Uncharted 2: Among Thieves
#151 Napisany 15 grudnia 2008 - 22:29
No i wreszcie - porównywanie do Gyrosów nie ma sensu. Nie chodziło mi zresztą o to, że U1 to gyrosy na PS3 a jedynie o to, że główny element gameplay'u to strzelanie w TPP. A to nie moja działka, więc bawiłem się prawie tak (słabo) jak przy gyrosach.
#152 Napisany 15 grudnia 2008 - 22:41
btw. ja mam nadzieję że stealth-kille będą tylko opcją, tak jak to było w Mark of Kri
#153 Napisany 15 grudnia 2008 - 22:56
#154 Napisany 15 grudnia 2008 - 23:17
EDIT:
A właśnie. Co do nowego stylu rozgrywki to myślę, że będzie dużo bardziej skradankowo i _mniej_strzelania_. Na jednym ze skanów wcześniej widać było zajebisty ruch, gdy Nate wisząc na krawędzi, łapie przeciwnika na górze i zrzuca w dół. W ogóle jestem pochłonięty tą grą i podoba mi się w 100% WSZYSTKO co do tej pory widziałem związane z nią. Chyba wrócę sobie za niedługo do pierwszej części... ;]
#155 Napisany 16 grudnia 2008 - 14:48
#156 Napisany 16 grudnia 2008 - 15:24
#157 Napisany 16 grudnia 2008 - 19:00
jeśli masz na myśli tą walkę zaraz przed wejście do mauzoleum to nie do końca o to chodzi - tam eliminowałeś po cichu ale nie miałeś bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem.Przecież w jedynce też było coś w ten deseń.W levelu w ogrodzie trzeba było omijać strażników i elimoniwać ich po cichu od tylca. Cóż to innego jak nie stealth kill?
#158 Napisany 17 grudnia 2008 - 09:14
#159 Gość__* Napisany 19 grudnia 2008 - 01:51
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 1
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 2
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 3
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 4
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 5
→ Uncharted vs. Uncharted 2 VC 6
#160 Napisany 19 grudnia 2008 - 02:30
a ja jeszcze jedną rzecz bym chętnie przywitał - tryby online np. skuter wodny i wyścigi na czas albo najlepiej jakiś deadtmatch w strzelanie - np. walczymy hiszpanie vs najemnicy
#161 Napisany 19 grudnia 2008 - 09:42
Niech się lepiej kompletnie poświęcą SP, a zabawę z multi zostawią innym.
#162 Napisany 19 grudnia 2008 - 13:39
#163 Napisany 19 grudnia 2008 - 13:45
#164 Gość__* Napisany 21 grudnia 2008 - 11:55
#165 Napisany 21 grudnia 2008 - 14:11
Tak, ale popatrz jaki Uncharted jest dopracowany. I weź, porównaj go pod tym względem do nowego Tomb Raidera (robili go około rok).Dopiero końcówka przyszłego roku....... ND coś ostatnio spuściło z tempa..
#166 Napisany 21 grudnia 2008 - 16:26
Wolę poczekać niż dostać niedopracowany produkt (ND w ogóle umie czegoś nie dopracować?) No i może w międzyczasie zapowiedzą nowego JakaDopiero końcówka przyszłego roku....... ND coś ostatnio spuściło z tempa..
#167 Napisany 21 grudnia 2008 - 18:14
btw. ND nie wypuszcza niedoparcowanych produktów.
#168 Napisany 21 grudnia 2008 - 18:36
Tomb Raidera (robili go około rok).
#169 Napisany 21 grudnia 2008 - 19:00
No co? Tomb Raider: Underworld jest piękny, ale totalnie zabugowany. Błędy tu, błędy tam, rwanie animacji, tragedia (fajnie Lara przeładowuje shotguna, trzymając go na plecach ). A Uncharted to jeszcze piękniejszy produkt, który jest o wiele bardziej dopracowany.Tomb Raidera (robili go około rok).
Co do premiery to TRA wyszedł w czerwcu 07 a TRU w listopadzie 2008.
#170 Napisany 21 grudnia 2008 - 20:17
2. Uncharted 2 jeszcze nie ma, więc nie jest przepiękny - zapowiada się tak.
#171 Napisany 21 grudnia 2008 - 20:23
Ryan, Ty specjalisto forumowy, dziękuję Ci za poprawienie. Od premiery TRA do TRU minęło 17 miesięcy. Ale wiesz:1. TRU nie powstawał rok.
2. Uncharted 2 jeszcze nie ma, więc nie jest przepiękny - zapowiada się tak.
TRL - 2006
TRA - 2007
TRU - 2008
Co do Uncharted 2 to jest przepiękny. Co z tego że nie ma? Ale będzie i już widzimy jak zajebiście wygląda.
#172 Napisany 21 grudnia 2008 - 20:43
#173 Napisany 21 grudnia 2008 - 21:17
No, nie wziąłem akurat tego pod uwagę, niemniej Crystal Dynamnics swoje gry wypuszcza co rok (a jako, że są to tylko Tomb Raidery, każdy TR wychodzi co rok). A Uncharted pierwszy pod końcówkę 2007 roku a drugi pod końcówkę 2009 (i możliwe, że początek 2010).Zdajesz sobie sprawę z tego, że nad TRU zaczęto pracę zanim wydano TRA? U2 zajebiście wygląda, to prawda. Tyle że dostępne screeny są w pełnym 720p z 2xMSAA i kosmiczną ilością detali. To bullshoty. Pewnie bliskie tego, co zobaczymy, ale wciąż bullshoty (tym bardziej, że to wydania gry pozostał rok).
Tak, U2 zajebiście wygląda i wiem, że aż tak nie będzie wyglądać. Do końcówki 2009 zostało sporo czasu na pracowanie nad enginem i jestem pewien, że gra będzie WŁAŚNIE TAK wyglądać (oczywiście nie z takim AA). Te screeny są prawdziwe (a to że poddane małym poprawkom to inna sprawa). I dlatego się cieszę. Że dostaną tak dopasioną graficznie, zajebistą grą platformową.
#174 Napisany 21 grudnia 2008 - 21:28
2xMSAA przy 720p jest osiągalny na PS3 (KZ2 go ma), ilość detali nie jest drastycznie większa niż w U1, wiec myślę że taki poziom grafiki będzie w pełnej wersji. Przy okazji, to jest pewne że użyto 2xMSAA? Miałem wrażenie że AA jest mocniejszy.Zdajesz sobie sprawę z tego, że nad TRU zaczęto pracę zanim wydano TRA? U2 zajebiście wygląda, to prawda. Tyle że dostępne screeny są w pełnym 720p z 2xMSAA i kosmiczną ilością detali. To bullshoty. Pewnie bliskie tego, co zobaczymy, ale wciąż bullshoty (tym bardziej, że to wydania gry pozostał rok).
#175 Napisany 21 grudnia 2008 - 21:29
@dante: ilość detali NIE JEST drastycznie większa? O_o zerknij na porównania screenów z postu Liberała powyżej. Chyba mówimy o innych grach. KZ2 używa 2x quincunx AA a nie 2xMSAA poza tym gra spada czasem poniżej 30fps.
#176 Napisany 21 grudnia 2008 - 21:42
#177 Napisany 21 grudnia 2008 - 22:39
BONER będzie, ale widać, ze nadal będzie to jednak TPS, przynajmniej jesli osądzać po skrinach.
#178 Gość_Zero_* Napisany 21 grudnia 2008 - 23:04
#179 Napisany 21 grudnia 2008 - 23:10
jakie proporcje strzelania do skakania - przecież skakanie było raptem w może pięciu miejscach... ludziom po prostu przeszkadza to że gra zapowiadała się na kolejny Crash Bandicoot czy Jak&Dexter, tylko że w bardziej realistycznych klimatach, a wyszła strzelanina w mega klimacie. mi też to przeszkadzało dopóki nie zmieniłem toku myślenia o grze - wtedy zaczynałem czerpać przyjemność z każdej strzelaninyNie wiem o co Wam chodzi z tym strzelaniem w Uncharted, mi się ono cholernie podobało. Proporcje skakania do strzelania idealnie mi odpowiadały, i mam nadzieje ze U2 bedzie miało je identyczne + więcej możliwości skradania