#61 Napisany 27 października 2016 - 11:36
#62 Napisany 27 października 2016 - 11:39
Oczywiście, że się wysilę ale nie mam zwyczaju tworzenia ściany tekstu po ograniu pierwszej misji.
#63 Napisany 27 października 2016 - 11:58
#64 Napisany 27 października 2016 - 11:58
#65 Napisany 29 października 2016 - 10:16
1. Grafika z tych co to "spełnia swoją rolę ale szału nie robi", panoramy w cut scenach wyglądają biedniutko w porównaniu z gameplayem z Arkham Knight.
2. Glicze - rozegrałem raptem dwie misje a już widziałem kilka gliczujących trupów, które zaplątały się w geometrię i kręciły pierdząc.
3. Długaśne ładowanie misji
4. Fabuła kompletnie bzdurna, czyli giereczkowy standard. Twórcy starają się coś tu rozgrywać, nadać osobisty charakter zmaganiom, wyeksponować postaci od zarządzania bazą, ale wypada to słabo i jest moim zdaniem niepotrzebne. No i samo zawiązanie akcji to jakiś WTF (chowam w spoilera, choć to żaden wielki spoil, skoro rozgrywa się w pierwszych kilku minutach gry):
5. Jestem ciekaw klas postaci i ich rozwoju (widzę, że lista perków jest dłuższa niż w poprzedniczce), ale bardzo spodobała mi się klasa łowcy, na którą awansował mój pierwszy żołnierz: można podbiegać do alienów i ciachać ich mieczem.
#66 Napisany 29 października 2016 - 10:30
Grzyb marudzi, że mu słowo przeszkadza... no nie jestem zaskoczony.
#67 Napisany 29 października 2016 - 10:36
#68 Napisany 29 października 2016 - 10:51
W spojlerze Ci słowo przeszkadza.
#69 Napisany 29 października 2016 - 11:02
#70 Napisany 29 października 2016 - 15:24
Bzdura, nie przeszkadza mi marudzenie na nic innego!
#71 Napisany 07 listopada 2016 - 14:43
http://www.eurogamer...daje-kooperacje
Interesująca modyfikacja do strategii XCOM 2 wprowadza do gry kooperację dla maksymalnie dwóch osób, umożliwiając wspólne wykonywanie misji. Projekt można pobrać za darmo z poziomu Warsztatu na Steamie.
#72 Napisany 07 listopada 2016 - 16:01
#73 Napisany 08 listopada 2016 - 21:22
#74 Napisany 08 listopada 2016 - 22:27
Za mną ponad 10 godzin gry. Czy XCOM2 jest lepszy od XCOM: Enemy Unknown lub XCOM: Enemy Within? O tym za chwilę. Napisać, że dużo się zmieniło to za mało. Zmiany odczuwalne są na każdym kroku. Nowa baza, mapa, umiejętności żołnierzy i przedmioty.
Nasza baza wygląd zdecydowanie inaczej. Są laboratoria w których prowadzimy różne badania oraz zbrojownia w której produkujemy nowe przedmioty. Na samym środku znajdują się specjalne komory które trzeba wyczyścić i zbudować coś przydatnego. Możemy postawić tam źródło zasilania, stację do nawiązywania kontaktów lub poligon w którym wynajdziemy lepsze granaty lub amunicję. Każdą komorę możemy zaopatrzyć w technika który zapewni dodatkowe profity. Na razie jeszcze nie opanowałem tego na tyle i nie wybudowałem wszystkich specjalnych budynków aby potwierdzić, że ten element jest zdecydowanie lepszy w sequelu.
#75 Napisany 09 listopada 2016 - 01:36
kierwa wczoraj odpadłem na początku banner sagi i nie wiem czy takie gierki się jeszcze dla mnie nadają
#76 Napisany 09 listopada 2016 - 06:17
#77 Napisany 09 listopada 2016 - 08:46
Co do fabuły - nie narzekam, bo nie potrzebuję jej w takich grach, ale faktycznie nie ma tam nic, co mogłoby zwrócić uwagę, te ich gadki czy ściany tekstu są do olania. Za to loadingi to faktycznie koszmar, w ich trakcie poczytuję sobie siakieś komiksiki dla nastolatków.
Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94 ), ale wydaje mi się, że baza była podobna. Ale podoba mi się to wysyłanie techników i naukowców do pomieszczeń. Choć na razie mam ich tak niewielu, że nie wygląda to jak zarządzanie zasobami, tylko kolejny dławik blokujący zbyt szybki rozwój. Do mapki strategicznej i ganiana za ikonkami nie jestem szczególnie przekonany, ale są do przełknięcia. A na misjach jest już super, kosmici wyczyniają znacznie grubsze cuda niż w poprzedniczce, walka mieczem jest osom, jeszcze mało wykorzystuję kolesia z dronem, ale już zaczynam odblokowywać perki snajpera, które zwiększą jego ruchliwość, jest fajnie.
#78 Napisany 09 listopada 2016 - 09:04
A ja się wciągnąłem, gram i podoba mnie się. Wczoraj odpaliłem na moment Destiny, skuszony łatwym lootem, ale po jednym meczu stwierdziłem, że szkoda mi na to czasu i wróciłem do prawdziwego grania.
Brawo Ty! Piszę serio. Sam orałem non stop w StarCrafta BW i choć nie żałuję to cieszę się, że teraz mogę sobie pograć w 10-20 gier zamiast jednej.
Co do fabuły - nie narzekam, bo nie potrzebuję jej w takich grach, ale faktycznie nie ma tam nic, co mogłoby zwrócić uwagę, te ich gadki czy ściany tekstu są do olania. Za to loadingi to faktycznie koszmar, w ich trakcie poczytuję sobie siakieś komiksiki dla nastolatków.
O fabule tylko wspomniałem żeby ktoś czasem się nie zdziwił, że nie powala. Mi też nie przeszkadza bo jej zadaniem było połączenie misji w jakimś ciągu logicznym czy przyczynowo-skutkowym.
Sam podczas tych loadingów piszę posty, tworzę playlisty na spotify czy czytam. Czyli nie marnuję czasu
Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94 ), ale wydaje mi się, że baza była podobna. Ale podoba mi się to wysyłanie techników i naukowców do pomieszczeń. Choć na razie mam ich tak niewielu, że nie wygląda to jak zarządzanie zasobami, tylko kolejny dławik blokujący zbyt szybki rozwój. Do mapki strategicznej i ganiana za ikonkami nie jestem szczególnie przekonany, ale są do przełknięcia. A na misjach jest już super, kosmici wyczyniają znacznie grubsze cuda niż w poprzedniczce, walka mieczem jest osom, jeszcze mało wykorzystuję kolesia z dronem, ale już zaczynam odblokowywać perki snajpera, które zwiększą jego ruchliwość, jest fajnie.
Też mam takie wrażenie, że zbieranie naukowców i techników ma nas trochę spowolnić. Ich "ceny" są wysokie (170 punktów informacji! ) a za udaną misję dostajemy aż jednego. Za to odpowiednia ilość zapewnia szybsze badania lub daje większe profity w odpowiednich komorach.
Umiejętności są wypasione a specjalistów (kolesie z dronem) radzę nie olewać. Świetnie sprawdzają się w leczeniu, hackowaniu, atakowaniu z dystansu a ich granaty mogą być rzucane na dużo większą odległość, zabierają więcej obrażeń i mają zdecydowanie większy zasięg.
Baza w EU i EW była podobna ale pojawiło się wiele nowych rzeczy.
#79 Napisany 09 listopada 2016 - 09:20
Już nie pamiętam w szczegółach jak wyglądała poprzedniczka (bardziej zapamiętałem jedynkę z 94
Wczoraj jak graliśmy w Destiny to mówiłem że olałeś gierkę na rzecz 'nowego UFO' to Lormik musiał sprawdzać w co grasz bo nie wiedział że te xx lat temu powstał protoplasta tej gierki, poczułem się wówczas bardzo staro i smutno Ale dobrze wiedzieć że ściany tekstu można olać, jak już gierka zejdzie do stówki to na pewno sprawdzę, ale podejrzewam że będzie tak jak z Bannerem nie wiem co się stało bo kiedyś uwielbiałem turowe strategie a teraz odbijam się od Bannera czy Fire Emblema
#80 Napisany 09 listopada 2016 - 09:30
Zagraj w Darkest Dungeon!
#81 Napisany 09 listopada 2016 - 09:30
@Spuczan - specjaliści też mają bonusy do granatów? Myślałem że to domena grenadierów.
#82 Napisany 09 listopada 2016 - 09:37
@Spuczan - specjaliści też mają bonusy do granatów? Myślałem że to domena grenadierów.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że coś pomieszałem. Ale hackowanie wymiata.
#83 Napisany 09 listopada 2016 - 09:41
#84 Napisany 09 listopada 2016 - 12:37
Wczoraj jak graliśmy w Destiny to mówiłem że olałeś gierkę na rzecz 'nowego UFO' to Lormik musiał sprawdzać w co grasz bo nie wiedział że te xx lat temu powstał protoplasta tej gierki, poczułem się wówczas bardzo staro i smutno
Tak nawiasem mówiąc, stare ufoki to nadal sztosik giereczk a są do wyrwania na steamie czy gogu. Ach, te nocne misje, gdy lądujemy w szczerym polu lub wśród jakichś szop. Ach te efekty świetlne, rzucanie flar, podpalanie stogów siana. W tym współczesne odsłony nie zdołały jej pobić, tu nie czuć prawdziwych ciemności.
#85 Napisany 09 listopada 2016 - 13:23
#86 Napisany 17 listopada 2016 - 21:05
Skończyłem i ja. Czy gra jest lepsza od Enemy Unknown i Enemy Within? Zdecydowanie!
O zmianach już trochę napisałem ale nie wyczerpałem tematu bo sam wtedy nie wiedziałem, że aż tyle się zmieniło.
Ulepszono poruszanie się po mapie i akcje z tym związane. Ja już pisałem wcześniej możemy wykonywać misje, udawać się na Szary Rynek, budować przekaźnik radiowe, zbierać zasoby, gromadzić informacje, atakować placówki ADVENTU lub nawiązywać kontakty. Nie da się od razu wszędzie dotrzeć. Potrzebujemy cały czas odpowiedniej ilości informacji i zasobów. Ten system troszkę nas spowalnia ale mi się bardzo podoba.
Baza jest bardzo dobrze pomyślana. Tym razem możemy zasiedlać instalacje technikami którzy zwiększają profity otrzymywane z ich posiadania. I tak wrzucając technika w komorę zasilania zgarniamy dodatkową energię (nie musimy budować wielu przekaźników zasilania). To samo ze stacjami radiowymi. Skończyło wam się miejsce na nowe kontakty. Wrzućcie tam technika i dalej je nawiązujcie. Chcecie szybciej budować lub produkować specjalne przedmioty na poligonie? Wiecie co macie zrobić! Koniec z kombinowanie co gdzie postawić żeby dwie takie same instalacje się dotykały. Komór jest w sumie 12 i to wystarczająca ilość. Oprócz tego są jeszcze kwatery żołnierzy, mostek, laboratoria itp.
Nasza drużyna wiele zyskała i to te zmiany najbardziej cieszą. Łowca , Specjalista , Granadier , Strzelec Wyborowy to mieszanka zabójcza i nie mam w chwili obecnej pomysłu który z nich jest najgorszy. Łowca ze swoim Żniwiarzem może zabić kilku przeciwników w jednej turze, Specjalista może przejmować roboty i hackując terminale zwracać wszystkie punkty akcji całej drużynie, Granadier ze swoją Salwą potrafi unieszkodliwić na raz kilku wrogów stojących w kupie a Strzelec Wyborowy ze swoim Pojedynkiem i Serią pośle do piachu paru przeciwników. Po zwiększeniu naszego składu da się robić takie akcje, że głowa mała. Przeciwnicy pod koniec gry chowali się po kątach a i tak nic im to nie pomogło. Ogólnie straciłem trzech żołnierzy a najlepsi mieli po kilkadziesiąt zabitych (ponad 70).
Do przeciwników miałem zastrzeżenia przed zakupem gry. Uważałem, że są wyciągnięci z zoo i stylizowani na zwierzęta. Na szczęście niczego takiego nie ma. Są bardzo fajnie obmyśleni i różnorodni. Żołnierze, ufoki, roboty, Kodeksy czy Awatary to twardziele często wyposażeni w pancerz lub przegięte umiejętności. Jeżeli nie zabijesz Kodeksu lub Awatara w pierwszej rundzie to możesz mieć później duży problem. Ostatnia misja to idealny przykład tego co może się stać gdy stracisz choćby jednego żołnierza lub pozwolisz przeżyć Awatarowi.
Oczywiście gra nie jest pozbawiona minusów z których największym są długie loadingi. Radzę przygotować sobie książkę, przeglądać forum (nabiłem ponad 60 postów w dzień grając w XCOM 2!) lub jakieś pisemko. Gra nie jest wolna od bugów i gliczy z których najpoważniejsze wczytają ponownie tą samą cutscenkę lub wywalą was z gry. Gra jest trudna ale tylko do momentu w którym możemy zabierać 4 żołnierzy na misję. Spowodowane jest to tym, że przeciwników jest dużo i mają pancerz który absorbuje zadawane obrażenia.
Fabuła jest słaba i nie będę się o niej rozpisywał. Oglądałem sobie te cutscenki ale jeżeli skrócisz wszystko od poczatku do końca to nic nie stracisz.
Statsy na koniec
#87 Napisany 18 listopada 2016 - 08:41
Jakie miałeś podejście w momencie porażki w grze? Brałeś na klatę i godziłeś się ze stratą żołnierzy, po czym próbowałeś raz jeszcze czy może bawiłeś się w idealne przejście za pomocą load/save? Pytam, bo to moja największa zagrycha w przypadku tych gier-czy robić naturalny flow i tak, jak na wojnie: godzić się z ofiarami (tym samym podnosząc sobie poziom trudności), czy grać tak, jak w giereczke wideo z całym spektrum jej ułatwień. Daj znać jak to jest u Ciebie:)
Ten post był edytowany przez DanteTDH dnia: 18 listopada 2016 - 08:42
#88 Napisany 18 listopada 2016 - 08:56
Spuczan, świetna recka-od jakiegoś czasu noszę się z zakupem tej gry, jako że Enemy Within pokochałem z całego serca. Planuję poczekać na lekką wyprzedaż, bo tytuły z tej serii mają tendencję do ostrego schodzenia w dół z ceną.
Jakie miałeś podejście w momencie porażki w grze? Brałeś na klatę i godziłeś się ze stratą żołnierzy, po czym próbowałeś raz jeszcze czy może bawiłeś się w idealne przejście za pomocą load/save? Pytam, bo to moja największa zagrycha w przypadku tych gier-czy robić naturalny flow i tak, jak na wojnie: godzić się z ofiarami (tym samym podnosząc sobie poziom trudności), czy grać tak, jak w giereczke wideo z całym spektrum jej ułatwień. Daj znać jak to jest u Ciebie:)
Dzięki. Miałem na sprzedaż za 120 zł to nikt nie chciał a fingus pewnie jak biegł po swoją kopię gry to mu się buciki paliły. Tak chciał chłopak zagrać.
Tak jak napisałem nie lubię tracić żołnierzy. Przez to nauczyłem się micrować w StarCrafcie , szanowałem ludzi w Original War czy innych RTSach. Teraz grałem na WETERANIE więc nie było tak ciężko ale nie polecam bawić się na tym poziomie w save/load gdy stracimy żołnierza bo bardzo dużo czasu cię będzie to kosztować. I mówiąc bardzo dużo czasu mam na myśli BAAAAAAARZOOOO DUŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻOOOOOO CZAAAAAAAAAAAAASSSSUUUUUUUUUUUU. Będę próbował przejść grę na COMMANDERZE i LEGENDZIE a wtedy na 100% trzeba będzie się bawić w savespam i wczytywanie stanu gry. Na WETERANIE tak nie grałem ale mam ogromne doświadczenie zdobyte w Enemy Unknown oraz Enemy Within. A tych trzech żołnierzy to straciłem na samym początku. Dwóch w turtorialu a trzeciego w jednej z pierwszych misji.
#89 Napisany 18 listopada 2016 - 09:16
#90 Napisany 18 listopada 2016 - 09:20
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|