Lol. Przyzwyczaiłem się do 144 klatek więc te 60 wydaje się mało płynne.
Co w tym lolnego?
Lol. Przyzwyczaiłem się do 144 klatek więc te 60 wydaje się mało płynne.
Co w tym lolnego?
Wiadomo że stadia nie jest kierowana do hardkorowcow. Ale nie trudno mi sobie wyobrazić np jak mój brat się tym jara (gra raz na ruski rok i nie chce mu się wydawać hajsu na konsole żeby się kurzyla). Takich osób jak on są dziesiątki, pewnie setki mln.
Dokładnie.
Google im pokaże "patrzcie nie musicie wydawać 400$ na konsole + dodatkowego hajsu na grę. Wystarczy mieć TV, monitorek czy laptopa" i ludzie to łykną. Takich wariatów kupujących OLEDY do grania lub TV LED 4K 10bit, czy najmocniejsze wersje konsol jest cóż mało.
Sony i MS oferują lub będą oferować w najbliższej przyszłości streamowanie gier. Więc google od razu będzie konkurować z firmami z ogromnym doświadczeniem w branży.Dlatego będzie ps5/X2 i swicz prosiak dla takich jak my. Wilk syty i owca cala.
Sony i MS oferują lub będą oferować w najbliższej przyszłości streamowanie gier. Więc google od razu będzie konkurować z firmami z ogromnym doświadczeniem w branży.Dlatego będzie ps5/X2 i swicz prosiak dla takich jak my. Wilk syty i owca cala.
Jak dla mnie to jedyną nadzieją google jest to, czy zaoferują jakiś inny model biznesowy niż abonament, Google kontroluje coś w rodzaju 80-90% rynku reklam w internecie, więc może zaoferują jakąś darmową wersję usługi z reklamami?
Niektórzy developerzy już mówią, że będzie cena za godzinę grania I to nie tylko mówi o tym jakiś koleś z Polski na filimku tylko wielu innych devow na twitterze.
Tylko cena za godzinę grania jest nie dla gracza, a to co google chce płacić developerom. Dla kontrastu, MS płaci twórcom całą sumę z góry za umieszczenie gry na Game Pass, ile osób będzie z tego później korzystać nie ma znaczenia.Niektórzy developerzy już mówią, że będzie cena za godzinę grania I to nie tylko mówi o tym jakiś koleś z Polski na filimku tylko wielu innych devow na twitterze.
A jest w ogóle info co do rekomendowanego neta czy za wcześnie? Bo nie wydaje mi się żeby każuale mieli generalne jakiś wpasiony, a Netflix przecież śmiga ładnie nawet na badziewiastym. Przykładowo ten najtańszy pakiet z sygnałem SD (który do serialików dla większości styknie) pójdzie na- strzelam 2Mbs.
A jest w ogóle info co do rekomendowanego neta czy za wcześnie? Bo nie wydaje mi się żeby każuale mieli generalne jakiś wpasiony, a Netflix przecież śmiga ładnie nawet na badziewiastym. Przykładowo ten najtańszy pakiet z sygnałem SD (który do serialików dla większości styknie) pójdzie na- strzelam 2Mbs.
1080p 30mbs
4k 60
Wiadomo ilu uzytkownikow ma game pass?
Podejrzewam, że 50% posiadaczy xboxa ma. Czyli pewnie 20milionów.
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 21 marca 2019 - 12:47
Ponoć Wallmart też chce stworzyć swoj serwis streamingowy i zaczął rozmowy z developerami. Szykuje się większa fragmentaryzacja rynku niż w branży VOD
k-r-a-c-h
W streamingu gier to na razie dominuje PS Now.
https://www.psu.com/...ame-pass-sales/
https://www.neogaf.c...gaming.1467785/
Oj Czysiu.
Superdata
A nie? Ja wiem, że to trochę inne dane, ale na polu streamingu gier to jest PS Now i długo długo nic, bo OnLive zdechło, serwis Geforce Now od Nvidii dopiero raczkuje, a Stadia jeszcze nie wystartowała.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 marca 2019 - 13:53
Pomijając źródło danych, to przecież tylko Now jest streamingiem z tych wszystkich usług.
Polska mistrzem polski
A nie? Ja wiem, że to trochę inne dane, ale na polu streamingu gier to jest PS Now i długo długo nic, bo OnLive zdechło, serwis Geforce Now od Nvidii dopiero raczkuje, a Stadia jeszcze nie wystartowała.
Onlive zostało kupione przez Sony.
Wiem, wiem, ale po kupnie jeszcze przez bardzo krótki czas utrzymywali truchło przy życiu zanim wyłączyli.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 marca 2019 - 21:33
Tu jakiś mały test DF zrobiło w 2017 roku:
https://www.eurogame...rmance-analysed
Netflix ma łatwiejszy problem do rozwiązania, ale ich player to ścisła czołówka branży, robią kilka rzeczy które Google może skopiować. Przykładowo pobierają wideo jednocześnie z trzech połączeń sieciowych naraz, zapełniając łącze na tyle ile router pozwala. Dzięki temu są w stanie prawie całkowicie wyeliminować drobne przycinki które widać u konkurencjiNetflix może sobie przygotować bufor, więc jeśli pojawią się nawet kilkusekundowe opóźnienia i zamulenia sieci w czasie oglądania to widz tego nie odczuje. W przypadku giereczek jak osoba naciśnie przycisk to oczekuje reakcji 150ms, beż żadnych gubionych klatek, zjazdów rozdzielczości do 240p, obracającego się kółeczka buforowania itp. Zupełnie inny stopień wyzwania technologicznego.Może to złe porównanie bo co innego oglądanie statycznego zapisanego już obrazu a co innego w grę streamowaną przez miliony osób, ale jednak Netflix sobie jakoś poradził z tym, żeby można było oglądać bez zacięć materiał w 4K streamując.
Ciekawe czy stream znowu będzie się zacinał
https://www.gry-onli...a-start/z41c3e8
Platforma Stadia wystartuje w listopadzie, a początkowo będzie dostępna w czternastu krajach. Prawdopodobnie na ich liście nie znajdzie się Polska.
Podobnie jak inne serwisy streamingowe, platforma Stadia będzie dostępna w ramach miesięcznych subskrypcji. Najdroższa z nich, czyli Stadia Pro, będzie kosztować 11,99 dolara kanadyjskiego (w przeliczeniu około 34 złote), a pozwoli na zabawę w rozdzielczości 4K oraz 60 klatkach na sekundę. Co ciekawe, wśród produkcji dostępnych w jej ramach znajdziemy wyłącznie „starsze” pozycje – nowsze tytuły trzeba będzie natomiast nabyć osobno. Poza tym w 2020 roku ma się pojawić całkowicie darmowy wariant, który umożliwi rozgrywkę w rozdzielczości 1080p. Nie znajdziemy w nim jednak żadnej gry z oferty Stadia Pro. Warto jeszcze odnotować, że od dzisiaj chętni będą mogli nabyć tak zwaną „edycję założycielską” Stadia. Zestaw wyceniony na 169 dolarów kanadyjskich (w przeliczeniu około 480 złotych) ma zawierać kontroler, Chromecasta Ultra, trzymiesięczną subskrypcję oraz dostęp do gry Destiny 2.
Stadia ma wymagać do działania łącza pozwalającego minimum na pobieranie danych z prędkością 10 Mb/s i wysyłanie z prędkością 1 Mb/s; jeśli jednak chcielibyście zagrać w rozdzielczości 4K, musicie zaopatrzyć się w łącze umożliwiające pobór danych z prędkością 35 Mb/s.Co ciekawe, początkowo do zabawy konieczny będzie Chromecast (gadżet, który po podłączeniu do telewizora lub monitora pozwala na bezprzewodowe przesyłanie obrazu i dźwięku z innego sprzętu); możliwość korzystania z dobrodziejstw Stadii na każdym urządzeniu wyposażonym w przeglądarkę Google Chrome ma się pojawić w 2020 roku.
W dniu premiery Google Stadia będzie można zagrać w trzydzieści jeden gier. Oprócz wyżej wspomnianego Destiny 2, ich lista będzie zawierać między innymi następujące pozycje: Assassin’s Creed Odyssey, Tom Clancy’s The Division 2, Doom, Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider oraz Shadow of the Tomb Raider. Wśród produkcji zmierzających na tę platformę należy wymienić również zapowiedzianą dzisiaj grę Darksiders Genesis.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 06 czerwca 2019 - 18:01
Streaming i konkurujące platformy jak Netflix i HBO Go to najbliższa przyszłość branży, ale ta Stadia to na razie nic ciekawego, trochę falstart. Z tym, że musieli być pierwsi bo nie mają ugruntowanej pozycji i katalogu marek i starszych gier.
CZyli juz wiemy ze zdechnie za pol oku.
Next.