Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bloodstained: Curse of the Moon

Inti Creates Switch 3DS PS4 Vita XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 12 maja 2018 - 10:03

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

introMainIMG.jpg

 

intro_img01.jpg

 

intro_img02.jpg

 

intro_img03.jpg

 

 

http://curseofthemoon.com/jp/

 

8-bitowy spin-off Ritual of the Night zapowiedziany jako stretch goal na kickstarterze. 

 

Złośliwcy by powiedzieli, że wygląda lepiej niż RotN. Inti nie raz pokazali, że potrafią zrobić świetne neo-retro (Megaman 9 i 10, Blaster Master Zero), więc jest jaranko. 

 

Będą cztery grywalne postacie, wiele zakończeń i jak słychać na trailerze znakomity chiptune. Premiera już 24.05. na wszystko za 10$. Czekam na swój kodzik. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 maja 2018 - 10:03

  • 1

#2 mic Napisany 15 maja 2018 - 20:03

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Wygląda super ???? chyba osobiście wersję 3ds bym wybrał, a Ty Tawot jaką wersje wybrałeś ?
  • 0

#3 Tawotnica Napisany 15 maja 2018 - 20:23

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Switch, ale nieważne jaką wersję bym wybrał - jak gra będzie dobra, to double dip na konsole N gwarantowany. Jako backer dostaję przecież jedną 'za darmo' :P 


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 23 maja 2018 - 09:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
https://gematsu.com/...x-one-worldwide

wersja na 3DSa przesunięta na 31.05.
wersja na XONE przesunięta na 06.06.

pozostałe wersje wychodzą jutro. My body is ready.
  • 0

#5 Tawotnica Napisany 25 maja 2018 - 21:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Godna mini-gierka, której pierwsze przejście spokojnie pęknie na jedno posiedzenie. Każdy z 8 leveli przejdziecie w +/- 10 minut, w zależności od tego z jakiś rozgałęzień korzystacie i czy będziecie ginęli. Do wyboru są dwa poziomy trudności: veteran i casual, które nie blokują się wraz z pierwszym wyborem - na ekranie wyboru stanu zapisu możecie zawsze zmienić, jeśli gra wydaje się za łatwa/za trudna. Tryb dla każuali przede wszystkim daje nieskończoną ilość żyć, więc nie ma sytuacji 'game over', która cofa na początek danego poziomu.

Mechanicznie to neo-retro done right. Gra jak stare Castlevanie, ale bez wszechobecnej toporności. Chociaż twórcy świadomie zostawili parę 'tanich' elementów jak brak możliwości anulowania skoku czy knockback po odniesieniu obrażeń. Będziecie ginęli od żab, nietoperzy i innego tego typu miału, bo was strąci w przepaść :tak: (casual wyłącza odrzucanie).

Postacie mają oczywiście swoje unikatowe umiejętności jak wyższe skakanie czy zamiana w nietoperza oraz (poza Alucardem) własny zestaw sub-broni. Liczne rozgałęzienia wymagają użycia odpowiedniego bohatera, żeby sobie skrócić drogę albo dojść do ukrytej znajdźki np. zwiększającej pasek życia. Jeśli jedna postać zginie, gra cofa się do ostatniego check-pointu i kontynuuje się pozostałymi bohaterami. Zmienić postać można w dowolnym momencie, więc macie do dyspozycji cztery paski energii.

Replay value Curse of the Moon ma ogromny. Po pierwszym przejściu odblokowuje się tryb 'Nightmare' w którym dopiero się zaczyna zabawa :banderas: Ponadto jak na dobry hołd Dracula's Curse przystało jest wiele endingów, w zależności od tego z jakimi bohaterami się przeszło grę.
Spoiler
.

Nie muszę chyba nic pisać o oprawie A/V, już po trailerach widać że jest dobrze. Jedynie można by zadać pytanie czy trzymanie się ograniczonej palety kolorów było potrzebne. Świetne sprity bossków wyglądałyby jeszcze lepiej. Tak a propos bossków - uwaga! (delikatny spoiler)
Spoiler
.

Udana niespodzianka od Igarashiego i Inti. Ode mnie kciuk w górę. Jeśli macie sentyment do starych -vanii będzie wam się podobało.
  • 2

#6 Wezyr Napisany 25 maja 2018 - 21:39

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:
Jest wersja na Vitunię jest jaranko.
  • 0

#7 burnstein Napisany 25 maja 2018 - 23:25

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

(...)
Nie muszę chyba nic pisać o oprawie A/V, już po trailerach widać że jest dobrze (...)

 

Co? Przecież to wygląda paskudnie, ja rozumiem retro sretro, ale szanujmy się, poziom 16bitowców to granica przyzwoitości.


  • 0

#8 Tawotnica Napisany 26 maja 2018 - 00:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Nie:
Spoiler

Widać w co mierzy:

e5Ih4Mp.jpg

i muzyka:



Artwork ssie, ale stylizowane na 8-bit wygląda bardzo spoko.
---

Skończyłem przechodzić samym Zangetsu i odblokowałem
Spoiler
. To nie jest gierka na jedno-dwa przejścia a na 5-6 co najmniej.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 26 maja 2018 - 11:57

  • 1

#9 Sylvan Wielki Napisany 26 maja 2018 - 00:20

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

Chyba spoiler się popsuł.


  • 0

#10 Tawotnica Napisany 26 maja 2018 - 00:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
To screny z mobygames/psn. Schowałem w spoiler.
  • 0

#11 Tawotnica Napisany 05 czerwca 2018 - 13:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:


well deserved! :notbad:

Tymczasem ja nadal czekam na swój kod do wersji Switchowej, ale... kupiłem na 3DSa! :olo: Port nie korzysta z żadnych unikatowych funkcji konsoli (nie ma 3D, nic się nie dzieje na dolnym ekranie) i gra potrafi chrupnąć podczas bardziej burzliwych momentów np. pod koniec walk z bossami, więc jak macie wybór to z przenośnych konsol Vita/Switch się pewnie będą lepiej nadawać.

Solowanie gry Zangetsu bez power-upów to hardcore. Nienawidzę żab.
  • 0

#12 Wezyr Napisany 05 czerwca 2018 - 13:52

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Również kupiłem na 3DSa i cóż mogę powiedzieć...

 

pełna immersja kiedy walory produkcyjne gry skrojone są idealnie pod możliwości sprzętu. :banderas: 

 


  • 0

#13 Tawotnica Napisany 07 czerwca 2018 - 10:06

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Więcej statsów sprzedażowych:

https://mobile.twitt...196176986562560

De6uhpuUcAAqUXS.jpg


De6uij1V4AAjJ91.jpg


100k w 2tygodnie, Vita i 3DS martwe, a Europa chyba umie w cyfrowe gry, bo gdzie nie spojrzeć na podobne wykresy to zawsze na szarym końcu.
  • 0



Inne z tagami: