Chyba dziś, jutro już nie ma Treehouse.
E3 2016 a Nintendo jak zwykle ukradło show
#301 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:04
#302 Napisany 15 czerwca 2016 - 19:37
Przed E3 prezes Take-Two zapowiadał przybycie z dużym ogłoszeniem. Te targi jeszcze trwają czy już koniec?
Bo plota mówi, że pierwotnie na samym końcu konfy Sony miała być zapowiedź RDR2. W trailerze miała być strzelanina w barze, a z powodu rzezi w Orlando Take_Two zrezygnowało z zapowiedzi gry.
#303 Napisany 15 czerwca 2016 - 19:41
#304 Napisany 15 czerwca 2016 - 20:45
HDR, lol.
Niedawno panas wypuścił lcdka co to wykorzystuje za 18000 zł, a OLEDy z HDR to grubo ponad 30 tysięcy, więc przestańcie marzyć o HDR jak nie macie topowego tivika w domu tylko budżetowe paździerze. Poza tym nawet nie ma materiału z HDR, jakieś jedynie próbki filmowe i garstka filmów na UHD Blu Ray, którego również nie posiadacie, podobnie zresztą jak ja.
Pecetowe gimbusy co się nie znają myślą, że jak będzie wyższa rozdziałka to będzie lepsza grafa i pchają te rozdzielczości w górę z wyłączonym AA lub załączają gówniane, paściarskie FXAA/TXAA, które zbyt mocno bluruje obraz i degraduje szczegóły i mają obraz gorszy, mniej plastyczny niż 1080p z wysokim MSAA. Nie tędy droga, 4K to marnotrawienie zasobów, gdy efekty graficzne poświęca się w zamian za rozdzielczość.
Najszybsza droga do dogonienia CGI z kin to pozostanie w 1080p60fps, a całą nadwyżkę mocy pompować w dobre, wysokie AA i precyzyjne, szczegółowe efekty.
I o ile na pecetach jesteś sam sobie panem, żeglarzem, okrętem i nawet posiadając średniego peceta możesz sobie sam ustawić to na czym Ci najbardziej zależy (rozdzielczość, efekty, płynność), tak na konsolach tego nie ma.
I teraz wyobraźcie sobie, ze te pacany z Microsoftu i Sony zaczną się ścigać na rozdzielczości (a na to się zanosi) i zaczną prowadzić politykę nakazującą deweloperom osiąganie rozdzielczości 4K kosztem efektów graficznych. Ch*j z tym, że będzie dropujące 30fps i słabe AA, ważne że będą mogli na pudełkach z grami umieszczać dumne napisy "w rozdzielczości 4K".
Teraz rynek konsol (tak naprawdę obecnie to już mocno ograniczonych, słabiutkich pecetów) to dno do kwadratu.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 czerwca 2016 - 20:51
#305 Napisany 15 czerwca 2016 - 20:46
Psy szczekają, karawana jedzie dalej
#306 Napisany 15 czerwca 2016 - 20:53
... karawana jedzie dalej
Przykro mi Łukaszu, ale coraz więcej ludzi zaczyna być zdania, że jedzie ale donikąd.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 czerwca 2016 - 21:35
#307 Napisany 15 czerwca 2016 - 20:57
#308 Napisany 15 czerwca 2016 - 20:58
Nie.
#309 Napisany 15 czerwca 2016 - 21:01
Jaką zajebistością? Przecież oni tylko o gameplayu mówili
To jest przyszłość i zajebistość. VR! Nowa jakość imersji
#310 Napisany 15 czerwca 2016 - 21:03
Mam nadzieję że nie w tej formie, ale całkiem prawdopodobne. (albo zdechnie jak kontrolery ruchowe)
#311 Napisany 15 czerwca 2016 - 21:52
Ale ok, niech N-betony mają woja chwilę chwały, Gierka wygląda super to niech ma reklamę
#312 Napisany 15 czerwca 2016 - 22:10
Chwila chwały przed samozaoraniem, gdy pokażą NXa.
#313 Napisany 15 czerwca 2016 - 22:13
Jedna fajna gra, a ile radości i dumy, jakby Pan Bóg skrawek nieba im uchylił.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 15 czerwca 2016 - 22:14
#314 Napisany 15 czerwca 2016 - 22:34
#315 Napisany 15 czerwca 2016 - 22:36
Teraz rynek konsol (tak naprawdę obecnie to już mocno ograniczonych, słabiutkich pecetów) to dno do kwadratu.
Taka prawda. VR'y srery, konsole w wersji 1.5, trzaskane na potęgę remastery, giereczki "deluxe" warte 400 zł na Storze, kłamliwe zagrywki w postaci upiększonych trailerów (a później gry i tak wyglądają jak zwalcowane g*wno). Nie ma co, pięknie się ta branża stoczyła. Dobrze, że chociaż od czasu do czasu wychodzą perełki pokroju ostatniego Dooma, bo inaczej już bym zmienił hobby na zbieranie znaczków albo łojenie Amareny pod spożywczakiem.
#316 Napisany 15 czerwca 2016 - 22:39
#317 Napisany 15 czerwca 2016 - 23:19
#318 Napisany 16 czerwca 2016 - 06:54
Gry piękne jak nigdy. Nowe, ciekawe IP AAA (Horizon, Days Gone). Rimejki i remastery starych hitów, aby nowa generacja miała okazje je ograć. Pełna paleta doznań, od gier indie robionych na modlę 8 bitów, aż po giganty za setki milionów dolarów. Wygodne kupowanie gier bez wychodzenia z domu. Budowanie społeczności przez granie online, turnieje, party chaty. Dzielenie się filmami, screenami i streamowanie gier. Konsole z możliwością wyboru mocy w zależności od zasobności portfela, na których wszystko będzie działać. Koniec problemów ze wsteczną kompatybilnością z powodu jednej architektury. Nowe sposoby doznawania gier w postaci VR. Pięknych czasów się doczekaliśmy.
Teraz rynek konsol (tak naprawdę obecnie to już mocno ograniczonych, słabiutkich pecetów) to dno do kwadratu.
Taka prawda. VR'y srery, konsole w wersji 1.5, trzaskane na potęgę remastery, giereczki "deluxe" warte 400 zł na Storze, kłamliwe zagrywki w postaci upiększonych trailerów (a później gry i tak wyglądają jak zwalcowane g*wno). Nie ma co, pięknie się ta branża stoczyła. Dobrze, że chociaż od czasu do czasu wychodzą perełki pokroju ostatniego Dooma, bo inaczej już bym zmienił hobby na zbieranie znaczków albo łojenie Amareny pod spożywczakiem.
#319 Napisany 16 czerwca 2016 - 07:41
Gry piękne jak nigdy. Nowe, ciekawe IP AAA (Horizon, Days Gone). Rimejki i remastery starych hitów, aby nowa generacja miała okazje je ograć. Pełna paleta doznań, od gier indie robionych na modlę 8 bitów, aż po giganty za setki milionów dolarów. Wygodne kupowanie gier bez wychodzenia z domu. Budowanie społeczności przez granie online, turnieje, party chaty. Dzielenie się filmami, screenami i streamowanie gier. Konsole z możliwością wyboru mocy w zależności od zasobności portfela, na których wszystko będzie działać. Koniec problemów ze wsteczną kompatybilnością z powodu jednej architektury. Nowe sposoby doznawania gier w postaci VR. Pięknych czasów się doczekaliśmy.
Teraz rynek konsol (tak naprawdę obecnie to już mocno ograniczonych, słabiutkich pecetów) to dno do kwadratu.
Taka prawda. VR'y srery, konsole w wersji 1.5, trzaskane na potęgę remastery, giereczki "deluxe" warte 400 zł na Storze, kłamliwe zagrywki w postaci upiększonych trailerów (a później gry i tak wyglądają jak zwalcowane g*wno). Nie ma co, pięknie się ta branża stoczyła. Dobrze, że chociaż od czasu do czasu wychodzą perełki pokroju ostatniego Dooma, bo inaczej już bym zmienił hobby na zbieranie znaczków albo łojenie Amareny pod spożywczakiem.
Za wszystkim się zgadzam, ale Horizon i Days Gone to nie są ciekawe IP, zaś nowy to jest w nich tytuł, bo rozgrywka wygląda na kolaż kilku innych modnych szlagierów.
Ta generacja jak na razie nie ma w ogóle charakteru. Poprzednia wprowadziła filmowe giereczki w stylu Uncharted, dużo FPSów, zarzuciła konsole cRPG, co druga gierka miała chowanie się za murkami... Przypomnijcie mi co takiego relatywnie nowego wprowadziła ta generacja? Jakie trendy ustanowiła?
#320 Napisany 16 czerwca 2016 - 07:54
#321 Napisany 16 czerwca 2016 - 07:57
MMO na kąsolach.
Było FFXI i PSO na DreamCasta . No ale dobra, nie na taką skalę. Teraz poproszę o jakiś wartościowy trend z tej generacji
#322 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:02
#323 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:02
Filmowe giereczki to już na PS One były. Dużo FPSów to zaleta? Halo i Ridick były na pierwszym Xboxie. Chyba, że chodzi ci o frame per second "zarzuciła konsole cRPG" i "co druga gierka miała chowanie się za murkami" to też ma stanowić o tym, że poprzednia generacja była przełomowa? Obecna generacja zarzuciła konsole chodzonymi symulatorami dla płaczków a co druga gra to sandbox&strzelanie&zdobywanie expa.
Proponuję włączyć sobie x360, ps3 lub Wii i na własne oczy przekonać się o zaletach tej generacji.
#324 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:16
remastery
#325 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:20
Przypomnijcie mi co takiego relatywnie nowego wprowadziła ta generacja?
wiedźmina 3
#326 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:24
(...) Teraz poproszę o jakiś wartościowy trend z tej generacji
A niby czemu, ty żadnego wartościowego nie wymieniłeś:
(...) Poprzednia wprowadziła filmowe giereczki w stylu Uncharted, dużo FPSów, zarzuciła konsole cRPG, co druga gierka miała chowanie się za murkami... (...)
#327 Napisany 16 czerwca 2016 - 08:26
Przypomnijcie mi co takiego relatywnie nowego wprowadziła ta generacja?
wiedźmina 3
Przecież najlepszą wersją Wiedźmina 3 jest wersja PCtowa, więc wprowadził ją master race a nie generacja
#328 Napisany 16 czerwca 2016 - 09:04
Filmowe giereczki to już na PS One były. Dużo FPSów to zaleta? Halo i Ridick były na pierwszym Xboxie. Chyba, że chodzi ci o frame per second "zarzuciła konsole cRPG" i "co druga gierka miała chowanie się za murkami" to też ma stanowić o tym, że poprzednia generacja była przełomowa? Obecna generacja zarzuciła konsole chodzonymi symulatorami dla płaczków a co druga gra to sandbox&strzelanie&zdobywanie expa.
Proponuję włączyć sobie x360, ps3 lub Wii i na własne oczy przekonać się o zaletach tej generacji.
Ale ja nie mówię o przełomowości ani o zaletach tego czy tamtego. Mówię o charakterze. Moim zdaniem ta generacja jeszcze nie ma "tego czegoś" co nadałoby jej wyraźny charakter (o powszechny net i acziwmenty w PS360 - coś charakterystycznego, niekoniecznie wartościowego ). To po prostu kontynuacja trendów z poprzedniej generacji.
#329 Napisany 16 czerwca 2016 - 09:10
Sony potwierdzilo ze WSZYSTKIE gierki pokzywane na E3 smigaly na obecnym PS4
Polowa generacji a przepasc w grafice miedzy X0 a PS4 jest widoczna golym okiem.
#330 Napisany 16 czerwca 2016 - 09:40
http://www.eurogamer...xbox-one-owners
Bardzo fajny artykul na temat MS, Xbox One i Scorpio - ogolnie o polityce MS, zmienianiu strategi i klamstwach