No dla mnie to też bardziej wyglądało jak in-engine/in-gamecinematic niż gameplay.
Senua's Saga - Hellblade 2
#31 Napisany 13 grudnia 2021 - 12:02
#32 Napisany 13 grudnia 2021 - 12:09
Pewnie wolelibyście, żeby na ekranie pokazywał sie wielki migajacy X kiedy trzeba rzucić dzido.
#33 Napisany 13 grudnia 2021 - 12:13
No dla mnie to też bardziej wyglądało jak in-engine/in-gamecinematic niż gameplay.
Czy gry bloobera mają gejmplej?
#34 Napisany 13 grudnia 2021 - 13:18
Basement Crawl jak najbardziej miał!
#35 Napisany 14 grudnia 2021 - 18:40
Pewnie wolelibyście, żeby na ekranie pokazywał sie wielki migajacy X kiedy trzeba rzucić dzido.
Ja bym wolał nie mieć wątpliwości, że w danej chwili steruję postacią i mam nad nią jakąkolwiek kontrolę nienarzuconą przez chamskie skrypty i wpierdalany do gier coraz intensywniejszy "sinematik ekspiriens".
#36 Napisany 05 stycznia 2022 - 09:59
Dawniej miałeś tak zwane sceny przerywnikowe, a teraz wrzucają je bezpośrednio do gry tworząc umowną filmowość. Nie jest tak, że każda gra z tego korzysta (właściwie to znaczna większość nie robi tego), więc nie masz powodu do narzekania.
Natomiast jak już się trafią, to są odpowiednio wykorzystane. Dobrym przykładem jest The Dark Pictures: House of Ashes, jeszcze lepszym kapitalne Asura's Wrath, gdzie więcej się ogląda niż gra. Jednemu się to podoba, innemu ta filmowość rozgrywki przeszkadza.
#37 Napisany 05 stycznia 2022 - 13:31
Ja bym wolał nie mieć wątpliwości, że w danej chwili steruję postacią i mam nad nią jakąkolwiek kontrolę nienarzuconą przez chamskie skrypty i wpierdalany do gier coraz intensywniejszy "sinematik ekspiriens".
Pewnie wolelibyście, żeby na ekranie pokazywał sie wielki migajacy X kiedy trzeba rzucić dzido.
Brzmi jak QTE
#38 Napisany 05 stycznia 2022 - 16:18
Dawniej miałeś tak zwane sceny przerywnikowe, a teraz wrzucają je bezpośrednio do gry tworząc umowną filmowość. Nie jest tak, że każda gra z tego korzysta (właściwie to znaczna większość nie robi tego), więc nie masz powodu do narzekania.
Natomiast jak już się trafią, to są odpowiednio wykorzystane. Dobrym przykładem jest The Dark Pictures: House of Ashes, jeszcze lepszym kapitalne Asura's Wrath, gdzie więcej się ogląda niż gra. Jednemu się to podoba, innemu ta filmowość rozgrywki przeszkadza.
No i spoko, jeżeli wiem że mam do czynienia z filmem interaktywnym (produkcje Davida Cage'a czy wspomniane przez Ciebie The Dark Pictures), to nie robię z QTE oraz skryptów żadnego problemu. Problem natomiast pojawia się dla mnie w momencie kiedy taki film interaktywny próbuje udawać grę i ściemnia na trailerze, że ma jakiś gameplay, czyli tak jak zrobiono w tym przypadku.
#39 Napisany 05 stycznia 2022 - 16:19
Brzmi jak Uncharted.
#40 Napisany 05 stycznia 2022 - 16:20
Bardzo blisko. Jak dla mnie to z Uncharted mogliby wywalić singla i zostawić tylko multika
#41 Napisany 05 stycznia 2022 - 16:32
W przypadku Uncharted nie ma tak chamsko wstawionych cinema experience. Przecież jak narazie Ninja Theory nie pokazało nic z gameplay'u.
#42 Napisany 23 marca 2023 - 21:33
#43 Napisany 11 czerwca 2023 - 19:58
#44 Napisany 11 czerwca 2023 - 19:59
#45 Napisany 11 czerwca 2023 - 20:27
Tyle lat czekania tylko po to, żeby znowu pokazali cut-scenkę
Ziomki z Ninja Theory mogłyby już przestać się wygłupiać, przybić sobie piątkę z Capcom i zrobić DmC 2.
#46 Napisany 30 listopada 2023 - 16:34
#47 Napisany 01 grudnia 2023 - 16:51
Gra dostała rating w Australii, więc powinna wyjść niedługo, pewnie w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Akurat na styczeń sobie zaplanuje przejście jedynki
#48 Napisany 01 grudnia 2023 - 22:03
#49 Napisany 02 grudnia 2023 - 10:06
#50 Napisany 02 grudnia 2023 - 11:49
#51 Napisany 07 grudnia 2023 - 14:43
kto obstawia zamkniecie NT po premierze?
Pierw niech zamkną premiera, dopiero potem będzie się można zastanawiać kto następny.
#52 Napisany 08 grudnia 2023 - 02:31
#53 Napisany 08 grudnia 2023 - 07:03
#54 Napisany 08 grudnia 2023 - 07:12
Migawki tych walk wyglądają tak pokracznie jak w jedynce.
#55 Napisany 08 grudnia 2023 - 09:43
#56 Napisany 08 grudnia 2023 - 09:46
A czego się spodziewałeś po sinematik ekspiriens? Podejrzewam, że w tej grze będzie mniej gameplayu niż w Life is Strange, a jak już będzie to właśnie takie walki jak na trailerze, czyli lata świetlne przed tym co potrafili zrobić w swoich pierwszych grach.
#57 Napisany 08 grudnia 2023 - 09:48
2024 bez konrketnej daty
#58 Napisany 08 grudnia 2023 - 10:21
A czego się spodziewałeś po sinematik ekspiriens? Podejrzewam, że w tej grze będzie mniej gameplayu niż w Life is Strange, a jak już będzie to właśnie takie walki jak na trailerze, czyli lata świetlne przed tym co potrafili zrobić w swoich pierwszych grach.
Jeszcze bym nie wydawał wyroku na tę grę - to utalentowane studio, a teraz mają budżet o jakim przy jedynce mogli tylko pomarzyć. MSowi też się za to przyda dobra korytarzówka. Nie czekam z wywieszonym językiem, ale patrzę z zaciekawieniem.
#59 Napisany 08 grudnia 2023 - 10:24
A czego się spodziewałeś po sinematik ekspiriens? Podejrzewam, że w tej grze będzie mniej gameplayu niż w Life is Strange, a jak już będzie to właśnie takie walki jak na trailerze, czyli lata świetlne przed tym co potrafili zrobić w swoich pierwszych grach.
Co potrafili robić w pierwszych grach? Heavenly Sword nie widziałeś?
#60 Napisany 08 grudnia 2023 - 11:56
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|