Darmową grę sprzedają?
Halo Infinite
#241 Napisany 27 kwietnia 2022 - 20:51
#242 Napisany 30 kwietnia 2022 - 16:21
#243 Napisany 01 maja 2022 - 11:49
Ja po ukończeniu battlepassa przestałem, fantastyczna gra, ale ten live service skopali masakrycznie. Roadmapa też fatalna, drugi sezon trwający pół roku i jakoś nie mam ochoty wracać, choć pewnie wpadnę na chwilę obczaić te aż dwie nowe mapy.
#244 Napisany 01 maja 2022 - 12:44
ja okazjonalni grywam ale to kilka meczy na tydzień maksymalnie
#245 Napisany 02 maja 2022 - 18:00
nie
#246 Napisany 26 maja 2022 - 23:23
Ktoś spotkał się z czymś podobnym? Są na to jakieś rozwiązania?
#247 Napisany 27 maja 2022 - 15:54
Halo odmawia mi posłuszeństwa. Próbuję zagrać singla, ale gra wyświetla mi komunikat, że nie pobrałem kampanii. Podobnie jest w „custom game” - „zawartość potrzebna do tej rozgrywki nie została zainstalowana”. W zakładce „zarządzanie grą i dodatkami” wszystko jest OK. Szukałem w necie, ale znalazłem tylko przypadki problemu z save’ami, które mają inne objawy.
Ktoś spotkał się z czymś podobnym? Są na to jakieś rozwiązania?
Spróbuj zmienić na chwilę język w konsoli. Ja miałem problem, że gra przestała wyszukiwać mecze. Zmieniłem na angielski, przy odpaleniu Halo dograły się paczki z tłumaczeniami. Normalnie wyszukało mecz. Po powrocie na język polski dalej wszystko działa. Co prawda problem był inny niż Twój, ale jakbym kojarzył to "zawartość potrzebna do tej rozgrywki..." więc może zadziała.
#248 Napisany 27 maja 2022 - 16:21
#249 Napisany 14 lipca 2022 - 20:50
https://youtu.be/ChAh-Otq7kI
#250 Napisany 02 września 2022 - 07:22
“In order to improve and accelerate ongoing live service development... we have reallocated studio resources and are no longer working on local campaign split-screen co-op,” - Halo Infinite developer 343 Industries
#251 Napisany 02 września 2022 - 07:24
I t-tak nikt na to n-nie cz-czekał.
#252 Napisany 02 września 2022 - 08:37
#253 Napisany 02 września 2022 - 10:24
Jak nie robili gry od początku dla coopa, to doklejenie go do gotowej gry musi być koszmarem, zaskoczony nie jestem... Większym problemem jest właśnie ślimacze tempo nowego contentu, 4 mapy przez pierwsze 15 miesięcy to żart. Wygląda na to, że silnik i narzędzia do niego muszą być ostro karkołomne.
A właśnie po to ten silnik był stworzony niby, żeby przyspieszyć powstawanie przyszłych produkcji...
#254 Napisany 11 września 2022 - 13:23
#255 Napisany 12 września 2022 - 19:17
Bonnie Ross odchodzi z 343i + restrukturyzacja w kierownictwie studia:
https://www.windowsc...s-and-microsoft
Oby nowe głowe sobie lepiej poradziły ze stojącymi wyzwaniami.
#256 Napisany 12 września 2022 - 20:19
Czyli jest szansa, że teraz w końcu ktoś stworzy grywalne Halo?
#257 Napisany 12 września 2022 - 20:28
Nie ma, pozostają ci japońskie śmiecie i rimejki rimejków residentów.
#258 Napisany 12 września 2022 - 20:30
I Diablo. A nie, czekaj, przecież to jeszcze większy śmieć Kaczory Donaldy.
#259 Napisany 13 września 2022 - 10:25
Grałeś w ogóle w Infinite?Czyli jest szansa, że teraz w końcu ktoś stworzy grywalne Halo?
#260 Napisany 13 września 2022 - 10:33
Grałeś w ogóle w Infinite?
Po co odpowiadasz trollowi?
#261 Napisany 15 września 2022 - 18:07
Halo Infinite's Cancelled Split-Screen Campaign Co-Op Tested... And It's Excellent
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 września 2022 - 18:08
#262 Napisany 15 września 2022 - 18:09
Ale Forge przynajmniej odwalili solidnie. Teraz tylko wyszukiwarka map i customowych meczów by się przydała i community by odżyło...
#263 Napisany 25 października 2022 - 21:13
#264 Napisany 12 listopada 2022 - 18:47
Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 listopada 2022 - 18:48
#265 Napisany 07 grudnia 2022 - 08:09
Został dodany custom game browser, dzisiaj wracam w końcu do gry
#266 Napisany 21 stycznia 2023 - 15:39
Pierwsze raporty mówiły o 60 osobach, ale najwyraźniej prawie połowa studia zwolniona (było 750 osób na początku 2021, w zeszłym roku studio nie zatrudniało żadnych nowych osób, więc pewnie się liczebność zmniejszyła). Cały zespół animatorów, art team (30 osób), scenarzyści. Wygląda na to, że Microsoft postawił kreskę na nowych grach od 343i i teraz jest tylko support dla Infinite. Nowe gry z serii będą robione przez zewnętrzne studia.
Szkoda, bo Infinite zbudował dobre fundamenty pod następne gry, nawet jeśli kampania miała swoje wady. Ale jeśli prace nad nową kampanią były ślamazarne, mimo że problemy studia wyszły na światło dzienne i zmieniono kierownictwo, to pewnie się nie opłacało tego kontynuować.
#267 Napisany 21 stycznia 2023 - 17:20
W XGS muszą zajść jakieś naprawdę konkretne zmiany, bo rozczarowujące jest, że Microsoft jako jedyny z wielkiej trójcy nie ma od lat żadnego hitu najwyższego kalibru. Nie do pomyślenia przy takich pieniądzach jakie posiada ta firma.
#268 Napisany 21 stycznia 2023 - 20:15
Fakt faktem to studio stworzyło niezłe Halo 4, potem dość chłodno przyjęte (ale technicznie imponujące) Halo 5, a Halo Infinite wydało na świat w bólach. Niestety mam wrażenie, że w dużej mierze to studio zaorał sam Microsoft, bo rzeczywiście był w nim potencjał który być może został wykorzystany przy jakimś faktycznie dobrze zarządzanym projekcie.
W XGS muszą zajść jakieś naprawdę konkretne zmiany, bo rozczarowujące jest, że Microsoft jako jedyny z wielkiej trójcy nie ma od lat żadnego hitu najwyższego kalibru. Nie do pomyślenia przy takich pieniądzach jakie posiada ta firma.
Te zmiany już zaszły, ale przy obecnej długości cyklów deweloperskich trzeba poczekać na ich skutki. To już nie te czasy, że MS podpisywał w 2004 umowę z Epic na nową giereczkę, a na koniec 2006 miał już gotową grę na 95 na MC.
Co do 343i to wygląda na to, że po prostu Phil pozwalał swoim dawnym współpracownikom/przyjaciołom (Bonnie Ross i spółka), żeby nim zarządzali bez żadnego nadzoru. Zareagował na żądania zmian ze strony społeczności dopiero we wrześniu zeszłego roku.
#269 Napisany 21 stycznia 2023 - 21:14
Microsoft jako jedyny z wielkiej trójcy nie ma od lat żadnego hitu najwyższego kalibru
No, jakby ma. Wiadomo że nie o taki hit Ci chodzi ale formalnie, numer 1 listy sprzedażowej wszechczasów to niezmiennie hit od Xbox game studios