#61 Napisany 25 lutego 2011 - 23:27
#62 Napisany 26 lutego 2011 - 00:27
#63 Napisany 26 lutego 2011 - 00:54
#64 Napisany 26 lutego 2011 - 11:39
Nawet jak istotą gry pozostanie kradzież przedmiotów, to nie ma szans, żeby były znowu tak złożone poziomy. Nie robi się juś gier, gdzie ludzie mogą się naprawdę zgubić.
nie przypominam sobie "złożonych poziomów", a na jedynce i dwójce zęby zjadłem (w trójkę nie grałem). ani nie były przesadnie duże, ani jakoś skomplikowane.
#65 Napisany 26 lutego 2011 - 13:30
I porównaj do innych skradanek, Splinter Cella i MGS, z ich maleńkimi, bardziej liniowymi i bardziej płaskimi poziomami.
#66 Napisany 26 lutego 2011 - 13:52
Mapy w Thiefie są mniej szczegółowe i nie ma położenia Garretta, co czyni nawigację dosyć trudną.
prawda, te rysunkowe mapki-wskazówki były jednym z fajniejszych pomysłów Thiefa. nie przesadnie trudne, a wprowadzały styl i klimat.
I porównaj do innych skradanek, Splinter Cella i MGS, z ich maleńkimi, bardziej liniowymi
ani w SC ani w MGS nie grywałem, ale niedługo przed Thiefem spędziłem z rok przy Daggerfall, TAM to były poziomy (w sensie lochy).
#67 Napisany 19 kwietnia 2012 - 23:07
Stephane D'Astous z Eidos Montreal:
"Ekipa pracująca nad Thief 4 to przedstawiciele wielu narodowości, co ma pozytywny wpływ na ten tytuł. Przywracanie do życia kultowej marki niesie ze sobą wiele wyzwań, ale podchodzimy do tego jak do zupełnie nowego IP, jednocześnie pamiętając o jego korzeniach. Podobnie postąpiliśmy w przypadku Deus Exa."
#68 Napisany 19 kwietnia 2012 - 23:30
Brzmi całkiem jak Assassin's Creed. Oby gra nie odbiegała za bardzo od tego, za co kochałem stareńkiego Thiefa.przedstawiciele wielu narodowości
#69 Napisany 05 maja 2012 - 11:56
#70 Napisany 09 maja 2012 - 07:34
#71 Napisany 14 czerwca 2012 - 10:50
Ponoć 30sekund trailera.
#72 Napisany 16 czerwca 2012 - 00:07
Studio opuścili w ostatnim czasie reżyser dźwięku Paul Weir i level designer Adam Ali, którego błyskawicznie zastąpił Pierre-Olivier Clement. Ale to nie wszystko, bo ze studia odeszli także starszy artysta koncepcyjny, starszy animator, starszy level designer i starszy technical level designer.
Jednak by uspokoić ludzi, jeden z designerów potwierdził, że skończył projektować ostatni poziom gry zanim odszedł, więc gra prędzej czy później pojawi się na rynku.
#73 Napisany 08 sierpnia 2012 - 11:42
http://www.vg247.com...formats-report/
#74 Napisany 08 sierpnia 2012 - 12:29
#75 Napisany 05 marca 2013 - 12:53
#76 Napisany 05 marca 2013 - 13:07
#77 Napisany 05 marca 2013 - 13:19
#78 Napisany 05 marca 2013 - 16:17
#79 Napisany 05 marca 2013 - 16:21
#80 Napisany 05 marca 2013 - 16:25
#81 Napisany 05 marca 2013 - 16:39
#82 Napisany 05 marca 2013 - 16:45
#83 Napisany 05 marca 2013 - 16:51
W każdym razie czekam.
#84 Napisany 05 marca 2013 - 18:55
UNVEILED FOR PC AND NEXT GENERATION CONSOLES BY EIDOS-MONTRÉAL
Critically-Acclaimed Studio Returns with a New Vision
LONDON (5th March 2013) – Eidos-Montréal®, a part of Square Enix Europe and the award winning studio behind the critically acclaimed Deus Ex: Human Revolution®, today unveiled THIEF™ for PC, PlayStation®4, and other next generation consoles. THIEF is a reinvention of a franchise that helped define an entire genre of games.
Time has moved on. Power has shifted. New greed replaces the old.
But to remain free in The City of chains – that is still the greatest prize.
First I stole to survive… then I survived to steal.
I am one man; I hear your secrets, see your hidden truths.
I am the shadows, the dark and deadly, the velvet night. You will not see me coming.
I am Garrett….What’s yours is mine.
There is a rising tide of fear in The City. Hatred saturates every stone and whilst the rich prosper, the less fortunate face misery and repression. Ravaged with sickness and famine, they wait for something to change.
Into this shadowy world steps Garrett, THE master thief in a first-person adventure featuring intelligent design that allows players to take full control, with freedom to choose their path through the game’s levels and how they approach and overcome each challenge.
"We’re handling a precious gemstone with THIEF. Fans remember the original games very fondly and we want to preserve that essence - which we have excellent experience of doing at Eidos-Montréal - whilst also introducing THIEF to a brand new, next-generation, audience,” said Stephane D’Astous, General Manager, Eidos-Montréal. “Our goal is to deliver the fantasy of being Garrett, THE master thief, and we’re building this game around that core experience.”
Exclusive coverage and developer interviews can be found in Game Informer’s April issue. Additionally, visit GameInformer.com/thief throughout the month for on-going coverage.
THIEF will be available in 2014 for PC and PlayStation®4. It is also planned for other next-generation consoles.
Jakiś czasowy ex dla PS4 konsolowy? No i oficjalnie Thief, a nie Thief 4 albo Thi4f.
#85 Napisany 05 marca 2013 - 18:57
#86 Napisany 05 marca 2013 - 19:18
Chyba najwyższa pora, żebym zabrał się za tę serię - dostałem na Święta kolekcję na Steamie.
#87 Napisany 05 marca 2013 - 19:22
#88 Napisany 05 marca 2013 - 19:23
To czekamy do trailera, wtedy Taikun zrobi sobie zestaw z tej gry.
STFU gimbusie w swetrze naciągniętym tam bardzo że widać pępek ...
... pewnie jak trailer bedzie epicki to bedzie zestaw mimo że mnie nigdy thief specjalnie nie krecil
#89 Napisany 05 marca 2013 - 19:25
#90 Napisany 05 marca 2013 - 19:49
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|