Resistance 2
#211 Gość__* Napisany 06 czerwca 2008 - 22:41
#212 Napisany 08 czerwca 2008 - 23:33
#213 Napisany 10 czerwca 2008 - 23:59
#214 Gość__* Napisany 11 czerwca 2008 - 09:20
#215 Napisany 11 czerwca 2008 - 09:39
#216 Napisany 11 czerwca 2008 - 09:42
Będzie ogólnie najciekawszym fpsem w tym roku na konsolach, bo co niby wychodzi? CoD5? lolPrzy konkurencji w postaci... Haze i niczego więcej, pewnie tak.
#217 Napisany 14 czerwca 2008 - 10:42
#218 Napisany 14 czerwca 2008 - 11:44
I zajebiste jest, jak się Geoff zlewa z tych 19 godzin do końca życia Hale'a
#219 Napisany 14 czerwca 2008 - 11:55
Ekstra te biegające truposze hehe.
Edit:
Rozwijaj te skróty, bo nie wiadomo o co chodzi.graficznie bardzo WIP
#220 Napisany 14 czerwca 2008 - 14:00
Przypominają mi trochę Flooda z Halo (lub zombiaki z Mass Effect) pod tym względem, że biegną "na chama"i walą z melee. To zawsze miła odskocznia od wrogów z prawdziwym A.IEkstra te biegające truposze hehe.
#221 Napisany 14 czerwca 2008 - 14:10
Ale z Ciebie autorytet LOLZajebisty gameplay
Ekstra te biegające truposze hehe.
Edit:Rozwijaj te skróty, bo nie wiadomo o co chodzi.graficznie bardzo WIP
WIP= Work in Progress
Całościowo bardzo podobnie do jedynki. Czyli jak dla mnie dosyc średnio. Miejmy nadzieje, że uda im sie zachowac klimacik z pierwszej części.
Dobrze, że woda w końcu wygląda jak woda
#222 Napisany 15 czerwca 2008 - 04:29
Zero detali na postaci to rzecz niewybaczalna dzisiaj.
Ktoś pozazdrościł kolorów Halo. ;>
Czy tylko mnie się wydaje, że ten samochód jest zbyt mały?
#223 Napisany 15 czerwca 2008 - 08:55
#224 Napisany 15 czerwca 2008 - 09:53
#225 Napisany 15 czerwca 2008 - 10:17
#226 Napisany 15 czerwca 2008 - 11:48
#227 Napisany 15 czerwca 2008 - 19:32
A skąd Ty możesz to wiedziec?? Przecież nie grałeś w zadną gre na PS3....Dokładnie, tam była masa materiału z jedynki, jak np. scenki z Nathanem. Też mnie to wkurzało.
#228 Gość__* Napisany 15 czerwca 2008 - 20:58
#229 Gość__* Napisany 15 czerwca 2008 - 22:06
Wy czerpiecie jakąś satysfakcje z tego, że co chwile wytykacie mu, że nie ma PS3?A skąd Ty możesz to wiedziec?? Przecież nie grałeś w zadną gre na PS3....Dokładnie, tam była masa materiału z jedynki, jak np. scenki z Nathanem. Też mnie to wkurzało.
#230 Napisany 16 czerwca 2008 - 03:47
Pewnie nie mniejszą niż Ty z zadawania retorycznych pytań.Wy czerpiecie jakąś satysfakcje z tego, że co chwile wytykacie mu, że nie ma PS3?
#231 Napisany 16 czerwca 2008 - 09:30
http://www.ps3site.p...owe-informacje/
Wraz z nowy materiałem wideo, prezentującym Resistance 2 w ruchu, pojawiło sie kilka nowych informacji. I tak może zacznijmy od trybu wieloosobowego. Twórcy nie przewidują żadnych pojazdów w trybie sieciowym, czyli wszystko pozostaje bez zmian, zdobywanie fragów, tylko na nogach. Osobiście ta informacja bardzo mnie cieszy. Tak jak w pierwszej części, bronie będą posiadały dwie różne funkcje, potwierdzono, że powróci Auger, a także dobrze znany karabin maszynowy (co widać na filmikach). Nie dane nam będzie postrzelać z XR-005 Hailstorm, to broń, która wypluwała zieloną “kulkę jeża”. Fani jedynki pewnie wiedzą o co mi chodzi (prawda?). Poza tym, Chimery są pewne w trybie multiplayer.
Jeżeli chodzi o kampanie dla jednego gracza. Gra rozpoczyna się zaraz po wydarzeniach z pierwszej części. Akcja pierwszego levelu rozgrywa się na Islandii. Później gra przeniesie się do Stanów Zjednoczonych. Odwiedzimy takie miasta jak San Francisco czy Chicago. W grze zabraknie narratorki z pierwszej części, pani kapitan Rachel Parker. Ciekawe czy zostanie to jakoś wyjaśnione, czy po prostu, twórcy ominą zupełnie ten temat. Główny bohater to nadal Nathan Hale, po zarażeniu, pozostało mu 19 godzin życia. Poza tym pojawią się nowe rodzaje wrogów, jak i wielcy bossowie, ale naprawdę wiellllcccy. Jednego widzimy na najnowszym gameplayu. Potwierdzono także, że tryb co-op fabularnie będzie się przeplatał z trybem single player.
Bardzo szkoda, że wywalają tego "jeża". To była bardzo ciekawa broń.
#232 Napisany 16 czerwca 2008 - 09:50
Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html
#233 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 11:13
Dłuższe gameplaye.
Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html
miesznae uczucia odnośnie multi. strasznie biednie to wygląda... miejmy nadzieje, że to jakoś poprawią. z multi 1 części spędziłem prawie całe zeszłe wakacje do czasu pojawienia się warhawk'a i byłem bardzo zadowolony, a z tego co teraz widać to nie za bardzo mi podchodzi. chłopaki bierzcie się do roboty! miejmy nadzieję, że multi zarządzi znowu, a jak nie to trzeba będzie czekać na KZ2
#234 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 12:00
IMO multi prezentuje sie mega miodnie, no i ta nowa broń z zoomem, odpowiednim BR z H2/3!!! Naprawde jestem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, mam nadzieje, ze wypuszczą jakieś demo. Co-op dla 8 graczy, no i multiplayer... wydaje mi się, że CoD4 może czuć się zagrożony.Dłuższe gameplaye.
Umarlaki w akcji:
http://www.gametrail...ayer/35171.html
Multiplayer (tu widać "jeżyka", chyba ps3site coś pochrzanił):
http://www.gametrail...ayer/35175.html
Chicago gameplay:
http://www.gametrail...ayer/35192.html
miesznae uczucia odnośnie multi. strasznie biednie to wygląda... miejmy nadzieje, że to jakoś poprawią. z multi 1 części spędziłem prawie całe zeszłe wakacje do czasu pojawienia się warhawk'a i byłem bardzo zadowolony, a z tego co teraz widać to nie za bardzo mi podchodzi. chłopaki bierzcie się do roboty! miejmy nadzieję, że multi zarządzi znowu, a jak nie to trzeba będzie czekać na KZ2
#235 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 12:41
#236 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 14:18
#237 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 14:33
#238 Napisany 16 czerwca 2008 - 16:05
#239 Napisany 16 czerwca 2008 - 16:10
#240 Napisany 16 czerwca 2008 - 16:12
Moge się założyc, ze walka pomiedzy grupami bedzie na tyle utrudniona, że wrecz niemozliwa. Jakoś tak dziwnie o tym elemencie opowiadał ten gostek.Jesteś pewien że nie mogą? Z tego co rozumiem grupy będą mogły walczyć ze sobą, ale mają się skupiać na robieniu zadań.