Skocz do zawartości

Zdjęcie

XCOM 2

Firaxis Games 2K Games PS4 XONE PC Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
120 odpowiedzi na ten temat

#61 fingus Napisany 27 października 2016 - 11:36

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mogłeś się bardziej wysilić. :kidding:
  • 0

#62 Spuczan Napisany 27 października 2016 - 11:39

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Oczywiście, że się wysilę ale nie mam zwyczaju tworzenia ściany tekstu po ograniu pierwszej misji. 


  • 0

#63 Schrodinger Napisany 27 października 2016 - 11:58

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
:ok: czekem zatem :fa: :ok:
  • 0

#64 fingus Napisany 27 października 2016 - 11:58

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Patrzem, że jak sam nie kupiem, to siem nic nie dowiem. :grumpy:
  • 0

#65 fingus Napisany 29 października 2016 - 10:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Trochę pograłem, jest fajnie, choć za wcześnie na oceny (te zależą od tego jak będzie wyglądał rozwój, nowe zabawki, rodzaje zadań i takie tam). Co do pierwszych wrażeń:
1. Grafika z tych co to "spełnia swoją rolę ale szału nie robi", panoramy w cut scenach wyglądają biedniutko w porównaniu z gameplayem z Arkham Knight.
2. Glicze :fp: - rozegrałem raptem dwie misje a już widziałem kilka gliczujących trupów, które zaplątały się w geometrię i kręciły pierdząc.
3. Długaśne ładowanie misji :why:
4. Fabuła kompletnie bzdurna, czyli giereczkowy standard. Twórcy starają się coś tu rozgrywać, nadać osobisty charakter zmaganiom, wyeksponować postaci od zarządzania bazą, ale wypada to słabo i jest moim zdaniem niepotrzebne. No i samo zawiązanie akcji to jakiś WTF (chowam w spoilera, choć to żaden wielki spoil, skoro rozgrywa się w pierwszych kilku minutach gry):
Spoiler

5. Jestem ciekaw klas postaci i ich rozwoju (widzę, że lista perków jest dłuższa niż w poprzedniczce), ale bardzo spodobała mi się klasa łowcy, na którą awansował mój pierwszy żołnierz: można podbiegać do alienów i ciachać ich mieczem. :banderas:
  • 0

#66 Stan Napisany 29 października 2016 - 10:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Grzyb marudzi, że mu słowo przeszkadza... no nie jestem zaskoczony. :P 


  • 0

#67 fingus Napisany 29 października 2016 - 10:36

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Jakie znowu marudzenie? :yao: I gdzie piszę, że mi słowo przeszkadza? Coś sobie znowu za dużo doczytałeś.
Spoiler

  • 0

#68 Stan Napisany 29 października 2016 - 10:51

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

W spojlerze Ci słowo przeszkadza. ;) 


  • 0

#69 fingus Napisany 29 października 2016 - 11:02

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Nic takiego nie napisałem. Jak zwykle, przeszkadza Ci wszystko, co nie jest totalnym zachwytem. Mogę określić to tylko jednym słowem: marudzisz. :cf:
  • 0

#70 Stan Napisany 29 października 2016 - 15:24

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Bzdura, nie przeszkadza mi marudzenie na nic innego! :P 


  • 0

#71 Spuczan Napisany 07 listopada 2016 - 14:43

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

http://www.eurogamer...daje-kooperacje

 

 

Interesująca modyfikacja do strategii XCOM 2 wprowadza do gry kooperację dla maksymalnie dwóch osób, umożliwiając wspólne wykonywanie misji. Projekt można pobrać za darmo z poziomu Warsztatu na Steamie.

 

 

 

 

 


  • 0

#72 fingus Napisany 07 listopada 2016 - 16:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Nie dla konsolowych pariasów takie cuda. :kidding:
  • 0

#73 Spuczan Napisany 08 listopada 2016 - 21:22

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

XCOM 2 Patches In Controller Support On PC

 

http://www.gameinfor...port-on-pc.aspx


  • 0

#74 Spuczan Napisany 08 listopada 2016 - 22:27

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Za mną ponad 10 godzin gry. Czy XCOM2 jest lepszy od XCOM: Enemy Unknown lub XCOM: Enemy Within? O tym za chwilę. Napisać, że dużo się zmieniło to za mało. Zmiany odczuwalne są na każdym kroku. Nowa baza, mapa, umiejętności żołnierzy i przedmioty.

 

XCOM_2_20161027134008.jpg

 

Nasza baza wygląd zdecydowanie inaczej. Są laboratoria w których prowadzimy różne badania oraz zbrojownia w której produkujemy nowe przedmioty. Na samym środku znajdują się specjalne komory które trzeba wyczyścić i zbudować coś przydatnego. Możemy postawić tam źródło zasilania, stację do nawiązywania kontaktów lub poligon w którym wynajdziemy  lepsze granaty lub amunicję. Każdą komorę możemy zaopatrzyć w technika który zapewni dodatkowe profity. Na razie jeszcze nie opanowałem tego na tyle i nie wybudowałem wszystkich specjalnych budynków aby potwierdzić, że ten element jest zdecydowanie lepszy w sequelu.

 

XCOM_2_20161103140831.jpg
Spoiler
 
Poruszanie się po mapie jest bardzo fajne. Co jakiś czas odblokowujemy nowe regiony zapewniając sobie w ten sposób dostęp do misji i obszarów które na początku są niedostępne. Możemy zbierać zasoby, odpierać ataki ADVENTu lub korzystać z usług Szarego Rynku. Niektóre obszary zdobywamy wykorzystując nasze nadajniki a do innych wymagane jest posiadanie odpowiedniej ilości inormacji. Na duży plus zaliczam brak upierdliwych randomowych statków ufo które nękały nas w Enemy Unknown. Co jakiś czas dostajemy misje od Rady, wyruszamy na misje partyzanckie lub wracamy do Sztabu Ruchu Oporu który zwiększa ilość posiadanych informacji.
 
XCOM_2_20161030223401.jpg
Spoiler
 
Misje są zajebiste. Bardzo łatwo jest o to by wrócić z rannym żołnierzem. Błędny ruch lub Rambo Style na ogół kończy się śmiercią najemnika których radzę oszczędzać. Odkąd zagrałem w Original War zawsze szanuję swoich podwładnych dlatego większość moicj misji kończy się takimi oceną DOSKONALE chociaż udało mi się zdobyć parę WYŚMIENICIE (na razie gram na normal).
 
SOP (Sytuacje Ogólnego Przejebania) o których pisał  Kaxi występują bardzo często a teraz  pcham się przede wszystkim w misje o stopniu trudności WYSOKIM lub BARDZO WYSOKIM. Dzięki temu stale obniżam poziom projektu awatar oraz zapewniam sobie największą ilość zasobów.
 
Przykład1: Uratuj cywili.
XCOM_2_20161103155035.jpg
 
Idziesz sobie ładnie jak ninja, dbasz o każdy ruch ale i tak w końcu natrafiasz na miejsce w którym wyskakuje ci milion wrogów. Jeden zatruwa ci dwóch najemników, drugi włącza tarcze a inny ci oznacza żołnierzyka  :why: Ale ponieważ przeorałem XCOM: EU oraz XCOM EW misja zakończyła się powodzeniem  :challenge:
 
XCOM_2_20161107224809.jpg
 
Przykład 2: Zabezpiecz pociąg i zabij wszystkich wrogów
XCOM_2_20161108115808.jpg
 
Liczysz już na najgorsze ale gra i tak potrafi ci doj**ać. Kaxi napisał, że nawet na normal jest trudno i ma rację. Nagle wyskakuje ci robot, dwóch zwykłych żołnierzy z których jeden włącza tarcze a dosłownie za momencik pojawią się posiłki. Specjalistą hakujesz robota co ogłusza go na 2 tury, strzelec wyborowy korzysta z Błyskwicznego Refleksu (atak nie zużywa punktów akcji) oraz Pojedynku (strzela do każdego przeciwnika którego widzi) a pozostali atakiem wręcz i wartą ubiją resztę. Wzorem Steam World Heist niektórzy najemnicy po zabiciu przeciwnika mogą wykonać dodatkowy ruch :banderas:
XCOM_2_20161025230559.jpg
Spoiler
 
Nowe umiejętności najemników są bardzo fajne i nie zamierzam wam psuć zabawy poprzez opisanie każdej z nich. Podoba mi się cięcie mieczem. Tego właśnie brakowało bo seria XCOM od zawsze cierpiała na problem zabijam z 35-55% na trafienie a chybiam z 65-85%  :fp: . Teraz możecie być prawie pewni (można kontrować), że ten atak się powiedzie i pośle wroga do piachu. Jeszcze nie wypracowałem sobie najlepszej drużyn. Na razie gram 4 najemnikami ale odpowiedni budynek już się tworzy. Teraz nie wyobrażam sobie przejścia gry w trybie Ironman na najwyższym poziomie Commander z limitem na 4 osobową drużynę i tak długimi loadingami. Jeżeli nie czytaliście Drogi Królów lub Słów Światłości Sandersona to możecie być pewni, że uda wam się zaliczyć obie książki jeżeli wybierzecie najwyższy poziom trudności. Pewna misja gdzie musimy się bronić wyłączyć nadajnik a potem uciec przed nieskończonymi falami wrogów.
 
Reasumując powiem tylko tyle, że na ostateczny werdykt jeszcze za wcześnie ale fani XCOMa będą zadowoleni. Z minusów wymienię tylko denną fabułę i dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugaśne loadingi.
 
 
 
 
 

  • 3

#75 Schrodinger Napisany 09 listopada 2016 - 01:36

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

kierwa wczoraj odpadłem na początku banner sagi i nie wiem czy takie gierki się jeszcze dla mnie nadają :(


  • 0

#76 Spuczan Napisany 09 listopada 2016 - 06:17

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:
Zapraszam do wątku o kryzysie gracza. Podziel się z nami własną historią.
  • 0

#77 fingus Napisany 09 listopada 2016 - 08:46

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
A ja się wciągnąłem, gram i podoba mnie się. :^^: Wczoraj odpaliłem na moment Destiny, skuszony łatwym lootem, ale po jednym meczu stwierdziłem, że szkoda mi na to czasu i wróciłem do prawdziwego grania. :P
Co do fabuły - nie narzekam, bo nie potrzebuję jej w takich grach, ale faktycznie nie ma tam nic, co mogłoby zwrócić uwagę, te ich gadki czy ściany tekstu są do olania. Za to loadingi to faktycznie koszmar, w ich trakcie poczytuję sobie siakieś komiksiki dla nastolatków.

Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94 :banderas:), ale wydaje mi się, że baza była podobna. Ale podoba mi się to wysyłanie techników i naukowców do pomieszczeń. Choć na razie mam ich tak niewielu, że nie wygląda to jak zarządzanie zasobami, tylko kolejny dławik blokujący zbyt szybki rozwój. Do mapki strategicznej i ganiana za ikonkami nie jestem szczególnie przekonany, ale są do przełknięcia. A na misjach jest już super, kosmici wyczyniają znacznie grubsze cuda niż w poprzedniczce, walka mieczem jest osom, jeszcze mało wykorzystuję kolesia z dronem, ale już zaczynam odblokowywać perki snajpera, które zwiększą jego ruchliwość, jest fajnie. :tak:
  • 0

#78 Spuczan Napisany 09 listopada 2016 - 09:04

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:


A ja się wciągnąłem, gram i podoba mnie się. :^^: Wczoraj odpaliłem na moment Destiny, skuszony łatwym lootem, ale po jednym meczu stwierdziłem, że szkoda mi na to czasu i wróciłem do prawdziwego grania. :P

Brawo Ty! Piszę serio. Sam orałem non stop w StarCrafta BW i choć nie żałuję to cieszę się, że teraz mogę sobie pograć w 10-20 gier zamiast jednej.

 

 

Co do fabuły - nie narzekam, bo nie potrzebuję jej w takich grach, ale faktycznie nie ma tam nic, co mogłoby zwrócić uwagę, te ich gadki czy ściany tekstu są do olania. Za to loadingi to faktycznie koszmar, w ich trakcie poczytuję sobie siakieś komiksiki dla nastolatków.

 

O fabule tylko wspomniałem żeby ktoś czasem się nie zdziwił, że nie powala. Mi też nie przeszkadza bo jej zadaniem było połączenie misji w jakimś ciągu logicznym czy przyczynowo-skutkowym. 

 

Sam podczas tych loadingów piszę posty, tworzę playlisty na spotify czy czytam. Czyli nie marnuję czasu :olo:

 

 

Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94  :banderas:), ale wydaje mi się, że baza była podobna. Ale podoba mi się to wysyłanie techników i naukowców do pomieszczeń. Choć na razie mam ich tak niewielu, że nie wygląda to jak zarządzanie zasobami, tylko kolejny dławik blokujący zbyt szybki rozwój. Do mapki strategicznej i ganiana za ikonkami nie jestem szczególnie przekonany, ale są do przełknięcia. A na misjach jest już super, kosmici wyczyniają znacznie grubsze cuda niż w poprzedniczce, walka mieczem jest osom, jeszcze mało wykorzystuję kolesia z dronem, ale już zaczynam odblokowywać perki snajpera, które zwiększą jego ruchliwość, jest fajnie.  :tak:

 

 

Też mam takie wrażenie, że zbieranie naukowców i techników ma nas trochę spowolnić. Ich "ceny" są wysokie (170 punktów informacji! :yuno: ) a za udaną misję dostajemy aż jednego. Za to odpowiednia ilość zapewnia szybsze badania lub daje większe profity w odpowiednich komorach.

 

Umiejętności są wypasione a specjalistów (kolesie z dronem) radzę nie olewać. Świetnie sprawdzają się w leczeniu, hackowaniu, atakowaniu z dystansu a ich granaty mogą być rzucane na dużo większą odległość, zabierają więcej obrażeń i mają zdecydowanie większy zasięg.

 

Baza w EU i EW była podobna ale pojawiło się wiele nowych rzeczy.


  • 0

#79 Schrodinger Napisany 09 listopada 2016 - 09:20

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94 :banderas:

 

Wczoraj jak graliśmy w Destiny to mówiłem że olałeś gierkę na rzecz 'nowego UFO' to Lormik musiał sprawdzać w co grasz bo nie wiedział że te xx lat temu powstał protoplasta tej gierki, poczułem się wówczas bardzo staro i smutno :( Ale dobrze wiedzieć że ściany tekstu można olać, jak już gierka zejdzie do stówki to na pewno sprawdzę, ale podejrzewam że będzie tak jak z Bannerem :( nie wiem co się stało bo kiedyś uwielbiałem turowe strategie a teraz odbijam się od Bannera czy Fire Emblema 


  • 0

#80 MonsieurWoland Napisany 09 listopada 2016 - 09:30

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Zagraj w Darkest Dungeon!


  • 0

#81 fingus Napisany 09 listopada 2016 - 09:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Można powiedzieć, że też się odbiłem od Bannera (i to nie tego Ironowego), bo nawet go nie odpaliłem. :olo: A XCOMa też się obawiałem - no ok, myślałem sobie, w poprzedniczkę grało się fajnie, ale nie wiem czy dziś zechce mi się przesuwać figurki w jakiejś nudnej turówce, gdy dookoła tyle szybkich, dynamicznych giereczek, może odwykłem już od takiego grania i nie przełączę się z trybu biegania i strzelania do wszystkiego co się rusza w tryb ślęczenia i liczenia tur? Obawy okazały się nieuzasadnione, od razu się wciągnąłem i jest fajnie. :^^:

@Spuczan - specjaliści też mają bonusy do granatów? Myślałem że to domena grenadierów.
  • 0

#82 Spuczan Napisany 09 listopada 2016 - 09:37

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

@Spuczan - specjaliści też mają bonusy do granatów? Myślałem że to domena grenadierów.

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że coś pomieszałem. Ale hackowanie wymiata.

 

Spoiler

  • 0

#83 fingus Napisany 09 listopada 2016 - 09:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Na razie nie chcę podglądać perków, póki sam się nie wdrapię na odpowiedni poziom. Może moje wybory nie będą optymalne, ale na normalu może jakoś sobie z tym poradzę. ;)
  • 0

#84 fingus Napisany 09 listopada 2016 - 12:37

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Wczoraj jak graliśmy w Destiny to mówiłem że olałeś gierkę na rzecz 'nowego UFO' to Lormik musiał sprawdzać w co grasz bo nie wiedział że te xx lat temu powstał protoplasta tej gierki, poczułem się wówczas bardzo staro i smutno :(


Tak nawiasem mówiąc, stare ufoki to nadal sztosik giereczk :banderas: a są do wyrwania na steamie czy gogu. Ach, te nocne misje, gdy lądujemy w szczerym polu lub wśród jakichś szop. Ach te efekty świetlne, rzucanie flar, podpalanie stogów siana. W tym współczesne odsłony nie zdołały jej pobić, tu nie czuć prawdziwych ciemności.
  • 0

#85 Spuczan Napisany 09 listopada 2016 - 13:23

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

See the Avenger from a new perspective.

 

https://twitter.com/...011916732698624


  • 0

#86 Spuczan Napisany 17 listopada 2016 - 21:05

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Skończyłem i ja. Czy gra jest lepsza od Enemy Unknown i Enemy Within? Zdecydowanie!

 

O zmianach już trochę napisałem ale nie wyczerpałem tematu bo sam wtedy nie wiedziałem, że aż tyle się zmieniło.

 

 

XCOM_2_20161027134606.jpg
Spoiler

 

Ulepszono poruszanie się po mapie i akcje z tym związane. Ja już pisałem wcześniej możemy wykonywać misje, udawać się na Szary Rynek, budować przekaźnik radiowe, zbierać zasoby, gromadzić informacje, atakować placówki ADVENTU lub nawiązywać kontakty. Nie da się od razu wszędzie dotrzeć. Potrzebujemy cały czas odpowiedniej ilości informacji i zasobów. Ten system troszkę nas spowalnia ale mi się bardzo podoba. 

 

XCOM_2_20161027134008.jpg

 

Baza jest bardzo dobrze pomyślana. Tym razem możemy zasiedlać instalacje technikami którzy zwiększają profity otrzymywane z ich posiadania. I tak wrzucając technika w komorę zasilania zgarniamy dodatkową energię (nie musimy budować wielu przekaźników zasilania). To samo ze stacjami radiowymi. Skończyło wam się miejsce na nowe kontakty. Wrzućcie tam technika i dalej je nawiązujcie. Chcecie szybciej budować lub produkować specjalne przedmioty na poligonie? Wiecie co macie zrobić! Koniec z kombinowanie co gdzie postawić żeby dwie takie same instalacje się dotykały. Komór jest w sumie 12 i to wystarczająca ilość. Oprócz tego są jeszcze kwatery żołnierzy, mostek, laboratoria itp.

 

 

XCOM_2_20161027133233.jpg
Spoiler

 

Nasza drużyna wiele zyskała i to te zmiany najbardziej cieszą. Łowca :banderas: , Specjalista :kult: , Granadier :wub:​ , Strzelec Wyborowy  :bowdown: to mieszanka zabójcza i nie mam w chwili obecnej pomysłu który z nich jest najgorszy. Łowca ze swoim Żniwiarzem może zabić kilku przeciwników w jednej turze, Specjalista może przejmować roboty i hackując terminale zwracać wszystkie punkty akcji całej drużynie, Granadier ze swoją Salwą potrafi unieszkodliwić na raz kilku wrogów stojących w kupie a Strzelec Wyborowy ze swoim Pojedynkiem i Serią pośle do piachu paru przeciwników. Po zwiększeniu naszego składu da się robić takie akcje, że głowa mała. Przeciwnicy pod koniec gry chowali się po kątach a i tak nic im to nie pomogło. Ogólnie straciłem trzech żołnierzy a najlepsi mieli po kilkadziesiąt zabitych (ponad 70).

 

 

XCOM_2_20161102230431.jpg
Spoiler

 

Do przeciwników miałem zastrzeżenia przed zakupem gry. Uważałem, że są wyciągnięci z zoo i stylizowani na zwierzęta. Na szczęście niczego takiego nie ma. Są bardzo fajnie obmyśleni i różnorodni. Żołnierze, ufoki, roboty, Kodeksy czy Awatary to twardziele często wyposażeni w pancerz lub przegięte umiejętności. Jeżeli nie zabijesz Kodeksu lub Awatara w pierwszej rundzie to możesz mieć później duży problem. Ostatnia misja to idealny przykład tego co może się stać gdy stracisz choćby jednego żołnierza lub pozwolisz przeżyć Awatarowi.

 

Oczywiście gra nie jest pozbawiona minusów z których największym są długie loadingi. Radzę przygotować sobie książkę, przeglądać forum (nabiłem ponad 60 postów w dzień grając w XCOM 2!) lub jakieś pisemko. Gra nie jest wolna od bugów i gliczy z których najpoważniejsze wczytają ponownie tą samą cutscenkę lub wywalą was z gry. Gra jest trudna ale tylko do momentu w którym możemy zabierać 4 żołnierzy na misję. Spowodowane jest to tym, że przeciwników jest dużo i mają pancerz który absorbuje zadawane obrażenia.

 

Fabuła jest słaba i nie będę się o niej rozpisywał. Oglądałem sobie te cutscenki ale jeżeli skrócisz wszystko od poczatku do końca to nic nie stracisz.

 

Statsy na koniec  :snejk:

 

dgZPekw.jpg

 

KoFT84q.jpg

 

EUGIPbJ.jpg

 

Vm5AbnQ.jpg


  • 6

#87 DanteTDH Napisany 18 listopada 2016 - 08:41

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
Spuczan, świetna recka-od jakiegoś czasu noszę się z zakupem tej gry, jako że Enemy Within pokochałem z całego serca. Planuję poczekać na lekką wyprzedaż, bo tytuły z tej serii mają tendencję do ostrego schodzenia w dół z ceną.

Jakie miałeś podejście w momencie porażki w grze? Brałeś na klatę i godziłeś się ze stratą żołnierzy, po czym próbowałeś raz jeszcze czy może bawiłeś się w idealne przejście za pomocą load/save? Pytam, bo to moja największa zagrycha w przypadku tych gier-czy robić naturalny flow i tak, jak na wojnie: godzić się z ofiarami (tym samym podnosząc sobie poziom trudności), czy grać tak, jak w giereczke wideo z całym spektrum jej ułatwień. Daj znać jak to jest u Ciebie:)

Ten post był edytowany przez DanteTDH dnia: 18 listopada 2016 - 08:42

  • 0

#88 Spuczan Napisany 18 listopada 2016 - 08:56

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

Spuczan, świetna recka-od jakiegoś czasu noszę się z zakupem tej gry, jako że Enemy Within pokochałem z całego serca. Planuję poczekać na lekką wyprzedaż, bo tytuły z tej serii mają tendencję do ostrego schodzenia w dół z ceną.

Jakie miałeś podejście w momencie porażki w grze? Brałeś na klatę i godziłeś się ze stratą żołnierzy, po czym próbowałeś raz jeszcze czy może bawiłeś się w idealne przejście za pomocą load/save? Pytam, bo to moja największa zagrycha w przypadku tych gier-czy robić naturalny flow i tak, jak na wojnie: godzić się z ofiarami (tym samym podnosząc sobie poziom trudności), czy grać tak, jak w giereczke wideo z całym spektrum jej ułatwień. Daj znać jak to jest u Ciebie:)

 

Dzięki. Miałem na sprzedaż za 120 zł  :lukam: to nikt nie chciał a fingus pewnie jak biegł po swoją kopię gry to mu się buciki paliły. Tak chciał chłopak zagrać.

 

Tak jak napisałem nie lubię tracić żołnierzy. Przez to nauczyłem się micrować w StarCrafcie , szanowałem ludzi w Original War czy innych RTSach. Teraz grałem na WETERANIE więc nie było tak ciężko ale nie polecam bawić się na tym poziomie w save/load gdy stracimy żołnierza bo bardzo dużo czasu cię będzie to kosztować. I mówiąc bardzo dużo czasu mam na myśli BAAAAAAARZOOOO DUŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻOOOOOO CZAAAAAAAAAAAAASSSSUUUUUUUUUUUU. Będę próbował przejść grę na COMMANDERZE i LEGENDZIE a wtedy na 100% trzeba będzie się bawić w savespam i wczytywanie stanu gry. Na WETERANIE tak nie grałem ale mam ogromne doświadczenie zdobyte w Enemy Unknown oraz Enemy Within. A tych trzech żołnierzy to straciłem na samym początku. Dwóch w turtorialu a trzeciego w jednej z pierwszych misji.


  • 0

#89 Schrodinger Napisany 18 listopada 2016 - 09:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
XCOM 2 to obok Dishonored 2 gierka, która widzę że sprostała oczekiwaniom, będzie w co grać w grudniu :gusta:
  • 0

#90 fingus Napisany 18 listopada 2016 - 09:20

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Tych z tutoriala chyba nie da się ocalić, bo gra nie pozwala tam na granie po swojemu, tylko wskazuje nam wszystkie ruchy. :(
  • 0



Inne z tagami: