na serum prawdy
To nie są Wojny konsolowe 7 których szukacie ...
#1531 Napisany 19 marca 2016 - 11:16
#1532 Napisany 19 marca 2016 - 11:54
Klapy robią podśmiechujki z każuali? Przecież najgorszy ich rodzaj napędza sprzedaż PS4 - Janusze kupujący Fify/PESy
#1533 Napisany 19 marca 2016 - 12:04
Iras, może serum prawdy cie wyleczy, ale w to wątpie. Dobrze pisane Hell. Akurat nowy PES jest bardzo miodnawy.
#1534 Napisany 19 marca 2016 - 12:10
Klapy robią podśmiechujki z każuali? Przecież najgorszy ich rodzaj napędza sprzedaż PS4 - Janusze kupujący Fify/PESy
Piszesz o marblu, a marbel to xbot.
#1535 Napisany 19 marca 2016 - 12:14
Xboty chociaż nie jadą po sobie od kurew, prawda Iras?
#1536 Napisany 19 marca 2016 - 12:18
Mateo czy mógłbyś nie kierować do mnie swoich postów, kiedy jesteś na narkotycznym haju?
#1537 Napisany 19 marca 2016 - 12:26
Ty tak naprawde? To ja boje sie, co ty masz w tej głowie. Jak zwykle poniżej mułu dna, jest twoje dopierdalanie. Nerwowa z Ciebie bestia.
#1538 Napisany 19 marca 2016 - 12:40
Olo nad olo. Marka Xbox już tak bardzo NIKOGO, że aby zwrócić czyjąkolwiek uwagę na konfie GDC, M$ zatrudnił egzotyczne tacerki w szkolnych mundurkach.
http://www.eurogamer...ncer-apologises
#1539 Napisany 19 marca 2016 - 12:48
#1540 Napisany 19 marca 2016 - 12:51
Olo nad olo. Marka Xbox już tak bardzo NIKOGO, że aby zwrócić czyjąkolwiek uwagę na konfie GDC, M$ zatrudnił egzotyczne tacerki w szkolnych mundurkach.
Śmieszkowo, ale byłbym daleki od krytyki, żeby nie stawać w jednym szeregu z SJW, którym to najbardziej przeszkadzało. Przecież to jest ten sam element przez który między innymi Tecmo boi się wydać na zachodzie DoAX3.
#1541 Napisany 19 marca 2016 - 12:53
Klapy boją się cycka? No no
#1542 Napisany 19 marca 2016 - 13:04
Dobry downblouse nie jest zły, hihi. Piersi rulez..
#1543 Napisany 19 marca 2016 - 14:02
#1544 Napisany 19 marca 2016 - 14:56
Najlepszy milf jest z USA.. :troll:
#1545 Napisany 19 marca 2016 - 15:16
Chłopy protestują przeciwko gołym babom. Co się dzieje
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 19 marca 2016 - 15:17
#1546 Napisany 19 marca 2016 - 15:34
QB w 720p a fpsy powiedzmy że stabilne
http://www.eurogamer...h-quantum-break
FHD w menu
Curiously, the paper also states Xbox One's final output is 1920x1080, and that's where there is some confusion - as we've yet to see evidence of full HD 1080p gameplay in close analysis - barring the title's HUD elements and menus. In every scene tested so far, a native resolution of 720p is the consistent result found in each pixel count test - so while there's every possibility of individual render targets operating at higher resolutions, basic geometry that we're able to measure hands in a 720p result as things stand.
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 19 marca 2016 - 15:39
#1547 Napisany 19 marca 2016 - 15:47
Nie zdziwiłbym się gdyby to 720p było "ceną" za UWP.
Jak gra będzie dobra to chrzanić tę rozdzielczość - choć mimo wszystko szkoda, takie 900p dziś powinno być minimum, do jasnej cholery.
Ech, przynajmniej płacz na forach będzie fajny
#1548 Napisany 19 marca 2016 - 16:05
Mnie to osobiscie nie gryzie.
#1549 Napisany 19 marca 2016 - 16:19
Walić rozdzielczość.
Co to są za animacje?
#1550 Napisany 19 marca 2016 - 16:24
Dopasiony Xboxie 1.5 przybywaj!
#1551 Napisany 19 marca 2016 - 16:27
Przecież mówimy o Remedy - firmie, która na X360 wypluła coś takiego:
w zawrotnym 960x540
Nie zdziwiłbym się gdyby to 720p było "ceną" za UWP.
A to nie jest oczywiste, że windows w konsoli i uniwersalne aplikacje mają swoją cenę?
Można tylko gdybać jak wysoką.
#1552 Napisany 19 marca 2016 - 16:31
Pzypominam, że również port pierwszego Maxa Payne'a na PS2 spartolili.
#1553 Napisany 19 marca 2016 - 16:36
Dziwne, że jedynie Sonoboty narzekają.
#1554 Napisany 19 marca 2016 - 16:37
#1555 Napisany 19 marca 2016 - 16:41
E tam, Iras, marudzisz. Rozdzielczosć Alana bo gra, w momencie premiery, ryła banię (to się akurat nie zmieniło) i była przepiękna.
No a co do UWP to oczywiście, że pytaniem jest jak wielki wpływ ma to na optymalizację softu dla danej platformy sprzętowej. Możemy się domyślać ale raczej wielki. Przynajmniej w przypadku Xbone
#1556 Napisany 19 marca 2016 - 16:48
E tam, Iras, marudzisz. Rozdzielczosć Alana bo gra, w momencie premiery, ryła banię (to się akurat nie zmieniło) i była przepiękna.
przy całym moim uwielbieniu dla AW, to nawet w dniu premiery nie nazwałbym go pięknym, był ładny z porywami do bardzo ładnego, ale też z paroma naleciałościami z generacji PS2.
#1557 Napisany 19 marca 2016 - 16:58
Alan Wake był ładny, jak było ciemno i niewiele było widać
#1558 Napisany 19 marca 2016 - 17:02
A grałeś Iras?
#1559 Napisany 19 marca 2016 - 17:04
Wyobraź sobie, że grałem.
#1560 Napisany 19 marca 2016 - 17:17
Alan Wake był ładny, jak było ciemno i niewiele było widać
Na Xboxie One jest jeszcze ciemniej i jeszcze mniej widać.
DigitalFoundry:
The truth is that Alan Wake suffers from a severe case of black crush. Shadow detail is completely lost in many scenes making it difficult to make out your surroundings. It's an issue that seems inherent to the emulator on Xbox One and something we've noticed in the past, but few of those games are as dark as Alan Wake. American Nightmare also suffers from this problem but this first game is rendered nearly unplayable at points due to the inability to see much of anything.