#61 Napisany 16 marca 2018 - 16:28
#62 Napisany 16 marca 2018 - 23:31
#63 Napisany 12 kwietnia 2018 - 19:38
Zygi Zygi emo jak zawsze. Jeszcze tylko Taki i skład w komplecie
#64 Napisany 02 maja 2018 - 21:08
#65 Napisany 02 maja 2018 - 23:02
Fajna z niej laska, ale czekam na Hwanga.
Bez oczywiście skojarzeń hehe, po prostu brakuje mi tej postaci w tej serii.
#66 Napisany 03 maja 2018 - 07:56
Ten VA to jakiś fanowski jest?
#67 Napisany 03 maja 2018 - 09:45
Taki oczywiście cudowna jak zawsze. Cieszy mnie powrót maski.
#68 Napisany 17 maja 2018 - 16:07
#69 Napisany 17 maja 2018 - 20:38
Joszek powraca
#70 Napisany 17 maja 2018 - 20:54
Na pewno nie przeszkadza.
Jednak wątpię abym go chociaż z raz wybrał.
#71 Napisany 18 maja 2018 - 08:40
Lubię Yoshiego w tej serii, więc fajnie, że wpadł. Wygląda też dosyć dobrze.
#72 Napisany 31 maja 2018 - 16:17
#73 Napisany 31 maja 2018 - 19:11
Kozacki kończący specjal.
#74 Napisany 12 czerwca 2018 - 20:36
Słodziutko
#75 Napisany 13 czerwca 2018 - 11:28
Bijatyka Soulcalibur 6 zadebiutuje 19 października na PC, PS4 i Xbox One - poinformowali przedstawiciele Bandai Namco. Ujawniono także, że do sprzedaży trafi season pass, którego nabywcy otrzymają po premierze 4 dodatkowych wojowników.
Ołje, dojarka już gotowa, szkoda tylko że krówki nie ma, bo to co pokazują zasługuje co najwyżej na miano kozy.
#76 Napisany 16 czerwca 2018 - 22:08
#77 Napisany 20 lipca 2018 - 22:46
#78 Napisany 06 sierpnia 2018 - 21:43
#79 Napisany 07 sierpnia 2018 - 06:24
O, jest Mi-Na, można grać.
#80 Napisany 21 sierpnia 2018 - 11:27
Tryb fabularny będzie widzę polegał na grze własną postacią i będzie również dziwnie rozbudowany, co zawsze jest spoko
A tu Tiróweczka sobie w końcu na silikony odłożyła pieniądze.
#81 Napisany 21 sierpnia 2018 - 11:28
Spoko to by było jakby w końcu bijatyki wskoczyły na jakiś poziom wizualny, bo to od czasów PS2 ciągle to samo tylko gładsze ryje.
#82 Napisany 21 sierpnia 2018 - 11:29
Kup sobie Injustice 2.
#83 Napisany 26 sierpnia 2018 - 20:02
Motohiro Okubo:
Seria Soul Calibur przechodzi kryzys. Studio ma niskie oczekiwania względem sprzedaży. Przekonanie szefostwa, że warto stworzyć kolejną część sporo mi zajęło.
Jednak jeśli Soul Calibur 6 nie sprzeda się dobrze, serię czeka śmierć. Nie chcę nikogo straszyć i tym samym zmuszać do zakupu, ale takie są fakty.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 26 sierpnia 2018 - 20:03
#84 Napisany 28 września 2018 - 08:06
Dziś o 17 naszego czasu ruszają testy sieciowe Soula. Będzie dostępna pełna gama postaci do nawalania w ranked.
https://store.playst...C6OPENBT0000001
#85 Napisany 28 września 2018 - 19:58
#86 Napisany 10 października 2018 - 09:23
Stoczyłem trochę walk w becie. Pierwsze co kłuje w oczy to bieda graficzna, jest w sumie gorzej niż się spodziewałem (to wygląda co najwyżej, w najlepszych momentach, jak cześć piąta, jeśli chodzi o same areny-trójka nadal niedościgniona), ale mniejsza z tym, po kilku walkach się o tym zapomina. Bardziej mnie boli wrażenie że animacje też poszły pod nóż i stały się bardziej drewniane...
Co do samej walki, ten myk odpalany na B+G- spowolnienie czasu i zabawa w papier/nożyce/kamień (albo coś w ten deseń, póki co nie wnikałem głębiej) kompletnie mi się nie podoba i wybija z rytmu. Specjale z kropki odpalane na A+B+K są przegięte, a w zasadzie łatwość ich odpalenia i wygrywania przegranych walk (i oczywiście vice versa). Mianowicie przeciwnik ma minimalną wartość zdrowia, ucieka i kombinuje, podbiegasz, dużo osób da się podejść wślizgiem, niektórzy się spodziewają i blokują u dołu, więc im można zrobić niespodziankę i coś ze środka zapodać. A teraz? Odpala A+B+K, twoją postać zamraża w połowie animacji i jedyne co możesz to liczyć, że przeżyjesz, zazwyczaj nie ma na co liczyć. Chyba, że można jakoś z tego wyjść, o czym nie wiem.
Z drugiej strony możliwość rzucenia drewnem o podłoże chińską laleczką rekompensuje wszystko powyżej.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 10 października 2018 - 11:13
#87 Napisany 10 października 2018 - 10:46
Ja betkę zassałem, poczytałem książkę z 10 minut czekając aż znajdzie mi jakiś mecz, po czym znudzony wywaliłem z dysku.
#88 Napisany 10 października 2018 - 10:49
Czasy kiedy bijatyki orały graficznie widzę minęły bezpowrotnie.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 10 października 2018 - 10:49
#89 Napisany 10 października 2018 - 10:50
Trzeba było pyknąć wszystko na "ANY" w szczególności jakość połączenia, zdarzyły się ze cztery walki które dosłownie cięły (przy jednej kresce bodaj), ale wyszukanie nowej trwało średnio kilkanaście/dzieścia sekund.
#90 Napisany 17 października 2018 - 08:39
Zostaje tylko poczekać aż któryś sklep dostanie
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|