Ciekawe czy na forum zachowały się gdzieś posty Ryana o Onlive
155 odpowiedzi na ten temat
#151 Napisany 11 marca 2023 - 09:49
#152 Napisany 11 marca 2023 - 15:46
Chcieli przeskoczyć fizykę sieci nad którą nie mają kontroli.
Od początku każdy kto ma dwie klepki powiedziałby że w grach gdzie stabilny framerate jest kluczowy, każde nawet chwilowe zacięcie to dyskwalifikacja. Netflix może sobie zbuforować, tu nie można.
Ale nie, uda się, zobaczycie.
Od początku każdy kto ma dwie klepki powiedziałby że w grach gdzie stabilny framerate jest kluczowy, każde nawet chwilowe zacięcie to dyskwalifikacja. Netflix może sobie zbuforować, tu nie można.
Ale nie, uda się, zobaczycie.
#153 Napisany 11 marca 2023 - 17:31
Ciekawe czy na forum zachowały się gdzieś posty Ryana o Onlive
Cały temat jest:
http://nikogoforum.p...ic/1804-onlive/
#154 Napisany 11 marca 2023 - 21:41
Niestety nie ma się z czego pośmiać Teoretyzował że taka usługa powinna być wykonalna pod względem infrastruktury, wszystko co pisał trzyma się kupy. Onlive i Stadia padły z powodów biznesowych, nie technologiiCały temat jest:
Ciekawe czy na forum zachowały się gdzieś posty Ryana o Onlive
http://nikogoforum.p...ic/1804-onlive/
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 11 marca 2023 - 21:41
#155 Napisany 11 maja 2023 - 19:12
#156 Napisany 12 maja 2023 - 08:51
O, Silent Hill.