Dokładnie tak. Chociaż z tego co wiem to host decyduje na jakim poziomie się gra (osoba grająca jako Drake) i nieważne czy inni mają odblokowane czy nie. Pewien jednak nie jestem.
Uncharted 2: Among Thieves
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 03 01 2008 11:09
2287 odpowiedzi na ten temat
#2131 Napisany 07 listopada 2010 - 22:02
#2132 Napisany 07 listopada 2010 - 23:14
Mogę popykać. Nie wiem z kim tam dzisiaj miałem epizod wredną czy pico . Jak odblokować pozostałe poziomy trudności?
#2133 Napisany 08 listopada 2010 - 00:16
Przejść na niższym, 4 odblokujesz przechodząc na 3 itd.
#2134 Napisany 08 listopada 2010 - 09:10
Ze mnąMogę popykać. Nie wiem z kim tam dzisiaj miałem epizod wredną czy pico . Jak odblokować pozostałe poziomy trudności?
To co panowie, wieczorem przysiadamy?
#2135 Napisany 08 listopada 2010 - 15:08
Ja też gram napiszcie tylko o której
#2136 Napisany 08 listopada 2010 - 15:40
Najwcześniej będę dostępny w środę.
#2137 Napisany 08 listopada 2010 - 17:57
Ja podobnie, chociaż całkiem możliwe, że dopiero czwartek.
#2138 Napisany 08 listopada 2010 - 20:11
Ja jestem dostępny nawet dziś ;p
#2139 Napisany 08 listopada 2010 - 21:32
We 2 tego nie ogarniecie.
#2140 Napisany 08 listopada 2010 - 21:37
No to po 22 proponuję. Zwerbowałam też gościa z forum Playstation, więc w trójkę byłoby już fajnie po pykać. Jak oderwę Picucha od konsoli, to wyślę Ci, Narvany, zaproszenie do znajomych.
#2141 Napisany 08 listopada 2010 - 21:40
Olfeusz, ja coopa na crushingu przechodizlme z tobą i twoim kumplem, nie? Dobrze pamietam?
#2142 Napisany 08 listopada 2010 - 22:08
Ale ja tak do 22.30 maxem bym grał. Chyba, że będzie większa ekipa to mogę się poświęcić, ale nocek to nie robię od czasów no-life'owania w WoWa trochę czasu temu.
#2143 Napisany 09 listopada 2010 - 00:00
Olfeusz, ja coopa na crushingu przechodizlme z tobą i twoim kumplem, nie? Dobrze pamietam?
No dobrze pamiętasz.
#2144 Napisany 09 listopada 2010 - 01:00
Heh, fajnie się grało, ile to razy ginęliśmy w kilku miejscówkach. Tam ze snajperami na dachach w końcówce w jednej misji był hardkor.
#2145 Napisany 09 listopada 2010 - 11:32
No końcówka była ostra, dlatego nie sądzę aby się to dało zrobić we 2. Co ciekawe i w sumie często spotykane jak już nam się udało przejść tą końcówkę to na dużym luzie i z zapasem żyć.
#2146 Napisany 24 listopada 2010 - 20:18
Jakby ktoś jeszcze "nałogowo" grał po sieci
Polska Liga Uncharted 2
http://uncharted.com.pl
www.youtube.com/watch?v=W4MslxpJBJk
Polska Liga Uncharted 2
http://uncharted.com.pl
www.youtube.com/watch?v=W4MslxpJBJk
#2147 Napisany 05 grudnia 2010 - 17:04
#2148 Napisany 17 stycznia 2011 - 16:08
Witam.
Mam kilka pytan odnosnie grania w sieci w uncharted 2 tzn:
- jak to jest ze te headshoty niewchodza prawie wcale, nawet jak przymierze i wsadze cała serie w glowe rpzeciwnika to mi nie wyskoczy ikonka headshotu, czy jest jakas zasada odnosnie strzałów w głowe? [nawet przy strzelaniu seriami aby odpowiednio domierzyc]
- Czy to że mam wolniejsze łacze [np: czasem zatrzymuje mi postac] może wpływac na gre a dokładnie celnośc [czy to mozliwe ze gra zle zczytuje moja ilosc strzałów i ich celność]? Bo nie rozumiem ze czasem podbiegając do gościa wsadzam mu pół magazynka poprawiam piachą on ma czas sie odwrocic , oddac mi i najpierw gine ja a dopiero potem widze ze i on tez [wtedy dostaje medal afterlife i retaliation - co jest chyba wogole błedem gry]. Inny przykład wsadzam kolesiowi 4 piachy [wszystkie trafiaja - bo przeciwnik ma animacje plomby] a on dalej stoi i jest mi w stanie oddac 2 razy i obje giniemy. Czy to jest normalne? Najwredniejsze jest to strzelanie , ja rozumiem ze blindfire'em to moge nietrafiac ale jezeli mierze wsadzam z 20 nabojów z kałacha a kolo sie odwraca i mnie 3 strzalami posyla do piachu to jest dziwne. Nie sa to headshoty bo zwracam uwage na to w jaki sposób zostałem przez przeciwnika zapunktowany.
Zasadniczo to jesli macie jakies sugestie odnosnie tego dziwnego opoznienia w zabijaniu [przez ktore notorycznie dostaje afterlife lub gine jednoczesnie z przeciwnikiem] to bede wielce zobowiazany.
Rady odnosnie strzelania [czy seria czy kontrujac odrzut] tez sa mile widziane, gdyz to pierwsza gra online w ktora gram od czasów quake 2
Mam kilka pytan odnosnie grania w sieci w uncharted 2 tzn:
- jak to jest ze te headshoty niewchodza prawie wcale, nawet jak przymierze i wsadze cała serie w glowe rpzeciwnika to mi nie wyskoczy ikonka headshotu, czy jest jakas zasada odnosnie strzałów w głowe? [nawet przy strzelaniu seriami aby odpowiednio domierzyc]
- Czy to że mam wolniejsze łacze [np: czasem zatrzymuje mi postac] może wpływac na gre a dokładnie celnośc [czy to mozliwe ze gra zle zczytuje moja ilosc strzałów i ich celność]? Bo nie rozumiem ze czasem podbiegając do gościa wsadzam mu pół magazynka poprawiam piachą on ma czas sie odwrocic , oddac mi i najpierw gine ja a dopiero potem widze ze i on tez [wtedy dostaje medal afterlife i retaliation - co jest chyba wogole błedem gry]. Inny przykład wsadzam kolesiowi 4 piachy [wszystkie trafiaja - bo przeciwnik ma animacje plomby] a on dalej stoi i jest mi w stanie oddac 2 razy i obje giniemy. Czy to jest normalne? Najwredniejsze jest to strzelanie , ja rozumiem ze blindfire'em to moge nietrafiac ale jezeli mierze wsadzam z 20 nabojów z kałacha a kolo sie odwraca i mnie 3 strzalami posyla do piachu to jest dziwne. Nie sa to headshoty bo zwracam uwage na to w jaki sposób zostałem przez przeciwnika zapunktowany.
Zasadniczo to jesli macie jakies sugestie odnosnie tego dziwnego opoznienia w zabijaniu [przez ktore notorycznie dostaje afterlife lub gine jednoczesnie z przeciwnikiem] to bede wielce zobowiazany.
Rady odnosnie strzelania [czy seria czy kontrujac odrzut] tez sa mile widziane, gdyz to pierwsza gra online w ktora gram od czasów quake 2
#2149 Napisany 17 stycznia 2011 - 16:30
Heady masz pewność, że wejdą tylko przy Desercie i snajperce. W innych przypadkach nie mam pojęcie od czego to zależy, a jednak parę godzin przy multi spędziłem. Z jednej strony aż się prosi o coś na wzór CoDa, ale z drugiej to jest nawet fajne, że nawet jak ktoś Cie zaatakuje, a masz skilla to jesteś w stanie się obronić.
Co do tych lagów to nie, to nie jest normalne. Dwa strzały z kolby i gościu musi kleknąć, nie ma innej opcji. Co z tym zrobić? Hmm, nie wiem. Jakie masz dokładnie łącze?
Jak jest w miarę blisko to nie używam serii, z dystansu jednak jak najbardziej warto, zwłaszcza przy AK47.
Co do tych lagów to nie, to nie jest normalne. Dwa strzały z kolby i gościu musi kleknąć, nie ma innej opcji. Co z tym zrobić? Hmm, nie wiem. Jakie masz dokładnie łącze?
Jak jest w miarę blisko to nie używam serii, z dystansu jednak jak najbardziej warto, zwłaszcza przy AK47.
#2150 Napisany 17 stycznia 2011 - 16:36
Nie wiem nawet gdyż to nie jest moje łącze i nawet sie nie interesowałem. Jak sprawdzałem za pomoca ps3 to chyba było coś 80Kbps, ale nie jestem pewien czy nie cos ponad 100. Sprawdze i najwyzej przemęcze sie na tym łączu [bo co mam innego zrobic] az sie wyprowadze z obecnego mieszkania a wtedy to juz sie zatroszcze o dobre łącze.
A jakie masz porównanie broni? Czytałem na forach zagranicznych i niektórzy narzekali na kałacha ze troche słaby, ale jak sie seriami wali to ten odrzut nie przeszkadza i da sie zachowac celność. Musze wiecej grac pistoletami bo na razie to głównie używam ich gdy wisze
Jeszcze jedno pytanie, raz grając pociagnąłem kolesiowi w tarcze 2 razy z rpg7 i on przeżyl. czy to jest normalne? czy tarcza faktycznie tyle wytrzymuje?
A jakie masz porównanie broni? Czytałem na forach zagranicznych i niektórzy narzekali na kałacha ze troche słaby, ale jak sie seriami wali to ten odrzut nie przeszkadza i da sie zachowac celność. Musze wiecej grac pistoletami bo na razie to głównie używam ich gdy wisze
Jeszcze jedno pytanie, raz grając pociagnąłem kolesiowi w tarcze 2 razy z rpg7 i on przeżyl. czy to jest normalne? czy tarcza faktycznie tyle wytrzymuje?
#2151 Napisany 17 stycznia 2011 - 16:44
No to strasznie mało było. Będzie miał porządniejszego neta to zobaczysz jak wygląda multi w U2. Teraz ciężko powiedzieć, że wiesz.
Ja na AK nie narzekam. Jak go ogarniesz to nikt Ci nie straszny i nawet rywala z M4 zaciukasz jeśli nie jest jakoś specjalnie dobry. Pistolet bardzo polecam. Często cały mecz latam tylko z nim. Jedna z nielicznych gier w multi, gdzie broń boczna naprawdę ma sens.
Ten z tarczą powinien zginąć. Pewnie wina łącza.
Ja na AK nie narzekam. Jak go ogarniesz to nikt Ci nie straszny i nawet rywala z M4 zaciukasz jeśli nie jest jakoś specjalnie dobry. Pistolet bardzo polecam. Często cały mecz latam tylko z nim. Jedna z nielicznych gier w multi, gdzie broń boczna naprawdę ma sens.
Ten z tarczą powinien zginąć. Pewnie wina łącza.
#2152 Napisany 17 stycznia 2011 - 16:53
Nie wie czy moze byc jeszcze lepiej, ok gine czesto ale killi nie mam znowu tak mało z reguly jestem w 3-4 najlepszych na planszy [tylko tymi moimi zgonami odstaje bo killcount mam z reguły niezły a gram w sumie 4 dni ]
Ale i tak dobrze mi sie gra, ogolnie lubie walczyc w krotkim dystansie, run z blindfire'em i kolba to styl który preferuje. Jeśli na lepszym łączu bedzie jeszce fajniej to juz sie nie moge doczekac
Ale i tak dobrze mi sie gra, ogolnie lubie walczyc w krotkim dystansie, run z blindfire'em i kolba to styl który preferuje. Jeśli na lepszym łączu bedzie jeszce fajniej to juz sie nie moge doczekac
#2153 Napisany 19 stycznia 2011 - 10:24
Przy próbie odpalenia gry w multiplayu wyskakuje mi "Error syncing models", ocb?
#2154 Napisany 19 stycznia 2011 - 11:10
Fajnie, że ktoś jeszcze gra, można by się kiedyś zgadać na jakąś partyjkę. Headsety na banię i jazda ;]
#2155 Napisany 19 stycznia 2011 - 15:16
Ja bym chętnie w końcu skończył misje w co-opie, bo jak gram z randomami to zawsze trafiam na jakichś buców.
#2156 Napisany 19 stycznia 2011 - 15:20
Ja niedawno jak nabijałem ostatnie trofea i pierwszy raz odpaliłem multi w pełnej wersji, to trafiłem na niezłych dwóch gości w hordzie na koopie i rozpykaliśmy wszystkie 10 fal na luzie.
#2157 Napisany 19 stycznia 2011 - 13:10
Ja do tej pory grałem 2 razy w co-opa i faktycznie to cale matchmaking troche zle dobiera ludzi. Odechciało mi sie grac juz za 2 razem gdy zamiast strzelac musialem co chwile leczyc wspoltowarzyszy.
A mam takie pytanie sciagnalem dodatek Siege i mam takie pytanie, gdzie moge wybrac ten tryb? Mam zwyklego co-opa i jeszcze jakis tryb, ale nie mam trybu jawnie nazwanego siege, czy to normalne?
Acha, a czy moge sam wystartowac plansze tak aby sie ludzie do niej dolaczyli? Jak probowalem to ladowalem sam na planszy.
Z góry dzieki za pmoc.
Jak ktos chce grac w co-opa lub wogole to moj psnid to szczudel gram z ustawionym tagiem [PL] ale chyba po samej ksywie latwo sie domyslic z jakiego kraju jestem
A mam takie pytanie sciagnalem dodatek Siege i mam takie pytanie, gdzie moge wybrac ten tryb? Mam zwyklego co-opa i jeszcze jakis tryb, ale nie mam trybu jawnie nazwanego siege, czy to normalne?
Acha, a czy moge sam wystartowac plansze tak aby sie ludzie do niej dolaczyli? Jak probowalem to ladowalem sam na planszy.
Z góry dzieki za pmoc.
Jak ktos chce grac w co-opa lub wogole to moj psnid to szczudel gram z ustawionym tagiem [PL] ale chyba po samej ksywie latwo sie domyslic z jakiego kraju jestem
#2158 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:09
Ed co-op chcesz polecieć na Miażdżącym?
Nie wiem czy ten tryb się nazywa dokładnie Siege (chyba tak), ale coś też ma z co-op w nazwie. Chyba. Nie da się założyć własnej gry tak aby inni do Ciebie publicznie dołączali. Możesz albo założyć kompletnie prywatną grę gdzie sam zapraszasz znajomych i wszystko ustalasz, lub tworzysz swoje lobby, zbierasz ludzi i dołączasz do publika.
Nie wiem czy ten tryb się nazywa dokładnie Siege (chyba tak), ale coś też ma z co-op w nazwie. Chyba. Nie da się założyć własnej gry tak aby inni do Ciebie publicznie dołączali. Możesz albo założyć kompletnie prywatną grę gdzie sam zapraszasz znajomych i wszystko ustalasz, lub tworzysz swoje lobby, zbierasz ludzi i dołączasz do publika.
#2159 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:35
A takie pytanie. Co da ustawienie w profilu trybu matchmakind na DLC? (zamiast default). Czy to oznacza ze tylko plansze z DLC będa czy ze wszystkie i z DLC rónież.
#2160 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:39
Wszystkie możliwe