Jak jarasz to nie pisz.
E3 2016 a Nintendo jak zwykle ukradło show
#91 Napisany 03 czerwca 2016 - 13:31
#92 Napisany 03 czerwca 2016 - 13:45
#93 Napisany 03 czerwca 2016 - 14:23
Wiadomo ze tego SF N robilo tylko dla tej garstki fanow (jak widac betonow N jest na swiecie teraz ok 500.000 ) - chyba nie sadzili ze taka oprawa kogo kolwiek zacheci do poznania tego crapa
#94 Napisany 04 czerwca 2016 - 13:49
Jeszcze nieco ponad tydzień i konferencje. Powoli zaczyna się już jaranko i już mną miota, nie mogę się doczekać
#95 Napisany 04 czerwca 2016 - 14:12
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 04 czerwca 2016 - 14:12
#96 Napisany 04 czerwca 2016 - 16:52
Mieliście cokolwiek badziewnego na głowie w kwesti VR? Czy zero doświadczeń?
#97 Napisany 04 czerwca 2016 - 18:48
VR nikogo. Chuynia równie sztucznie napędzana jak 3D.
#98 Napisany 04 czerwca 2016 - 18:52
Mialem to od Samsunga.
Nawet nie stalo to obok imersji
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 04 czerwca 2016 - 18:53
#99 Napisany 04 czerwca 2016 - 19:13
W obu przypadkach kilka minut grania okupione poważnym bólem głowy.
#100 Napisany 04 czerwca 2016 - 19:30
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 04 czerwca 2016 - 19:31
#101 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:04
Umrze to szybciej niż kontrolery ruchowe
Na Wii było Nintendo, które poważnie traktowało swój gimmick. W VR kto inwestuje? Sony? Facebook?
W przypadku Wii mieliśmy chociaż koncepty poważnych gier. W przypadku VR nie widziałem nic, co byłoby czymś więcej niż odbijaniem piłki lub kolejką górską.
#102 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:15
#103 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:41
No niestety, ale bazując na moich doświadczeniach z VR stwierdzam, że trzeba być totalną amebą intelektualną i mieć maksymalnie zubożone zmysły, żeby aż tak dać się wciągnąć w wirtualną rzeczywistość
#104 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:48
Umrze to szybciej niż kontrolery ruchowe
Na Wii było Nintendo, które poważnie traktowało swój gimmick. W VR kto inwestuje? Sony? Facebook?
W przypadku Wii mieliśmy chociaż koncepty poważnych gier. W przypadku VR nie widziałem nic, co byłoby czymś więcej niż odbijaniem piłki lub kolejką górską.
Gdybyś na zbadanie tematu poświęcił 1/100 czasu który poświęcasz na trollowanie na temat VR trafiłbyś choćby na to:
http://www.ign.com/a.../chronos-review
i dowiedziałbyś się że Elite dostało wsparcie Oculusa
https://www.elitedan...en/made-for-vr/
#105 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:51
Tak jak mówiłem.
Hurr durr.. Nie znasz się! Nie wypowiadaj się!
#106 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:54
Czyli co, potwierdzasz że trollujesz wypisując bzdury gdzie popadnie?
#107 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:59
Nie.
Moje doświadczenia z VR wskazują na to, że jest to badziew, który nie zbliża się nawet do tego jak jest przedstawiany przez marketingowców.
Jeżeli doświadczę czegoś co zmieni moją opinię, to przyznam się do błędu. Z grzeczności natomiast nawet nie będę komentował PRowskiego pierdzielenia.
#108 Napisany 04 czerwca 2016 - 22:59
No niestety, ale bazując na moich doświadczeniach z VR stwierdzam, że trzeba być totalną amebą intelektualną i mieć maksymalnie zubożone zmysły, żeby aż tak dać się wciągnąć w wirtualną rzeczywistość
sony zna potrzeby swoich klientów
#109 Napisany 04 czerwca 2016 - 23:15
To może tak powstrzymaj się od komentarzy o piłkach pingpongowych, skoro już Ci pokazałem że są bez sensu?Nie.
Moje doświadczenia z VR wskazują na to, że jest to badziew, który nie zbliża się nawet do tego jak jest przedstawiany przez marketingowców.
Jeżeli doświadczę czegoś co zmieni moją opinię, to przyznam się do błędu. Z grzeczności natomiast nawet nie będę komentował PRowskiego pierdzielenia.
#110 Napisany 04 czerwca 2016 - 23:44
Poza tym VR ssie, bo nie obsługuje multimodalności - ja lubię sobie jednym okiem śledzić forumek, drugim oglądać komiks, trzecim sprawdzać maile, a czwartym grać w giereczkę. Całkowite odcięcie i skupienie na grze jest dobre dla przegrywów, którzy nie włączają giereczek w trakcie prania.
#111 Napisany 05 czerwca 2016 - 04:41
VR to sposób jak niskim kosztem twórczym sprzedać ludziom coś, co wywoła u nich efekt "WOW". Przykład zupełnie z drugiego bieguna, takiego Uncharted 4. Efekt "WOW" wywołuje ogólna zajebistość giereczki, na którą składa się talent, doświadczenie w branży since pierwszy PS i jeszcze raz talent. Przy VR wystarczy zwykła symulacja rzucania przedmiotami ala Surgeon Simulator i już ludzie będą się spuszczać na grube tysiące.
A chyba nie o to chodzi w branży gierek dla dzieci.
#112 Napisany 05 czerwca 2016 - 06:13
#113 Napisany 05 czerwca 2016 - 06:43
#114 Napisany 05 czerwca 2016 - 07:29
#115 Napisany 05 czerwca 2016 - 07:33
VR zbyt męczy aby weszło do normalnego użycia. Tak samo jak Kinect, 3D czy PS Move.
#116 Napisany 05 czerwca 2016 - 08:59
#117 Napisany 05 czerwca 2016 - 09:25
Dzień jak co dzień u Mateo
#118 Napisany 05 czerwca 2016 - 09:39
Ja też to i było lepiej niż lata temu takie coś było 3dfx. Tamto to była super porażka, tu już było lepiej.
W obu przypadkach kilka minut grania okupione poważnym bólem głowy.
Miałem podobnie tyle, że po prostu źle się czułem po przejażdżce na Oculusie. Nie wróżę tym platformom sukcesu. Są za drogie jako dodatek do grania
#119 Napisany 06 czerwca 2016 - 22:42
Jeszscze konfy nie było, a tu ci taki placek w postaci Dead Rising 4. <mega happy> Powtórka z rozrywki.