#211 Napisany 07 czerwca 2021 - 00:59
#212 Napisany 07 czerwca 2021 - 12:00
#213 Napisany 07 czerwca 2021 - 12:07
Panowie jak użyć tej kostki danych?
#214 Napisany 07 czerwca 2021 - 22:08
Gram gram i kurwa ta gra jest boska
Aktualnie najlepsza gierka w jaką grałem na nowej generacji.
#215 Napisany 08 czerwca 2021 - 00:12
No siadlem na spokojnie, wyczyściłem pierwszy świat i bossek padł, teraz odpalam drugi świat
#216 Napisany 08 czerwca 2021 - 00:50
#217 Napisany 09 czerwca 2021 - 15:15
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 09 czerwca 2021 - 15:19
#218 Napisany 09 czerwca 2021 - 15:25
Będzie Pan zadowolony. Gierka wsysssssaa jak bagno po same jaja.
#219 Napisany 09 czerwca 2021 - 15:37
Pamiętam Twój Soulsowy gust, wiem, że będziesz zachwycony Chociaż Soulsow tam prawie nie znajdzieszWymieniłem dziś za Demonsy, leci instalka i będzie grane. Przyznam, że czytając ten temat (nie wchodziłem w spoile) ostro się nahajpowałem (a filmików oglądałem całe 3 minuty max).
#220 Napisany 09 czerwca 2021 - 21:27
Drugi boss padł za pierwszym razem - fajna walka, dużo lepsza od pierwszej !
Teraz 3 biom, już niedługo Nemezis - broń na 15 lvlu, apteczki, postać dopakowana. Zobaczymy czy dam radę
#221 Napisany 10 czerwca 2021 - 07:01
#222 Napisany 10 czerwca 2021 - 13:06
A sama gierka? No rusza się to i wygląda nieziemsko, pad robi robotę, alt strzał świetna sprawa, na tych dedykowanych słuchawkach do ps5 brzmi to niewiarygodnie. Do tego naprawdę ciekawi mnie ta tajemnica i przyjemnie się znajduje lore i fabułkę w tych świątyniach, logach i przebłyskach. Przyznam bez bicia, że łatwo nie jest, raczej trzeba naparzać będąc skupionym.
Obawiam się w sumie tylko jednej rzeczy, w Hadesa grałem w styczniu i tam potem byłem w stanie machnąć przejście w około 30 minut już z tymi utrudniaczami (wiadomo, że nie na tym maksie z bossami dużo trudniejszymi, ale jednak). Przy czym tam masę rzeczy dało się odblokować po każdym runie/śmierci. Zwiększanie szans na duuuużo lepsze dropy, wzrost bonusów do backstaba, życie, no sporo tego było. Tutaj na razie nie mam takiego vibe'u i trochę mnie to przeraża, że w zasadzie tylko itemy metroidvaniowe zostają, ale zobaczymy, bo gra wciąga jak bagno rzeczywiście.
No i jeszcze jedno, naprawdę czuć, jak to mówi najlepszy polski youtuber, wielkie napracowanie. Ilość mechanik, detale, tona rzeczy do odkrycia, no kurde nie dziwota, że to w pełnej cenie wyszło, więc bajdurzenie o indyku AAA to niech sobie w dupę niektórzy wsadzą. Szacun, że takie środki dostali na taki, jakby nie patrzeć, niszowy tytuł, bo jednak nie widzę możliwości, żeby się to przyjęło wśród niedzielnych graczy.
Aha, kudosy dla devów za taką responsywność, to jak się śmiga po arenach to Tym bardziej robi to wrażenie jak się zwróci uwagę na to, że to ich pierwsza gra tpp.
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 10 czerwca 2021 - 13:07
#223 Napisany 10 czerwca 2021 - 13:35
Uwielbiam rogaliki, a ten jest wyjątkowo smaczny i sycący zarazem. Piękna gra, która jest znakomitym sprawdzianem dla zręczności grającego. Warto dodać, że fabularnie (jak wieść niesie) jest niezłym
Miłej gry wszystkim. Wracam do zabawy.
#224 Napisany 10 czerwca 2021 - 16:25
Akurat brak grindu i zbierania zasobu do pakowania między runami bardzo mi odpowiada. Gra stałaby się strasznie marudna, gdybym musiał ciułać punkciki do odblokowania jakiegoś głupiego +5% do obrażeń. Cieszę się, że nie poszli w tę stronę. Dzięki temu gra mi się o wiele przyjemniej niż w Hadesa. Każdy run jest dla samego siebie, a nie dla zebrania zasobów aby potem grało mi się łatwiej. A i tak czasami lecę aby zwiedzić level, wypróbować broń z której rzadziej korzystałem lub odblokować perk, którego wcześniej nie widziałem.
Obawiałem się, że duch Metroida szybko pryśnie, skoro układy są losowe, ale okazało się że wcale nie - powtarzające się moduły dają przyjemne wrażenie wracania "na stare śmieci", a i ciągle jest ciekawość co będzie za kolejnymi drzwiami.
No i super że gra nie jest tak skillowa, jak się obawiałem - cierpliwość i opanowanie grają większą rolę niż wystukiwanie wymyślnych kombinacji na padzie czy dajmy na to refleks. A i tak najważniejsza jest strategia, czyli to co robimy między roomami - to jaką broń wybierzemy, które rozwinięcia kupimy, czy damy się skusić na tę poboczną zręcznościową sekwencję której nie potrzebujemy, nie umiemy i spokojnie moglibyśmy odpuścić, ale jednak decydujemy się wejść i stracić więcej niż moglibyśmy nawet przy pomyślnych wiatrach zyskać. No i oczywiście czy potrafimy wyczyścić pomieszczenie "prawie bez straty życia, na szczęście leżały leczonka, których od razu użyłem", czy też jednak może całkiem bez strat, dzięki czemu leczonka poszły w rozbudowanie paska życia, który będzie ci potrzebny, bo wiesz przecież że nie zdołasz uniknąć wszystkich kulek bossa.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 10 czerwca 2021 - 16:26
#225 Napisany 10 czerwca 2021 - 18:17
Nemezis padł za 1 razem (waliłem do niego z granatnika, który wystrzeliwuje 3 rakiety), ogólnie 3 biom był dla mnie najprostszym.
Perk leczący za punkt adrenaliny jest broken as F... - miałem dzięki niemu ciągle pełne HP i integralność na maxa.
Gra jest
#226 Napisany 10 czerwca 2021 - 18:30
W drugim świecie cały czas. Nawet bossa nie widziałem chyba. A jak czytam ze problemy zaczynaja się w trzecim to idź Pan w cholerę z tym ????
nie, po prostu nie ma, to po prostu musisz albo umiesz to albo nie umiesz. jak nie umiesz to znaczy, że się nie nadajesz
#227 Napisany 10 czerwca 2021 - 22:45
#228 Napisany 11 czerwca 2021 - 01:13
A u mnie drugi akt skończon. Piękna, piękna gra. Tylko fabuła z dupy. Teraz, jak rozumiem, przede mną akt trzeci czyli „sekretne zakończenie” polegające na ganianiu po już odwiedzonych biomach w poszukiwaniu jakichś znajdziek? Nie to, abym narzekał, bo gra się wciąż przyjemnie.
#229 Napisany 12 czerwca 2021 - 02:25
#230 Napisany 15 czerwca 2021 - 09:53
Platinum: Added support for replaying certain Act 1 & Act 2 Trophies
Platinum: Added support to retroactively award Trophies which cannot be replayed
Niestety, nic z tych rzeczy nie zaobserwowałem Jednak nie będzie kompletu trofeów
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 15 czerwca 2021 - 09:54
#231 Napisany 17 czerwca 2021 - 23:31
Mi nie wpadł trofik za ubicie drugiego bossa, ale nie czekałem na patcha, tylko machnąłem go drugi raz - i weszło. Tak poza tym chyba wszystko ok. "Sekretne" zakończenie już zrobiłem (nie podobało mi się), widziałem że zostało mi tylko parę trofików za czyszczenie biomów. Pewnie jeszcze pogram, więc liczę że platynka wejdzie.
#232 Napisany 18 czerwca 2021 - 04:32
Mi brakuje trofeum za wszystkie sekwencje domowe, musiałbym grać od początkuMi nie wpadł trofik za ubicie drugiego bossa, ale nie czekałem na patcha, tylko machnąłem go drugi raz - i weszło. Tak poza tym chyba wszystko ok. "Sekretne" zakończenie już zrobiłem (nie podobało mi się), widziałem że zostało mi tylko parę trofików za czyszczenie biomów. Pewnie jeszcze pogram, więc liczę że platynka wejdzie.
Na początku nie wpadły za pierwszą sekwencje w domu i za Phirke, zarchiwizowanem save’a, zagrałem od początku, wbiłem to co brakowało. Po wgraniu starego save, odwiedziłem ostatni raz domek ale tutaj mi już nic nie zaliczyło
Miałem nadzieję, że to jakoś to naprawią jak było w opisie łatki, ale dupa
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 18 czerwca 2021 - 07:02
#233 Napisany 29 czerwca 2021 - 11:33
#234 Napisany 29 czerwca 2021 - 11:42
to oznacza jedno
więcej lasów
#235 Napisany 29 czerwca 2021 - 12:11
#236 Napisany 26 lipca 2021 - 22:57
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 20 września 2021 - 13:16
#237 Napisany 16 sierpnia 2021 - 01:18
#238 Napisany 20 września 2021 - 13:06
+ zakręcona fabuła
+ gameplay!
+ graficzna bomba
-roguelike?!
Imo ta gra to pewniak na grę roku, i najlepszy zakup Sony. W tej grze wszystko mi pasuje, i niech was nie zmyli losowość lokacji. Ta gra jest uszyta na miarę i ode mnie Returnal dostaje 10-.