Skocz do zawartości

Zdjęcie

Thief

Eidos Montreal Square Enix PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
332 odpowiedzi na ten temat

#61 Raikoh Napisany 25 lutego 2011 - 23:27

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Podobno na dniach pojawi się info o Thief 4 :)

http://neogo.pl/news...azek-z-thief-4/
  • 0

#62 MarcheLLo7 Napisany 26 lutego 2011 - 00:27

MarcheLLo7

    Blanka

  • Narybek
  • 195 Postów:
Przydała by się w końcu porządna skradanka , ale w tych smutnych czasach czeka ją casualizacja ;/
  • 0

#63 xell Napisany 26 lutego 2011 - 00:54

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 349 Postów:
Nawet jak istotą gry pozostanie kradzież przedmiotów, to nie ma szans, żeby były znowu tak złożone poziomy. Nie robi się juś gier, gdzie ludzie mogą się naprawdę zgubić.
  • 0

#64 torq314 Napisany 26 lutego 2011 - 11:39

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Nawet jak istotą gry pozostanie kradzież przedmiotów, to nie ma szans, żeby były znowu tak złożone poziomy. Nie robi się juś gier, gdzie ludzie mogą się naprawdę zgubić.


nie przypominam sobie "złożonych poziomów", a na jedynce i dwójce zęby zjadłem (w trójkę nie grałem). ani nie były przesadnie duże, ani jakoś skomplikowane.
  • 0

#65 xell Napisany 26 lutego 2011 - 13:30

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 349 Postów:
Poziomy są duże i złożone. Może nie aż tak, jak FPSy z połowy lat 90' z ich labiryntami, ale tamte miały mapę z precyzyjnie wyrysowanymi każdymi ścianami i położeniem gracza. Mapy w Thiefie są mniej szczegółowe i nie ma położenia Garretta, co czyni nawigację dosyć trudną. Myślę,że to, że zeby zjadłeś na tych grach, zmienia Twoje spojrzenie, spróbuj sobie przypomnieć eksplorację tych poziomów za pierwszym razem.

I porównaj do innych skradanek, Splinter Cella i MGS, z ich maleńkimi, bardziej liniowymi i bardziej płaskimi poziomami.
  • 0

#66 torq314 Napisany 26 lutego 2011 - 13:52

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Mapy w Thiefie są mniej szczegółowe i nie ma położenia Garretta, co czyni nawigację dosyć trudną.


prawda, te rysunkowe mapki-wskazówki były jednym z fajniejszych pomysłów Thiefa. nie przesadnie trudne, a wprowadzały styl i klimat.

I porównaj do innych skradanek, Splinter Cella i MGS, z ich maleńkimi, bardziej liniowymi


ani w SC ani w MGS nie grywałem, ale niedługo przed Thiefem spędziłem z rok przy Daggerfall, TAM to były poziomy (w sensie lochy).
  • 0

#67 ACZ Napisany 19 kwietnia 2012 - 23:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
o wiele wygodniej z wyszukiwarka, bo nie wiem czy bym recznie odnalazl ten temat.

Stephane D'Astous z Eidos Montreal:

"Ekipa pracująca nad Thief 4 to przedstawiciele wielu narodowości, co ma pozytywny wpływ na ten tytuł. Przywracanie do życia kultowej marki niesie ze sobą wiele wyzwań, ale podchodzimy do tego jak do zupełnie nowego IP, jednocześnie pamiętając o jego korzeniach. Podobnie postąpiliśmy w przypadku Deus Exa."


  • 0

#68 fingus Napisany 19 kwietnia 2012 - 23:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

przedstawiciele wielu narodowości

Brzmi całkiem jak Assassin's Creed. :lukam: Oby gra nie odbiegała za bardzo od tego, za co kochałem stareńkiego Thiefa.
  • 0

#69 Zois Napisany 05 maja 2012 - 11:56

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 805 Postów:
skoro już tu jestem to sypnijcie jakimś newsem
  • 0

#70 Ryan Napisany 09 maja 2012 - 07:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Gra jest w produkcji.
  • 0

#71 Jedah Napisany 14 czerwca 2012 - 10:50

Jedah

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 564 Postów:


Ponoć 30sekund trailera.
  • 0

#72 ACZ Napisany 16 czerwca 2012 - 00:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
studio opuścili jedni z najwazniejszych ludzi odpowiedzialnych za gre.

Studio opuścili w ostatnim czasie reżyser dźwięku Paul Weir i level designer Adam Ali, którego błyskawicznie zastąpił Pierre-Olivier Clement. Ale to nie wszystko, bo ze studia odeszli także starszy artysta koncepcyjny, starszy animator, starszy level designer i starszy technical level designer.
Jednak by uspokoić ludzi, jeden z designerów potwierdził, że skończył projektować ostatni poziom gry zanim odszedł, więc gra prędzej czy później pojawi się na rynku.


  • 0

#73 fingus Napisany 08 sierpnia 2012 - 11:42

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Odświeżam, na okolicznosć plotki, jakoby gra miała ukazać się w przyszłym roku na konsolach nowej generacji. We happy?
http://www.vg247.com...formats-report/
  • 0

#74 torq314 Napisany 08 sierpnia 2012 - 12:29

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
rewelacja. mogę poczekać dowolnie długo byleby tylko dostać najlepszą jakość.
  • 0

#75 ACZ Napisany 05 marca 2013 - 12:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
dzisiaj na okladce nowego gameinformera najprawdopodobniej pojawi sie Thief 4 jako temat numeru i gra pojawi sie na nastepnej generacji.
  • 2

#76 fingus Napisany 05 marca 2013 - 13:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Super news, masz za niego plusika. :^^:
  • 0

#77 torq314 Napisany 05 marca 2013 - 13:19

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
dzisiaj będzie nowy GI? wieczorem poczytam :^^:
  • 0

#78 xell Napisany 05 marca 2013 - 16:17

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 349 Postów:
Szkriny!!!!


Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#79 Cudak Napisany 05 marca 2013 - 16:21

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Dodany obrazek
  • 0

#80 Druciak Napisany 05 marca 2013 - 16:25

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Jak Thiefem się nigdy nie interesowałem to po tym skrinach: " wow, czekam" .
  • 0

#81 Chewie Napisany 05 marca 2013 - 16:39

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
fajne
  • 0

#82 fingus Napisany 05 marca 2013 - 16:45

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Screeny jak screeny. Byle gameplay nie zawiódł. Widzę, że FPP, choć na ostatnim jest TPP, może to przez linę. Ciekawe czy zachowają mechanikę cienia.
  • 0

#83 Stan Napisany 05 marca 2013 - 16:51

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 208 Postów:
ale żeby od razu na nextgeny.

W każdym razie czekam.
  • 0

#84 Kaxi Napisany 05 marca 2013 - 18:55

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

UNVEILED FOR PC AND NEXT GENERATION CONSOLES BY EIDOS-MONTRÉAL

Critically-Acclaimed Studio Returns with a New Vision

LONDON (5th March 2013) – Eidos-Montréal®, a part of Square Enix Europe and the award winning studio behind the critically acclaimed Deus Ex: Human Revolution®, today unveiled THIEF™ for PC, PlayStation®4, and other next generation consoles. THIEF is a reinvention of a franchise that helped define an entire genre of games.

Time has moved on. Power has shifted. New greed replaces the old.

But to remain free in The City of chains – that is still the greatest prize.

First I stole to survive… then I survived to steal.

I am one man; I hear your secrets, see your hidden truths.

I am the shadows, the dark and deadly, the velvet night. You will not see me coming.

I am Garrett….What’s yours is mine.

There is a rising tide of fear in The City. Hatred saturates every stone and whilst the rich prosper, the less fortunate face misery and repression. Ravaged with sickness and famine, they wait for something to change.

Into this shadowy world steps Garrett, THE master thief in a first-person adventure featuring intelligent design that allows players to take full control, with freedom to choose their path through the game’s levels and how they approach and overcome each challenge.

"We’re handling a precious gemstone with THIEF. Fans remember the original games very fondly and we want to preserve that essence - which we have excellent experience of doing at Eidos-Montréal - whilst also introducing THIEF to a brand new, next-generation, audience,” said Stephane D’Astous, General Manager, Eidos-Montréal. “Our goal is to deliver the fantasy of being Garrett, THE master thief, and we’re building this game around that core experience.”

Exclusive coverage and developer interviews can be found in Game Informer’s April issue. Additionally, visit GameInformer.com/thief throughout the month for on-going coverage.

THIEF will be available in 2014 for PC and PlayStation®4. It is also planned for other next-generation consoles.


Jakiś czasowy ex dla PS4 konsolowy? No i oficjalnie Thief, a nie Thief 4 albo Thi4f.
  • 0

#85 fingus Napisany 05 marca 2013 - 18:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Póki Microsoft nic nie zapowie, wszystko jest czasowym exem dla PS4.
  • 0

#86 Kradziej Napisany 05 marca 2013 - 19:18

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
To czekamy do trailera, wtedy Taikun zrobi sobie zestaw z tej gry.

Chyba najwyższa pora, żebym zabrał się za tę serię - dostałem na Święta kolekcję na Steamie.
  • 1

#87 ACZ Napisany 05 marca 2013 - 19:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
nie gralem w zadna czesc. czy jedynka jest jeszcze grywalna?
  • -1

#88 Schrodinger Napisany 05 marca 2013 - 19:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

To czekamy do trailera, wtedy Taikun zrobi sobie zestaw z tej gry.


STFU gimbusie w swetrze naciągniętym tam bardzo że widać pępek ...

... pewnie jak trailer bedzie epicki to bedzie zestaw :cf: mimo że mnie nigdy thief specjalnie nie krecil
  • 0

#89 BeSOS Napisany 05 marca 2013 - 19:25

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
to jakis PCtowy szrot? :hihi:
  • -1

#90 Ryan Napisany 05 marca 2013 - 19:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Animacja i tak będzie ssała. ;)
  • 0



Inne z tagami: