Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Outer Worlds

Obsidian PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#31 fingus Napisany 15 grudzień 2018 - 14:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34089 Postów:
A ile planet było w Fallout Vegas?
  • 0

#32 Jedyn Napisany 15 grudzień 2018 - 14:27

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22946 Postów:
Nie grałem ale zapewne chcesz być zaczepny bo planeta była jedna?
Z mojego posta nie wynika że było ich wiele tak btw więc RYJ.
  • 0

#33 Chewie Napisany 15 grudzień 2018 - 18:51

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11651 Postów:

Czyzby ograniczenia silnika? Pewnie bedzie cos w stylu mass effect jesli chodzi o przestrzen. Silnik bethesdy juz nie taki zly co? Cos za cos.


  • 0

#34 fingus Napisany 15 grudzień 2018 - 18:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34089 Postów:
Nie wiem ile, też nie grałem. :olo:
Spoiler


rpg nie potrzebuje aż tak wielkich przestrzeni - intensywna, skoncentrowana gra na niewielkim obszarze też jest ok, nawet lepiej że nie wszystko jest sandboksem.

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 15 grudzień 2018 - 18:57

  • 0

#35 Jedyn Napisany 15 grudzień 2018 - 19:05

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22946 Postów:
Mi też to nie wadzi byle gierka wymiatala. Od dużych przestrzeni będą Borderki 3.
  • 0

#36 xell Napisany 15 grudzień 2018 - 20:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17087 Postów:

Czyzby ograniczenia silnika? Pewnie bedzie cos w stylu mass effect jesli chodzi o przestrzen. Silnik bethesdy juz nie taki zly co? Cos za cos.

Bo mało mieliśmy gier z otwartym światem nie od Bethesdy. :unsure:  Gra ma mniejszą skalę z przyczyn produkcyjnych a nie technologicznych. Sam developer porównał strukturę gry do KotOR, dla mnie spoko bo dawno w sumie czegoś takiego nie było.


  • 2



Inne z tagami: