Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uncharted 2: Among Thieves


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2287 odpowiedzi na ten temat

#151 Ryan Napisany 15 grudnia 2008 - 22:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przeinaczyłeś trochę: spodziewałem się nie czegoś innego niż to, czym gra była. Spodziewałem się tego, czym gra miała być, ale nie była. ;) Jeśli ponownie uwierzę w to czym U2 ma być, w najgorszym wypadku dostanę to, czym U1 miał być (czyli ok), w najlepszym wypadku to, czym zapowiadają, że U2 będzie (czyli super). Więc tak czy siak będzie ok. Ja się niestety z elementami strzelanymi nie pogodziłem, bo były niesamowicie nudne i powtarzalne. :bue:

No i wreszcie - porównywanie do Gyrosów nie ma sensu. Nie chodziło mi zresztą o to, że U1 to gyrosy na PS3 a jedynie o to, że główny element gameplay'u to strzelanie w TPP. A to nie moja działka, więc bawiłem się prawie tak (słabo) jak przy gyrosach.
  • 0

#152 pawel_k Napisany 15 grudnia 2008 - 22:41

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
no i mamy jasność :)

btw. ja mam nadzieję że stealth-kille będą tylko opcją, tak jak to było w Mark of Kri :)
  • 0

#153 Ryan Napisany 15 grudnia 2008 - 22:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ja mam nadzieję, że _kille_ będą opcjonalne. ;P
  • 0

#154 Nyjacz Napisany 15 grudnia 2008 - 23:17

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:
O kurwde, ta gra wygląda jak render. Pierwsza część jest prześliczną, cholernie wciągającą grą, której moja subiektywna ocena wynosi 10. A jak tu będzie? Skoro Gearsy 2 są ładniejsze od poprzedniczki to jak to można nazwać? Że U2 jest dużo ładniejszy od U1? Cholernie czekam na tą grę, wygląda obłędnie i na oczy nie widziałem NICZEGO ładniejszego. Już z tych skrinów i trailerów wyłania się niesamowity klimat, ciekawe co będzie jak to wszystko zobaczymy w ruchu, przy miodnej muzyce i tej przekozacznej animacji :shock: . To jest moja ulubiona seria obecnej generacji i pieprzyć God of War.

EDIT:
A właśnie. Co do nowego stylu rozgrywki to myślę, że będzie dużo bardziej skradankowo i _mniej_strzelania_. Na jednym ze skanów wcześniej widać było zajebisty ruch, gdy Nate wisząc na krawędzi, łapie przeciwnika na górze i zrzuca w dół. W ogóle jestem pochłonięty tą grą i podoba mi się w 100% WSZYSTKO co do tej pory widziałem związane z nią. Chyba wrócę sobie za niedługo do pierwszej części... ;]
  • 0

#155 gruby Napisany 16 grudnia 2008 - 14:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Przecież w jedynce też było coś w ten deseń.W levelu w ogrodzie trzeba było omijać strażników i elimoniwać ich po cichu od tylca. Cóż to innego jak nie stealth kill?
  • 0

#156 MonsieurWoland Napisany 16 grudnia 2008 - 15:24

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Mnie natomiast interesuje jak rozwiaza granie z tarcza. W CS:S to gadget zasysal totalnie :^^:
  • 0

#157 pawel_k Napisany 16 grudnia 2008 - 19:00

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:

Przecież w jedynce też było coś w ten deseń.W levelu w ogrodzie trzeba było omijać strażników i elimoniwać ich po cichu od tylca. Cóż to innego jak nie stealth kill?

jeśli masz na myśli tą walkę zaraz przed wejście do mauzoleum to nie do końca o to chodzi - tam eliminowałeś po cichu ale nie miałeś bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem.
  • 0

#158 gruby Napisany 17 grudnia 2008 - 09:14

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
jak to? Ja i zachodziłem od tylu i rozwalałem jakimiś duszeniami (trójkątos). Wyglądało to bardzo bezpośrednio.
  • 0

#159 Gość__* Napisany 19 grudnia 2008 - 01:51

Gość__*
  • Goście
PSU zrobił zestawienie podobnych ujęć z Uncharted i Uncharted 2 porównując je do siebie pod względem wizualnym, tym samym pokazując, że powstający sequel już na tym etapie prezentuje się lepiej od swojej poprzedniczki. Poniżej linki bezpośrednio do screen'ów.

Uncharted vs. Uncharted 2 VC 1
Uncharted vs. Uncharted 2 VC 2
Uncharted vs. Uncharted 2 VC 3
Uncharted vs. Uncharted 2 VC 4
Uncharted vs. Uncharted 2 VC 5
Uncharted vs. Uncharted 2 VC 6
  • 0

#160 pawel_k Napisany 19 grudnia 2008 - 02:30

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
miło :)

a ja jeszcze jedną rzecz bym chętnie przywitał - tryby online :) np. skuter wodny i wyścigi na czas albo najlepiej jakiś deadtmatch w strzelanie - np. walczymy hiszpanie vs najemnicy :)
  • 0

#161 olfeusz Napisany 19 grudnia 2008 - 09:42

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
A po co?
Niech się lepiej kompletnie poświęcą SP, a zabawę z multi zostawią innym.
  • 0

#162 Nyjacz Napisany 19 grudnia 2008 - 13:39

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:
Multiplayer w Uncharted? Ee, jakoś tego nie widzę. Jakoś nikt nigdy nie czepiał się, że w TR nie ma online. Jak zrobią w U to rękę daję, że będzie to w ogóle niewykorzystany potencjał i za mało trybów. Za to coopa bym chciał. :]
  • 0

#163 f5k Napisany 19 grudnia 2008 - 13:45

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Wiadomość z ostatniej chwili: pobrałem trailer U2:AT z US PSS i na końcu jest napis "Fall 2009" wiec więcej nie musze nic pisać. :)
  • 0

#164 Gość__* Napisany 21 grudnia 2008 - 11:55

Gość__*
  • Goście
Dopiero końcówka przyszłego roku....... ND coś ostatnio spuściło z tempa.. :?
  • 0

#165 Nyjacz Napisany 21 grudnia 2008 - 14:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:

Dopiero końcówka przyszłego roku....... ND coś ostatnio spuściło z tempa.. :?

Tak, ale popatrz jaki Uncharted jest dopracowany. I weź, porównaj go pod tym względem do nowego Tomb Raidera (robili go około rok).
  • 0

#166 Shinigami Napisany 21 grudnia 2008 - 16:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 404 Postów:

Dopiero końcówka przyszłego roku....... ND coś ostatnio spuściło z tempa.. :?

Wolę poczekać niż dostać niedopracowany produkt (ND w ogóle umie czegoś nie dopracować?) ;) No i może w międzyczasie zapowiedzą nowego Jaka :ninja:
  • 0

#167 Texz Napisany 21 grudnia 2008 - 18:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Sony trzyma ND za jaja. Lepiej mieć prawie cały rok do chwalenia się, niż te pół roku. W końcu jesień 2009 to idealna data, jeżeli wzorem MS i Halo 3 będą zaraz po E3 prowadzić kampanię marketingową w oparciu o nowe przygody Nathana... Dla mnie to bez różnicy, bo już za kilka miechów wychodzi killer podobnego, jeżeli nie większego kalibru.

btw. ND nie wypuszcza niedoparcowanych produktów.
  • 0

#168 Ryan Napisany 21 grudnia 2008 - 18:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Tomb Raidera (robili go około rok).

:nie:
  • 0

#169 Nyjacz Napisany 21 grudnia 2008 - 19:00

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:

Tomb Raidera (robili go około rok).

:nie:

No co? Tomb Raider: Underworld jest piękny, ale totalnie zabugowany. Błędy tu, błędy tam, rwanie animacji, tragedia (fajnie Lara przeładowuje shotguna, trzymając go na plecach :lol: ). A Uncharted to jeszcze piękniejszy produkt, który jest o wiele bardziej dopracowany.

Co do premiery to TRA wyszedł w czerwcu 07 a TRU w listopadzie 2008.
  • 0

#170 Ryan Napisany 21 grudnia 2008 - 20:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
1. TRU nie powstawał rok.
2. Uncharted 2 jeszcze nie ma, więc nie jest przepiękny - zapowiada się tak.
  • 0

#171 Nyjacz Napisany 21 grudnia 2008 - 20:23

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:

1. TRU nie powstawał rok.
2. Uncharted 2 jeszcze nie ma, więc nie jest przepiękny - zapowiada się tak.

Ryan, Ty specjalisto forumowy, dziękuję Ci za poprawienie. :) Od premiery TRA do TRU minęło 17 miesięcy. Ale wiesz:
TRL - 2006
TRA - 2007
TRU - 2008
Co do Uncharted 2 to jest przepiękny. Co z tego że nie ma? Ale będzie i już widzimy jak zajebiście wygląda.
  • 0

#172 Ryan Napisany 21 grudnia 2008 - 20:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zdajesz sobie sprawę z tego, że nad TRU zaczęto pracę zanim wydano TRA? U2 zajebiście wygląda, to prawda. Tyle że dostępne screeny są w pełnym 720p z 2xMSAA i kosmiczną ilością detali. To bullshoty. Pewnie bliskie tego, co zobaczymy, ale wciąż bullshoty (tym bardziej, że to wydania gry pozostał rok).
  • 0

#173 Nyjacz Napisany 21 grudnia 2008 - 21:17

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 040 Postów:

Zdajesz sobie sprawę z tego, że nad TRU zaczęto pracę zanim wydano TRA? U2 zajebiście wygląda, to prawda. Tyle że dostępne screeny są w pełnym 720p z 2xMSAA i kosmiczną ilością detali. To bullshoty. Pewnie bliskie tego, co zobaczymy, ale wciąż bullshoty (tym bardziej, że to wydania gry pozostał rok).

No, nie wziąłem akurat tego pod uwagę, niemniej Crystal Dynamnics swoje gry wypuszcza co rok (a jako, że są to tylko Tomb Raidery, każdy TR wychodzi co rok). A Uncharted pierwszy pod końcówkę 2007 roku a drugi pod końcówkę 2009 (i możliwe, że początek 2010).
Tak, U2 zajebiście wygląda i wiem, że aż tak nie będzie wyglądać. Do końcówki 2009 zostało sporo czasu na pracowanie nad enginem i jestem pewien, że gra będzie WŁAŚNIE TAK wyglądać (oczywiście nie z takim AA). Te screeny są prawdziwe (a to że poddane małym poprawkom to inna sprawa). I dlatego się cieszę. Że dostaną tak dopasioną graficznie, zajebistą grą platformową.
  • 0

#174 Danteusz Napisany 21 grudnia 2008 - 21:28

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 903 Postów:

Zdajesz sobie sprawę z tego, że nad TRU zaczęto pracę zanim wydano TRA? U2 zajebiście wygląda, to prawda. Tyle że dostępne screeny są w pełnym 720p z 2xMSAA i kosmiczną ilością detali. To bullshoty. Pewnie bliskie tego, co zobaczymy, ale wciąż bullshoty (tym bardziej, że to wydania gry pozostał rok).

2xMSAA przy 720p jest osiągalny na PS3 (KZ2 go ma), ilość detali nie jest drastycznie większa niż w U1, wiec myślę że taki poziom grafiki będzie w pełnej wersji. Przy okazji, to jest pewne że użyto 2xMSAA? Miałem wrażenie że AA jest mocniejszy.
  • 0

#175 Ryan Napisany 21 grudnia 2008 - 21:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
TRA nie powinno być liczone jako pełnoprawna gra - Eidos postanowił wydoić trochę więcej z TRL i na istniejącym silniku, przy pomocy istniejących narzędzi mały team odtworzył pierwszego TRa. W tym czasie większość CD pracowała już nad TRU. Skok jakościowy między TRL a TRU jest kosmiczny, ale TRL to była praktycznie pastgenowa gra, więc trudno, żeby skoku nie było. Tak czy owak, nawet uwzględniając jak zabugowana gra była, to więcej pracy niż na jeden rok. Poza tym TRU czekało nieco więcej wyzwań niż prawdopodobnie czeka U2: TRU jest przecież mocno sandboksowa. Swoją drogą - nie pogardziłbym mniej korytarzowym designem lokacji w U2 niż w jedynce. ;)

@dante: ilość detali NIE JEST drastycznie większa? O_o zerknij na porównania screenów z postu Liberała powyżej. Chyba mówimy o innych grach. KZ2 używa 2x quincunx AA a nie 2xMSAA poza tym gra spada czasem poniżej 30fps.
  • 0

#176 Danteusz Napisany 21 grudnia 2008 - 21:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 903 Postów:
Faktycznie, Quincunx. Z google wynika że w różnych miejscach jest używana nazwa "MSAA Quincunx", pewnie stąd pamiętałem MSAA ;) Drastycznie większa ilość to pojęcie względne :] Dla mnie różnica jest taka jaką powinno się oczekwiać po sequelu gry od świetnego teamu.
  • 0

#177 BeSOS Napisany 21 grudnia 2008 - 22:39

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Bullshoty czy nie - jakość oprawy imo poraża, szczególnie przywiązanie do detali. ND to akurat mega zdolny team więc czemu mieliby takiej oprawy nie osiągnąć? Z Unchartedem im się udało doytrzymać obietnic a od tego zcasu na pewno lepiej poznali architekture PS3.

BONER będzie, ale widać, ze nadal będzie to jednak TPS, przynajmniej jesli osądzać po skrinach.
  • 0

#178 Gość_Zero_* Napisany 21 grudnia 2008 - 23:04

Gość_Zero_*
  • Goście
Nie wiem o co Wam chodzi z tym strzelaniem w Uncharted, mi się ono cholernie podobało. Proporcje skakania do strzelania idealnie mi odpowiadały, i mam nadzieje ze U2 bedzie miało je identyczne + więcej możliwości skradania :tak:
  • 0

#179 pawel_k Napisany 21 grudnia 2008 - 23:10

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:

Nie wiem o co Wam chodzi z tym strzelaniem w Uncharted, mi się ono cholernie podobało. Proporcje skakania do strzelania idealnie mi odpowiadały, i mam nadzieje ze U2 bedzie miało je identyczne + więcej możliwości skradania :tak:

jakie proporcje strzelania do skakania - przecież skakanie było raptem w może pięciu miejscach... ludziom po prostu przeszkadza to że gra zapowiadała się na kolejny Crash Bandicoot czy Jak&Dexter, tylko że w bardziej realistycznych klimatach, a wyszła strzelanina w mega klimacie. mi też to przeszkadzało dopóki nie zmieniłem toku myślenia o grze - wtedy zaczynałem czerpać przyjemność z każdej strzelaniny :)
  • 0

#180 f5k Napisany 22 grudnia 2008 - 11:52

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Taikun->Bo UDF to gra która jest takim odpowiednikiem Tomb Raider ale tylko jeśli porównać do TR Legend bo tam proporcje strzelania/ekspropriacji są bardzo podobne jak w UDF. UDF sie kojarzy bardziej przynajmniej powinien taki być że ekspropriacji powinno być więcej a tu wyszła w większości strzelanina, no jeśli ktoś nie lubi zagadek w grach to mu pasi, ale gra która jest jakby deja vu filmu z Indiana Johnsem który nigdy nie powstał powinna być nastawiona na eksploracje w większości. Ja się ciesze że w U2 będzie na odwrót z proporcjami strzelania/eksploracji.
  • 0