Skocz do zawartości

Zdjęcie

Devil Engine

Protoculture Games DANGEN Switch PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 20 marzec 2019 - 14:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12170 Postów:



http://dangenenterta...es/devil-engine

https://www.nintendo...ne-1515442.html

https://store.steamp...0/Devil_Engine/

Pierwszy wabik dla nerdów: muzykę robił Hyakutaro Tsukumo. Tak, to gierka ewidentnie zainspirowana serią Thunder Force.

Wabik drugi: To najtrudniejszy ze shooterów jakie się ostatnio ukazały, na pewno też trudniejszy niż TFy.

Do sterowania używamy trzech guzików strzał+bomba+unik. Unik kosztem całego multiplier powoduje eksplozję dookoła statku, wchłaniającą pociski. Broni mamy do wyboru trzy, wypadają one jako kolorowe power-upy z przeciwników i się stopniują. Zielona broń to homing shot, niebieska laser, czerwona standardowy spread shot. Pretty basic stuff, eh? Ściągnijcie demko (steam), żeby się odbić :cf: Już pierwszy boss wjeżdża z zawiłymi patternami i gruzem lecącym z planszy, który mnie zawsze chociaż raz zabije. Nawet na easy tak się dzieje.  :ftopa:  To nie metodyczny bullet hell, w którym klatka po klatce idzie przeanalizować najlepszą ścieżkę lotu. Nein, w Devil Engine dużo bardziej liczy się refleks i to jaką broń się zastosuje, gdzie wydaje mi się że czerwona, spread jest najbardziej przydatna w większości sytuacji. Laserowi lubi się skończyć zasięg, a ta samonaprowadzajka na większych przeciwników się nie sprawdza. 

 

Jeśli wam poziom trudności nie straszny to polecam, bo pod względem oprawy A/V dostaliśmy cukiereczka :tak:  

 

Gierka ma też wyjść na PS4, ale wydawca ma jakieś problemy z Sony, więc najwcześniej czerwiec-lipiec należy się spodziewać portu. 


  • 3

#2 Tawotnica Napisany 31 marzec 2019 - 00:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12170 Postów:
https://dangenentert...inal-soundtrack:good:
  • 1

#3 xell Napisany 31 marzec 2019 - 08:10

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17362 Postów:
Biedny tawot, tak się naprodukował a shmupy nikogo i nawet plusy nie poleciały, nie wspominając o jakichkolwiek odpowiedziach :sadcf:
  • 0

#4 Tawotnica Napisany 31 marzec 2019 - 11:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12170 Postów:

No szkoda, bo gierecka przemiodna. Na 1CC już do końca trzeciego levelu dojdę, a z kontynuacjami nawet do endbossa. :challenge: Chomikowanie bomb na szefków jest ważne, bo niektórym można sprzedać szybką serię i ich rozłupać zanim jeszcze zaczną odpalać swoje najbardziej zawiłe ataki. Piąta plansza mnie doprowadza do rozpaczy. Wieżyczki poumieszczane na przemian na górze i na dole ekranu, które uruchamiają się dopiero jak się przeleci przez światło reflektora - zgubisz rytm i kaplica. Uciekając od światła i szukając odpowiedniego momentu na przecięcie trzeba jeszcze innych wrogów rozwalać, a teoretycznie powinno się specjalnie wlatywać w światło, żeby rozwalać te wieże, które inaczej są schowane.

Tu od 19 minuty się zaczyna, koleś pro leci:



ja jak tam pierwszy raz wleciałem to z początku nie wiedziałem co mnie zabija :olo: Podobnie jest w stage 3, gdzie z tła wylatują bomby. 

 

Podoba mi się, że gierka ma ten sam, sprawdzony system 'motywacji' co ZeroRanger, Blue Revolver,  Downwell etc., czyli zlicza 'lifetime score' i daje nowe wyzwania do challenge mode (będzie chyba 12 w sumie), dodaje kontynuacje, alternatywne palety kolorów etc.  W opcjach można sobie ustawić nawet widoczny hitbox i zmieniać wygląd pocisków.  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 31 marzec 2019 - 11:25

  • 2



Inne z tagami: