Znaczy jakby mieli 'silnik do single' to by nie składali na szybkiego?
#151 Napisany 22 października 2016 - 15:57
#152 Napisany 22 października 2016 - 16:28
może wtedy boty w kampanii nie rozbiegałyby się w kółko, strzelały przed siebie do wszystkiego i niczego zarazem
#153 Napisany 22 października 2016 - 16:46
Wątpię.
#154 Napisany 23 października 2016 - 13:16
#155 Napisany 23 października 2016 - 22:24
1 listopada ruszy opcja wynajmowania od Electronic Arts serwerów gry. Jest to różnica, gdyż w poprzednich odsłonach wszystko odbywało się przez firmy pośredniczące, więc zdarzały się serwery, które jakością mocno odstawały od innych. Teraz EA postanowiło o wszystko zadbać samemu.
Konsolowe ceny wynajmu serwerów nie są jakoś przerażające. Kształtować będą się na poziomie:
- 1 dzień: $1.99
- tydzień: $7.99
- miesiąc: $26.99
- 3 miesiące: $64.99
- 6 miesięcy: $99.99
Oprócz podstawowych parametrów, DICE na początku pozwoli modyfikację kilku zasad:
- liczba ticketów
- obrażenia zadawane przez broń
- tryby gry
- broń
- mapy
Jak widać - na start trochę będzie brakowało opcji personalizacji serwera, ale DICE obiecuje wsłuchiwać się w głos społeczności i ewentualne braki uzupełnić w późniejszym czasie.
#156 Napisany 24 października 2016 - 08:27
#157 Napisany 24 października 2016 - 08:43
Posejdon, GrzesiekBM i Kotlin.
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 24 października 2016 - 08:44
#158 Napisany 24 października 2016 - 09:45
Grześ Marczuk-Borkowski
#159 Napisany 24 października 2016 - 10:24
Assault ma dosłownie szotguna i jakieś 2 karabiny do wyboru, z czego jeden jest fatalny a drugi defaultowy...
Ma też jakieś kosmiczne działo na czołgi, które wybija dziury również w budynkach i tkankach miękkich. To taki odpowiednik działa M2 z Bad Company 2. Natychmiastowe PMki z bulem dupy ofiary gwarantowane.
------
Tyle natrzaskałem w weekend. Top Vehicle
Fajny jest tryb operations, w którym mamy po 2-3 mapy i przejmujemy punkty jak w rushu, ale z mechaniką z conquesta + atakujący mają kilka prób, które przechodzą na kolejną mapę. Fajny jest kuń, którym można eliminować grupki 2-3 osób na otwartym tereniebez większych problemów. Podoba mi się również, że respawnując się w pojazdach mamy osobne klasy postaci. Dzięki temu nie ma akcji w styku: snajper bierze samolot tylko po to, żeby z niego wyskoczyć w jakimś dziwnym miejscu i go rozbić. Zmienne warunki pogodowe - osom.
Pro tipy, które wczoraj odkryłem: strzelając racą w okienko czołgu można podpalić załogę, a strzelając z moździerza nie trzeba oglądać animacji, tylko można tapować przycisk i walić salwą. Idealne na nieruchome czołgi. Nagrałem to na filmiku:
http://xboxdvr.com/g.../video/22738864
#160 Napisany 24 października 2016 - 18:29
#161 Napisany 27 października 2016 - 09:30
Nie wiem jak na PC, ale na One z powietrza właściwie nie ma większego zagrożenia. Ot ktoś tam sobie lata, ale zgony z bombardowania mogę policzyć na palcach jednej dłoni lol. Sam mam ledwie kilkanaście zabójstw za sterami.
#162 Napisany 27 października 2016 - 10:56
Ja wczoraj grając raz zostałem zestrzelony, raz rozwalił mnie myśliwiec walący w locie nurkującym, a raz bombardowanie. Jak na 3h grania chyba dość sporo. Dodatkowo przy zeppelinie walącym wszędzie, licznik śmierci z powietrza wzrósł.
Oczywiście klasycznie dla BFa, często ginę od serii w plecy. Jednak multi jest miodne bardzo miodne, nie ma za dużo pukawek wiec balans powinien byc dobry. Nawet jak masz podstawowa broń bez perków możesz kosić. Ciekawym trybem, ba uwazam że bardzo dobrym sa operacje, czyli połączenie rusha z conquestem(przejmowanie stref jak w rushu, ale pojedyncze punkt nie wysadzasz a przejmujesz jak w conqueście i mozna je odbić).
W singlu natomiast przeszedłem dopiero I kampanie, ale było ok, a z tego co słyszałem 2 o pilocie jest zdecydowanie lepsza niż ta o czołgiście.
#163 Napisany 27 października 2016 - 19:36
Śmieszna akcja z forumka obok
#164 Napisany 28 października 2016 - 00:10
#165 Napisany 28 października 2016 - 00:17
Z tobą ten poziom prostactwa jeszcze wzrasta Grzesiu!
Mogliby jednak w DICE ogarnąć i dać możliwość customizacji wojaka w menu głównym oraz limit snajperów na tak 6 na ekipe.
#166 Napisany 28 października 2016 - 08:36
Przecież limity klas zależą od serwera
Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 28 października 2016 - 08:37
#167 Napisany 28 października 2016 - 09:22
Dreadnought, o mamo, pierwszy raz siedziałem wczoraj na artylerii. Ktoś mi ładnie zrobił spota (na konsoli to widzę rzadkość póki co) 2 czołgów na punkcje i kilku typków w budynku. Dwie salwy i wyczyszczone
#168 Napisany 28 października 2016 - 10:13
Przecież limity klas zależą od serwera
Przecież wszystkie są od Dice i wszedzie jest ten sam limit, który jest zdecydowanie wyższy niż 6(raz miałem chyba 10 snajperów w zespole) w trybach w które grałem. Np. takiego rusha jeszcze nie grałem.
#169 Napisany 29 października 2016 - 09:08
Robię sobie wczoraj ostatnie wyzwanie do medalu (5 zabójstw na jednym życiu), mam 3 zabójstwa i wyjeżdża czołg Uwielbiam to czekanie, czy mnie zauważy
http://xboxdvr.com/g.../video/22935299
#170 Napisany 29 października 2016 - 09:58
Na PC musze powiedzieć Hellmans że nawet dość czesto ginie sie od samolotów, głównie bombowców. Wczoraj zagrałem na 3 mapach i 3 razy dostałem bombe na ryj.
#171 Napisany 29 października 2016 - 10:01
Może na konsolach ma to związek z domyślnym sterowaniem, które jest do bani. Sam musiałem przestawić na staroszkolny układ żeby się nie rozbić po 10 sekundach lotu. W czołgu też wolę mieć gaz na RT, domyślnie jest lewa gałka. Na szczęście jak to w batku każdą pierdołę można zmienić.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 29 października 2016 - 10:02
#172 Napisany 01 listopada 2016 - 17:28
#173 Napisany 01 listopada 2016 - 18:08
#174 Napisany 07 listopada 2016 - 10:37
Uwielbiam ten truck
Czołgi po pierwszym strzale zawsze panika, po drugim już wie gdzie jestem, zanim się obróci trzecia dziura, w najgorszym wypadku raz mnie sieknie. No i jest szybszy. I miny ma. Tylko radia z muzyką pop brakuje
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 07 listopada 2016 - 10:51
#175 Napisany 07 listopada 2016 - 20:24
31-2? Skarwysyn.
#176 Napisany 12 listopada 2016 - 10:28
Miałem też ładną sesje bombowcem, ale oczywiście zapomniałem nagrać. Chyba z 10 minut latałem z załogą, zanim ktoś wskoczył na anti air.
#177 Napisany 09 grudnia 2016 - 14:03
Wyraźny posmak wielkiej wojny.
Klimat starć wieloosobowych, dynamika tych zmagań oraz fakt jak często na cyfrowym polu bitwy padają żołnierze, sprawia, że otrzymujemy bilet do uczestnictwa w 1918r.
Multi jest kapitalne, tryb fabularny już niekoniecznie.
Prolog jet niesamowity. Tuż obok tego z Ori tudzież TLoU jest jednym z tych, które zostają w pamięci na długo. Niestety później zarówno akcja, jak i narracja siadają i nie zamierzają wstać aż do napisów końcowych. Pompatycznie, ckliwie. Zdaję sobie sprawy, że oś fabularna w tego typu grach nie jest na pierwszym miejscu, jednak autorzy mogli uderzyć niczym ekipa od Spec Ops, tym bardziej, że mieli ku temu sposobność, wykorzystując ten tragiczny okres. Nawet MW i jego kontynuacja, choć pod względem przedstawionej historii również nie były niczym szczególnym, miały zapadające w pamięci zwroty fabularne. Cóż, przynajmniej jest różnorodnie, ponieważ zarówno odwiedzimy przestworza, zasiądziemy za działem stalowego kolosa, są misje wykonywane pod płaszczem nocy, jak i te na Robokopa XX wieku. Polecam grać na najwyższym poziomie trudności.
Walka przez sieć to klasa. Gra się w to kapitalnie. Od czasu fantastycznego Killzone II w żadnej grze multi tak mnie nie wciągnęło (no, nie licząc kanapowego Diabła Trzeciego). Operacje, to esencja rozrywki i potyczki na największą skalę.
Graficznie to jedna z najpiękniejszych gier tej generacji. Wersja na pro spisuje się znakomicie, wygląda wybornie. Nieco wcześniej sprawdziłem też Battlefield1 na PCMR. Kod jest świetnie zoptymalizowany - podobnie jak przy Battlefront nie ma problemu z kombo ultra + 4k + 60 klatek. Wygląda to niesamowicie, szczególnie, jak wyłączy się wszelakie oznaczenia zdobiące ekran.
Polonizacja podobnie jak przy Bf4 jest średnia, by nie napisać słaba. Muzyka i dźwięk wszelakich wystrzałów ratują sferę audio.
No i ta wewnętrzna radość, gdy oponent chce przejąć twoja bazę, a ty jednym strzałem likwidujesz siedmiu chłopa i wóz pancerny.
Kapitalna gra. Ostatnio nawet Zeusa spotkałem jak kampił Wygraliśmy, zatem dobrze się sprawił.
9/10 - grafika;
7/10 - audio;
9/10 - grywalność;
9/10 - ocena końcowa;
#178 Napisany 09 grudnia 2016 - 14:48
Muzyka i dźwięk wszelakich wystrzałów ratują sferę audio.
W sferze audio nie trzeba nic ratować, bo to jedna z najlepiej udźwiękowionych gier jakie istnieją, natomiast polskiej wersji, skażonej rakotwórczymi odpadami z jutjuba nie ratuje nic.
#179 Napisany 09 grudnia 2016 - 17:52
Grałem po angielsku z napisami, sfera audio to 9+/10.
#180 Napisany 09 grudnia 2016 - 18:09
Śmieszna akcja z forumka obok
Straszne cebulaki.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|