Final Fantasy VIII Remastered
#31 Napisany 06 stycznia 2020 - 21:31
#32 Napisany 06 stycznia 2020 - 21:48
Sam ZAMIAR junctionowania nie jest zły. Możesz sobie np. ustawić absorbowanie ognia jak wysiorbiesz odpowiednią magię i dodasz ją do stat boostów. Fajnie! To samo w sobie wydaje się ciekawe, ale jest absolutnie niszczone przez skalowanie levelu przeciwników jakie ma miejsce w grze.
Trochę tak jakby polegać cały czas na enemy skill materia w VII, tyle że trzeba było by to ciągle farmić i za każdym razem jak coś zdobędziesz wróg też zyskuje HP/MP i mocniej bije, żeby dać równe 100 expa.
FFVIII jest dla mnie chybiony w założeniach samej gry, nie w obudowanej dookoła niej konstrukcji.
#33 Napisany 07 stycznia 2020 - 10:42
#34 Napisany 07 stycznia 2020 - 13:30
Chyba jestem jedną z nielicznych na świecie osób, które nie miały problemu z junction i kolekcjonowaniem czarów. Ba, zawsze chętnie sprawdzałam, co kto ma do zaoferowania
też nie mam z tym problemu. gram obecnie, jestem na 'drugiej płycie' i każdego przeciwnika skanuje i wyciągam czary (z przyspieszeniem 3x idzie to momentalnie). jak ktoś jednak nie ma na to ochoty, to zawsze pozostają skille gfów, które pozwalają powymieniać określone przedmioty/karty na magię.
Z tych wszystkich ff na tego jednego czekam
czekasz na co konkretnie?
#35 Napisany 07 stycznia 2020 - 14:23
Całą grę przeszedłem na GFach, podczas ich animacji grałem w Lumines na telefonie, jeszcze wtedy starej Motce RAZR
Czoooo...pamiętam że w GF'ach było jeszcze jakieś ich boostowanie w trakcie animacji. Chyba nie każdy GF miał taką opcję, ale pamiętam że wciskałem "F" jak poyebany żeby podbić jakiś współczynnik nie wiem w sumie nawet czego, pewnie ataku.
Swoją drogą, właśnie przez Draw nie bardzo miałem ochoty bawić się z Remasterem, ale nie wiedziałem że są dodane teraz jakieś przyspieszacze, to może jednak był spróbował..hmm..
#36 Napisany 07 stycznia 2020 - 15:04
Czoooo...pamiętam że w GF'ach było jeszcze jakieś ich boostowanie w trakcie animacji. Chyba nie każdy GF miał taką opcję, ale pamiętam że wciskałem "F" jak poyebany żeby podbić jakiś współczynnik nie wiem w sumie nawet czego, pewnie ataku.
po wciśnieciu select (na ps4 touchpada) można klikając kwadrat boostować siłę ataku gfa. potrafią jebnąć wtedy 30-50% mocniej, ale jak wdusisz kwadrat gdy ikonka palucha bedzie przekreślona, to wartość boosta resetuje się do wyjściowego poziomu
#37 Napisany 07 stycznia 2020 - 22:16
Pamiętam swoją przygodę z ósemką - kapitalne intro - potem łazimy po akademiku i uczelni protagonistą z aspergerem o urodzie koreańskiego chada, wychodzę na pole, zabijam dwa motyle, idę do lasu- atakują mnie trzy zegary z kukułką i elektryczny jaszczur, ładowanie walki, sekwencje identycznych ataków trwają minutę, wszystko się dłuży, wyciągam płytę z konsoli, nigdy więcej nie wracam. Jedna z niewielu gier, która tak mocno mnie zniechęciła, tak szybko i mocno IŁOIŁOIŁO.
#38 Napisany 07 stycznia 2020 - 22:29
#39 Napisany 08 stycznia 2020 - 07:30
#40 Napisany 08 stycznia 2020 - 20:43
#41 Napisany 08 stycznia 2020 - 21:04
w 14 jest bossem
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|