nooo ... czych konkretna riposta
682 odpowiedzi na ten temat
#61 Gość_Zero_* Napisany 21 października 2009 - 21:38
#62 Napisany 21 października 2009 - 22:29
Powinien porównywać sprzedaż, gra która ma wysokie oceny, a sprzedaje się słabo, to nie hit.
#63 Napisany 21 października 2009 - 22:39
RF:G nie sprzedała się wcale słabo.
#64 Napisany 21 października 2009 - 22:44
Tego nie wiem, możliwe że mieści się w definicji hitu, wskazuję tylko, że przytoczone przez Czycha statystyki nic nie znaczą.
#65 Napisany 21 października 2009 - 22:57
RF:G na 360 w pierwszym miesiącu sprzedało 200k kopii w USA (wersja na PS3 nie znalazła się na top20 NPD, czyli pewnie poniżej 100k). Gra miała długi ogonek z DLC i całkiem fajne, grywalne multi - nie zdziwiłbym się, gdyby na wszystkich 3 platformach dobiła w sumie w okolicę 1mln. Nie jest to jakiś kosmos w porównaniu z ODST, ale Volition broni się nieźle mimo kryzysu i THQ było zadowolone zarówno z RF:G (podkreślając mniejszą liczbę kopii w obrocie wtórnym dzięki DLC) jak i SR2. Mimo strat THQ pod koniec 2008, w Volition ucierpiał jedynie dział QA i należy się spodziewać zarówno SR3 jak i kontynuacji RF. Tym bardziej, że Volition zainwestowało kupę zasobów R&D w budowę sinika zniszczeń terenu. IMO RF:G ma wszelkie znamiona cichego hitu. Że na tym forum gry nie doceniono? Bywa.
#66 Napisany 21 października 2009 - 22:59
miarę hitu określasz na podstawie średniej? fajnie masz w domuMetacritic.
Red Faction: Guerrilla - 85%
Halo 3: ODST - 84%
Jakieś pytania?
#67 Napisany 22 października 2009 - 00:51
Pod koniec lipca podali, że zeszło milion kopii, a potem przecież jeszcze wyszła wersja na blachę.Gra miała długi ogonek z DLC i całkiem fajne, grywalne multi - nie zdziwiłbym się, gdyby na wszystkich 3 platformach dobiła w sumie w okolicę 1mln.
http://g4tv.com/thef...-discussed.html
#68 Napisany 22 października 2009 - 01:00
Wysłali do sklepów != sprzedali, ale faktycznie jeśli na PC nie zbombiła, to zeszło ponad milion kopii.
#69 Napisany 22 października 2009 - 01:37
dalej nie uważam, żeby sprzedaż 1-2mln kopii w obecnych czasach była wyznacznikiem hitu...
#70 Napisany 22 października 2009 - 07:20
Kilkanaście godzin temu RF:G nie było hitem, bo się słabo sprzedało. Teraz 1mln to mało. Jak na grę z relatywnie małym hypem i budżetem, moim zdaniem to jest przynajmniej przyzwoite osiągnięcie idowodzi tego, że gra znalazła sporą rzeszę fanów. To jest cichy hit. Że nie jest to mega hicior na skalę ODST? Cóż, co jest?
A czy jak Borderlands sprzeda 1-2mln, to też będzie słabizną?
A czy jak Borderlands sprzeda 1-2mln, to też będzie słabizną?
#71 Napisany 22 października 2009 - 13:11
nigdy nie twierdzilem, ze sprzedaz jest wyznacznikiem hitu... skomentowalem tylko, ze RF:G to zaden hit...
przypominam, ze to temat o borderlands... nie graliscie to spadowa XD
przypominam, ze to temat o borderlands... nie graliscie to spadowa XD
#72 Napisany 22 października 2009 - 13:33
RF:G to żaden hit, bo? Borderlands to hit, bo?
#73 Napisany 22 października 2009 - 17:30
nigdzie nie napisalem, ze borderlands to hit.
#74 Napisany 22 października 2009 - 19:59
A RF:G to crap, więc nie może być hitem. Proste.
#75 Napisany 22 października 2009 - 21:54
Crap to Too Human (65%), a nie RF: G.
#76 Napisany 22 października 2009 - 23:14
twoja ignoranja, glupota i brak znajomosci gier o ktorych sie wypowiadasz to rowniez crap czyli gowno
#77 Napisany 22 października 2009 - 23:33
Jesteś fanboj.
#78 Gość_Zero_* Napisany 22 października 2009 - 23:41
a ty nie
#79 Napisany 22 października 2009 - 23:47
Ja obiektywny.
#80 Napisany 22 października 2009 - 23:49
Czysiek, jeszcze moment i wypieprzę cię z tego działu, bo nie zachowujesz się jak jakiś webservice z metacritic. Jeśli poza odczytaniem średniej ocen gówno o grze wiesz, to jak dla mnie możesz stąd spływać.
#81 Napisany 23 października 2009 - 22:30
Porównaniei obu wersji. Fajny początek, powinno być na odwrót i na X360 tekstury powinny się szybciej pojawić zracji szybszego transferu danych z czytnika ;]
#82 Napisany 23 października 2009 - 23:48
Dzisiaj oglądałem kolejną video recenzje i już wiem, że biorę tą grę na premierę. Stawiam na wersję pc bo i tak nie chciałoby mi się w takiej grze robić kompletu trophies, a i musze jakoś pada od xboxa przetestować. Cena - 80 zł.
#83 Gość_Zero_* Napisany 24 października 2009 - 19:51
Ahh te ceny na peceta
#84 Napisany 24 października 2009 - 19:59
No co? W zamian trzeba upgrade co rok maksymalnie robić
#85 Napisany 24 października 2009 - 23:30
dlatego mam też ps3
#86 Napisany 26 października 2009 - 15:03
ale ta gra jest zajebiscie duuuza!! Dopiero 27 lvl... poki co zdecydowanie gra roku jesli chodzi o nowe IP.
#87 Napisany 26 października 2009 - 16:52
A to prawda, że jest Diablo'wa? Tzn. random itemki z trupków wypadają?
#88 Napisany 26 października 2009 - 16:53
No pewnie, że ta
#89 Napisany 26 października 2009 - 18:02
A to prawda, że gra na początku rozgrywki przez kilka godzin z rzędu wieje nudą?
#90 Gość_Zero_* Napisany 26 października 2009 - 18:07
podobno wieje nuda jak sie nie ma z kim grać
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|