Protip dla tych, co męczą się ze zbijaniem tablic, bo jest kilka takich niemożliwych. Trzeba cisnąć "znaki ostrzegawcze". Po kilku udanych skokach, na mapie pojawią się rampy przy najtrudniejszych tablicach. Nie ma za co
Forza Horizon 4
#181 Napisany 06 października 2018 - 09:19
#182 Napisany 06 października 2018 - 09:40
Wczoraj orałem do 3 nad ranem i Horizon jak to Horizon - przerażająco wciągająca gra. Konstrukcja rozgrywki jednak lepiej mi w trójce leżała. Jakoś bardziej organicznie się rozbudowywało poszczególne miejscówki festiwalu, fanem pór roku raczej już nie zostanę, a imo UK nie ma startu do różnorodności Australii.
#183 Napisany 06 października 2018 - 15:48
Jest kilka minusów:
-stacje radiowe są biedniejsze niż w FH 3
-pop up w Edynburgu na budynkach jest czasem okropny
-Driveatary jeżdzą za dobrze, są 'nieludzkie'
-brak jako takich mistrzostw, które się wygrywało teraz wystarczy do pchnięcia postępu w grze po prostu jezdzić wyścigi i je zaliczać, nie ma potrzeby nawet wygrywania to trochę przesada
Ale gra się tak, że jak siadłem o 20 to dopiero padająca bateria w eneloopach mnie odciągneła od gierki, coś pięknego.
#184 Napisany 06 października 2018 - 18:49
Jest kilka minusów:
100% co-sign, ale z drugiej strony jest też parę fajnych usprawnień:
- przy speed zone nadjeżdżające samochody stają się 'duchami' i można przez nie przejeżdżać. Dużo przyjemniej się to teraz maksuje. Nie przypominam sobie, żeby tak było w poprzednich częściach.
- prawie każdy wyścig można dowolnym samochodem przejechać. Bezcenne ciężarówką się rozpychać w wyścigach ulicznych
- perki dla każdego wozu z osobna to jak dla mnie dobre rozwiązanie.
#185 Napisany 06 października 2018 - 18:59
#186 Napisany 06 października 2018 - 19:38
Ja właściwie mógłbym już grę posyłać na aukcję, gdybym sprzedawał, bo właśnie ukończyłem ulubioną w serii czynność:
Zdjęcie TV oczywiście, bo nie pamiętam jak się na tym padle screeny robi, a poza tym nie mam golda
#187 Napisany 06 października 2018 - 19:57
Już nie trzeba mieć golda. Wciskasz Xbox button->X(film)/Y(screen)->uploadujesz do OneDrive'a.
#188 Napisany 07 października 2018 - 10:37
Najlepszy przykład: The Stunt Driver. Dobry pomysł, nieźle się zaczynało - kręcimy nowego 'bonda' i musimy dublować raz za głównego bohatera, raz za złego. Czemu nie pociągnąć tego w ciekawszy sposób, tylko na odwal się "aaa, ja nawet nie wiem już o czym to będzie, co my nagrywamy nikogo. Masz tu sobie poskacz trochę samochodem".
Seria i tak już przynajmniej 9/10 ma potencjał na bycie jeszcze lepszą.
#189 Napisany 07 października 2018 - 14:13
Ogólnie mp w tej grze daje mi dużo radości, seamless multiplayer działa w porządku, zdarzają się błędy przy dołączaniu do konwoju ale jest fajniej niż FH3 z tym, że wczoraj koło 2 już nam serwerów nie przydzielało xD Spencer chyba chciał nas zmusić do wcześniejszego pójścia do łóżka.
#190 Napisany 08 października 2018 - 09:12
#191 Napisany 08 października 2018 - 09:23
Czy ktoś z Was ma DLC z Bondem ? Tam są tylko auta czy jakieś dodatkowe zadania również?
Dodatkowym zadaniem dla Bondowych aut jest sezonowy wyścig.
Mimo "darmowej wersji" w Gamepassie gierka zalicza lepszy start niż trójka.
https://www.gamesind...e-series-so-far
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 08 października 2018 - 09:38
#192 Napisany 08 października 2018 - 10:18
Z innej mańki: co trzeba zrobić, żeby poleciały creditsy? Zostały mi drifciki do zaliczenia i parę zadań dla laracer i już za bardzo nie mam co robić. Znaczy mogę maksować na ***, ale chciałem najpierw zostać królem Horizon czy coś w tym stylu. Grind do 100lvl? Coś mi tu nie gra, bo krótka się to FH4 wydaje, ale w poprzednie części nie nawalałem jak durny 35h w 4 dni.
No i wypisałbym się z tych sezonów, żeby nie czekać 5 dni na zimę, ale nie mam pojęcia jak to się robi.
#193 Napisany 08 października 2018 - 10:21
W poprzednich częściach po zaliczeniu 5 pokazówek leciały napisy, tu tak nie ma? Ja dopiero zrobiłem 2, więc nie wiem co jest po 5.
#194 Napisany 08 października 2018 - 10:27
W poprzednich częściach po zaliczeniu 5 pokazówek leciały napisy, tu tak nie ma? Ja dopiero zrobiłem 2, więc nie wiem co jest po 5.
Nie.
Chyba trzeba skończyć wszystkie rozdziały Horizon Story
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 08 października 2018 - 10:27
#195 Napisany 08 października 2018 - 10:52
#196 Napisany 08 października 2018 - 11:21
Z tego co czytałem trzeba wygrindować 20lv w road racing (niebieskie eventy) i wtedy odblokowuje się The Goliath, czyli finałowy wyścig dookoła mapy. Strzelam też że trzeba mieć zaliczone te pomniejsze finały (Gauntlet, Colossus itd.).
#197 Napisany 08 października 2018 - 12:14
poza tym oczywiście nie sposób się od tej gry oderwać. wszystko co się zmieniło od fh3 raczej mi się podoba, a na kasę nie narzekam (bez vipa czy innych przepustek po pierwszym wieczorze z grą miałem 3 mln na koncie, 30 aut w garażu, 2 czy 3 domy).
wielka brytania to moim zdaniem strzał w 10. teren na pewno nie aż tak efektowny jak australia, ale wystarczająco piękny i zróżnicowany. póki co entuzjastycznie wszystko rozgrzebałem, ale powoli wprowadzam już skrupulatność w swoich poczynaniach w fh4. forzathon live dobrze działa i to na razie tyle co sprawdziłem z multi.
dobra gierka, pozdrawiam serdecznie
#198 Napisany 08 października 2018 - 12:31
Nie gadam, nie pamiętam po prostu ile godzin mi zajęło story w FH3. Czwórka niedostatecznie pokazuje graczowi progres, przez co sprawia wrażenie mniej obszernej nawet jeśli tak w rzeczywistości jest inaczej.
No to mówie Ci, że Horizon 3 był krótszy bo tak jak pisał Dadi po skończeniu ostatniego Showcase eventu miałeś napisy. Chyba, że po Goliacie nie wpadają napisy to w takim razie ukończenie ostatniego showcase = przejscie gry to wtedy faktycznie jest szybko i krótko.
Zresztą nie wiem po co ci jakiś progres, takie ważne dla Ciebie jest "zaliczenie" gry? Ja tam się dobrze bawię po prostu jeżdżac, robiąc zadania, grając multiplayer - dla mnie to jest ważniejsze niż odhaczenie jakiegoś wirtualnego progresu. Sezonowe eventy są jak dla mnie strzałem w dziesiątkę.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 08 października 2018 - 12:33
#199 Napisany 08 października 2018 - 12:32
Tawot ma napięty grafik, nie ma czasu grać dla przyjemności, trzeba śmieciowe jrpgi na 3dsa zaliczyć
#200 Napisany 08 października 2018 - 12:34
Tawot ma napięty grafik, nie ma czasu grać dla przyjemności, trzeba śmieciowe jrpgi na 3dsa zaliczyć
No widziałem, że go nosi już po tym jak przejechał wszystkie ulice już chciał odkładać grę
#201 Napisany 08 października 2018 - 12:38
#202 Napisany 08 października 2018 - 13:51
Nareszcie można dobrać kolor rękawiczek do furki, najważniejsza zmiana <3
#203 Napisany 08 października 2018 - 13:52
daje warna za podprogowe wszczynanie wojen konsolowych poza wojnami
#204 Napisany 08 października 2018 - 13:54
#205 Napisany 08 października 2018 - 17:48
#206 Napisany 09 października 2018 - 14:57
Jesień trwa w najlepsze, a ja zdobyłem dodatkowe 4 poziomy (wyzwania związane z kultowymi grami wyścigowymi są przednie ). Jakość detali i ogólna prezentacja zwala z nóg.
Aż ciężko uwierzyć, że to gra z otwartym światem, która hula na konsoli w cenie porządnego procesora. Bawię się znakomicie i czekam na nadejście zimy #winteriscoming.
#207 Napisany 09 października 2018 - 15:04
#208 Napisany 09 października 2018 - 15:37
jak działa zmiana pór roku? Dopiero prolog zrobiłem, nastała jesień. Zdobędę określoną ilość punktów i przyjdzie zima?
#209 Napisany 09 października 2018 - 15:40
jak działa zmiana pór roku? Dopiero prolog zrobiłem, nastała jesień. Zdobędę określoną ilość punktów i przyjdzie zima?
Na początek tak. Potem jak już wbijesz zimę i zimowy showcase to będziesz miał zmianę pór cykliczną co tydzień na serwerach dla każdego pora roku będzie taka sama.
Ewentualnie można zmieniać blueprintem pogodę na dowolną ale tylko w obrębie eventu, nie wiem tylko jak ma się pogoda w trybie free roam solo bo nie gram odłączony od neta.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 09 października 2018 - 15:49
#210 Napisany 09 października 2018 - 15:42
jak działa zmiana pór roku? Dopiero prolog zrobiłem, nastała jesień. Zdobędę określoną ilość punktów i przyjdzie zima?
coś w tym stylu, w pierwszym cyklu pory roku zmieniają się po zaliczeniu kilku tam zawodów z mapki, generalnie dość szybko. później pg zmieniają pory roku co tydzień.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Fatal Fury: City of the WolvesRozpoczęte przez ACZ , 28 kwi 2024 SNK, PS5, XSX, XSS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|