Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
539 odpowiedzi na ten temat

#211 Gość__* Napisany 06 czerwca 2008 - 22:41

Gość__*
  • Goście
kurde takie 30 klatek to sobie moga podarowac,owszem,ze gra sie fajnie , ale jednak czuc roznice miedzy 30-stoma a 60-siecioma a szkoda ...
  • 0

#212 f5k Napisany 08 czerwca 2008 - 23:33

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Jak już wyjdzie gra i sie bedzie grać w nią to raczej sie nie bedzie myśleć jak coś przejść a nie ile klatek jest w danej chwili lub w jakiej rozdziałce.
  • 0

#213 Ryan Napisany 10 czerwca 2008 - 23:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
W następnym GT TV będzie pokazany gameplay z singla i z multi. No i będą jakieś wywiady też i w ogóle... ;) Coś czuję, że niektórzy będą musieli w sobotę wcześnie wstać. :P
  • 0

#214 Gość__* Napisany 11 czerwca 2008 - 09:20

Gość__*
  • Goście
Ciekawe jak to sie prezentuje, bliżej obecnemu gamepleyowi do pierwszych screenów czy do tego co pokazali na PSD. Nie zmienia to faktu, że R2 będzie w tym roku najlepszym sieciowym FPS :)
  • 0

#215 Ryan Napisany 11 czerwca 2008 - 09:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przy konkurencji w postaci... Haze i niczego więcej, pewnie tak.
  • 0

#216 ACZ Napisany 11 czerwca 2008 - 09:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:

Przy konkurencji w postaci... Haze i niczego więcej, pewnie tak.

Będzie ogólnie najciekawszym fpsem w tym roku na konsolach, bo co niby wychodzi? CoD5? lol
  • 0

#217 Ryan Napisany 14 czerwca 2008 - 10:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
GTTV już jest. Ciekawe decyzje jeśli chodzi o gameplay, ale graficznie bardzo WIP...
  • 0

#218 xell Napisany 14 czerwca 2008 - 11:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Niezła skala. Fajny jest ten szary potwór wielkości dziesięciopiętrowego budynku.
I zajebiste jest, jak się Geoff zlewa z tych 19 godzin do końca życia Hale'a :lol:
  • 0

#219 ACZ Napisany 14 czerwca 2008 - 11:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Zajebisty gameplay :)
Ekstra te biegające truposze hehe.

Edit:

graficznie bardzo WIP

Rozwijaj te skróty, bo nie wiadomo o co chodzi.
  • 0

#220 Ney Napisany 14 czerwca 2008 - 14:00

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Graficznie szoku żadnego nie ma, ale wygląda ładnie i przede wszystkim bardzo grywalnie. Do tego co-op zapowiada się naprawdę świetnie... Dla mnie to pewniak do kupna i dalej się będe upierał że ocenami i ogólnie pojętą "fajnością" gra zniszczy Killzone2

Ekstra te biegające truposze hehe.

Przypominają mi trochę Flooda z Halo (lub zombiaki z Mass Effect) pod tym względem, że biegną "na chama"i walą z melee. To zawsze miła odskocznia od wrogów z prawdziwym A.I :)
  • 0

#221 MaxVarEmreis Napisany 14 czerwca 2008 - 14:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Zajebisty gameplay :)
Ekstra te biegające truposze hehe.

Edit:

graficznie bardzo WIP

Rozwijaj te skróty, bo nie wiadomo o co chodzi.

Ale z Ciebie autorytet LOL
WIP= Work in Progress

Całościowo bardzo podobnie do jedynki. Czyli jak dla mnie dosyc średnio. Miejmy nadzieje, że uda im sie zachowac klimacik z pierwszej części.

Dobrze, że woda w końcu wygląda jak woda :)
  • 0

#222 Ryan Napisany 15 czerwca 2008 - 04:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mam nadzieję, że to z jedynki:
Dodany obrazek
Zero detali na postaci to rzecz niewybaczalna dzisiaj.

Ktoś pozazdrościł kolorów Halo. ;>
Dodany obrazek

Czy tylko mnie się wydaje, że ten samochód jest zbyt mały? :hmmm:
Dodany obrazek
  • 0

#223 Danteusz Napisany 15 czerwca 2008 - 08:55

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Pierwszy screen jest z jednynki.
  • 0

#224 Ryan Napisany 15 czerwca 2008 - 09:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Właśnie to jest lipne w tym odcinku GTTV: kupa pokazanego stuffu jest z jedynki. :x
  • 0

#225 Danteusz Napisany 15 czerwca 2008 - 10:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Zgadza się, a spora część nowych ujęć jest pokazywana w kółko po kilka razy.
  • 0

#226 ACZ Napisany 15 czerwca 2008 - 11:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Dokładnie, tam była masa materiału z jedynki, jak np. scenki z Nathanem. Też mnie to wkurzało.
  • 0

#227 MaxVarEmreis Napisany 15 czerwca 2008 - 19:32

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Dokładnie, tam była masa materiału z jedynki, jak np. scenki z Nathanem. Też mnie to wkurzało.

A skąd Ty możesz to wiedziec?? Przecież nie grałeś w zadną gre na PS3....
  • 0

#228 Gość__* Napisany 15 czerwca 2008 - 20:58

Gość__*
  • Goście
Obejrzałem te filmiki i powiem szczerze że puki co mnie grafa nie powaliła. K2 prezentuje się o niebo lepiej na obecną chwilę. Oby to poprawili :wink:
  • 0

#229 Gość__* Napisany 15 czerwca 2008 - 22:06

Gość__*
  • Goście

Dokładnie, tam była masa materiału z jedynki, jak np. scenki z Nathanem. Też mnie to wkurzało.

A skąd Ty możesz to wiedziec?? Przecież nie grałeś w zadną gre na PS3....

Wy czerpiecie jakąś satysfakcje z tego, że co chwile wytykacie mu, że nie ma PS3?
:o
  • 0

#230 Ryan Napisany 16 czerwca 2008 - 03:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Wy czerpiecie jakąś satysfakcje z tego, że co chwile wytykacie mu, że nie ma PS3?

Pewnie nie mniejszą niż Ty z zadawania retorycznych pytań. ;)
  • 0

#231 ACZ Napisany 16 czerwca 2008 - 09:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Resistance 2 - nowe informacje.
http://www.ps3site.p...owe-informacje/

Wraz z nowy materiałem wideo, prezentującym Resistance 2 w ruchu, pojawiło sie kilka nowych informacji. I tak może zacznijmy od trybu wieloosobowego. Twórcy nie przewidują żadnych pojazdów w trybie sieciowym, czyli wszystko pozostaje bez zmian, zdobywanie fragów, tylko na nogach. Osobiście ta informacja bardzo mnie cieszy. Tak jak w pierwszej części, bronie będą posiadały dwie różne funkcje, potwierdzono, że powróci Auger, a także dobrze znany karabin maszynowy (co widać na filmikach). Nie dane nam będzie postrzelać z XR-005 Hailstorm, to broń, która wypluwała zieloną “kulkę jeża”. Fani jedynki pewnie wiedzą o co mi chodzi (prawda?). Poza tym, Chimery są pewne w trybie multiplayer.

Jeżeli chodzi o kampanie dla jednego gracza. Gra rozpoczyna się zaraz po wydarzeniach z pierwszej części. Akcja pierwszego levelu rozgrywa się na Islandii. Później gra przeniesie się do Stanów Zjednoczonych. Odwiedzimy takie miasta jak San Francisco czy Chicago. W grze zabraknie narratorki z pierwszej części, pani kapitan Rachel Parker. Ciekawe czy zostanie to jakoś wyjaśnione, czy po prostu, twórcy ominą zupełnie ten temat. Główny bohater to nadal Nathan Hale, po zarażeniu, pozostało mu 19 godzin życia. Poza tym pojawią się nowe rodzaje wrogów, jak i wielcy bossowie, ale naprawdę wiellllcccy. Jednego widzimy na najnowszym gameplayu. Potwierdzono także, że tryb co-op fabularnie będzie się przeplatał z trybem single player.


Bardzo szkoda, że wywalają tego "jeża". To była bardzo ciekawa broń.
  • 0

#232 ACZ Napisany 16 czerwca 2008 - 09:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Dłuższe gameplaye.

Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html
  • 0

#233 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 11:13

Gość__*
  • Goście

Dłuższe gameplaye.

Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html


miesznae uczucia odnośnie multi. strasznie biednie to wygląda... miejmy nadzieje, że to jakoś poprawią. z multi 1 części spędziłem prawie całe zeszłe wakacje do czasu pojawienia się warhawk'a i byłem bardzo zadowolony, a z tego co teraz widać to nie za bardzo mi podchodzi. chłopaki bierzcie się do roboty! miejmy nadzieję, że multi zarządzi znowu, a jak nie to trzeba będzie czekać na KZ2 :)
  • 0

#234 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 12:00

Gość__*
  • Goście

Dłuższe gameplaye.

Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html


miesznae uczucia odnośnie multi. strasznie biednie to wygląda... miejmy nadzieje, że to jakoś poprawią. z multi 1 części spędziłem prawie całe zeszłe wakacje do czasu pojawienia się warhawk'a i byłem bardzo zadowolony, a z tego co teraz widać to nie za bardzo mi podchodzi. chłopaki bierzcie się do roboty! miejmy nadzieję, że multi zarządzi znowu, a jak nie to trzeba będzie czekać na KZ2 :)

IMO multi prezentuje sie mega miodnie, no i ta nowa broń z zoomem, odpowiednim BR z H2/3!!! Naprawde jestem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, mam nadzieje, ze wypuszczą jakieś demo. Co-op dla 8 graczy, no i multiplayer... wydaje mi się, że CoD4 może czuć się zagrożony.
  • 0

#235 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 12:41

Gość__*
  • Goście
60 graczy na polu walki plus demolka otoczenia raczej nie idą w parze... a może... :). dobrze, że na razie to tylko footage z betki bo kilka rzeczy trzeba poprawić.
Dodany obrazek
pionową synchronizację czy też

Dodany obrazek
znikające postacie przy zabiciu z shotgun'a ;)
  • 0

#236 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 14:18

Gość__*
  • Goście
niw wyglada az tak zle , trzyma poziom , graficznie daleko do killzona ale juz widac,ze gra nie bedzie crapem. fajny siengiel sie zapowiada :)
  • 0

#237 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 14:33

Gość__*
  • Goście
Ta gra na filmikach wygalda jak Half-Life 2. Bez kitu :P
  • 0

#238 MaxVarEmreis Napisany 16 czerwca 2008 - 16:05

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Nie zapominajcie, ze te 60 playerów, to troche sciema marketingowa. No bo co z tego, ze mamy 60 zawodników na mapie skoro jestesmy podzieleni na mniejsze grupki, które nie mogą ze sobą walczyc.
  • 0

#239 Danteusz Napisany 16 czerwca 2008 - 16:10

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Jesteś pewien że nie mogą? Z tego co rozumiem grupy będą mogły walczyć ze sobą, ale mają się skupiać na robieniu zadań.
  • 0

#240 MaxVarEmreis Napisany 16 czerwca 2008 - 16:12

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Jesteś pewien że nie mogą? Z tego co rozumiem grupy będą mogły walczyć ze sobą, ale mają się skupiać na robieniu zadań.

Moge się założyc, ze walka pomiedzy grupami bedzie na tyle utrudniona, że wrecz niemozliwa. Jakoś tak dziwnie o tym elemencie opowiadał ten gostek.
  • 0