Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ys IX: Monstrum NOX

Nihon Falcom PS4 Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 19 grudnia 2018 - 09:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

W7Rgx50.png

gCcKpzr.jpg

pfuzeMI.jpg

bSEXImF.jpg

https://www.falcom.co.jp/ys9/

Kolejna część najlepszej serii aRPG oficjalnie zapowiedziana. Premiera w Japonii już przyszłym roku.



Ys IX: Monstrum Nox takes place in Baldeux, which is northeast of Esterior in the Gllia Eldlingen region. Set in a huge city known as “Prison City,” a new adventure surrounding the mysteries hidden in the city will unfold alongside people called “Monstrum” who possess supernatural abilities.


ź: https://gematsu.com/...nounced-for-ps4


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 25 czerwca 2020 - 14:42

  • 0

#2 Danteusz Napisany 19 grudnia 2018 - 10:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Wow, graficznie dogonili wczesne PS3 :P


  • 0

#3 burnstein Napisany 19 grudnia 2018 - 10:48

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Ładnym YSem to będzie Granblue :zakochany:


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 27 grudnia 2018 - 11:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

The game’s characters, the Monstrum, all have unique supernatural abilities, which include being able to transform into a shadow or run across walls. The wall dash ability especially will fit perfectly with the verticality of the environments, and players will be able to enjoy exciting, aggressive 3-dimensional action gameplay. The identity of the Monstrum and their link with Adol will be revealed at a later date.


https://www.dualshoc...-kondo-famitsu/

Wall runy w Ys :gusta: powrót do szybkiego tempa akcji w VIII już się znakomicie udał. Jeśli to będzie dobrze rozwinięte w IX szykuje się prze-sztos.
  • 0

#5 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2019 - 17:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

trochę gameplayu już widać:



i muzykę słychać  :zakochany:


  • 0

#6 burnstein Napisany 31 sierpnia 2019 - 17:59

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:


  • 0

#7 nole Napisany 23 czerwca 2020 - 16:50

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

2021  :ok:.


  • 0

#8 mic Napisany 24 czerwca 2020 - 23:23

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Wychodzi też na Switch i PC.
  • 0

#9 burnstein Napisany 28 sierpnia 2020 - 22:05

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

for Playstation 4 in the United States on February 2 and in Europe on February 5. The game will then launch for the Nintendo Switch and PC via Steam in summer 2021


  • 0

#10 nole Napisany 08 grudnia 2020 - 16:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

https://youtu.be/9ugxghCuIBM


  • 0

#11 nole Napisany 05 stycznia 2021 - 08:43

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

BANG!

 

https://store.playst...SIXMONSTRUMNOX0


  • 0

#12 Tawotnica Napisany 11 stycznia 2021 - 18:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Demko jest ograniczone czasowo do 10 minut (wtf?) i zawiera wyrywki z dwóch dungeonów dostępnych w grze. 

Nazwa jednego z lochów pasuje jak ulał: Cloaca Maxima. Nieco mi opadł, bo labirynty z demka są po prostu słabe.

Poruszanie się, wspinanie po ścianach i teleporto-grapple - wszystko ok, chociaż z tą sztywną kamerą ciężko się rozgląda za ukrytymi wejściami. Te jednostajne, szarobure korytarzyki to nawet poziom niżej niż w Tokyo Xanadu (które nie kryło się z tym, że jest tylko zbieraniną kill-roomów). Meh, oby pełniak był lepszy :/

 

 

 


  • 0

#13 Tawotnica Napisany 10 lutego 2021 - 20:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Endgame w Ryzie mnie trochę wynudził, więc zacząłem Ys. Po takim se demku jestem pozytywnie zaskoczony. Od razu się wyróżnia mroczniejszym klimatem + wrzuca na wejście masę odwołań np. kiedy

Spoiler

 

Nie wiem jeszcze jak dokładnie będzie działała eksploracja w grze, ale pierwsze miasto do którego się trafia jest WIELKIE i WERTYKALNE. Gdyby nie fabularne, niewidzialne ściany (meh) to bym hasał po dachach niczym jakiś asasyn czy inny skrytobójca z Dishonored. Jeśli to jest dobrze zrobione to omg, lizanie ścian będzie wykwintne, tyle tu zakamarków. 

 

Tego typu konstrukcja świata ma pewne minusy, bo na pierwszy rzut oka ulice wyglądają na puste i mało jest możliwości interakcji, nawet jeśli chodzi o rozwalalne dzbany, skrzynie itp.  

 

Anyway, co chciałem oddać tym postem, to że zapowiada się na dość odmienną grę w serii i na pewno nie będzie to Ys VIII-2. 

 

Pewne elementy są powielone, przykładowo eventy z ogarnianiem fal przeciwników na rangę, ale są inaczej wplecione w rozgrywkę. Zamiast obrony swojej osady w Monstrum Nox używane jest to do odblokowania barier blokujących przejście w mieście. 

 

Jaranko. Po turówce w której spędzałem większość czasu w menusach fajnie sobie będzie pociachać znowu Adolem i ekipą.  


  • 0

#14 Tawotnica Napisany 20 lutego 2021 - 12:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Ys VIII > Ys IX, setting na wyspie był lepiej zrealizowany. Wprawdzie doceniam pomysł na miasto i przemodelowanie konstrukcji, ale przez zablokowanie nowych miejscówek za tymi potyczkami na fale gierka sprawia wrażenie dużo bardziej liniowej.  

 

Jak już boner opadnie po eksploracji miasta (które jest bardzo dobre), to zaczyna się wkradać rutyna. Co rozdział nabija się miernik punktów NOX (zazwyczaj sidequestami idzie szybciej), żeby odblokować kolejny obszar, dostać nową postać, rozpykać dungeon i tak w kółko. Dopóki można to sobie urozmaicać hasaniem po budynkach w celu uzbierania wszystkich znajdziek jest ok, pod koniec jednak nawet w większych miejscówkami dookoła miasta jednak niewiele się dzieje. 

 

Do tego dochodzą nudnawe etapy w więzieniu, które jest naszpikowane śmiercionośnymi pułapkami i w którym bohater jest pozbawiony jakichkolwiek umiejętności specjalnych. To fragmenty w przeszłości Dany w Ys VIII były o niebo lepsze, bo można sobie było przynajmniej porządnie powalczyć i estetyka labiryntów była ciekawsza. Ponury, szarobury klimat z jednej strony nadaje grze własnego charakteru, ale niestety wizualnie nie wyszedł Monstrum NOX na dobre.   

 

Fani serii będą za to zadowoleni z ilości nawiązań do poprzednich części. Zazwyczaj gry Ys nie są powiązanie ze sobą fabularnie, jedynie gdzieś przy okazji wspominają o poprzednich przygodach Adola. Ys IX jednak wplata w główny wątek DNA Adola jako podróżnika i pierwszy raz mam wrażenie, że czerwonowłosy bohater ma trochę więcej charakteru niż "yo, nic nie pamiętam, ale wpadam zrobić wielki rozpiździel i wszystkie dupy na mnie leco!". :olo: 

 

Ponadto ekipa w tej części jest najlepsza odkąd wprowadzono system drużynowy w Ys 7. Czuć, że Falcom lepiej czerpie z Trailsów, bo nawet NPC dostają ciekawe backstory. Duża zasługa w tym zadań pobocznych, które są niby opcjonalne, ale tak szybko nabijają pasek punktów potrzebnych do pchnięcia fabuły, że będziecie je chcieli zrobić wszystkie. Nie dziwi więc, że pod względem narracji twórcy się postarali i dodają one sporo informacji o bohaterach i o świecie gry. 

 

System walki się nie zmienił, jedyny dodatek to specjalne umiejętności jak grapple, wbieganie po ścianach czy szybowanie po skoku, pozwalające lepiej nawigować areny. Jeśli wam się podobało walczenie w Ys VIII, Monstrum NOX ma identyczny, przemiodny system. Co pod koniec dnia oznacza, że mimo paru zastrzeżeń co do wtórnej konstrukcji rozdziałów ora się świetnie. 


  • 2

#15 nole Napisany 10 stycznia 2023 - 16:51

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

12 maja na PS5

 

https://youtu.be/HK_7EW0vlaI


  • 0

#16 burnstein Napisany 10 stycznia 2023 - 22:35

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

A grafa nadal prosto z Vity  :duda:


  • 0



Inne z tagami: