyli.
co pokaże u4? zwaloną strzelankę w korytarzach, ale w pięknej oprawie. tyle.
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 20 listopada 2015 - 13:34
#2823 Napisany 20 listopada 2015 - 14:35
Fingus pobrałeś patcha poprawiającego grafikę na 360?
#2824 Napisany 20 listopada 2015 - 18:46
Grałem (choć na X360), ale dawno więc cięzko powiedzieć. Pamiętam, że była bardzo ładna, ale od tamtej pory tyle czasu spędziłem przy nextgenowych cudeńkach, że może to zaburzać perspektywę. A nie mam jej teraz, aby ocenić i porównać na świeżo. Może odpalę Anniversary (bo tego zachowałem) lub spróbuję wygrzebać inną grę która wydawała się kiedyś piękna (jakieś podpowiedzi?), aby popatrzeć na jedną obok drugiej.Fingus ladniejsza niz TR na PS3 (o ile grales).?
W każdym razie - RotTR wygląda ok, widać że mocno postarali się przy postaci Lary, animacja wyżymania kitki, gdy wychodzi z wody jest super, podobnie jak jej reakcje na otoczenie, miejscówki też wydają się dopracowane. Na pewno nie przeszkadza rozdzielczość - w sumie to tylko czasami czuć że jest niska, gdy aliasing roślinności gryzie w oczy przy obracaniu kamerą. A poza tym - spoko. Bardziej widać niską rozdzielczość tekstur, ale i one w większości miejsc są ok, chociaż czasami zdarza się autentyczne paskudztwo i jakaś koszmarna, rozpaćkana tekstura, ale twórcy byli na tyle sprytni, że wkładają je tylko na obiekty gdzieś ukryte czy zazwyczaj niewidoczne (i tylko moje zboczenie każe mi tam zaglądać). Najbardziej boli mnie niska rozdzielczość barwna, bo mam na to czułe oko (wiem, że niektórzy w ogóle tego nie dostrzegają). Mama wrażenie, że giereczka lata w 16bitowym kolorze maks. Najbardziej widać to na efektach świetlnych (halo wokół źródła światła na screenie z jaskini - widzicie te kółka gradientu?), ale na szczęście tylko czasami, ale na teksturach w słabym świetle czuć cały czas, że giereczce brakuje kolorów. No i brak pewnych efektów, które widzialem na trailerach wersji xone - np. lód nie wygląda tak fantastycznie, zamiast tego mamy białą, z lekka błyszczącą powierzchnię. No ale to było wiadomo.
Nie przeszkadza mi to w graniu, bo jestem uodporniony, ale dostrzegam. Może wiecej dostrzegę, gdy dotrę dalej, bo na razie przeszedłem prolog i dopiero trafiłem do pierwszego ogniska/obozu.
@Stahr - chyba tak, jakiś paczyk mi się z automatu pobrał, ale nie wiem co poprawia, bo nie grałem bez niego.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 20 listopada 2015 - 18:47
#2825 Napisany 20 listopada 2015 - 21:30
TR jest równie korytażowe co U. Inna sprawa, że cała ta metroidoidalna otoczka to tak na prawdę sztuczne przedłużanie zabawy aby zdobyć wszystkie trofea, nie pełnoprawny element cechujący Metroid Prime. W ogóle o czym my tu gadamy, do Metroida Prime nie ma dojścia. Wrzućcie na luz bo się ośmieszacie.
Uncharted przynajmniej niczego nie udawał.
Ten post był edytowany przez TEXZ dnia: 20 listopada 2015 - 21:32
#2826 Napisany 20 listopada 2015 - 22:49
#2827 Napisany 21 listopada 2015 - 04:36
I skopał sprawę w jednym i drugim przypadku. Strzelanie jest zbyt jałowe i bez powera. Eksploracja nie istnieje, bo jak można niby eksplorować wąskie rynny. Elementy platformowe też są lepsze w Tombie, nawet mimo faktu, że nie umywają się do poprzednich części (tutaj przynajmniej można spaść - żeby spaść w Uncharted, to trzeba być chyba debilem).
#2828 Napisany 21 listopada 2015 - 06:19
Uncharted ma za to znacznie ciekawsze postaci, historię, bardziej zróżnicowane miejscówki, czy reżyserię scen, która jest lata świetlne przed Tomb Raiderem. Te sceny "Uncharted wannabe" w ostatnim TR nie mają zupełnie epickości i rozmachu, którą widać w grach od Naughty Dog. Zresztą wystarczy obejrzeć ostatni trailer do Uncharted 4 i akcję z Jeepem.. przecież to jest lepsze i ciekawsze niż cokolwiek co było w ostatnim Tomb Raiderze przez całą grę.
#2829 Napisany 21 listopada 2015 - 08:14
#2830 Napisany 21 listopada 2015 - 09:04
U to najlepsze gry "filmowe" jakie powstały, tu nie ma żadnej dyskusji. Reżyseria cutscenek, muzyka, grafika, ogólny przepych to hollywoodzki blockbuster pełną gębą, czysta jazda bez trzymanki. Ale jako gra jest tylko ok, TR jest lepsze.
#2831 Napisany 21 listopada 2015 - 09:24
#2832 Napisany 21 listopada 2015 - 17:10
Z tą filmowością to się trzeba zgodzić. Pewnie dlatego wolę Tomb Raidera. Filmy niech sobie będą puszczane w kinie, od gier wymagam trochę więcej niż ładnych widoczków i taniego efekciarstwa.
#2833 Napisany 21 listopada 2015 - 18:58
#2834 Napisany 21 listopada 2015 - 19:59
Platinum
#2835 Napisany 21 listopada 2015 - 22:15
#2836 Napisany 22 listopada 2015 - 19:17
Sesja z padającymi AT-AT w 720p:
#2837 Napisany 25 listopada 2015 - 22:53
#2838 Napisany 26 listopada 2015 - 08:56
W związku z wydaniem filmowego stroju wracam na chwilę do Arkham Knight.
#2839 Napisany 28 listopada 2015 - 01:38
Odpaliłem na moment odrestaurowane gyrosy, o mamo
#2840 Napisany 28 listopada 2015 - 10:26
o jeju jeju, czemu nie dali tego do black friday?
#2841 Napisany 29 listopada 2015 - 12:00
#2842 Napisany 29 listopada 2015 - 13:04
Plusik za Fatal Frame. Grałbym ostro... gdybym miał Wii U.
#2843 Napisany 30 listopada 2015 - 22:16
#2844 Napisany 03 grudnia 2015 - 19:53
#2845 Napisany 03 grudnia 2015 - 20:05
#2846 Napisany 04 grudnia 2015 - 11:52
Te postaci... prawie PSX
#2847 Napisany 04 grudnia 2015 - 12:55
Na WiiU kazdy ex to GOTY więc milczcie.
#2848 Napisany 05 grudnia 2015 - 09:48
#2849 Napisany 05 grudnia 2015 - 12:03
w uncharted macie takie same paskudne ryje