Skocz do zawartości

Zdjęcie

UFO 50

Mossmouth Derek Yu PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 10 sierpnia 2017 - 08:38

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 128 Postów:


http://50games.fun/

Q. How big are the games?
A: In general, the games are slightly smaller than commercial 8-bit titles from the 80's, but rest assured that they are full games and not microgames or minigames!
Completing the entire collection could easily take over a hundred hours.

Q. Who's doing what?
A: Each game has a director who came up with the core concept, but everyone on the team worked on games they didn't direct and helped with art, programming, and design.

Q. Are the games connected in any way?
A: The story of UFO 50 is that the games were all created in the 80's by a fictional company that was obscure but ahead of its time. They're all connected by a unique 32-color palette and other restrictions we decided on to make them feel more authentic.

Q. What kind of multiplayer is available in the collection?
A: All the games will feature a single-player mode, and roughly a third of the games will feature either cooperative or competitive multiplayer modes as well.

Q. What platforms is UFO 50 coming out on and when?
A: We're planning to release the game on PC first in 2018 and then move on to other platforms.

Q. How much will UFO 50 cost?
A: We're still deciding on the price, but we want it to be an easy purchase!


Po co robić jedną grę inspirowaną retro jak można od razu zrobić 50? Mnie z miejsca przekonuje koncept UFO 50, które przypomina kartridżowe kolekcje '100 in 1'. Gimme! Gry od designerów Spelunky czy Downwell to wystarczająca rekomendacja, żebym nawet wziął w ciemno. Niektóre z gierek pokazanych na trailerze wyglądają pysznie, a trzymanie się np. palety 32 kolorów mam nadzieję sprawi, że twórcy się będą musieli wykazać kreatywnością.

Wrzucam do multiplatform, bo 'other platforms' siłą rzeczy będzie oznaczało konsole.
  • 0



Inne z tagami: